Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 jul 2011 23:45 

venray muziek totaall

kut muziek niet met gevoel gecomponeerd. als een mongool op een trompet liggen pijpen. en ik wil slapen.(zometeen een keer als ik genoeg gespamd heb.)
Bericht Geplaatst op 02 jul 2011 00:05 

Hardtraxx Addict

RAW-vizion schreef:
PierrePruuk schreef:
Vrijstaand woonhuis :worship:

idd ik kan blazen wat ik wil. eerste buren wonen 50 meter verderop ofzo :worship:

Same(aan de ene kant scheetl het tien meter aan de andere kant 20 ofzo).

Maar daar heb ik vrij weinig aan want het is Zaanse bouwstijk = hout = als ik muziek luisteren dreunen ze beneden weg = HIDDE ZET DIE HERRIE ZACHTER. :P

Edit:

Overigens wel naziburen dan, toen ik m'n verjaardag hield in de tuin zaten we tot 1 uur 's nachts ook gewoon nog vol met de muziek aan, de buurvrouw vertelde nog dat ze het hoorde maar ze had er totaal geen problemen mee. :)
Bericht Geplaatst op 02 jul 2011 12:34 

Hardtraxx Veteran

Een kerel uit m'n klas die denkt veel van hardstyle te weten, dus ik beetje met hem daar over praten. Kom ik op het punt dat ik zeg dat ik Crypsis altijd hard vind. Zegt hij: "Ja die ken ik ook wel ja. Heb hem wel eens zien draaien, moest hij als laatste. Volgens mij was het op Qlimax." :/
Dude...
Bericht Geplaatst op 02 jul 2011 12:36 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Een kerel uit m'n klas die denkt veel van hardstyle te weten, dus ik beetje met hem daar over praten. Kom ik op het punt dat ik zeg dat ik Crypsis altijd hard vind. Zegt hij: "Ja die ken ik ook wel ja. Heb hem wel eens zien draaien, moest hij als laatste. Volgens mij was het op Qlimax." :/
Dude...

Ken dat soort types wel. Kan je het best negeren voordat je je nóg meer gaat irriteren. xd
Bericht Geplaatst op 02 jul 2011 13:45 

Hardtraxx Veteran

mensen dingen over je gaan zeggen die niet kloppe en nooit gebeurt zijn
Bericht Geplaatst op 02 jul 2011 16:29 

Hardtraxx Veteran

moe zijn >.<
Bericht Geplaatst op 02 jul 2011 19:06 

Hardtraxxer

de computer fopt mij af en toe, als ik op een link wil klikken schuift de pagina 2cm ofzo naar onder :P
Bericht Geplaatst op 02 jul 2011 19:24 

kakbout schreef:
de computer fopt mij af en toe, als ik op een link wil klikken schuift de pagina 2cm ofzo naar onder :P

heb ik ook , faking irritant...
FF ?
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:50 

Hardtraxx Veteran

hele dag moeten studeren op je verjaardag omdat je de dag erna een hertentamen te maken hebt :/
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:56 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
KSwoosh schreef:
kakbout schreef:

heb ik ook , faking irritant...
FF ?

Heb ik ook vaak met mijn hotmail en internet explorer. Is ie nog beetje bezig met laden, wil ik op mailtje klikken maar dan schiet ie net naar beneden :mad:

gebruik google chrome :P
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:11 

Project 141 schreef:
Nou laatste tijd doet ie het eigenlijk niet meer, weet niet hoe het komt/.

ik heb er eigenlijk alleen last van op DeviantArt, maar daar zit hier nagenoeg niemand op volges mij :P
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:08 

Hardtraxx Veteran

Overal op het forum worden drugsgesprekken gevoerd :mad:

Ga lekker naar het drugstopic toe!
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:10 

Artiest

Daveytl schreef:

mee eens.
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:16 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Daveytl schreef:

mee eens.

Ja inderdaad. Het loopt een beetje uit de hand deze zondag. Waar dat aan ligt weet ik niet, maar ik vind wel dat de personen die zich aangesproken zouden moeten voelen (ik noem geen namen), wel moeten werken aan de mogelijkheid om de drugsgerelateerde berichten buiten het bestaande drugstopic om moeten verminderen.

Ik heb wel een oplossing in gedachten die dit proces kan versnellen. Een nieuw topic onder leiding en behering van de grootste, inmiddels professionele drugsexpert van ons aller Hardtraxx: Olijfboompje.

