Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 1301  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 18:53 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Moeders... :thumbdown:

milfs :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 21:14 

Hardtraxx Veteran

moeders die je gaan wakker bellen een minuut voordat je wekker gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 21:19 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:

zelf wakker worden 5 minute voordat de wekker gaat :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 21:19 

Hoofdcoach schreef:
oostzaner schreef:

altijd he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 22:38 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Hoofdcoach schreef:
oostzaner schreef:

altijd he xd

Standaard eerder wakker dan mn wekker, 1 minuut meestal. :P Opzich wel vage shizzle.

Andere irritatie is toch wel afdrogen na het douchen met een handdoek die natter aanvoelt dan je zelf bent, vooral bij nieuwe handdoeken heb je dat. Schijt hekel aan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 23:40 

Zure kak
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 23:43 

Donateur

KSwoosh schreef:
Zure kak

wtf :P waarom doe je dan citroen sap over je kak, dan heb je dat ook niet :huh:

ik irriteer me aan fietsers*
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 23:51 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
KSwoosh schreef:
Zure kak

wtf :P waarom doe je dan citroen sap over je kak, dan heb je dat ook niet :huh:

ik irriteer me aan fietsers*

ja schieten altijd zomaar de weg op zonder te kijken :list: :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 23:52 

Hardtraxx Veteran

ik irriteer me aan sloom internet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 23:53 

Donateur

RAW-vizion schreef:

moet je het sneller maken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:00 

roberttt schreef:
RAW-vizion schreef:

dan irriteert ie zich aan zn moeder die er al lang mee bezig is maar nog steeds niks gefixt heeft terwijl ze nu 3x teveel betalen als ze kunnen als wanneer ze een nieuwe [20x zo snel, letterlijK!} abbo nemen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:09 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
roberttt schreef:
RAW-vizion schreef:

dan irriteert ie zich aan zn moeder die er al lang mee bezig is maar nog steeds niks gefixt heeft terwijl ze nu 3x teveel betalen als ze kunnen als wanneer ze een nieuwe [20x zo snel, letterlijK!} abbo nemen xd

ja jij snapt hem :worship: dat hebben wij :surrender: alleen niet het moeder gedeelte :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:11 

is ze dr al wel mee bezig dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:15 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

me vader is er ''mee bezig ja'' maar we betalen 39.50 voor 9mb internet bij kpcrap dus klopt voor geen kut :P
en me moeder die zit (geloof ik) aan de andere kant van de wereld en haar kan het denk egt niet boeien of wij teveel voor internet betalen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:21 

Hardtraxx Veteran

RAW-vizion schreef:
KSwoosh schreef:

me vader is er ''mee bezig ja'' maar we betalen 39.50 voor 9mb internet bij kpcrap dus klopt voor geen kut :P
en me moeder die zit (geloof ik) aan de andere kant van de wereld en haar kan het denk egt niet boeien of wij teveel voor internet betalen :lol:

Je snelheid is wel van meer afhankelijk he je heb niet toevallig een crappy modem? Ja het is leuk die 20 mb/s blabla advertenties die ze doen, maar uiteraard is deze snelheid op sommige plaatsen nou eenmaal niet haalbaar lettende op infrastructuur etc. Ik zit zelf momenteel bij online maar zit eraan te denken over te stappen naar Ziggo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:25 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
RAW-vizion schreef:
KSwoosh schreef:

Je snelheid is wel van meer afhankelijk he je heb niet toevallig een crappy modem? Ja het is leuk die 20 mb/s blabla advertenties die ze doen, maar uiteraard is deze snelheid op sommige plaatsen nou eenmaal niet haalbaar lettende op infrastructuur etc. Ik zit zelf momenteel bij online maar zit eraan te denken over te stappen naar Ziggo.

modem is oke (zover ik weet) maar dit is nu mijn speed:
(ja ik zit wel op een plek waar die glasvezel anus pluggen shit niet voorkomen, maar het moet tog wel sneller kunnen?)
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:30 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
roberttt schreef:
RAW-vizion schreef:

Ik irriteer me aan me moeder die uitzending gemist gaat kijken, waardoor het internet van heel noord holland plat licht xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:32 

Hardtraxx Veteran

Weet je toevallig hoe oud je modem is? Ik weet toevallig dat Ziggo klanten nieuwe modems heeft gegeven aangezien deze anders de optimale snelheden niet kunnen halen. Ik zelf heb 12 mb/s terwijl ook ik 20 mb/s zou moeten kunnen halen. Overigens is het wel afhankelijk van het tijdsstip in weekenden liggen deze uiteraard veelal lager ook rond de 6 soms.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:33 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Weet je toevallig hoe oud je modem is? Ik weet toevallig dat Ziggo klanten nieuwe modems heeft gegeven aangezien deze anders de optimale snelheden niet kunnen halen. Ik zelf heb 12 mb/s terwijl ook ik 20 mb/s zou moeten kunnen halen. Overigens is het wel afhankelijk van het tijdsstip in weekenden liggen deze uiteraard veelal lager ook rond de 6 soms.

nee modem haalt het wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:42 

Hardtraxx Addict

het is irritant dat je je niet moe voelt terwijl je wilt slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:44 

Hardtraxx Veteran

jeone schreef:
het is irritant dat je je niet moe voelt terwijl je wilt slapen.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:45 

Het is irritand dat je moet poepen en het laatste velletje van de wc rol op is en geen meer in huis hebt liggen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:45 

Hardtraxx Addict

wesskeej schreef:
Het is irritand dat je moet poepen en het laatste velletje van de wc rol op is en geen meer in huis hebt liggen :thumbdown:

hahah ik moest met de pompdagen helpen tappen toen moest ik schijten moest ik iemand op bellen of die wc papier kwam brengen :/ :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:47 

jeone schreef:
wesskeej schreef:

hahah ik moest met de pompdagen helpen tappen toen moest ik schijten moest ik iemand op bellen of die wc papier kwam brengen :/ :')

Wat is pompdagen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:48 

Hardtraxx Elite

RAW-vizion schreef:
mrazura schreef:

nee modem haalt het wel ;)

Goed koper netwerk abbo.
Wij hebben XS4all maar goedkoop abbo dus lage mb/s, meerdere computers op internet vertraagt iets niet super veel, zijn meerdere factoren die het ietsjes trager kunnen maken.
Grootste deel licht aan welke kabel gebruik je, welke modem, welke abbo, (draadloos) wat verzwakt het signaal.
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 1301  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic