Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 15:28 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
strafwerk? zit je op de basisschool ofzo? :huh:

nee man 4e voor de 2e keer maar ze zijn godse gierig bezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 15:35 

oostzaner schreef:

enigste keer dat ik strafwerk kreeg [lees een brief naar mn ouders] was toen ik met een programmatje alle computers in de computerruimtes kon afsluiten [en een tard het ook deed, maar niet goed, waardoor zijn naam in beeld kwam en we betrapt werden -.- ]
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 15:43 

Hardtraxx Veteran

Met FIFA 11 geen goal kunnen maken tegen AC Milan, wat keept die Abbiati goed zeg, ik word naar van die kerel! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 15:45 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Gek genoeg beter dan niet weten wat je 0:00-3:00 hebt gedaan, en alles daarna weer wel...

Heb je gelijk in, zal wel ff bij me vrienden navragen of ik nog iets doms heb gedaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 16:47 

Treinverkeer Arnhem - Nijmegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 16:49 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Treinverkeer Arnhem - Nijmegen

Gister trein verkeer Den Bosch / Utrecht :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 16:56 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Met FIFA 11 geen goal kunnen maken tegen AC Milan, wat keept die Abbiati goed zeg, ik word naar van die kerel! :mad:

U mad? Abbiati is een dramakeeper ingame xD het centrale blok ervoor (vooral Thiago Silva) is dan wel weer sterk. Maar Milan heeft van de topclubs na Arsenal de slechtste keeper xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 16:59 

Donateur

poker toernooi begonnen met 333 mensen.. sta nu op 18 van de 20..

maar kan de blind niet meer betalen :cry: FUUUU@@@!@!@
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 17:04 

Hardtraxx Veteran

Grozny schreef:
Steffnov schreef:
Gek genoeg beter dan niet weten wat je 0:00-3:00 hebt gedaan, en alles daarna weer wel...

Heb je gelijk in, zal wel ff bij me vrienden navragen of ik nog iets doms heb gedaan :P

Ik heb waarschijnlijk niets doms gedaan. Herinner me dat ik in de tram a'dam rond 12 uur riching CS ging (kwam van Thunderdome Radio weg), daarna niets, en herinner me daarna pas weer dingen van station Amersfoort, waar ik 3 uur 's nachts aankwam. Had de goede trein en ben er niet uit geflikkerd, dus zal wel goed zijn geweest xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 17:05 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
oostzaner schreef:

enigste keer dat ik strafwerk kreeg [lees een brief naar mn ouders] was toen ik met een programmatje alle computers in de computerruimtes kon afsluiten [en een tard het ook deed, maar niet goed, waardoor zijn naam in beeld kwam en we betrapt werden -.- ]

Haha zo hebben wij vorig jaar de hoofdserver van de scholengemeenschap lam gelegd xd 3 scholen met samen 5000 leerlingen die niet op de pc konden en niet betrapt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 17:07 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
hardcoresjors schreef:

U mad? Abbiati is een dramakeeper ingame xD het centrale blok ervoor (vooral Thiago Silva) is dan wel weer sterk. Maar Milan heeft van de topclubs na Arsenal de slechtste keeper xD

dan had hij gewoon een goeie wedstrijd want hij haalde serieus elke bal eruit! :P
ik speel met chelsea en kan elke club aan, man city, man utd, arsenal, liverpool enz.
maar dan kom ik CL tegen AC milan en dan word het 0-0! :P
terwijl AC milan zelf slecht speelde, heb denk ik wel 40 schoten gehad en geen 1 goal :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 18:17 

Hardtraxx Addict

Als ik met Milan speel win ik altijd.. Ambrosini is echt overrated :P Net als Zlatan trouwens..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:33 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Steffnov schreef:
hardcoresjors schreef:

dan had hij gewoon een goeie wedstrijd want hij haalde serieus elke bal eruit! :P
ik speel met chelsea en kan elke club aan, man city, man utd, arsenal, liverpool enz.
maar dan kom ik CL tegen AC milan en dan word het 0-0! :P
terwijl AC milan zelf slecht speelde, heb denk ik wel 40 schoten gehad en geen 1 goal :$

Tja...dan doe je echt iets verkeerd xD Beste keepers in de game zijn Casillas, Cesar en Buffon en ik kan zo 20 keepers noemen die beter zijn, zonder een lijst voor me xD

Kettingzaag schreef:
Als ik met Milan speel win ik altijd.. Ambrosini is echt overrated :P Net als Zlatan trouwens..
Zlatan is een beest ja, Ambrosini valt nog wel mee xD Zet hem altijd linksback als ik met Milan speel, goede backs hebben ze toch nog niet en op CVM is bijvoorbeeld Van Bommel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:38 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Tja...dan doe je echt iets verkeerd xD Beste keepers in de game zijn Casillas, Cesar en Buffon en ik kan zo 20 keepers noemen die beter zijn, zonder een lijst voor me xD

Kerel, Lioris is goed in fifa 11, mn broer had em gekocht, nog geen half seizoen en al 2 punten omhoog, maar stekelenburg is toch wel veel te slecht met fifa, daalt alleen maar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:41 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Citaat:

Kerel, Lioris is goed in fifa 11, mn broer had em gekocht, nog geen half seizoen en al 2 punten omhoog, maar stekelenburg is toch wel veel te slecht met fifa, daalt alleen maar!

Ik bedoel keepers die er (online) direct staan xD Als je manager mode gaat doen, kun je beter Lloris, Neuer of De Gea halen inderdaad. Waarbij die eerste twee sowieso al in de top 10 staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:46 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
hardcoresjors schreef:
Citaat:

Ik bedoel keepers die er (online) direct staan xD Als je manager mode gaat doen, kun je beter Lloris, Neuer of De Gea halen inderdaad. Waarbij die eerste twee sowieso al in de top 10 staan

en akinfeev is ook goed:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 20:12 

Hardtraxxer

vriendin CS:S laten spelen,en dat ze er totaal niks van bakt en domme vragen stelt. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 20:16 

Donateur

Haha ja wie gaat er dan ook gamen met z'n vriendin. Godsamme zeg.

Ga neuken ofzo :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 20:34 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Haha ja wie gaat er dan ook gamen met z'n vriendin. Godsamme zeg.

Ga neuken ofzo :x

Booooringgg
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 20:39 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 20:46 

Hardtraxxer

:lol:
nee ma seks net na t eten... :thumbdown:

en me broers pc gaf elke keer blue screen met gamen ofzo
dus ik moest ff op zijn pc css gaan doen om te kijken.
Dus toen me vriendin maar op mijn pc gegooid dat ze mee moest doen.
(uiteindelijk na 20min spelen nog geen crash :huh: )

Mja nogal irritatie momentje
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 20:48 

Hardtraxx Veteran

livinforthemusic schreef:
:lol:
nee ma seks net na t eten... :thumbdown:

Voor, na, tijdens... Maakt het uit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 20:48 

Hardtraxx Veteran

Haat aan muggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 21:23 

Donateur

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:02 

Hardtraxx Veteran

bus gemist...

wanneer jij optijd bent komt hij te laat en wanneer jij wat later ben komt hij weer te vroeg. :/

Afbeelding
Vorige  1 ... 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic