Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:48 

Hardtraxx Veteran

De reden voor een tweede topic is simpel zat. Het huidige drugstopic is op dit moment verziekt. Onzin spant de top en informatie wordt niet of nauwelijks verstrekt. Wekelijks komen de meest rare (en slecht getimede) vragen voorbij op feesten aan sommige Hardtraxxers van andere Hardtraxxers. Vragen die veel beter van tevoren uitgezocht konden worden. Het drugsbeleid voor de (mislukte) machtsgreep van 2 unity members werkte veel beter. Deze nieuwe opzet werkt averechts. Er wordt niet meer voorgelicht er wordt niet serieus naar vragen gekeken. En in een vertrouwde omgeving (zoals Hardtraxx toch wel is voor de meesten hier) is vragen met betrekking tot pikante onderwerpen zoals drugs,.toch wat veiliger en betrouwbaarder dan vragen op een willekeurige site of drugslijn, waar men de adviseurs niet kent of waar misschien de adviseur geen eigen ervaring heeft. En dan is voorlichten lastig, zo niet onmogelijk. Op dit forum zitten veel mensen die bereid zijn om te helpen en adviezen te geven. Veel zijn inactiever geworden of zelfs weggegaan dankzij het huidige beleid, maar tonen zich, met een nieuwe opzet zoals voorgesteld, bereid om terug te komen en te adviseren. En zoals Olijfboompje al zei, is hij bereid dit te coƶrdineren en te leiden. Geef die man een topic en het wordt een stuk overzichtelijker op Hardtraxx met betrekking tot drugs en alcohol en zal de irritatie in andere delen van dit forum beperkt worden.

Olijfboompje for president!
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:51 

Artiest

Jullie hebben 1 topic that's it end of discussion xd
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:53 

Hardtraxx Addict

Deze discussie is al een keer gevoerd, maar het is idd wel een keer tijd dat er nu daadwerkelijk verandering komt ;)

De Poll-uitslag in het huidige topic laat ook duidelijk de voorkeur zien naar het systeem zoals 'vroeger'.
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:53 

Chris One Look-a-Like zijn
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:57 

Artiest

Squirrie schreef:
Deze discussie is al een keer gevoerd, maar het is idd wel een keer tijd dat er nu daadwerkelijk verandering komt ;)

De Poll-uitslag in het huidige topic laat ook duidelijk de voorkeur zien naar het systeem zoals 'vroeger'.

Das een poll onder de bezoekers van dat topic voornamelijk, dus totaal niet betrouwbaar om als bewijs aan te duiden. >.<
Plus het oude topic was gewoon in algemeen en heette precies hetzelfde... wat is er zo erg aan het topic van nu. Je kunt precies dezelfde dingen bespreken :lol:
Als jullie structuur willen moet je er zelf voor zorgen in het topic :P
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:59 

Hardtraxx Addict

Topic is niet in handen van Olijfboompje dus kan er geen structuur in aan brengen :)

Naah het is niet precies hetzelffde, je kan oude topic nog wel terug vinden en daar werd toch duidelijjk iets serieuzer mee omgegaan.. Dit topic was er gekomen als 'strijdtopic' om het oude terug te krijgen :P

Het bespreken kan nog steeds hetzelfde, de kwaliteit is achteruit gegaan.
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:02 

Artiest

Das jullie schuld, niet dat van hardtraxx of de mods. xd
Als je bij dat topic vanaf het begin zo was gaan doen als bij het oude topic was er niets aan de hand.
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:04 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Squirrie schreef:

Das een poll onder de bezoekers van dat topic voornamelijk, dus totaal niet betrouwbaar om als bewijs aan te duiden. >.<
Plus het oude topic was gewoon in algemeen en heette precies hetzelfde... wat is er zo erg aan het topic van nu. Je kunt precies dezelfde dingen bespreken :lol:
Als jullie structuur willen moet je er zelf voor zorgen in het topic :P

Structuur kunnen we wel voor zorgen, maar kunnen we niet handhaven. Simpelweg omdat het topic niet in eigen beheer is van de mensen die er juist structuur in willen brengen. Mensen van hier die wel energie in willen steken en wel actief zijn. Want daar ontbreekt het aan op dit moment. Activiteit.

Van mij part verdwijnt het huidige topic en komt een nieuw topic onder de strakke hand en ordening van Olijfboompje. Dat zal alles een stuk overzichtelijker maken op Hardtraxx en (potentiƫle) drugsgebruikers hebben hier veel meer baat bij uiteindelijk.
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:06 

Artiest

Jongens ik zou minder zeuren, dat topic doet wat het doet, Daniel kan er ook geen structuur aan brengen hoe moet hij dat doen dan >.<
Dan moet hij mod zijn en dat gaat hem niet worden.
Dus laat het lekker zo en post daar al je drugs dingen probeer het verder een beetje in bedwang te houden bij andere topics :P
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:08 

Hardtraxx Veteran

..het is wel lekkere chaos hier vandaag in alle topics of niet? :huh: haha
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:09 

Hardtraxx Veteran

Die kwaliteit breng je zelf.
Het groepje dat met regelmaat post is zeer klein, en dat was ook zo in het oude topic.
Jullie bepalen hoe dat topic er uit ziet.

Lijkt wel alsof het als excuus wordt gebruikt om in andere topics te zeveren over drugs.
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:10 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Het groepje dat met regelmaat post is zeer klein, en dat was ook zo in het oude topic.

