Ik vind het dan weer geweldig, haha, kan er wel om lachen.wrote:Klusjesmannen op BNN. Om de 10 seconde hoor je (een variatie op) tik m aan ouwe.
Ontzettend irritant.
Ik weet niet hoevaak jij om dezelfde grap lacht?wrote:Ik vind het dan weer geweldig, haha, kan er wel om lachen.wrote:Klusjesmannen op BNN. Om de 10 seconde hoor je (een variatie op) tik m aan ouwe.
Ontzettend irritant.
69 keer, dan houdt het op.wrote:Ik weet niet hoevaak jij om dezelfde grap lacht?wrote:Ik vind het dan weer geweldig, haha, kan er wel om lachen.wrote:Klusjesmannen op BNN. Om de 10 seconde hoor je (een variatie op) tik m aan ouwe.
Ontzettend irritant.
minder pep snuivenwrote:Een ontstoken tong hebben wtf
Ik snuif geen pep joh hoe kom je daar nou weer opwrote:minder pep snuivenwrote:Een ontstoken tong hebben wtf
Beter is het geen soa ofzo van het flesje van zon hoer op de main dan kan ik mezelf echt weggooien.
G
en dat terwijl ik ergens een schoon lijkend flessendopje had opgepakt en gebruikt 
Maatje die een illegale handel gaat doen.. meteen contact verbroken, echt geen behoefte aan zulke lui 
G
zelfde als die dronken achter et stuur kroop?wrote:Maatje die een illegale handel gaat doen.. meteen contact verbroken, echt geen behoefte aan zulke lui
Waar gaat hij in handelen dan? Matroeskas?wrote:Maatje die een illegale handel gaat doen.. meteen contact verbroken, echt geen behoefte aan zulke lui
J
Hardtraxx Veteran
last seen 22 days ago
5,794 postssince 2011
wrote:Mijn hele leven niet mogen sporten, door een blessure.
Het ranzige brood dat mn moeder heeft gehaald.
Het is gewoon negerbrood
getver.
Het is gewoon negerbrood
getver.
Zoiets heet 'bruin brood'wrote:Het ranzige brood dat mn moeder heeft gehaald.
Het is gewoon negerbrood![]()
getver.
Nee dit is niet bruin meer.wrote:Zoiets heet 'bruin brood'wrote:Het ranzige brood dat mn moeder heeft gehaald.
Het is gewoon negerbrood![]()
getver.
Dit is echt ranzig.
Ik mag geen witbrood
G
Roggebrood mss?
D
Artist
last seen Apr 2019
7,488 postssince 2010
Ik weet wel wat ze bedoelt denk ik, je hebt wit, bruin en neger.
Zo noem ik het ook altijd, dat is super stevig brood en zwarter dan de ziel hitler.
Zo noem ik het ook altijd, dat is super stevig brood en zwarter dan de ziel hitler.
Hitler had toch een rasechte blanke ziel?wrote:Ik weet wel wat ze bedoelt denk ik, je hebt wit, bruin en neger.
Maar idd, vies brood is het haha
G
Muah, ik vind bruin brood meer gemiddeld broodwrote:Ik weet wel wat ze bedoelt denk ik, je hebt wit, bruin en neger.
boerentarwe sesam
Ik krijg honger van jullie, en moet nog 40 minuten wachten tot de lunch. << Irritatiemomentje 
D
Artist
last seen Apr 2019
7,488 postssince 2010
ha, ik kan gewoon eten wanneer ik wilwrote:Ik krijg honger van jullie, en moet nog 40 minuten wachten tot de lunch. << Irritatiemomentje
Ik moet nu dus naar de winkel om wit brood te halen, want ik lust geen bruin. 
Als ik alleen maar aan eten denk wordt mijn baas al boos, doorwerken zegtie danwrote:ha, ik kan gewoon eten wanneer ik wilwrote:Ik krijg honger van jullie, en moet nog 40 minuten wachten tot de lunch. << Irritatiemomentje
D
Artist
last seen Apr 2019
7,488 postssince 2010
Flexibele werktijden kicken asswrote:Als ik alleen maar aan eten denk wordt mijn baas al boos, doorwerken zegtie danwrote:ha, ik kan gewoon eten wanneer ik wilwrote:Ik krijg honger van jullie, en moet nog 40 minuten wachten tot de lunch. << Irritatiemomentje.