Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:04 

Donateur

Skedoedelefloeps schreef:
roberttt schreef:
Mensen die lekker elk weekend snuiven en een ander topic willen om dat mensen te kunnen vertellen :lol:

Mensen die hardstyle luisteren en topics willen waarin ze kunnen zetten welk nummer ze luisteren, wat hun top 5 is en wat ze er slecht aan vinden, beste climax welke de lekkerste kick heeft..

Zo kan je janken over alle topics...

xd

Maar dit forum gaat nu eenmaal over muziek en niet over drugs, dus het janken om een ander drugs topic vind ik een beetje ver gaan. Ga gewoon met z'n allen in het drugs topic zeggen wat je zelf wilt zeggen dan is er toch kats geen nieuw topic nodig >.<

Nee geen nieuw topic, gewoon het oude :lol: Dus niks nieuws.

Maarja forum over muziek, wat doet dit topic hier dan ? en het hele off-topic gedeelte..

de reden voor het off-topic is voor dit soort topics over drugs/films/games etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:05 

Hardtraxx Veteran

Niet kunnen slapen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:06 

Hardtraxx Addict

mrazura schreef:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:06 

Artiest

Dit topic hoeft van mij ook niet, maar als het er toch is maak ik er gebruik van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:07 

Donateur

mrazura schreef:

heb je wel wat voor :) hielp mij wel na defqon :lol: goed ook

Dit topic hoeft van mij ook niet, maar als het er toch is maak ik er gebruik van :P

gewoon off-topic weg :evil:

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:08 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
mrazura schreef:

Ik denk dat ik weet wat je bedoelt en dat is vrijdag niet zo goed bevallen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:11 

Artiest

roberttt schreef:
mrazura schreef:

vraag t Jor-D zou ik zeggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:19 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Omdat het topic nooit kan worden zoals het hoort te zijn. Of in ieder geval naar een vorm die overzichtelijk is, duidelijkheid schept en informatie verzorgd. Zo'n compleet topic is er sinds de sluiting van het informatieve topic van Inno niet meer geweest. En met het verdwijnen van het oude off-topic topic van Olijfboompje op onbegrijpelijke wijze is gesloten, was de ziel van het informatieve deel vermorzeld.

Ow en waarom er nu een klein groepje over is, is omdat anderen al eerder de hoop hebben opgegeven en het topic (en het forum wellicht) hebben verlaten. Diegene die er nu nog zitten, hadden tot voor kort nog wel een beetje hoop, maar die lukt zo langzamerhand ook als sneeuw voor de zon te verdwijnen. Dankzij jullie bekrompenheid.

Waarom zullen mensen een Hardstyle-forum verlaten omdat er geen informatie is over drugs?
Dat zou wel heel veel zeggen over hun liefde voor Hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:21 

Hardtraxx Veteran

Off-topic weg?

Lijkt mij wel heel drastisch, en niet nodig.
Dan wordt er overal in het Algemeen-topic gedwaald over van alles en nog wat.

Off-Topic vind ik altijd wel geinig om beetje onzin te lezen en zo :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:21 

Artiest

Daveytl schreef:
Chukkels schreef:
Omdat het topic nooit kan worden zoals het hoort te zijn. Of in ieder geval naar een vorm die overzichtelijk is, duidelijkheid schept en informatie verzorgd. Zo'n compleet topic is er sinds de sluiting van het informatieve topic van Inno niet meer geweest. En met het verdwijnen van het oude off-topic topic van Olijfboompje op onbegrijpelijke wijze is gesloten, was de ziel van het informatieve deel vermorzeld.

Ow en waarom er nu een klein groepje over is, is omdat anderen al eerder de hoop hebben opgegeven en het topic (en het forum wellicht) hebben verlaten. Diegene die er nu nog zitten, hadden tot voor kort nog wel een beetje hoop, maar die lukt zo langzamerhand ook als sneeuw voor de zon te verdwijnen. Dankzij jullie bekrompenheid.

Waarom zullen mensen een Hardstyle-forum verlaten omdat er geen informatie is over drugs?
Dat zou wel heel veel zeggen over hun liefde voor Hardstyle.

baas :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:25 

Donateur

Daveytl schreef:
Off-topic weg?

Lijkt mij wel heel drastisch, en niet nodig.
Dan wordt er overal in het Algemeen-topic gedwaald over van alles en nog wat.

Off-Topic vind ik altijd wel geinig om beetje onzin te lezen en zo :thumbsup:

was maar grapje :p

vraag t Jor-D zou ik zeggen :P

dan gaan mensen me haten :p doen ze al vanwege het huillachje
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:41 

Hardtraxx Veteran

Davey, dat is niet de reden dat mensen weggaan. De reden is de manier waarop het gebeurd. Er wordt zomaar besloten over te gaan op een soort van monarchie van 2 personen, terwijl het totaal niet nodig was om verandering te brengen in de organisatie. Een monarchie geleid door mensen die propaganda verkondigen en even 1 dag opletten om zich vervolgens terug te trekken en een tijdje niks meer van zich te laten horen. De sfeer in dit topic verdween. Net zoals de sfeer bij Qountdown verdween toen Wildstylez een fout maakte. Om maar even een hardstyle gerelateerd voorbeeld te noemen. Die sfeer kwam niet terug. Maar voor een langdurig topic als dit is er nog wel hoop. Het is trouwens niet zo dat die mensen die eest actief waren helemaal niet meer hier komen ofzo. Ze kijken nog wel en posten sporadisch, maar zijn een beetje op de achtergrond vinden en springen alleen in indien nodig. En die tijd kan snel aanbreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:43 

Artiest

Punt genoteerd.
Let's go on topic >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 20:16 

Hardtraxxer

Punt genoteerd.
Let's go on topic >.<

Off-topic dus? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 20:19 

Artiest

Antraxus schreef:
Punt genoteerd.
Let's go on topic >.<

je kunt toch gewoon on topic in een off topic topic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 20:22 

Donateur

Je drug/k maken om één topic :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 20:55 

Hardtraxxer

Antraxus schreef:
Punt genoteerd.
Let's go on topic >.<

je kunt toch gewoon on topic in een off topic topic :P

Waarom heet het dan off-topic? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 20:56 

Hardtraxx Veteran

Omdat het onderwerpen zijn die niet gerelateerd zijn aan het hoofdonderwerp van de site, get it?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 21:06 

Hardtraxx Veteran

Dat mijn moeder mijn petten altijd zomaar in de kast gooit :(

Och god, toen ik dit bericht net gestuurd had, kreeg ik een email: 'Erna te Loo wil vrienden met je worden op Facebook'.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 21:17 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Davey, dat is niet de reden dat mensen weggaan. De reden is de manier waarop het gebeurd. Er wordt zomaar besloten over te gaan op een soort van monarchie van 2 personen, terwijl het totaal niet nodig was om verandering te brengen in de organisatie. Een monarchie geleid door mensen die propaganda verkondigen en even 1 dag opletten om zich vervolgens terug te trekken en een tijdje niks meer van zich te laten horen. De sfeer in dit topic verdween. Net zoals de sfeer bij Qountdown verdween toen Wildstylez een fout maakte. Om maar even een hardstyle gerelateerd voorbeeld te noemen. Die sfeer kwam niet terug. Maar voor een langdurig topic als dit is er nog wel hoop. Het is trouwens niet zo dat die mensen die eest actief waren helemaal niet meer hier komen ofzo. Ze kijken nog wel en posten sporadisch, maar zijn een beetje op de achtergrond vinden en springen alleen in indien nodig. En die tijd kan snel aanbreken.

God het zit je wel heel diep ofniet ?
Dive in and go get it son!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 21:28 

Bierkoning

We moeten het niet te serieus nemen met z'n allen, ik snap dat mensen een goed drugstopic willen, en ik ben zelf ook voor dus begrijp me niet verkeerd, maar er wordt nu gedaan alsof iemands leven er van afhangt of er een ander drugstopic komt of niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 21:31 

Hardtraxx Veteran

Komt ook iemand onder z'n steen vandaan. :aww:

Ow nee verkeerde topic. Moet geniettopic zijn. Ik miste je al pia :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 21:45 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

De steen was wat zwaarder dan normaal, bovendien heb ik andere dingen te doen natuurlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 21:53 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
Chukkels schreef:

De steen was wat zwaarder dan normaal, bovendien heb ik andere dingen te doen natuurlijk :)

Blij dat het uiteindelijk toch nog gelukt is. De laatste zetjes zijn het zwaarst, maar geven wel de meeste voldoening ;)

Altijd mooi als iemand de tijd neemt om even over mooie onderwerpen te discussiëren :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 22:08 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Piaaa schreef:
Chukkels schreef:

Blij dat het uiteindelijk toch nog gelukt is. De laatste zetjes zijn het zwaarst, maar geven wel de meeste voldoening ;)

Altijd mooi als iemand de tijd neemt om even over mooie onderwerpen te discussiëren :yes:

Het zit je blijkbaar nog steeds echt diep :)
Ik vind het bijzonder vermakelijk, that's for sure!
Vorige  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic