Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
Chukkels wrote:Moeders... :thumbdown:
milfs :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
moeders die je gaan wakker bellen een minuut voordat je wekker gaat.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
oostzaner wrote:moeders die je gaan wakker bellen een minuut voordat je wekker gaat.
zelf wakker worden 5 minute voordat de wekker gaat :(
G
Hoofdcoach wrote:
oostzaner wrote:moeders die je gaan wakker bellen een minuut voordat je wekker gaat.
altijd he xd
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
online now
KSwoosh wrote:
Hoofdcoach wrote:
altijd he xd
Standaard eerder wakker dan mn wekker, 1 minuut meestal. :P Opzich wel vage shizzle.

Andere irritatie is toch wel afdrogen na het douchen met een handdoek die natter aanvoelt dan je zelf bent, vooral bij nieuwe handdoeken heb je dat. Schijt hekel aan. :P
G
Zure kak
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
KSwoosh wrote:Zure kak
wtf :P waarom doe je dan citroen sap over je kak, dan heb je dat ook niet :huh:

ik irriteer me aan fietsers*
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
roberttt wrote:
KSwoosh wrote:Zure kak
wtf :P waarom doe je dan citroen sap over je kak, dan heb je dat ook niet :huh:

ik irriteer me aan fietsers*
ja schieten altijd zomaar de weg op zonder te kijken :list: :nono:
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
ik irriteer me aan sloom internet >.<
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
RAW-vizion wrote:ik irriteer me aan sloom internet >.<
moet je het sneller maken ^^
G
roberttt wrote:
dan irriteert ie zich aan zn moeder die er al lang mee bezig is maar nog steeds niks gefixt heeft terwijl ze nu 3x teveel betalen als ze kunnen als wanneer ze een nieuwe [20x zo snel, letterlijK!} abbo nemen xd
R
Hardtraxx Veteran
KSwoosh wrote:
roberttt wrote:
dan irriteert ie zich aan zn moeder die er al lang mee bezig is maar nog steeds niks gefixt heeft terwijl ze nu 3x teveel betalen als ze kunnen als wanneer ze een nieuwe [20x zo snel, letterlijK!} abbo nemen xd
ja jij snapt hem :worship: dat hebben wij :surrender: alleen niet het moeder gedeelte :/
G
is ze dr al wel mee bezig dan? :P
R
Hardtraxx Veteran
KSwoosh wrote:is ze dr al wel mee bezig dan? :P
me vader is er ''mee bezig ja'' maar we betalen 39.50 voor 9mb internet bij kpcrap dus klopt voor geen kut :P
en me moeder die zit (geloof ik) aan de andere kant van de wereld en haar kan het denk egt niet boeien of wij teveel voor internet betalen :lol:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
RAW-vizion wrote:
me vader is er ''mee bezig ja'' maar we betalen 39.50 voor 9mb internet bij kpcrap dus klopt voor geen kut :P
en me moeder die zit (geloof ik) aan de andere kant van de wereld en haar kan het denk egt niet boeien of wij teveel voor internet betalen :lol:
Je snelheid is wel van meer afhankelijk he je heb niet toevallig een crappy modem? Ja het is leuk die 20 mb/s blabla advertenties die ze doen, maar uiteraard is deze snelheid op sommige plaatsen nou eenmaal niet haalbaar lettende op infrastructuur etc. Ik zit zelf momenteel bij online maar zit eraan te denken over te stappen naar Ziggo.
R
Hardtraxx Veteran
mrazura wrote:
RAW-vizion wrote:
Je snelheid is wel van meer afhankelijk he je heb niet toevallig een crappy modem? Ja het is leuk die 20 mb/s blabla advertenties die ze doen, maar uiteraard is deze snelheid op sommige plaatsen nou eenmaal niet haalbaar lettende op infrastructuur etc. Ik zit zelf momenteel bij online maar zit eraan te denken over te stappen naar Ziggo.
modem is oke (zover ik weet) maar dit is nu mijn speed:
(ja ik zit wel op een plek waar die glasvezel anus pluggen shit niet voorkomen, maar het moet tog wel sneller kunnen?)
Image
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
KSwoosh wrote:
roberttt wrote:
Ik irriteer me aan me moeder die uitzending gemist gaat kijken, waardoor het internet van heel noord holland plat licht xd
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Weet je toevallig hoe oud je modem is? Ik weet toevallig dat Ziggo klanten nieuwe modems heeft gegeven aangezien deze anders de optimale snelheden niet kunnen halen. Ik zelf heb 12 mb/s terwijl ook ik 20 mb/s zou moeten kunnen halen. Overigens is het wel afhankelijk van het tijdsstip in weekenden liggen deze uiteraard veelal lager ook rond de 6 soms.
R
Hardtraxx Veteran
mrazura wrote:Weet je toevallig hoe oud je modem is? Ik weet toevallig dat Ziggo klanten nieuwe modems heeft gegeven aangezien deze anders de optimale snelheden niet kunnen halen. Ik zelf heb 12 mb/s terwijl ook ik 20 mb/s zou moeten kunnen halen. Overigens is het wel afhankelijk van het tijdsstip in weekenden liggen deze uiteraard veelal lager ook rond de 6 soms.
nee modem haalt het wel ;)
Hardtraxx Addict
1154 posts member since 2009
last seen Jun 2013
het is irritant dat je je niet moe voelt terwijl je wilt slapen.
R
Hardtraxx Veteran
jeone wrote:het is irritant dat je je niet moe voelt terwijl je wilt slapen.
:yes:
T
Het is irritand dat je moet poepen en het laatste velletje van de wc rol op is en geen meer in huis hebt liggen :thumbdown:
Hardtraxx Addict
1154 posts member since 2009
last seen Jun 2013
wesskeej wrote:Het is irritand dat je moet poepen en het laatste velletje van de wc rol op is en geen meer in huis hebt liggen :thumbdown:
hahah ik moest met de pompdagen helpen tappen toen moest ik schijten moest ik iemand op bellen of die wc papier kwam brengen :/ :')
T
jeone wrote:
wesskeej wrote:Het is irritand dat je moet poepen en het laatste velletje van de wc rol op is en geen meer in huis hebt liggen :thumbdown:
hahah ik moest met de pompdagen helpen tappen toen moest ik schijten moest ik iemand op bellen of die wc papier kwam brengen :/ :')
Wat is pompdagen :$
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
RAW-vizion wrote:
mrazura wrote:Weet je toevallig hoe oud je modem is? Ik weet toevallig dat Ziggo klanten nieuwe modems heeft gegeven aangezien deze anders de optimale snelheden niet kunnen halen. Ik zelf heb 12 mb/s terwijl ook ik 20 mb/s zou moeten kunnen halen. Overigens is het wel afhankelijk van het tijdsstip in weekenden liggen deze uiteraard veelal lager ook rond de 6 soms.
nee modem haalt het wel ;)
Goed koper netwerk abbo.
Wij hebben XS4all maar goedkoop abbo dus lage mb/s, meerdere computers op internet vertraagt iets niet super veel, zijn meerdere factoren die het ietsjes trager kunnen maken.
Grootste deel licht aan welke kabel gebruik je, welke modem, welke abbo, (draadloos) wat verzwakt het signaal.
Last edited by mikeee on 25 Jan 2011 23:49, edited 1 time in total.