Ik vind het dan weer geweldig, haha, kan er wel om lachen.Lyst wrote:Klusjesmannen op BNN. Om de 10 seconde hoor je (een variatie op) tik m aan ouwe.
Ontzettend irritant.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik weet niet hoevaak jij om dezelfde grap lacht?katamaran wrote:Ik vind het dan weer geweldig, haha, kan er wel om lachen.Lyst wrote:Klusjesmannen op BNN. Om de 10 seconde hoor je (een variatie op) tik m aan ouwe.
Ontzettend irritant.
69 keer, dan houdt het op.Lyst wrote:Ik weet niet hoevaak jij om dezelfde grap lacht?katamaran wrote:Ik vind het dan weer geweldig, haha, kan er wel om lachen.Lyst wrote:Klusjesmannen op BNN. Om de 10 seconde hoor je (een variatie op) tik m aan ouwe.
Ontzettend irritant.
minder pep snuivenmrazura wrote:Een ontstoken tong hebben wtf
Ik snuif geen pep joh hoe kom je daar nou weer oproberttt wrote:minder pep snuivenmrazura wrote:Een ontstoken tong hebben wtf
Beter is het geen soa ofzo van het flesje van zon hoer op de main dan kan ik mezelf echt weggooien.
-
G
en dat terwijl ik ergens een schoon lijkend flessendopje had opgepakt en gebruikt 
Maatje die een illegale handel gaat doen.. meteen contact verbroken, echt geen behoefte aan zulke lui 
-
G
zelfde als die dronken achter et stuur kroop?roberttt wrote:Maatje die een illegale handel gaat doen.. meteen contact verbroken, echt geen behoefte aan zulke lui
Waar gaat hij in handelen dan? Matroeskas?roberttt wrote:Maatje die een illegale handel gaat doen.. meteen contact verbroken, echt geen behoefte aan zulke lui
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 1 day ago
Daveytl wrote:Mijn hele leven niet mogen sporten, door een blessure.
Het ranzige brood dat mn moeder heeft gehaald.
Het is gewoon negerbrood
getver.
Het is gewoon negerbrood
getver.
Zoiets heet 'bruin brood'Iris93 wrote:Het ranzige brood dat mn moeder heeft gehaald.
Het is gewoon negerbrood![]()
getver.
Nee dit is niet bruin meer.Chukkels wrote:Zoiets heet 'bruin brood'Iris93 wrote:Het ranzige brood dat mn moeder heeft gehaald.
Het is gewoon negerbrood![]()
getver.
Dit is echt ranzig.
Ik mag geen witbrood
-
G
Roggebrood mss?
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ik weet wel wat ze bedoelt denk ik, je hebt wit, bruin en neger.
Zo noem ik het ook altijd, dat is super stevig brood en zwarter dan de ziel hitler.
Zo noem ik het ook altijd, dat is super stevig brood en zwarter dan de ziel hitler.
Hitler had toch een rasechte blanke ziel?Skedoedelefloeps wrote:Ik weet wel wat ze bedoelt denk ik, je hebt wit, bruin en neger.
Maar idd, vies brood is het haha
-
G
Muah, ik vind bruin brood meer gemiddeld broodSkedoedelefloeps wrote:Ik weet wel wat ze bedoelt denk ik, je hebt wit, bruin en neger.
boerentarwe sesam
Ik krijg honger van jullie, en moet nog 40 minuten wachten tot de lunch. << Irritatiemomentje 
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
ha, ik kan gewoon eten wanneer ik wilNightmarez wrote:Ik krijg honger van jullie, en moet nog 40 minuten wachten tot de lunch. << Irritatiemomentje
Ik moet nu dus naar de winkel om wit brood te halen, want ik lust geen bruin. 
Als ik alleen maar aan eten denk wordt mijn baas al boos, doorwerken zegtie danSkedoedelefloeps wrote:ha, ik kan gewoon eten wanneer ik wilNightmarez wrote:Ik krijg honger van jullie, en moet nog 40 minuten wachten tot de lunch. << Irritatiemomentje
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Flexibele werktijden kicken assNightmarez wrote:Als ik alleen maar aan eten denk wordt mijn baas al boos, doorwerken zegtie danSkedoedelefloeps wrote:ha, ik kan gewoon eten wanneer ik wilNightmarez wrote:Ik krijg honger van jullie, en moet nog 40 minuten wachten tot de lunch. << Irritatiemomentje.