Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 18:22 

Hardtraxx Addict

robkuh1990 schreef:
Geld dat ook voor HI dan?

valt onder KPN volgens mij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 18:23 

Hardtraxx Veteran

Jep, maar daar zit onbeperkt smsen bij. Ze willen dus van het internetgebruik af. Ik vrees het ergste...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 18:25 

Hardtraxx Addict

urbandesigner schreef:
152 euro voor fucking 2 gigabyte ;')

Wacht ff, zijn dat ook echt de prijzen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 18:30 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Jep, maar daar zit onbeperkt smsen bij. Ze willen dus van het internetgebruik af. Ik vrees het ergste...

ja want er zit meer toekomst in sms'en als in het internet....wat een sukkels zeg, en over een jaar moet het staatssteun krijgen omdat ze op randje faillissement zitten :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 18:37 

Hardtraxxer

Iris93 schreef:
robkuh1990 schreef:

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 18:38 

Hardtraxxer

dat je vriendin thuis komt van vakantie en ze van haar ouders niet naar me toe mag komen en ik morgen nog moet werken dus niet daarheen kan
(afstand dit dat)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 18:38 

Hardtraxx Veteran

Crash schreef:
Iris93 schreef:
robkuh1990 schreef:

:yes:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 18:42 

Hardtraxxer

wat een ******....
maar ik geef toe...aan de ene kant is smsen EIGENLIJK wel fijner vind ik.
Je vult langere berichten. Je lult 2/3 ondewerpen tegelijk. En je hebt meer te lullen.
Via whatsapp ben je aardig snel uitgeluld en krijg je korte kut antwoorden.

=eerder irritaties= eerder ruzie= relatie breakup = :thumbdown: :cry:

OF :yay: laaien voor het leven...mja meest ist kut xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 19:23 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop dat er een nieuwe provider komt die wel de kansen inziet van de nieuwe, electronische wereld. Ik hoop dat KPN hier keihard mee op z'n bek gaat :yes: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 19:28 

Hardtraxx Addict

Ik vermoed dat dit gewoon onder de tafel is afgesproken door de 3 telecom bedrijven. Het zou namelijk krankzinnig zijn zulke prijzen te vragen als je niet zeker weet dat de concurrentie dit ook gaat doen. Ik weet kartelvorming mag niet, maar bewijs het maar eens. Het zijn absurde bedragen.. 100 mb 30 euro, we leven godver niet meer in het stenen tijdperk. Zit je binnen één dag al op. Gelukkig heb ik nog sim only voor 14 euro per maand met onbeperkt internet maar mocht over 1,5 jaar nog steeds deze woekerprijzen gelden dan ga ik lekker terug naar prepaid. Mijn enige hoop is dat je strak overal op WIFI kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 19:33 

Hardtraxx Addict

Bij die linker 1000 smsjes, 60 euro..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 19:34 

Donateur

wtf :S Dit is toch niet normaal :lol: :lol: :lol:

*pakt nokia 3310 uit de kast*
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 19:34 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Ik vermoed dat dit gewoon onder de tafel is afgesproken door de 3 telecom bedrijven. Het zou namelijk krankzinnig zijn zulke prijzen te vragen als je niet zeker weet dat de concurrentie dit ook gaat doen. Ik weet kartelvorming mag niet, maar bewijs het maar eens. Het zijn absurde bedragen.. 100 mb 30 euro, we leven godver niet meer in het stenen tijdperk. Zit je binnen één dag al op. Gelukkig heb ik nog sim only voor 14 euro per maand met onbeperkt internet maar mocht over 1,5 jaar nog steeds deze woekerprijzen gelden dan ga ik lekker terug naar prepaid. Mijn enige hoop is dat je strak overal op WIFI kan.

100mb zit je echt niet al op in 1 dag hoor. Of je moet er echt media op gaan streamen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 19:35 

Hardtraxx Addict

Je snapt toch hopelijk wel wat ik bedoel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 19:37 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Je snapt toch hopelijk wel wat ik bedoel?

Nee xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 19:38 

Hardtraxx Veteran

Ronduit belachelijk dit, stelletje kk naaiers die telecombedrijven. Kan ook niet begrijpen dat de overheid niet ingrijpt
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 19:42 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Ronduit belachelijk dit, stelletje kk naaiers die telecombedrijven. Kan ook niet begrijpen dat de overheid niet ingrijpt

Hopelijk een massale kpn boycot, leren ze het heeel snel af :) Verwacht ook maar niet dat de overheid gaat ingrijpen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 19:43 

Hardtraxx Addict

_dp_ schreef:
Rawbin schreef:

Hopelijk een massale kpn boycot, leren ze het heeel snel af :) Verwacht ook maar niet dat de overheid gaat ingrijpen...

Nee die zitten achterover gezakt in hun stoeltjes te lachen terwijl ze onze centjes binnen slepen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 19:44 

Hardtraxx Veteran

En zeker kabinet Rutte zal niks doen, vrije markt etc... Maar ik heb een sterk gevoel dat die telecommarkt niet echt een vrij markt is. Laten we Neelie Kroes eens vragen of ze dit wil onderzoeken :) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 19:44 

Hardtraxx Veteran

Misschien Youppie maar eens op KPN afsturen? Werkte bij dat biersoort een aantal jaar geleden perfect :worship:
Butler geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 19:47 

Hardtraxxer

ik denk dat de overheid er best iets aan kan doen.
Aangezien ze ook al ervoor gezorgd hebben dat er voor whatsapp geen geld gevraagd kan worden.
Omdat het via data verkeer is.

En anders gwn weer allemaal terug naar prepaid en maar iets minder social media.
Zou eik best wel zonder kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 20:12 

Donateur

mrazura schreef:
Kettingzaag schreef:

100mb zit je echt niet al op in 1 dag hoor. Of je moet er echt media op gaan streamen.

zit op 3gb + per maand :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 20:20 

Hardtraxx Veteran

livinforthemusic schreef:
Aangezien ze ook al ervoor gezorgd hebben dat er voor whatsapp geen geld gevraagd kan worden.

Dat KPN whatsapp niet mag verbieden heeft met netneutraliteit te maken, je provider mag niet kiezen wat jij doet met je internet ;) De overheid kan/gaat niks aan deze prijzen doen, zeker de VVD niet (Er is immers nog gewoon keus) ;) Bovendien is de overheid zelf mede verantwoordelijk voor de hoge prijs door de UMTS veiling jaren terug. Heeft de overheid toen 5,9 miljard opgeleverd, die wij nu uiteindelijk weer terug moeten betalen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 20:24 

Hardtraxxer

_dp_ schreef:
livinforthemusic schreef:

Dat KPN whatsapp niet mag verbieden heeft met netneutraliteit te maken, je provider mag niet kiezen wat jij doet met je internet ;) De overheid kan/gaat niks aan deze prijzen doen, zeker de VVD niet (Er is immers nog gewoon keus) ;) Bovendien is de overheid zelf mede verantwoordelijk voor de hoge prijs door de UMTS veiling jaren terug. Heeft de overheid toen 5,9 miljard opgeleverd, die wij nu uiteindelijk weer terug moeten betalen...

oke ik heb niks gezegd :p

kut overheid :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 20:32 

Donateur

Maar t-mobile gaat er toch niet in mee? mijn provider :p
Vorige  1 ... 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic