Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 19 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
oostzaner wrote:strafwerk? zit je op de basisschool ofzo? :huh:
nee man 4e voor de 2e keer maar ze zijn godse gierig bezig
G
enigste keer dat ik strafwerk kreeg [lees een brief naar mn ouders] was toen ik met een programmatje alle computers in de computerruimtes kon afsluiten [en een tard het ook deed, maar niet goed, waardoor zijn naam in beeld kwam en we betrapt werden -.- ]
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Met FIFA 11 geen goal kunnen maken tegen AC Milan, wat keept die Abbiati goed zeg, ik word naar van die kerel! :mad:
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Steffnov wrote:Gek genoeg beter dan niet weten wat je 0:00-3:00 hebt gedaan, en alles daarna weer wel...
Heb je gelijk in, zal wel ff bij me vrienden navragen of ik nog iets doms heb gedaan :P
A
Treinverkeer Arnhem - Nijmegen
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Almighty wrote:Treinverkeer Arnhem - Nijmegen
Gister trein verkeer Den Bosch / Utrecht :')
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 13 days ago
hardcoresjors wrote:Met FIFA 11 geen goal kunnen maken tegen AC Milan, wat keept die Abbiati goed zeg, ik word naar van die kerel! :mad:
U mad? Abbiati is een dramakeeper ingame xD het centrale blok ervoor (vooral Thiago Silva) is dan wel weer sterk. Maar Milan heeft van de topclubs na Arsenal de slechtste keeper xD
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
poker toernooi begonnen met 333 mensen.. sta nu op 18 van de 20..

maar kan de blind niet meer betalen :cry: FUUUU@@@!@!@
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Grozny wrote:
Steffnov wrote:Gek genoeg beter dan niet weten wat je 0:00-3:00 hebt gedaan, en alles daarna weer wel...
Heb je gelijk in, zal wel ff bij me vrienden navragen of ik nog iets doms heb gedaan :P
Ik heb waarschijnlijk niets doms gedaan. Herinner me dat ik in de tram a'dam rond 12 uur riching CS ging (kwam van Thunderdome Radio weg), daarna niets, en herinner me daarna pas weer dingen van station Amersfoort, waar ik 3 uur 's nachts aankwam. Had de goede trein en ben er niet uit geflikkerd, dus zal wel goed zijn geweest xD
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
KSwoosh wrote:
enigste keer dat ik strafwerk kreeg [lees een brief naar mn ouders] was toen ik met een programmatje alle computers in de computerruimtes kon afsluiten [en een tard het ook deed, maar niet goed, waardoor zijn naam in beeld kwam en we betrapt werden -.- ]
Haha zo hebben wij vorig jaar de hoofdserver van de scholengemeenschap lam gelegd xd 3 scholen met samen 5000 leerlingen die niet op de pc konden en niet betrapt :D
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Steffnov wrote:
hardcoresjors wrote:Met FIFA 11 geen goal kunnen maken tegen AC Milan, wat keept die Abbiati goed zeg, ik word naar van die kerel! :mad:
U mad? Abbiati is een dramakeeper ingame xD het centrale blok ervoor (vooral Thiago Silva) is dan wel weer sterk. Maar Milan heeft van de topclubs na Arsenal de slechtste keeper xD
dan had hij gewoon een goeie wedstrijd want hij haalde serieus elke bal eruit! :P
ik speel met chelsea en kan elke club aan, man city, man utd, arsenal, liverpool enz.
maar dan kom ik CL tegen AC milan en dan word het 0-0! :P
terwijl AC milan zelf slecht speelde, heb denk ik wel 40 schoten gehad en geen 1 goal :$
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Als ik met Milan speel win ik altijd.. Ambrosini is echt overrated :P Net als Zlatan trouwens..
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
hardcoresjors wrote:
Steffnov wrote:
dan had hij gewoon een goeie wedstrijd want hij haalde serieus elke bal eruit! :P
ik speel met chelsea en kan elke club aan, man city, man utd, arsenal, liverpool enz.
maar dan kom ik CL tegen AC milan en dan word het 0-0! :P
terwijl AC milan zelf slecht speelde, heb denk ik wel 40 schoten gehad en geen 1 goal :$
Tja...dan doe je echt iets verkeerd xD Beste keepers in de game zijn Casillas, Cesar en Buffon en ik kan zo 20 keepers noemen die beter zijn, zonder een lijst voor me xD
Kettingzaag wrote:Als ik met Milan speel win ik altijd.. Ambrosini is echt overrated :P Net als Zlatan trouwens..
Zlatan is een beest ja, Ambrosini valt nog wel mee xD Zet hem altijd linksback als ik met Milan speel, goede backs hebben ze toch nog niet en op CVM is bijvoorbeeld Van Bommel beter.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Tja...dan doe je echt iets verkeerd xD Beste keepers in de game zijn Casillas, Cesar en Buffon en ik kan zo 20 keepers noemen die beter zijn, zonder een lijst voor me xD
Kerel, Lioris is goed in fifa 11, mn broer had em gekocht, nog geen half seizoen en al 2 punten omhoog, maar stekelenburg is toch wel veel te slecht met fifa, daalt alleen maar!
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
hardcoresjors wrote:
Kerel, Lioris is goed in fifa 11, mn broer had em gekocht, nog geen half seizoen en al 2 punten omhoog, maar stekelenburg is toch wel veel te slecht met fifa, daalt alleen maar!
Ik bedoel keepers die er (online) direct staan xD Als je manager mode gaat doen, kun je beter Lloris, Neuer of De Gea halen inderdaad. Waarbij die eerste twee sowieso al in de top 10 staan
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Steffnov wrote:
hardcoresjors wrote:
Ik bedoel keepers die er (online) direct staan xD Als je manager mode gaat doen, kun je beter Lloris, Neuer of De Gea halen inderdaad. Waarbij die eerste twee sowieso al in de top 10 staan
en akinfeev is ook goed:p
Hardtraxxer
384 posts member since 2011
last seen Jul 2014
vriendin CS:S laten spelen,en dat ze er totaal niks van bakt en domme vragen stelt. :huh:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Haha ja wie gaat er dan ook gamen met z'n vriendin. Godsamme zeg.

Ga neuken ofzo :x
Hardtraxxer
last seen Jul 2014
dawasiknie wrote:Haha ja wie gaat er dan ook gamen met z'n vriendin. Godsamme zeg.

Ga neuken ofzo :x
Booooringgg
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Image
Hardtraxxer
last seen Jul 2014
:lol:
nee ma seks net na t eten... :thumbdown:

en me broers pc gaf elke keer blue screen met gamen ofzo
dus ik moest ff op zijn pc css gaan doen om te kijken.
Dus toen me vriendin maar op mijn pc gegooid dat ze mee moest doen.
(uiteindelijk na 20min spelen nog geen crash :huh: )

Mja nogal irritatie momentje
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
livinforthemusic wrote::lol:
nee ma seks net na t eten... :thumbdown:
Voor, na, tijdens... Maakt het uit :D
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Haat aan muggen!
Last edited by hardcoresjors on 29 Aug 2011 21:37, edited 1 time in total.
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Image
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
bus gemist...

wanneer jij optijd bent komt hij te laat en wanneer jij wat later ben komt hij weer te vroeg. :/

Image