Haha geweldig dit

Ik vind het wel grappig. Er komen mensen naar mij toe, die zeggen geen drugs te gebruiken om te vragen of pillen die ze nemen die wel kloppen of bekend zijn. Nu boeit mij dit gelukkig weinig en ik vertel ze graag wat ik weet en dan krijg je wellicht ook nog een knuffel. Ik vind het trouwens ook een gezeur en ik vind het weer zeer typisch dat de mensen die dit beter zouden gaan organiseren dit nog steeds niet hebben gedaan.
Echter heb ik er allang geen zin meer in en overigens de mensen die nu de volgende keer op een feest naar mij toe komen voor pillen, pep of whatever kunnen rechtstreeks opzouten. Ik ben geen fucking dealer en de mensen die een dealer zoeken moeten maar eens nadenken. Ook over verscheidene PM's en dergelijke die ik heb gekregen hier en op andere sites. Vooral mensen die hier nu posten over gevaarlijk drugsgebruik en dergelijke, terwijl ze het zelf nog het meest hard doen ook. Schema's maken waarin het meest onverantwoordelijke drugsgebruik voort komt en dan bitchen over het gebruik van anderen.
Daarnaast ging het in het drugstopic waar ik een aandeel in had, het vele malen beter en daarnaast was er ook meer tevredenheid. Dat hier een aantal personen het in hun visie oneens mee was en dat hierdoor van alles aangepast wordt, omdat ze onder een noemer vallen van een organisatie, vind ik dan ook grappig. Ik heb hier dan ook nog geen mensen meegemaakt met een flinke overdosis naar aanleiding van adviezen van die o zo domme mensen die volgens de meeste hier junks en dergelijke zijn.
Stelletje hypocrieten.