geen pauze's wat noem je van half 1 tot 1 dan?Nightmarez wrote:9 uur beginnen, half 1 tot 1 lunch, half 6 klaar. Geen pauze's. Bleh.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Kijk jij snapt het helemaal!Skedoedelefloeps wrote:Ik weet wel wat ze bedoelt denk ik, je hebt wit, bruin en neger.
Zo noem ik het ook altijd, dat is super stevig brood en zwarter dan de ziel hitler.
Ik werd er misselijk van haha.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Tuurlijk snap ik het helemaal, ben geen domme jongenIris93 wrote:Kijk jij snapt het helemaal!Skedoedelefloeps wrote:Ik weet wel wat ze bedoelt denk ik, je hebt wit, bruin en neger.
Zo noem ik het ook altijd, dat is super stevig brood en zwarter dan de ziel hitler.
Ik werd er misselijk van haha.
Naja misselijk word ik er niet van, maar ik ben iemand die zegt brood = brood...
Dus of dat tijgerbruin of tijgerwit ofzo en that's it.
Mijn ma kwam vroeger ook met da neger brood aanzetten, tegenwoordig komt ze met notenmelange op een boterham ofzo. Zit me een zooi op.
Ik lust alleen wit de rest ga ik echt van over mn nekSkedoedelefloeps wrote:Tuurlijk snap ik het helemaal, ben geen domme jongenIris93 wrote:Kijk jij snapt het helemaal!Skedoedelefloeps wrote:Ik weet wel wat ze bedoelt denk ik, je hebt wit, bruin en neger.
Ik werd er misselijk van haha.![]()
Naja misselijk word ik er niet van, maar ik ben iemand die zegt brood = brood...
Dus of dat tijgerbruin of tijgerwit ofzo en that's it.
Mijn ma kwam vroeger ook met da neger brood aanzetten, tegenwoordig komt ze met notenmelange op een boterham ofzo. Zit me een zooi op.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
wtf is pompeonbrood?
Pompoen is echt fatsig overigens.
Dat is brood met op de zijkant echt enorme pitten echt faking ranzig. Maar ik eet maar 1 keer per dag brood en dat is in de middag. In de ochtend eet ik vaak pasta.Skedoedelefloeps wrote:wtf is pompeonbrood?![]()
willen gamen en erachter komen dat ineens je savegame is verdwenen 
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ok dit is dus echt geen leugen... maar uhm...mrazura wrote:Dat is brood met op de zijkant echt enorme pitten echt faking ranzig. Maar ik eet maar 1 keer per dag brood en dat is in de middag. In de ochtend eet ik vaak pasta.Skedoedelefloeps wrote:wtf is pompeonbrood?![]()
Ik kom er dus bij deze opmerking van jou achter dat ik 45 minuten geleden pompoenbrood heb gegeten
heb ik een id voor hardtraxx
is het id-en topic gesloten

is het id-en topic gesloten
Project 141 wrote:Nou wat was je idee dan? of had je het over een ID?
zie stel je vraag :p
-
G
die is echt al eeeuwen dichtThe Anim0l wrote:heb ik een id voor hardtraxx
is het id-en topic gesloten![]()
KSwoosh wrote:die is echt al eeeuwen dichtThe Anim0l wrote:heb ik een id voor hardtraxx
is het id-en topic gesloten![]()
dus mensen met id-en hebben gewoon pech?
Jordy is bezig met een volledig nieuwe versie van hardtraxx en had nog genoeg ideeën liggen die ook nog allemaal gedaan moesten worden, dus voorlopig zit die dicht ja 
Lyst wrote:Jordy is bezig met een volledig nieuwe versie van hardtraxx en had nog genoeg ideeën liggen die ook nog allemaal gedaan moesten worden, dus voorlopig zit die dicht ja
ok ok dat wist ik niet
-
G
dat ik lang moet wachten op feedback over een ontwerp van mij 
een best nieuwe broek in de was doen
haal je m eruit zit er verf op
haal je m eruit zit er verf op
Hij gebruikt verf als wasmiddelProject 141 wrote:wtf heb jij voor wasmiddel?
Dat doet ie wel meer.QnalQut wrote:chukkels die me negeert![]()
op msn
Je kan hem beter bellen.
en dat ik olijfboompje al bijna een week geleden heb gepm'd @ hardtraxx, maar dat hij niet reageert ..Olijfboompje wrote:Dat doet ie wel meer.QnalQut wrote:chukkels die me negeert![]()
op msn
Je kan hem beter bellen.
-
G
nagenoeg altijdOlijfboompje wrote:Dat doet ie wel meer.QnalQut wrote:chukkels die me negeert![]()
op msn
Je kan hem beter bellen.
whaha geweldigQnalQut wrote:en dat ik olijfboompje al bijna een week geleden heb gepm'd @ hardtraxx, maar dat hij niet reageert ..Olijfboompje wrote:Dat doet ie wel meer.QnalQut wrote:chukkels die me negeert![]()
op msn
Je kan hem beter bellen.
-
G
een leipe stinkscheet die ik net liet 
geen wonder dat ik buikpijn had eerder
geen wonder dat ik buikpijn had eerder