ik kreeg em ook gewoon door de brievenbus
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
Nouja, "geen contact"... Ze is eerst in HongKong, nou daar is overal WIFI, dus spreek ik dr weltommetjeuh wrote:oehf, dacht ik dat ik het zwaar had met 5 dagen geen contactAlmighty wrote:Mijn vriendin die vandaag 3 weken naar Azië is vertrokken
ah das best prijzig smsen toch?Almighty wrote:Nouja, "geen contact"... Ze is eerst in HongKong, nou daar is overal WIFI, dus spreek ik dr weltommetjeuh wrote:oehf, dacht ik dat ik het zwaar had met 5 dagen geen contactAlmighty wrote:Mijn vriendin die vandaag 3 weken naar Azië is vertrokkenEn verder in Bali wss ook, maar in Jakarta moeten we ouderwets smsen
Goed te doen man! Mijn vriendin zit voor 3 maanden in KeniaAlmighty wrote:Mijn vriendin die vandaag 3 weken naar Azië is vertrokken
-
A
Dat dan weer wel, moet dan maartommetjeuh wrote:ah das best prijzig smsen toch?Almighty wrote:Nouja, "geen contact"... Ze is eerst in HongKong, nou daar is overal WIFI, dus spreek ik dr weltommetjeuh wrote: oehf, dacht ik dat ik het zwaar had met 5 dagen geen contactEn verder in Bali wss ook, maar in Jakarta moeten we ouderwets smsen
Nondejub-ram wrote:Goed te doen man! Mijn vriendin zit voor 3 maanden in Kenia
Oef, allebei niet echt leuk.b-ram wrote:Goed te doen man! Mijn vriendin zit voor 3 maanden in KeniaAlmighty wrote:Mijn vriendin die vandaag 3 weken naar Azië is vertrokken
Mijn vriendin gaat 3 weken naar Amerika.
Mja ik ga mee haha.
Mijn vriendin gaat naar de Hotelschool in Maastricht, dus die zal ik vaker niet gaan zien... En dan ga ik op kamers in Breda
. Gaat leuk worden
.
Is maar voor een jaartje toch?urbandesigner wrote:Mijn vriendin gaat naar de Hotelschool in Maastricht, dus die zal ik vaker niet gaan zien... En dan ga ik op kamers in Breda. Gaat leuk worden
.
Of 4TiMOTHYb wrote:Is maar voor een jaartje toch?urbandesigner wrote:Mijn vriendin gaat naar de Hotelschool in Maastricht, dus die zal ik vaker niet gaan zien... En dan ga ik op kamers in Breda. Gaat leuk worden
.
M'n vader die boos was dat ik vergeten was het hok van mn konijnen gister schoon te maken.
Wil ik het net gaan doen.
Heeft ie het stoffer en blik geval al in het nieuwe huis liggen..
Moest ik met een andere stoffer en een leeg biertreetje het hok gaan verschonen..
Niet bepaald ideaal..
Wil ik het net gaan doen.
Heeft ie het stoffer en blik geval al in het nieuwe huis liggen..
Moest ik met een andere stoffer en een leeg biertreetje het hok gaan verschonen..
Niet bepaald ideaal..
Iris93 wrote:Of 4TiMOTHYb wrote:Is maar voor een jaartje toch?urbandesigner wrote:Mijn vriendin gaat naar de Hotelschool in Maastricht, dus die zal ik vaker niet gaan zien... En dan ga ik op kamers in Breda. Gaat leuk worden
.
-
A
- KPN die tarieven voor mobiel bellen,smsen en internet omhoog gooien. Zodat programma's als Skype en Whatsapp minder gebruikt gaan worden.
Dus door sms'en duurder te maken willen ze dat mensen minder WhatsAppen?Almighty wrote:- KPN die tarieven voor mobiel bellen,smsen en internet omhoog gooien. Zodat programma's als Skype en Whatsapp minder gebruikt gaan worden.
Last edited by Taxi on 20 Jul 2011 17:37, edited 1 time in total.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Door internet omhoog te gooienTaxi wrote:Dus door sms'en duurder te maken, willen ze dat mensen minder whatsappen?Almighty wrote:- KPN die tarieven voor mobiel bellen,smsen en internet omhoog gooien. Zodat programma's als Skype en Whatsapp minder gebruikt gaan worden.
Haal dan de andere tarieven naar beneden.Skedoedelefloeps wrote:Door internet omhoog te gooienTaxi wrote:Dus door sms'en duurder te maken, willen ze dat mensen minder whatsappen?Almighty wrote:- KPN die tarieven voor mobiel bellen,smsen en internet omhoog gooien. Zodat programma's als Skype en Whatsapp minder gebruikt gaan worden.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ze zijn niet gek
"prepaid bellers? Bestaan die nog?"
- "jazeker!"
Nou... nu zal ik glimlachen elke keer als ik die reclame zie
"prepaid bellers? Bestaan die nog?"
- "jazeker!"
Nou... nu zal ik glimlachen elke keer als ik die reclame zie
1) Om 6 uur 's ochtends moeten werken.
2) Verslapen waardoor ik een kwartiertje te laat was
3) Daardoor een uur (!) in mijn eigen tijd, dus onbetaald, door moeten werken..
Wat een dag
2) Verslapen waardoor ik een kwartiertje te laat was
3) Daardoor een uur (!) in mijn eigen tijd, dus onbetaald, door moeten werken..
Wat een dag
-
A
Je kan in de future alleen nog maar prepaid kopen in een bundel, samen met Bellen, smsen en internetTaxi wrote:Dus door sms'en duurder te maken willen ze dat mensen minder WhatsAppen?Almighty wrote:- KPN die tarieven voor mobiel bellen,smsen en internet omhoog gooien. Zodat programma's als Skype en Whatsapp minder gebruikt gaan worden.
30 euro per maand ofzo
152 euro voor fucking 2 gigabyte ;') *huillach* Echt triest, terwijl bedrijven als KPN de consument jarenlang hebben leeggezogen. Als ik een bedrijf bezit waar ik minder winst mee maak dan voorheen, ga ik op zoek naar nieuwe en aantrekkelijke producten, i.p.v. dat ik m'n prijzen enorm omhoog gooi. Doe ik hetzelfde als KPN, ga ik failliet. Dus KPN, ik hoop dat jullie hartstikke veel klanten gaan verliezen
!
Ha, ik ben niet domurbandesigner wrote:Iris93 wrote:Of 4TiMOTHYb wrote: Is maar voor een jaartje toch?Plus nog een jaar stage in het buitenland voor ons beiden
Nooit gezegdIris93 wrote:urbandesigner wrote:Iris93 wrote: Ha, ik ben niet dom
Nee klopt, maar ik denk, ik bewijs het even voor mensen het wel zeggenurbandesigner wrote:Nooit gezegdIris93 wrote: Ha, ik ben niet dom
-
C
Geld dat ook voor HI dan?