Lijkt wel alsof het als excuus wordt gebruikt om in andere topics te zeveren over drugs.

Helemaal gelijk in. Met zo'n klein groepje wat daar post kun je er makkelijk zelf voor zorgen dat het informatiever wordt.
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:12 

Hardtraxx Addict

Nando schreef:
Daveytl schreef:

Helemaal gelijk in. Met zo'n klein groepje wat daar post kun je er makkelijk zelf voor zorgen dat het informatiever wordt.

Ja, maar dan moet het topic ook goed beginnen. Niet als 'strijdtopic' geopend door dawasiknie om het oude topic heropend te krijgen! ;)

Dan moet er gewoon een nieuwe start gemaakt worden.
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:12 

Hardtraxx Addict

robkuh1990

:x
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:22 

Hardtraxx Veteran

Omdat het topic nooit kan worden zoals het hoort te zijn. Of in ieder geval naar een vorm die overzichtelijk is, duidelijkheid schept en informatie verzorgd. Zo'n compleet topic is er sinds de sluiting van het informatieve topic van Inno niet meer geweest. En met het verdwijnen van het oude off-topic topic van Olijfboompje op onbegrijpelijke wijze is gesloten, was de ziel van het informatieve deel vermorzeld.

Ow en waarom er nu een klein groepje over is, is omdat anderen al eerder de hoop hebben opgegeven en het topic (en het forum wellicht) hebben verlaten. Diegene die er nu nog zitten, hadden tot voor kort nog wel een beetje hoop, maar die lukt zo langzamerhand ook als sneeuw voor de zon te verdwijnen. Dankzij jullie bekrompenheid.
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:26 

Hardtraxx Veteran

Haha geweldig dit :P

Ik vind het wel grappig. Er komen mensen naar mij toe, die zeggen geen drugs te gebruiken om te vragen of pillen die ze nemen die wel kloppen of bekend zijn. Nu boeit mij dit gelukkig weinig en ik vertel ze graag wat ik weet en dan krijg je wellicht ook nog een knuffel. Ik vind het trouwens ook een gezeur en ik vind het weer zeer typisch dat de mensen die dit beter zouden gaan organiseren dit nog steeds niet hebben gedaan.

Echter heb ik er allang geen zin meer in en overigens de mensen die nu de volgende keer op een feest naar mij toe komen voor pillen, pep of whatever kunnen rechtstreeks opzouten. Ik ben geen fucking dealer en de mensen die een dealer zoeken moeten maar eens nadenken. Ook over verscheidene PM's en dergelijke die ik heb gekregen hier en op andere sites. Vooral mensen die hier nu posten over gevaarlijk drugsgebruik en dergelijke, terwijl ze het zelf nog het meest hard doen ook. Schema's maken waarin het meest onverantwoordelijke drugsgebruik voort komt en dan bitchen over het gebruik van anderen.

Daarnaast ging het in het drugstopic waar ik een aandeel in had, het vele malen beter en daarnaast was er ook meer tevredenheid. Dat hier een aantal personen het in hun visie oneens mee was en dat hierdoor van alles aangepast wordt, omdat ze onder een noemer vallen van een organisatie, vind ik dan ook grappig. Ik heb hier dan ook nog geen mensen meegemaakt met een flinke overdosis naar aanleiding van adviezen van die o zo domme mensen die volgens de meeste hier junks en dergelijke zijn.

Stelletje hypocrieten.
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 18:28 

Hardtraxx Addict

Mensen die niet consequent zijn in hun handelen.
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 18:48 

Hardtraxx Veteran

Het feit dat mensen niks meer hebben te zeggen op bepaalde goed beargumenteerde stellingen en daarom niks meer van hun laten horen.
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 18:48 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Het feit dat mensen niks meer hebben te zeggen op bepaalde goed beargumenteerde stellingen en daarom niks meer van hun laten horen.

Eens.
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 18:50 

Donateur

Chukkels schreef:

zoals wie NAMEN NAMEN NAMEN
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 18:53 

Artiest

Mensen die lekker elk weekend snuiven en een ander topic willen om dat mensen te kunnen vertellen :lol:
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 18:57 

Donateur

Mensen die lekker elk weekend snuiven en een ander topic willen om dat mensen te kunnen vertellen :lol:

Mensen die hardstyle luisteren en topics willen waarin ze kunnen zetten welk nummer ze luisteren, wat hun top 5 is en wat ze er slecht aan vinden, beste climax welke de lekkerste kick heeft..

Zo kan je janken over alle topics...

xd
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 18:59 

Hardtraxx Addict

Wie wil er een ander topic en snuift elk weekend? Ben ik wel benieuwd naar!

Als je daarmee op mij doelt heb je al minimaal 1 fout in gedachten :P
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:00 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Mensen die hardstyle luisteren en topics willen waarin ze kunnen zetten welk nummer ze luisteren, wat hun top 5 is en wat ze er slecht aan vinden, beste climax welke de lekkerste kick heeft..

xd

Perfect verwoord Robert. :worship:
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:02 

Artiest

roberttt schreef:

xd

Maar dit forum gaat nu eenmaal over muziek en niet over drugs, dus het janken om een ander drugs topic vind ik een beetje ver gaan. Ga gewoon met z'n allen in het drugs topic zeggen wat je zelf wilt zeggen dan is er toch kats geen nieuw topic nodig >.<
Vorige  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic