Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 22:20 

Donateur

"Hé ik weet wel dat dat de helft van de lol is maar kan die bass er een heel klein beetje uit?"

Neuh, doe lekker doppen in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 22:21 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
"Hé ik weet wel dat dat de helft van de lol is maar kan die bass er een heel klein beetje uit?"

Neuh, doe lekker doppen in.

Waar was bas heen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 00:19 

Kraak... Piep...

Eeuwige gezeik over t zelfde op t forum.

15x dezelfde grap is -.-

Kom is met iets nieuws, als je 14jarige wil pesten word je maar leraar van de 2/3 klas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 09:44 

Artiest

D-Nemacyst schreef:

15x dezelfde grap is -.-

Kom is met iets nieuws, als je 14jarige wil pesten word je maar leraar van de 2/3 klas.

Dan kost het je je baan denk ik xd
De koffieapparaat die een beker eruit laat schieten en dan zit die scheef en je ziet het gebeuren en alles gaat in slowmotion:
"neeeeee, moet....beker...recht...zetten..." maar te laat en dan is er een error en moet je nog langer wachten op je koffie :mad: Gimme ma goddamn kaffeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 13:08 

Kraak... Piep...

Skedoedelefloeps schreef:
D-Nemacyst schreef:

15x dezelfde grap is -.-

Dan kost het je je baan denk ik xd
De koffieapparaat die een beker eruit laat schieten en dan zit die scheef en je ziet het gebeuren en alles gaat in slowmotion:
"neeeeee, moet....beker...recht...zetten..." maar te laat en dan is er een error en moet je nog langer wachten op je koffie :mad: Gimme ma goddamn kaffeee

Was dat maar zo dan had ik een veel leukere middelbare school tijd. :P

Wij hebben nog wel is wat leukers gehad. Vriend van mij haalde bij zon koffieautomaat een cappuchino, natuurlijk weten intelligente mensen dat je eerst de melk krijgt, dan de koffie.

Hij dus niet, melk komt erin, hij denkt dat dat alles is en rukt de beker eruit. En net toen ie de beker weggooide, kwam de koffie eruit.

Heb me helemaal krom gelachen om zn reactie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 16:32 

Hardtraxx Addict

Yeeey, this is me reporting live vanuit Italie. Het land van de zon, mooie meiden en gezelligheid... :cool:

We zitten hier ATM dus op de doodste camping van het land en het waterpeil van het meer stijgt met ongeveer 2 meter per minuut... Snel weg hier...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 16:57 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:
Yeeey, this is me reporting live vanuit Italie. Het land van de zon, mooie meiden en gezelligheid... :cool:

We zitten hier ATM dus op de doodste camping van het land en het waterpeil van het meer stijgt met ongeveer 2 meter per minuut... Snel weg hier...

hier heerlijk in Nederland, zonnetje zachte 18/20 graden licht briesje. Heerlijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 17:12 

Hardtraxx Addict

RAW-vizion schreef:
hidde schreef:

hier heerlijk in Nederland, zonnetje zachte 18/20 graden licht briesje. Heerlijk ^^

^ik verklaar deze post tot irritatiemomentjes. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 17:33 

Hardtraxx Veteran

Ik als een genietmomentje. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 22:45 

Donateur

Dat iemand tegen een vriend van diegene gaat vertellen dat hij ''2 Sidez - Nomansland'' van mij heeft gekregen terwijl ik die plaat geen eens hebt.

En nu zit ik daardoor dus een beetje in de problemen. Sommige mensen kan ik wel schieten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 22:48 

Donateur

Project 141 schreef:
Nou hier dan een report uit Polen, vandaag bijna 30 graden en zon, morgen onweer voorspeld.

Irritatiemomentje: Iets wat ik al echt had verwacht, en ik flink chagrijnig van werd :/ Dat je oortjes na een week op vakantie kapot gaan :cry: Hoe kom ik nu de dagen door :cry:

Kan je in Polen geen oortjes kopen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 22:50 

Donateur

Project 141 schreef:
Ja zoek jij maar es een winkel daarvoor of de naam, die taal lijkt echt nergens op xd En ik wil ook kwaliteit :list: Nu doet alleen links het nog, kan ik tenminste op mijn zij liggen in bed met muziek :P

Ja kwaliteit, om die dagen door te komen in Polen kan je toch ook wel oortjes halen van 1 euro? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 00:56 

Hardtraxx Veteran

Niet kunnen slapen omdat ik met het deuntje van hellfish - U don't quit in men kop zit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 02:43 

She ruined my Fridays, now she's ruining my moments AAAAARGH
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 02:49 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:

She ruined my Fridays, now she's ruining my moments AAAAARGH

waarom gebruiken ze ook autotune om zo een************************* dingen te maken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 02:56 

Hardtraxx Veteran

Niet kunnen slapen door keelpijn :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 08:41 

Artiest

Ze gebruiken dat omdat 9/10 popzangers of zangeressjes tegenwoordig kats niet meer kunnen zingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 10:04 

Hardtraxx Veteran

Dat je door dst je vakantie hebt helemaal uit je ritme raakt -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 12:34 

Mijn vriendin die vandaag 3 weken naar Azië is vertrokken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 12:39 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:

oehf, dacht ik dat ik het zwaar had met 5 dagen geen contact >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 12:42 

Bierkoning

Almighty schreef:

Hoop leuke chinese boys daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 12:49 

Hardtraxx Veteran

in bed liggen en horen dat er beneden een bestelling bezorgd word, ik denken: JAA! eindelijk mn theracords shirt :worship: naar beneden gelopen.. bleek het fucking parfum shit voor me zusje te zijn ><
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 12:50 

Artiest

tommetjeuh schreef:
in bed liggen en horen dat er beneden een bestelling bezorgd word, ik denken: JAA! eindelijk mn theracords shirt :worship: naar beneden gelopen.. bleek het fucking parfum shit voor me zusje te zijn ><

Jeuj, zo ga ik de komende dagen ook zitten. Alleen heb ik geen zusje, maar wel een broer die regelmatig boeken besteld en ze bij ons huis laat bezorgen. (wachten op Feyenoord spul) maar het is altijd leuk als je het binnen hebt, wachten telkens waard :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 12:52 

Hardtraxxer

tommetjeuh schreef:

ik had hem in de post bus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 12:53 

Hardtraxx Veteran

GreenX schreef:
tommetjeuh schreef:

ik had hem in de post bus ;)

oh oke :oh: niet in een doosje ofzo?
Vorige  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic