500 stuks 9mm kosten bij mij 26,50 ex btw en ex verzendkostenwrote:moet ik wel de kogels hebben
500 stuks 16 mm mod. kost 56,63 ex btw en ex verzendkosten
500 stuks 9mm kosten bij mij 26,50 ex btw en ex verzendkostenwrote:moet ik wel de kogels hebben
wrote:500 stuks 9mm kosten bij mij 26,50 ex btw en ex verzendkostenwrote:moet ik wel de kogels hebben
Tja...jat je die van een agent, doen ze verder toch helemaal niets mee, as always.wrote:wrote:500 stuks 9mm kosten bij mij 26,50 ex btw en ex verzendkostenwrote:moet ik wel de kogels hebben
ah en wat leuks om ze af te schiete?
voor 9mm kogels heb ik verschillende types, is maar net wat goed in je hand ligt.wrote:wrote:500 stuks 9mm kosten bij mij 26,50 ex btw en ex verzendkostenwrote:moet ik wel de kogels hebben
ah en wat leuks om ze af te schiete?
100% aandacht nodigwrote:Meisjes die zoiets tweeten:
'T liefst wil ik er een eind aan maken maar ik wil geen watje zijn, en me dierbaren zou ik pijn doen..
Oh please, je leeft in een welvarend land, je bent knap, je hebt zat vrienden en whatnot... Aandacht nodig?
Niet elke noord-afrikaan is moslim..wrote: er aan herinnerd worden waarom ik iets tegen moslims heb... Kutmarokkaantjes op de bus
Marokko en Turkije zijn moslimlanden... En die kan ik er inmiddels wel uithalenwrote:Niet elke noord-afrikaan is moslim..wrote: er aan herinnerd worden waarom ik iets tegen moslims heb... Kutmarokkaantjes op de bus
Watskeburt?wrote:Te horen kijgen dat je minimaal 3 maanden niet kan voetballen
't kan erger, ik zit al 2 jaar aan de kantwrote:Te horen kijgen dat je minimaal 3 maanden niet kan voetballen
Scheurtje in mijn meniscuswrote:Watskeburt?wrote:Te horen kijgen dat je minimaal 3 maanden niet kan voetballen
Dan is het nog steeds 1 woordwrote:Opstel van 400 woorden schrijven over de zin van het leven..
Misschien bier met 397 e's ?
nee bier(met 100 e's), bier(met 100 e's) en nog eens bier(met 181 e's)wrote:Opstel van 400 woorden schrijven over de zin van het leven..
Nja, mierenneukerwrote:Dan is het nog steeds 1 woordwrote:Opstel van 400 woorden schrijven over de zin van het leven..
nee you do it wrong.wrote:nee bier(met 100 e's), bier(met 100 e's) en nog eens bier(met 181 e's)wrote:Opstel van 400 woorden schrijven over de zin van het leven..
als het goed is klopt ie zo!