Bij voorbaat gaan voor uw medewerking.
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:17 

Hardtraxx Addict

Ik stem voor! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:18 

Artiest

Je hebt al 2 topics ofzo :lol:
Doe het daar maar mee mensen :P
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:27 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Project 141 schreef:
Nou laatste tijd doet ie het eigenlijk niet meer, weet niet hoe het komt/.

ik heb er eigenlijk alleen last van op DeviantArt, maar daar zit hier nagenoeg niemand op volges mij :P

Ik ergens van heel vroeger
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:28 

Hardtraxx Veteran

@ de vaste drugs-topic klanten:

Jullie hebben gewoon een topic, waar je alles kunt bespreken.
Waarom wil je dan nog een topic?
Om nog meer te bespreken hoeveel je neemt?
Om andere mensen uit te maken voor verslaafde terwijl je zelf (ik wijs niemand in het bijzonder aan, maar dit is even een voorbeeldje) ook elke week staat te kaakschaatsen?
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:30 

Artiest

Normaal beperken ze zich wel redelijk tot die 2 topics... maar ze zijn nu een beetje voor uitzaaiingen aan het zorgen. In feest topics enzo, maar ook al bij releases. Tja gaat me wat ver, 2 topics vind ik goed genoeg :lol:
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:31 

Hardtraxx Veteran

We hebben er één. Één die inactief (en foutief) beheerd wordt. De verloedering van het drugstopic is al een paar maanden in volle gang. Olijf is bereid om de zware taak als beheerder van de Heilige Graal op te nemen. Als inmiddels professionele expert op het gebied van drugs en diegene met de meeste kennis op het gebied van alle soorten drugs, pleit ik voor hem. Ik, en met mij vele anderen, weten dat Olijfboompje capabel genoeg is om de zware taak van het topicbeheer op zich te nemen en de daarbij horende taken van het lesgeven in drugsgebruik en het verstrekken van informatie over drugs tot een fantastisch succes te brengen. Geef de kans die eerder gegeven is aan andere mensen nu aan Olijfboompje. Ik weet zeker dat het deze keer dankzij onze inzet en vooral dankzij die van Olijfboompje nu wel een groot succes wordt!
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:33 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:

We hebben er één. Één die inactief (en foutief) beheerd wordt. De verloedering van het drugstopic is al een paar maanden in volle gang. Olijf is bereid om de zware taak als beheerder van de Heilige Graal op te nemen. Als inmiddels professionele expert op het gebied van drugs en diegene met de meeste kennis op het gebied van alle soorten drugs, pleit ik voor hem. Ik, en met mij vele anderen, weten dat Olijfboompje capabel genoeg is om de zware taak van het topicbeheer op zich te nemen en de daarbij horende taken van het lesgeven in drugsgebruik en het verstrekken van informatie over drugs tot een fantastisch succes te brengen. Geef de kans die eerder gegeven is aan andere mensen nu aan Olijfboompje. Ik weet zeker dat het deze keer dankzij onze inzet en vooral dankzij die van Olijfboompje nu wel een groot succes wordt!

Amen
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:33 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
@ de vaste drugs-topic klanten:

Jullie hebben gewoon een topic, waar je alles kunt bespreken.
Waarom wil je dan nog een topic?
Om nog meer te bespreken hoeveel je neemt?
Om andere mensen uit te maken voor verslaafde terwijl je zelf (ik wijs niemand in het bijzonder aan, maar dit is even een voorbeeldje) ook elke week staat te kaakschaatsen?

Wij willen één fatsoenlijk topic. Omdat het nu één ongeorganiseerde bende is komen er zelfs drugs posts bij track releases. Ik heb het ook niet verzonnen, het gebeurt gewoon.
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:34 

Artiest

Jullie hebben al een topic waar je lekker kwijt kunt wat je neemt en hebt genomen.
Dat is al genoeg mensen. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:41 

Hardtraxx Addict

Jullie hebben al een topic waar je lekker kwijt kunt wat je neemt en hebt genomen.
Dat is al genoeg mensen. :thumbup:

Nee ik mis nog een uitgebreid vraag/aanbod gedeelte. :D
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:43 

Hardtraxx Veteran

Alsof het uitmaakt welk topic je krijgt :lol:
Dit vind ik zeuren om het zeuren, het is gewoon precies hetzelfde als eerst (correct me if I'm wrong).
Bij het huidige drugs-topic mag je alsnog lekker zeveren over de drugs e.d.

Als je mensen goed wilt informeren, dan vind ik dat iemand dat moet leiden wie het verstandig gebruikt, en die het drugsgebruik tegenwoordig op een iets lager pitje heeft dan de gemiddelde drugs-topic bezoeker.

Ik stel me dan iemand voor in de persoon van Mol/ Darkbeatz/ PNXRMX. Maar het is natuurlijk nog maar de vraag of 1 van hen dit actief wil leiden.
Vorige  1 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic