Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 14:18 

Donateur

Helemaal mee eens; maar dit doet er echt nog een stap bovenop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 14:22 

Donateur

Mol schreef:

Maar dit kan je toch geen mainstream hardstyle noemen?

Dit sloopt de scene :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 14:22 

Hardtraxx Elite

Het lijkt ook wel bijna op een grap, wil niet vaak iets afzeiken maar dit is gewoon echt slecht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 14:27 

Donateur

roberttt schreef:
Mol schreef:

Maar dit kan je toch geen mainstream hardstyle noemen?

Dit sloopt de scene :cry:

Ondertussen wel hoor! Het is gewoon een kwestie van tijd tot meer producers dit soort shit overnemen,
en dit gewoon hardstyle wordt genoemd. Tijdenlang mocht je nooit iets zeggen hier op Hardtraxx,
omdat je dan een whiner was of een doemdenker. Dit soort shit is toegankelijk DUS dit wordt
de standaard op de festivals; dat zie je aankomen.

Ik heb m'n whine over de mainstream van tegenwoordig al lang binnen gehouden maar nu is het klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 14:30 

Hardtraxx Veteran

Ik zie het probleem niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 14:33 

Hardtraxx Elite

Kijk het is geen verkeerde plaat, maar het is gewoon ECHT ECHT geen Hardstyle!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 14:36 

Donateur

Het probleem is dat dit hardstyle wordt genoemd. Dan stuur je een keertje wat Theracords of Spoontech
naar mensen die zogenaamd naar hardstyle luisteren; en dan vragen ze je wat voor dat voor tering herrie is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 14:38 

Hardtraxx Veteran

vergelijk het gewoon met milk inc. ofzo... (Belgische groep, weet niet of ze in Nederland bekend zijn)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 14:40 

Donateur

Jaren terug hadden ze wat plaatjes op TMF/TheBox enz. Geen slechte vergelijking.

Ik hoop dat organisatoren snel inzien dat ze het geen hardstyle meer moeten noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 14:45 

Hardtraxx Addict

Ik zie een filmpje van in the air? Die is er toch al een tijdje.. Boeiend wat die hele scene doet, als je zelf nog maar naar je zin maakt op feestjes. Zitten nog een aantal acts in de hardstyle scene die tof zijn maar ik zie de toekomst somber in..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 14:47 

Donateur

Kijk ik maak me eigen feestje wel maar het is gewoon zonde van zo'n mooi genre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 15:02 

Mensen die Denken dat ze dus duits kunnen praten en vertalen maar niet weten dat Die Sonne NIET iets met de zon te maken heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 15:03 

Donateur

Hahahah XD altijd zieke lyrics bij Rammstein; toen ik 12 was wist ik het ook niet hoor. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 15:40 

comentator denkt veel te weten.

Sonne is ook zon, maar in het filmpje is het woordfucken... ofwel Sohne... allen titel is Sonne
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 15:47 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Het probleem is dat dit hardstyle wordt genoemd. Dan stuur je een keertje wat Theracords of Spoontech
naar mensen die zogenaamd naar hardstyle luisteren; en dan vragen ze je wat voor dat voor tering herrie is.

Deels mee eens. Maar zoiets heb ik zelf ook met het Raw Hardstyle publiek. Done bijvoorbeeld word door dit publiek op handen gedragen, voornamelijk door zijn hardheid. Maar stuur een aanzienlijk aantal mensen die Done vet vinden een willekeurige hardcore/industrial-achtige plaat, en dat vinden ze dat ook teringherrie, terwijl het harder is én meer melodie bevat. Bijna alsof het enkel het associatie met Hardcore waardoor ze het niet willen vinden, maar wel een substituut in de vorm van een Done of een For The Girls. Eigenlijk het bewijs hiervoor is het succes van Gunz for Hire - De Weg Kwijt, voornamelijk onder het hardstyle publiek, daar waar het geen speciale HC plaat is.

Maar ja, wie ben ik om te oordelen xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 16:24 

Hardtraxx Veteran

Ik ben al een paar dagen aan het proberen mijn profielfoto op FB te veranderen, alleen hij wil niet :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 16:26 

El Mare schreef:
Ik ben al een paar dagen aan het proberen mijn profielfoto op FB te veranderen, alleen hij wil niet :/

wat lukt niet dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 16:27 

Hardtraxx Veteran

Hij is alleen maar aan het laden en hij doet verder niks. Misschien ff een andere foto proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 16:33 

Hardtraxxer

Keelpijn(of keelonsteking) zit al de hele dag water te zuipen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 16:36 

El Mare schreef:
Hij is alleen maar aan het laden en hij doet verder niks. Misschien ff een andere foto proberen.

anders moet je een foto uploaden gewoon, en dan die foto bekijken en dan kan je ook ergens instellen: instellenn als profiel foto fzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 16:37 

Donateur

Me moeder... serieus ik snap haar echt niet :lol: Niet normaal op mijn verhaal kunnen reageren, verteld zij erna wat... reageer ik ook kut, wordt ze ineens boos xd

Echt ineens werd ze zo:

Afbeelding

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 16:38 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
El Mare schreef:

anders moet je een foto uploaden gewoon, en dan die foto bekijken en dan kan je ook ergens instellen: instellenn als profiel foto fzo

Ah ja, dat is ook een manier xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 17:35 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Mol schreef:

Deels mee eens. Maar zoiets heb ik zelf ook met het Raw Hardstyle publiek. Done bijvoorbeeld word door dit publiek op handen gedragen, voornamelijk door zijn hardheid. Maar stuur een aanzienlijk aantal mensen die Done vet vinden een willekeurige hardcore/industrial-achtige plaat, en dat vinden ze dat ook teringherrie, terwijl het harder is én meer melodie bevat. Bijna alsof het enkel het associatie met Hardcore waardoor ze het niet willen vinden, maar wel een substituut in de vorm van een Done of een For The Girls. Eigenlijk het bewijs hiervoor is het succes van Gunz for Hire - De Weg Kwijt, voornamelijk onder het hardstyle publiek, daar waar het geen speciale HC plaat is.

Maar ja, wie ben ik om te oordelen xD

Als ik iets een rare plaat vindt, is het Done wel.

Wel vet, maar ernstig raar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 18:34 

Hardtraxx Veteran

Mwah, dan vind ik de gemiddelde Meta4 plaat vager en vetter :p Ik heb niets tegen HS of Raw HS an sich, vind bijvoorbeeld Pattern 2 of Everything Changes heerlijke platen, juist ze niet alleen leunen op hun kick. Waarbij ik de kick van Done ook niet fijn vind klinken. Maar goed...Ieder zijn eigen ding. Krijg alleen het gevoel dat een deel geen HC wil luisteren, puur omdat het HC is, en niet om de muziek zelf. Fuck de hokjescultuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 21:04 

Donateur

Wat je ook vindt van Done; hij is wel outside-the-box.
En van mij mogen feest inderdaad wat meer ''OTB'' zijn;
afsluiten met industrial hardcore of DNB zou moeilijk vet zijn.
Maar overtuig jij Q/b2s f? :P
Vorige  1 ... 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic