het is weer goed nuChukkels wrote:Ag gossie
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dat valt wel mee :p
PierrePruuk wrote:Er is noooooit wat op tv in dit kutland
Noem een degelijk programmaMaikiie wrote:Dat valt wel mee :pPierrePruuk wrote:Er is noooooit wat op tv in dit kutland
een 5,4 krijgen ipv een 5,5 waardoor je een compensatiepunt mist op je examendossier GVD 
nog een: ik heb echt een hekel aan die Ke$Ha of hoe je et ook schrijft, ze heeft een rotkop en een zeikstem en elk nummer wordt erger om aan te horen
en dan denken dat je de nieuwe madonna bent ofzo :')
Doe gewoon zoals ik, zet nooit tmf of mtv aan en zet nooit de radio aan
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
op comedy central is soms wel wat degelijks, tegenwoordig bijna ook niet meer trouwens...Markos wrote:Noem een degelijk programmaMaikiie wrote:Dat valt wel mee :pPierrePruuk wrote:Er is noooooit wat op tv in dit kutland
Ke$ha vind ik op dit moment een van de betere top40 artiestenPommer wrote:nog een: ik heb echt een hekel aan die Ke$Ha of hoe je et ook schrijft, ze heeft een rotkop en een zeikstem en elk nummer wordt erger om aan te horen
Ik vind dr echt een verrotte zeikstem hebben en altijd van die haperingen ofzo, schijnt mooi te wezenOxbow wrote:Ke$ha vind ik op dit moment een van de betere top40 artiestenPommer wrote:nog een: ik heb echt een hekel aan die Ke$Ha of hoe je et ook schrijft, ze heeft een rotkop en een zeikstem en elk nummer wordt erger om aan te horen
maarja gelukkig luister ik dr niet al te vaak naar
aan die nieuwe pleuris msn
ziet er niet uit
werkt voor geen meter
blijf nog geen 2 min aangemeld en hij logt me uit en meld me opnieuw aan en dat de hele tijd door
ziet er niet uit
werkt voor geen meter
blijf nog geen 2 min aangemeld en hij logt me uit en meld me opnieuw aan en dat de hele tijd door
Juist.D-Nemacyst wrote:Top 40 is zowiezo schijt
Ik ben van mening dat er best wel goede muziek in de Top 40 staat. Bruno Mars bijvoorbeeld vind ik wel goede muziek.
dat ik niet kan draaien omdat men versterker naar de qlote is, en ik egt zoveel zin heb om wat muziek te draaien

View on YouTubeflevoboys wrote:Haha die Koefnoen imitatie is wel geniaal gedaan, focking masterParvuz wrote:Of die Postalgold reclame!![]()
Nare man met zijn amerikaanse accent.!
hahahahahahaha
verplicht muziek door oordoppies luisteren omdat aansluiting voor speakers het fokt 
WLM die het niet doet, omdat mijn contactpersonenlijst niet kan worden gevonden.
WTF!!
We hebben er weer een nieuwe bij: 'fluweel voor je keel!' :')
RICOOOOOOOOOOOOOOOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :') :') :')Maximum wrote:We hebben er weer een nieuwe bij: 'fluweel voor je keel!' :')
dat mn psp vastliep, terwijl ik al 9 wedstrijden pes niet had gesaved
ff voor de duidelijkheid: je kan een psp op resume uitzetten
ff voor de duidelijkheid: je kan een psp op resume uitzetten
Neeeeeeee!!!Trainfreak wrote:RICOOOOOOOOOOOOOOOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :') :') :')Maximum wrote:We hebben er weer een nieuwe bij: 'fluweel voor je keel!' :')
Dat je op een feessie ben en je krijgt kramp in je teen/voet. Hatelijk gewoon