Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Skedoedelefloeps wrote:verdoving voor gaatjes? Dat gaat me wat ver, het hangt ervan af waar hij gaat boren enzo.
1 keer moest hij een gaatje vullen bij een snijtand, dat doet verschrikkelijk veel pijn.
Een kies is meestal geen prettig gevoel, maar pijn gaat wat ver en verdoving vind ik dan ook wel overdreven >.<
verdoving kost weer extra geld.. en voor een gaatje nee bedankt.
Het enigste wat pijn doet is het geluid van die akelige kut boor
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Nightmarez wrote:
DarkestSymphony wrote:
Nightmarez wrote:Wakker worden met een bloedneus, daardoor te laat zijn op je werk en straks ook nog naar de tandarts moeten :mad: .
ik moet ook naar de tandarts .. wordt echt vet.. 2 gaatjes laten vullen heb er zin in! top dag vandaag xd
Gaatjes laten vullen is echt kut. Op de een of andere manier doet mn tandarts me altijd godsgruwelijk pijn :thumbdown: .
Die verdoving doet meer pijn dan het boren zelf :)
D
roberttt wrote:
Skedoedelefloeps wrote:verdoving voor gaatjes? Dat gaat me wat ver, het hangt ervan af waar hij gaat boren enzo.
1 keer moest hij een gaatje vullen bij een snijtand, dat doet verschrikkelijk veel pijn.
Een kies is meestal geen prettig gevoel, maar pijn gaat wat ver en verdoving vind ik dan ook wel overdreven >.<
achja ik hoef het niet zelf te betalen en vind verdoving wel fijn alleen dat het net lijkt of me bek 10x zo groot is is verneukt :P
maarja dit keer zonder verdoving proberen!
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
DarkestSymphony wrote:
roberttt wrote:
achja ik hoef het niet zelf te betalen en vind verdoving wel fijn alleen dat het net lijkt of me bek 10x zo groot is is verneukt :P
maarja dit keer zonder verdoving proberen!

als je dat nog nooit gedaan heb isset echt een no-go :D
D
hoe bedoel je No-go? ik heb nog maar 1x hiervoor gaatjes gehad! ben ik wel tevreden over! vnaf vndaag nooit meer gaatjes voor mij :P
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Waarom begon je uberhapt met verdoving voor gaatjes...
You woman?
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
DarkestSymphony wrote:hoe bedoel je No-go? ik heb nog maar 1x hiervoor gaatjes gehad! ben ik wel tevreden over! vnaf vndaag nooit meer gaatjes voor mij :P

haha ja heb al aantal keer gaatjes gehad en soms gaak nog steeds bijna dood door dat boren xd

heb nog nooit verdoving gehad voor het boren alleen met 2 kiezen trekken 15 jaar gelede :D
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Skedoedelefloeps wrote:Waarom begon je uberhapt met verdoving voor gaatjes...
You woman?

:D +1
D
You woman?
omdat dat me fijner leek! nee ik stel me niet aan maar ik hou niet zo van pijn :P
maarja doe dit keer doe ik me eigen verdoving en rook ik voor de tijd een lekker jointje :P
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
DarkestSymphony wrote:
You woman?
omdat dat me fijner leek! nee ik stel me niet aan maar ik hou niet zo van pijn :P
maarja doe dit keer doe ik me eigen verdoving en rook ik voor de tijd een lekker jointje :P
Die prik van de verdoving is pijnlijker dan een gaatje vullen :p
D
Artiest
last seen Apr 2019
DarkestSymphony wrote:
You woman?
hahaha ik houd niet zo van pijn :lol:
Niet? Ogh man heerlijk, elke zaterdag eer even je pols doorsnijden xd
Baas.
D
Skedoedelefloeps wrote:
DarkestSymphony wrote:
You woman?
hahaha ik houd niet zo van pijn :lol:
Niet? Ogh man heerlijk, elke zaterdag eer even je pols doorsnijden xd
Baas.
zie ik eruit als een emo? xd
D
Artiest
last seen Apr 2019
Geen idee...
DarkestSymphony....hmm... wellicht?
D
Skedoedelefloeps wrote:Geen idee...
nee ik had mijn gebruikers naam eerst op dat nummer gebaseerd :P was/is echt een ziek nummer Darksymphony dus daarom als username :P
ik heb min of meer een hekel aan dat soort mensen met alle respect maarja ziet er niet uit -.-
D
Artiest
last seen Apr 2019
DarkestSymphony wrote:
nee ik had mijn gebruikers naam eerst op dat nummer gebaseerd :P was/is echt een ziek nummer Darksymphony dus daarom als username :P
ik heb min of meer een hekel aan dat soort mensen met alle respect maarja ziet er niet uit -.-
Wat mensen die hun eigen pols proberen door te snijden of emo's? >.<
D
Skedoedelefloeps wrote:
DarkestSymphony wrote:
Wat mensen die hun eigen pols proberen door te snijden of emo's? >.<
beide :P zieke geest hebben die pols door snijders :P en emo's zien er gewoon niet uit!
D
Artiest
last seen Apr 2019
Mensen die hun pols door willen snijden proberen gewoon zelfmoord te plegen, dat zijn meestal personen zoals jij en ik :P
D
Skedoedelefloeps wrote:Mensen die hun pols door willen snijden proberen gewoon zelfmoord te plegen, dat zijn meestal personen zoals jij en ik :P
denk wel dat er iets meer aan de hand moet zijn als je je pols door wilt snijden ;)
maarja die mensen moeten gewoon al dood want daar heb je toch niks aan krijg je alleen maar rotzooi van! :P
D
Artiest
last seen Apr 2019
DarkestSymphony wrote:
Skedoedelefloeps wrote:Mensen die hun pols door willen snijden proberen gewoon zelfmoord te plegen, dat zijn meestal personen zoals jij en ik :P
denk wel dat er iets meer aan de hand moet zijn als je je pols door wilt snijden ;)
maarja die mensen moeten gewoon al dood want daar heb je toch niks aan krijg je alleen maar rotzooi van! :P
... beetje kort door de bocht.
Mensen die zelfmoord plegen kunnen soms meer voor de samenleveing betekenen dan jij, Mr. Ik smoke elke dag >.<
D
Skedoedelefloeps wrote:
DarkestSymphony wrote:
... beetje kort door de bocht.
Mensen die zelfmoord plegen kunnen soms meer voor de samenleveing betekenen dan jij, Mr. Ik smoke elke dag >.<
ik smook niet elke dag ben aant minderen! maarja ik ga nu naar de tandarts jipppppiiieeeee :woot: >.<
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Je sigaretten kwijtraken op de main(vraag me niet hoe echt geen idee, ik vind het wel echt knap van mezelf haha). Dan daar geen menthol peuken kunnen kopen en je verplicht bent om er ook een waardeloze aansteker van wish erbij te kopen. En de volgende dag Chukkels die chaggo is tot de max. dat ik geen peuken meer had xd
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 23 days ago
Verplicht 2 ijsjes moeten kopen op WiSH terwijl ze gewoon per 1 verpakt zijn, like wtf :lol:
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
DarkestSymphony wrote:beide :P zieke geest hebben die pols door snijders :P en emo's zien er gewoon niet uit!
Hoe heette dat wat jij paar jaar geleden was dan? :P
D
Artiest
last seen Apr 2019
Emo's die zichzelf snijden zit nog best een logische beredenering achter.... xd
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
acht dat in jezelf snijden is alleen maar een schreeuw om aandacht, kutvolk :thumbdown: