Out of the Box vind ik geen slecht idee, bijvoorbeeld een DnB event. Met Qore 3.0 zet Q-Dance een goede stap though, hele dikke line-up heeft die. Maar Done blijft absoluut niet mijn ding.wrote:Wat je ook vindt van Done; hij is wel outside-the-box.
En van mij mogen feest inderdaad wat meer ''OTB'' zijn;
afsluiten met industrial hardcore of DNB zou moeilijk vet zijn.
Maar overtuig jij Q/b2s f?
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
industrial dus echt nietwrote:Wat je ook vindt van Done; hij is wel outside-the-box.
gewoon mainstream hardcore, en dan NIET die EA-hardcore e.d.
op industrial kan je niet je laatste beetjes energie wegraggen... op mainstream hardcore of frenchcore wel.
Waarom mainstream hardcore? Dat is zo godse saai, altijd dezelfde plaatjes.
Verras dan met lompe early hardcore en early rave.
-
G
Het feit dat EA en Endymion 90% van de afsluiters doen betekend niet dat wat zij draaien alle hardcore is.wrote:Waarom mainstream hardcore? Dat is zo godse saai, altijd dezelfde plaatjes.
Dat vind ik wel een beetje een uitspraak onder jouw niveau, Mol.
Zat andere snoeiharde hardcore die ze kunnen draaien, maar omdat ze bang zijn dat de HS'ertjes het niet leuk vinden, doen ze altijd EA tracks.
Om dan al gelijk door te slaan naar industrial vind ik helemaal debiel. Dan zit je qua hardcore op het gebied van 1e uren hardstyle.
Nosferatu, Mad Dog of Noize Suppressor past wel goed als lekkere afsluiter bij Hardstyle publiek. Mainstream maar toch wel lekker hard
In ieder geval niet het EA/Endymion spul..
Als je de meest populaire feesten rekent wel ja. Maar op een al iets ander feest dan valt dat ook wel mee.
Het punt is dat mainstream hardcore ook niet echt spannend is. Doe dan het een na laatste uur
mainstream hardcore en ga het laatste uurtje nog harder..
All I'm saying is.. doe eens wat SPANNENDS! En @Steffnov; wat Q neerzet met Qore 3.0 vind ik heerlijk.
Nu nog met hardstyle en snel een beetje!
@Stan; van mij mag er ook wel wat Tommyknocker of Ruffneck doorheen
Het punt is dat mainstream hardcore ook niet echt spannend is. Doe dan het een na laatste uur
All I'm saying is.. doe eens wat SPANNENDS! En @Steffnov; wat Q neerzet met Qore 3.0 vind ik heerlijk.
noize suppresor afsluiter op dreamfields wat een geweld was datwrote:Als je de meest populaire feesten rekent wel ja. Maar op een al iets ander feest dan valt dat ook wel mee.
10x beter dan de afsluiter op decibel
-
G
Dit is in feite ook hetzelfde als vragen om het zetten van Thera op de mainstage van Qlimax.
Ze moeten iets hebben dat bij iedereen goed valt, anders is het geen goede afsluiter.
Te onbekend, niet geliefd bij dagjesvolk, trekt niet genoeg mensen, levert niet genoeg geld op.
Forget it, won't happen.
Ze moeten iets hebben dat bij iedereen goed valt, anders is het geen goede afsluiter.
Te onbekend, niet geliefd bij dagjesvolk, trekt niet genoeg mensen, levert niet genoeg geld op.
Forget it, won't happen.
Ze hoeven het ook niet op ieder feest te doen; maar ze maken bakken met geld.
Op 1 feest zou dat moeten kunnen, kom nou
Ook vanuit business-perspectief.
Ik heb het al zo vaak gezegd; mainstream hs zakt in elkaar als het zo door gaat,
en als de grote jongens dat niet inzien; zijn ze te laat met aanpassen.
Op 1 feest zou dat moeten kunnen, kom nou
Ik heb het al zo vaak gezegd; mainstream hs zakt in elkaar als het zo door gaat,
en als de grote jongens dat niet inzien; zijn ze te laat met aanpassen.
adrenaline
-slecht geluid
-eeeeeh! ooooh!
-geen plaats om los te gaan
-als je dan los gaat beginnen ze je raar aan te kijken omdat je soms per ongeluk op hun tenen trapt
-anderhalf uur aan staan schuiven bij de inkom
en dan volle bussen die gewoon midden in de rij er tussen kruipen
-kleine kinderen (12 jaar ofzo) met een sigaret in de hand bier aan het drinken en een hiphop petje op
-en ga zo maar door...
-slecht geluid
-eeeeeh! ooooh!
-geen plaats om los te gaan
-als je dan los gaat beginnen ze je raar aan te kijken omdat je soms per ongeluk op hun tenen trapt
-anderhalf uur aan staan schuiven bij de inkom
-kleine kinderen (12 jaar ofzo) met een sigaret in de hand bier aan het drinken en een hiphop petje op
-en ga zo maar door...
Hier zou ik wel voorstander van zijnwrote:Wat je ook vindt van Done; hij is wel outside-the-box.
Industrial is moeilijk lekker.
I know what you mean, bro!wrote:Me moeder... serieus ik snap haar echt nietNiet normaal op mijn verhaal kunnen reageren, verteld zij erna wat... reageer ik ook kut, wordt ze ineens boos
![]()
Irritatiemoment hier: oordopjes die geen bass of vocals laten horen. Helemaal geen lage tonen zelfs. Hardcore klinkt zo voor geen meter en ook hardstyle klinkt kut. Zo is de treinreis een stuk kutter geworden.
Ik ken het, zonder muziek in het OV is echt zwaaaaar hinderlijk 
Sta je je echt een partij stierlijk te vervelen dan haha.
Autorijden zonder muziek is ook saai hoorwrote:Ik ken het, zonder muziek in het OV is echt zwaaaaar hinderlijk
Ach, gelukkig heb ik werkend internet op mijn mobiel, dat houd me wel bezig. Nog 10 minuutjes tot aankomst
Vandaag na 2 weken misschien mijn telefoon weer terug.. Pff zit nu al 2 weken zonder telefoon.. Fuckin gaar is het.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Idd in de auto altijd vol de muziek aan pompen met die subwooferwrote:Autorijden zonder muziek is ook saai hoorwrote:Ik ken het, zonder muziek in het OV is echt zwaaaaar hinderlijk
Ach, gelukkig heb ik werkend internet op mijn mobiel, dat houd me wel bezig. Nog 10 minuutjes tot aankomst
Niet meer weten wat ik zaterdagnacht allemaal gedaan heb van 01:00 tot 09:00..
Feestje liep een beetje uit de hand denk ik
drank?wrote:Niet meer weten wat ik zaterdagnacht allemaal gedaan heb van 01:00 tot 09:00..![]()
Gek genoeg beter dan niet weten wat je 0:00-3:00 hebt gedaan, en alles daarna weer wel...
Jupwrote:drank?wrote:Niet meer weten wat ik zaterdagnacht allemaal gedaan heb van 01:00 tot 09:00..![]()
Komt goed schatjewrote:wrote:Forget it, won't happen.
strafwerk op school omdat ik mn wachtwoord ben vergeten, te gierig voor woorden!