Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:10 

Donateur

Skedoedelefloeps schreef:
verdoving voor gaatjes? Dat gaat me wat ver, het hangt ervan af waar hij gaat boren enzo.
1 keer moest hij een gaatje vullen bij een snijtand, dat doet verschrikkelijk veel pijn.
Een kies is meestal geen prettig gevoel, maar pijn gaat wat ver en verdoving vind ik dan ook wel overdreven >.<

verdoving kost weer extra geld.. en voor een gaatje nee bedankt.
Het enigste wat pijn doet is het geluid van die akelige kut boor
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:16 

Hardtraxx Veteran

Nightmarez schreef:
DarkestSymphony schreef:
Nightmarez schreef:
Wakker worden met een bloedneus, daardoor te laat zijn op je werk en straks ook nog naar de tandarts moeten :mad: .

ik moet ook naar de tandarts .. wordt echt vet.. 2 gaatjes laten vullen heb er zin in! top dag vandaag xd

Gaatjes laten vullen is echt kut. Op de een of andere manier doet mn tandarts me altijd godsgruwelijk pijn :thumbdown: .

Die verdoving doet meer pijn dan het boren zelf :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:16 

roberttt schreef:
verdoving voor gaatjes? Dat gaat me wat ver, het hangt ervan af waar hij gaat boren enzo.
1 keer moest hij een gaatje vullen bij een snijtand, dat doet verschrikkelijk veel pijn.
Een kies is meestal geen prettig gevoel, maar pijn gaat wat ver en verdoving vind ik dan ook wel overdreven >.<

achja ik hoef het niet zelf te betalen en vind verdoving wel fijn alleen dat het net lijkt of me bek 10x zo groot is is verneukt :P
maarja dit keer zonder verdoving proberen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:17 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
roberttt schreef:

achja ik hoef het niet zelf te betalen en vind verdoving wel fijn alleen dat het net lijkt of me bek 10x zo groot is is verneukt :P
maarja dit keer zonder verdoving proberen!

als je dat nog nooit gedaan heb isset echt een no-go :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:19 

hoe bedoel je No-go? ik heb nog maar 1x hiervoor gaatjes gehad! ben ik wel tevreden over! vnaf vndaag nooit meer gaatjes voor mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:19 

Artiest

Waarom begon je uberhapt met verdoving voor gaatjes...
You woman?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:21 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
hoe bedoel je No-go? ik heb nog maar 1x hiervoor gaatjes gehad! ben ik wel tevreden over! vnaf vndaag nooit meer gaatjes voor mij :P

haha ja heb al aantal keer gaatjes gehad en soms gaak nog steeds bijna dood door dat boren xd

heb nog nooit verdoving gehad voor het boren alleen met 2 kiezen trekken 15 jaar gelede :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:21 

Hardtraxx Veteran

You woman?

:D +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:23 

You woman?

omdat dat me fijner leek! nee ik stel me niet aan maar ik hou niet zo van pijn :P
maarja doe dit keer doe ik me eigen verdoving en rook ik voor de tijd een lekker jointje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:24 

Donateur

DarkestSymphony schreef:
You woman?

omdat dat me fijner leek! nee ik stel me niet aan maar ik hou niet zo van pijn :P
maarja doe dit keer doe ik me eigen verdoving en rook ik voor de tijd een lekker jointje :P

Die prik van de verdoving is pijnlijker dan een gaatje vullen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:25 

Artiest

DarkestSymphony schreef:
You woman?

hahaha ik houd niet zo van pijn :lol:
Niet? Ogh man heerlijk, elke zaterdag eer even je pols doorsnijden xd
Baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:26 

DarkestSymphony schreef:
You woman?

hahaha ik houd niet zo van pijn :lol:
Niet? Ogh man heerlijk, elke zaterdag eer even je pols doorsnijden xd
Baas.

zie ik eruit als een emo? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:26 

Artiest

Geen idee...
DarkestSymphony....hmm... wellicht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:29 

Geen idee...

nee ik had mijn gebruikers naam eerst op dat nummer gebaseerd :P was/is echt een ziek nummer Darksymphony dus daarom als username :P
ik heb min of meer een hekel aan dat soort mensen met alle respect maarja ziet er niet uit -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:30 

Artiest

DarkestSymphony schreef:
Geen idee...

nee ik had mijn gebruikers naam eerst op dat nummer gebaseerd :P was/is echt een ziek nummer Darksymphony dus daarom als username :P
ik heb min of meer een hekel aan dat soort mensen met alle respect maarja ziet er niet uit -.-

Wat mensen die hun eigen pols proberen door te snijden of emo's? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:31 

DarkestSymphony schreef:
Geen idee...

Wat mensen die hun eigen pols proberen door te snijden of emo's? >.<

beide :P zieke geest hebben die pols door snijders :P en emo's zien er gewoon niet uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:32 

Artiest

Mensen die hun pols door willen snijden proberen gewoon zelfmoord te plegen, dat zijn meestal personen zoals jij en ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:34 

Mensen die hun pols door willen snijden proberen gewoon zelfmoord te plegen, dat zijn meestal personen zoals jij en ik :P

denk wel dat er iets meer aan de hand moet zijn als je je pols door wilt snijden ;)
maarja die mensen moeten gewoon al dood want daar heb je toch niks aan krijg je alleen maar rotzooi van! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:35 

Artiest

DarkestSymphony schreef:

denk wel dat er iets meer aan de hand moet zijn als je je pols door wilt snijden ;)
maarja die mensen moeten gewoon al dood want daar heb je toch niks aan krijg je alleen maar rotzooi van! :P

... beetje kort door de bocht.
Mensen die zelfmoord plegen kunnen soms meer voor de samenleveing betekenen dan jij, Mr. Ik smoke elke dag >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:36 

DarkestSymphony schreef:

... beetje kort door de bocht.
Mensen die zelfmoord plegen kunnen soms meer voor de samenleveing betekenen dan jij, Mr. Ik smoke elke dag >.<

ik smook niet elke dag ben aant minderen! maarja ik ga nu naar de tandarts jipppppiiieeeee :woot: >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:41 

Hardtraxx Veteran

Je sigaretten kwijtraken op de main(vraag me niet hoe echt geen idee, ik vind het wel echt knap van mezelf haha). Dan daar geen menthol peuken kunnen kopen en je verplicht bent om er ook een waardeloze aansteker van wish erbij te kopen. En de volgende dag Chukkels die chaggo is tot de max. dat ik geen peuken meer had xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:53 

Bierkoning

Verplicht 2 ijsjes moeten kopen op WiSH terwijl ze gewoon per 1 verpakt zijn, like wtf :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 13:09 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
beide :P zieke geest hebben die pols door snijders :P en emo's zien er gewoon niet uit!

Hoe heette dat wat jij paar jaar geleden was dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 13:13 

Artiest

Emo's die zichzelf snijden zit nog best een logische beredenering achter.... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 13:14 

Hardtraxx Veteran

acht dat in jezelf snijden is alleen maar een schreeuw om aandacht, kutvolk :thumbdown:
Vorige  1 ... 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic