Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
"Hé ik weet wel dat dat de helft van de lol is maar kan die bass er een heel klein beetje uit?"

Neuh, doe lekker doppen in.
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
TiMOTHYb wrote:"Hé ik weet wel dat dat de helft van de lol is maar kan die bass er een heel klein beetje uit?"

Neuh, doe lekker doppen in.
Waar was bas heen dan?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Eeuwige gezeik over t zelfde op t forum.

15x dezelfde grap is -.-

Kom is met iets nieuws, als je 14jarige wil pesten word je maar leraar van de 2/3 klas.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
D-Nemacyst wrote:Eeuwige gezeik over t zelfde op t forum.

15x dezelfde grap is -.-

Kom is met iets nieuws, als je 14jarige wil pesten word je maar leraar van de 2/3 klas.
Dan kost het je je baan denk ik xd
De koffieapparaat die een beker eruit laat schieten en dan zit die scheef en je ziet het gebeuren en alles gaat in slowmotion:
"neeeeee, moet....beker...recht...zetten..." maar te laat en dan is er een error en moet je nog langer wachten op je koffie :mad: Gimme ma goddamn kaffeee
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Skedoedelefloeps wrote:
D-Nemacyst wrote:Eeuwige gezeik over t zelfde op t forum.

15x dezelfde grap is -.-

Dan kost het je je baan denk ik xd
De koffieapparaat die een beker eruit laat schieten en dan zit die scheef en je ziet het gebeuren en alles gaat in slowmotion:
"neeeeee, moet....beker...recht...zetten..." maar te laat en dan is er een error en moet je nog langer wachten op je koffie :mad: Gimme ma goddamn kaffeee
Was dat maar zo dan had ik een veel leukere middelbare school tijd. :P

Wij hebben nog wel is wat leukers gehad. Vriend van mij haalde bij zon koffieautomaat een cappuchino, natuurlijk weten intelligente mensen dat je eerst de melk krijgt, dan de koffie.

Hij dus niet, melk komt erin, hij denkt dat dat alles is en rukt de beker eruit. En net toen ie de beker weggooide, kwam de koffie eruit.

Heb me helemaal krom gelachen om zn reactie :lol:
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
Yeeey, this is me reporting live vanuit Italie. Het land van de zon, mooie meiden en gezelligheid... :cool:

We zitten hier ATM dus op de doodste camping van het land en het waterpeil van het meer stijgt met ongeveer 2 meter per minuut... Snel weg hier...
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
hidde wrote:Yeeey, this is me reporting live vanuit Italie. Het land van de zon, mooie meiden en gezelligheid... :cool:

We zitten hier ATM dus op de doodste camping van het land en het waterpeil van het meer stijgt met ongeveer 2 meter per minuut... Snel weg hier...
hier heerlijk in Nederland, zonnetje zachte 18/20 graden licht briesje. Heerlijk ^^
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
RAW-vizion wrote:
hidde wrote:Yeeey, this is me reporting live vanuit Italie. Het land van de zon, mooie meiden en gezelligheid... :cool:

hier heerlijk in Nederland, zonnetje zachte 18/20 graden licht briesje. Heerlijk ^^
^ik verklaar deze post tot irritatiemomentjes. :mad:
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Ik als een genietmomentje. :lol:
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Dat iemand tegen een vriend van diegene gaat vertellen dat hij ''2 Sidez - Nomansland'' van mij heeft gekregen terwijl ik die plaat geen eens hebt.

En nu zit ik daardoor dus een beetje in de problemen. Sommige mensen kan ik wel schieten!
Donateur
last seen Oct 2014
Project 141 wrote:Nou hier dan een report uit Polen, vandaag bijna 30 graden en zon, morgen onweer voorspeld.

Irritatiemomentje: Iets wat ik al echt had verwacht, en ik flink chagrijnig van werd :/ Dat je oortjes na een week op vakantie kapot gaan :cry: Hoe kom ik nu de dagen door :cry:
Kan je in Polen geen oortjes kopen? :P
Donateur
last seen Oct 2014
Project 141 wrote:Ja zoek jij maar es een winkel daarvoor of de naam, die taal lijkt echt nergens op xd En ik wil ook kwaliteit :list: Nu doet alleen links het nog, kan ik tenminste op mijn zij liggen in bed met muziek :P
Ja kwaliteit, om die dagen door te komen in Polen kan je toch ook wel oortjes halen van 1 euro? :P
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Niet kunnen slapen omdat ik met het deuntje van hellfish - U don't quit in men kop zit :P
C
View on YouTube

She ruined my Fridays, now she's ruining my moments AAAAARGH
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
robkuh1990 wrote:View on YouTube

She ruined my Fridays, now she's ruining my moments AAAAARGH
waarom gebruiken ze ook autotune om zo een************************* dingen te maken :(
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Niet kunnen slapen door keelpijn :thumbdown:
D
Artiest
last seen Apr 2019
Ze gebruiken dat omdat 9/10 popzangers of zangeressjes tegenwoordig kats niet meer kunnen zingen.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Dat je door dst je vakantie hebt helemaal uit je ritme raakt -.-
A
Mijn vriendin die vandaag 3 weken naar Azië is vertrokken :(
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Almighty wrote:Mijn vriendin die vandaag 3 weken naar Azië is vertrokken :(
oehf, dacht ik dat ik het zwaar had met 5 dagen geen contact >.<
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Almighty wrote:Mijn vriendin die vandaag 3 weken naar Azië is vertrokken :(
Hoop leuke chinese boys daar
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2018
in bed liggen en horen dat er beneden een bestelling bezorgd word, ik denken: JAA! eindelijk mn theracords shirt :worship: naar beneden gelopen.. bleek het fucking parfum shit voor me zusje te zijn ><
D
Artiest
last seen Apr 2019
tommetjeuh wrote:in bed liggen en horen dat er beneden een bestelling bezorgd word, ik denken: JAA! eindelijk mn theracords shirt :worship: naar beneden gelopen.. bleek het fucking parfum shit voor me zusje te zijn ><
Jeuj, zo ga ik de komende dagen ook zitten. Alleen heb ik geen zusje, maar wel een broer die regelmatig boeken besteld en ze bij ons huis laat bezorgen. (wachten op Feyenoord spul) maar het is altijd leuk als je het binnen hebt, wachten telkens waard :lol:
Hardtraxxer
337 posts member since 2009
last seen Aug 2012
tommetjeuh wrote:in bed liggen en horen dat er beneden een bestelling bezorgd word, ik denken: JAA! eindelijk mn theracords shirt :worship: naar beneden gelopen.. bleek het fucking parfum shit voor me zusje te zijn ><
ik had hem in de post bus ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2018
GreenX wrote:
ik had hem in de post bus ;)
oh oke :oh: niet in een doosje ofzo?