D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
tommetjeuh wrote:acht dat in jezelf snijden is alleen maar een schreeuw om aandacht, kutvolk :thumbdown:
Nou je hebt mensen die het doen als zelfmoord poging.
Emo's doen het vaak zodat ze hun mentale pijn fysiek kunnen voelen en fysieke pijn valt eerder te verwerken. Dat is de gedachtegang erachter.
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Skedoedelefloeps wrote:
tommetjeuh wrote:acht dat in jezelf snijden is alleen maar een schreeuw om aandacht, kutvolk :thumbdown:
Nou je hebt mensen die het doen als zelfmoord poging.
Emo's doen het vaak zodat ze hun mentale pijn fysiek kunnen voelen en fysieke pijn valt eerder te verwerken. Dat is de gedachtegang erachter.
my ass, een vriend van mij kent er genoeg die dat doen, en ik ken zelf ook iemand die geen emo ofzo is die dat doet.. alleen maar aandacht zoeken omdat ze dat anders niet krijgen (van ouders bijvoorbeeld)

zullen er vast ook zijn die het om de reden doen die jij zegt maar die moet ik nog tegenkomen :P

+ als zelfmoordpoging moet het andersom, ben je in 1x dood xd
D
Artiest
last seen Apr 2019
Zelfmoordpoging :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2018
ik bedoel als je dat doet met die reden en je doet het op de manier zoals die emo's dat altijd doen (horizontaal) kan je snijden wat je wilt maar dood ga je er niet van :P
D
Artiest
last seen Apr 2019
tommetjeuh wrote:ik bedoel als je dat doet met die reden en je doet het op de manier zoals die emo's dat altijd doen (horizontaal) kan je snijden wat je wilt maar dood ga je er niet van :P
maar dat weten zij niet, plus de meeste emo's snijden idd niet voor zelfmoord, maar er zijn mensen die dat wel doen.
Vind de gedachtegang van dat pijn gedoe wel logisch klinken hoor xd Maar dat ben ik.
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 11 days ago
tommetjeuh wrote:ik bedoel als je dat doet met die reden en je doet het op de manier zoals die emo's dat altijd doen (horizontaal) kan je snijden wat je wilt maar dood ga je er niet van :P
dus je kunt volgens jou niet dood bloeden?
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Dj Skitzo wrote:
dus je kunt volgens jou niet dood bloeden?

horizontaal snijden heeft minder effect als schuin snijden omdat als je je hand buigt je je aderen weer dicht tegen elkaar aanduwt waardoor er minder bloed naar buiten komt

snij je schuin dan heeft je hand buigen minder effect mbt het stoppen van het bloeden
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2018
Skedoedelefloeps wrote:
maar dat weten zij niet, plus de meeste emo's snijden idd niet voor zelfmoord, maar er zijn mensen die dat wel doen.
Vind de gedachtegang van dat pijn gedoe wel logisch klinken hoor xd Maar dat ben ik.
ja het klinkt ook zeker wel logisch. alleen het ligt veel simpeler bij hun. emo's hebben niets anders dan zelfmedelijden, hoe perfect hun leven soms ook is.. ze lopen om alles te whinen en te bitchen en te acteren alsof alles buiten hun grip is.. echt een triest volk is dat.. er zijn er waarschijnlijk wel een aantal die het echt kut hebben om weetikveelwat.. maar ook die moet ik nog tegenkomen :P emo + gewhine = attentionwhoring
D
Artiest
last seen Apr 2019
tommetjeuh wrote:
Skedoedelefloeps wrote:
ja het klinkt ook zeker wel logisch. alleen het ligt veel simpeler bij hun. emo's hebben niets anders dan zelfmedelijden, hoe perfect hun leven soms ook is.. ze lopen om alles te whinen en te bitchen en te acteren alsof alles buiten hun grip is.. echt een triest volk is dat.. er zijn er waarschijnlijk wel een aantal die het echt kut hebben om weetikveelwat.. maar ook die moet ik nog tegenkomen :P emo + gewhine = attentionwhoring
ja de meeste die ook snijden vanwege dat pijn gedoe wat ik zei zijn niet de mensen die helemaal in t zwart lopen en shit.
B
Schor zijn als de pestpleuris en praten als het monster van loch ness. En dan gebeld worden door het NRC Next of je een abbo op hun super fantastische bladiebla krant wilt..
G
Nightmarez wrote:Wakker worden met een bloedneus, daardoor te laat zijn op je werk en straks ook nog naar de tandarts moeten :mad: .
lol ik had vanochtend ook al een bloedneus xd en gisteravond :P
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Ik heb echt een hekel aan Alcohol, gister fucking ziek geweest.

pff ben toe aan een biertje :beer:
D
Artiest
last seen Apr 2019
Als mensen iets zeggen op MSN en je reageert en ze zeggen niets terug...
waarom dan iets zeggen op msn?!
Ben ik nu zo onlogisch of zijn die andere nou zo lauw?!
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Skedoedelefloeps wrote:Als mensen iets zeggen op MSN en je reageert en ze zeggen niets terug...
Sommige hebben gewoon niks te doen, "Oh laat ik iets tegen iemand zeggen"
2 seconden later boring *Gaat naar de WC/ iets drinken*
Jij zegt iets terug ... geen reactie.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
2 fouten teveel bij theorie examen >.< . Kutvragen... en kan pas 15 augustus opnieuw op :mad:
G
Skedoedelefloeps wrote:Als mensen iets zeggen op MSN en je reageert en ze zeggen niets terug...
idd, dan is het zo van: nou.... wat wilde je zeggen....
.....
...
:/
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
KSwoosh wrote:
.....
...

of je ziet ze wat typen en vervolgens verdwijnt het weer xd
D
Artiest
last seen Apr 2019
The Anim0l wrote:
KSwoosh wrote:
.....
...

of je ziet ze wat typen en vervolgens verdwijnt het weer xd
Ja dat ook, dan wacht je met typen.... stoppen ze opeens, dan denk ik ook wtf wil je nu zeggen dan :huh:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
en dan zeggen ze altijd van ja er stond nog een letter die ik niet zag staan :D
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Weer 2 á 3 weken niet mogen sporten, door een blessure.
Image
G
Daveytl wrote:Weer 2 á 3 maaden niet gesport, door schooldrukte
Image
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
KSwoosh wrote:
Daveytl wrote:Weer 6 maanden niet gesport, door luiheid
Image
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Banaanslak wrote:Schor zijn als de pestpleuris en praten als het monster van loch ness. En dan gebeld worden door het NRC Next of je een abbo op hun super fantastische bladiebla krant wilt..
Hoe jij dat ook verwoord, hahaha :lol:
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
nvm
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Klusjesmannen op BNN. Om de 10 seconde hoor je (een variatie op) tik m aan ouwe.
Ontzettend irritant.