"Hé ik weet wel dat dat de helft van de lol is maar kan die bass er een heel klein beetje uit?"
Neuh, doe lekker doppen in.
Waar was bas heen dan?TiMOTHYb wrote:"Hé ik weet wel dat dat de helft van de lol is maar kan die bass er een heel klein beetje uit?"
Dan kost het je je baan denk ikD-Nemacyst wrote:Eeuwige gezeik over t zelfde op t forum.
15x dezelfde grap is![]()
Kom is met iets nieuws, als je 14jarige wil pesten word je maar leraar van de 2/3 klas.
Was dat maar zo dan had ik een veel leukere middelbare school tijd.Skedoedelefloeps wrote:Dan kost het je je baan denk ikD-Nemacyst wrote:Eeuwige gezeik over t zelfde op t forum.
15x dezelfde grap is![]()
Kom is met iets nieuws, als je 14jarige wil pesten word je maar leraar van de 2/3 klas.![]()
De koffieapparaat die een beker eruit laat schieten en dan zit die scheef en je ziet het gebeuren en alles gaat in slowmotion:
"neeeeee, moet....beker...recht...zetten..." maar te laat en dan is er een error en moet je nog langer wachten op je koffieGimme ma goddamn kaffeee
hier heerlijk in Nederland, zonnetje zachte 18/20 graden licht briesje. Heerlijkhidde wrote:Yeeey, this is me reporting live vanuit Italie. Het land van de zon, mooie meiden en gezelligheid...![]()
We zitten hier ATM dus op de doodste camping van het land en het waterpeil van het meer stijgt met ongeveer 2 meter per minuut... Snel weg hier...
^ik verklaar deze post tot irritatiemomentjes.RAW-vizion wrote:hier heerlijk in Nederland, zonnetje zachte 18/20 graden licht briesje. Heerlijkhidde wrote:Yeeey, this is me reporting live vanuit Italie. Het land van de zon, mooie meiden en gezelligheid...![]()
We zitten hier ATM dus op de doodste camping van het land en het waterpeil van het meer stijgt met ongeveer 2 meter per minuut... Snel weg hier...
Kan je in Polen geen oortjes kopen?Project 141 wrote:Nou hier dan een report uit Polen, vandaag bijna 30 graden en zon, morgen onweer voorspeld.
Irritatiemomentje: Iets wat ik al echt had verwacht, en ik flink chagrijnig van werdDat je oortjes na een week op vakantie kapot gaan
Hoe kom ik nu de dagen door
Ja kwaliteit, om die dagen door te komen in Polen kan je toch ook wel oortjes halen van 1 euro?Project 141 wrote:Ja zoek jij maar es een winkel daarvoor of de naam, die taal lijkt echt nergens opEn ik wil ook kwaliteit
Nu doet alleen links het nog, kan ik tenminste op mijn zij liggen in bed met muziek
waarom gebruiken ze ook autotune om zo een************************* dingen te maken
oehf, dacht ik dat ik het zwaar had met 5 dagen geen contactAlmighty wrote:Mijn vriendin die vandaag 3 weken naar Azië is vertrokken
Hoop leuke chinese boys daarAlmighty wrote:Mijn vriendin die vandaag 3 weken naar Azië is vertrokken
Jeuj, zo ga ik de komende dagen ook zitten. Alleen heb ik geen zusje, maar wel een broer die regelmatig boeken besteld en ze bij ons huis laat bezorgen. (wachten op Feyenoord spul) maar het is altijd leuk als je het binnen hebt, wachten telkens waardtommetjeuh wrote:in bed liggen en horen dat er beneden een bestelling bezorgd word, ik denken: JAA! eindelijk mn theracords shirtnaar beneden gelopen.. bleek het fucking parfum shit voor me zusje te zijn ><
ik had hem in de post bustommetjeuh wrote:in bed liggen en horen dat er beneden een bestelling bezorgd word, ik denken: JAA! eindelijk mn theracords shirtnaar beneden gelopen.. bleek het fucking parfum shit voor me zusje te zijn ><
oh okeGreenX wrote:ik had hem in de post bustommetjeuh wrote:in bed liggen en horen dat er beneden een bestelling bezorgd word, ik denken: JAA! eindelijk mn theracords shirtnaar beneden gelopen.. bleek het fucking parfum shit voor me zusje te zijn ><