Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:17 

biscuit schreef:
nee een bbq ook als ie op temperatuur is :)

of een lepel als je die verhit met een geurkaars
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:56 

Hardtraxx Veteran

dat de buren weer eens langskomen dat ik me muziek te hard heb staan >.<
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 22:05 

Grozny schreef:

moet je mn aluminium honkbalknuppel lenen?
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 22:08 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Grozny schreef:

moet je mn aluminium honkbalknuppel lenen?

Graag! ^^
Die buren van mij sporen echt niet.
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 22:31 

Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
tentamen boekhouden morgen, i'm gonna fail! :cry:

Die ga ik niet eens maken, vorige keer was ik na een half uur weg.
En dat wordt nu toch niks.
Bovendien, heb nog genoeg hertentamens te gaan :P .
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 22:36 

Hardtraxx Veteran

Je school die de zaken niet op orde heeft en nu jou als zondeblok gaat gebruiken waardoor je misschien niet overgaat. Echt ongelooflijk dit gewoon. Ik heb vandaag iets teruggekregen wat voorzien had moeten zijn van kritiek/feedback. Dit is niet gebeurt en na het terugkrijgen had ik nog 2 uur om het opnieuw in te leveren. Wat leek (ben ik zelf achter gekomen) er ontbrak wat en nu ligt de schuld alleen bij mij. Ik heb wel 8 e-mailtjes naar die docent gestuurd en die heeft er nooit wat mee gedaan.
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 23:37 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
tentamen boekhouden morgen, i'm gonna fail! :cry:

Inderdaad.. echt kutgevoel als je gewoon NIKS snapt, had ik altijd met statistiek en wiskundige shit :')

Daarentegen een genietmomentje: hele kwartaal niks doen, zeikende leraren, medeleerlingen die zich wel uit de naad werken (huiswerk maken) voor Bedrijfsadministratie4 en als ik dan vervolgens gewoon als een van de weinigen een 6,0 haal :cool: Puur genieten.
Bericht Geplaatst op 01 jul 2011 11:10 

Hardtraxxer

Alles hier op mijn school momenteel. Delen van toetsen kwijt raken, onduidelijkheid over van alles en nog wat...
:evil:
Bericht Geplaatst op 01 jul 2011 11:33 

Hardtraxx Veteran

Martin schreef:
dat één kant van de koptelefoon het nog maar doet :list:

same here, een keer laten vallen >.<
Bericht Geplaatst op 01 jul 2011 11:47 

Hardtraxx Addict

De chiropractor die belt als ik lekker op bed lig na te genieten van feestje van gisteravond :x
Bericht Geplaatst op 01 jul 2011 12:02 

Hardtraxxer

Tentamen zo meteen, maar na het bekijken van een tentamen van vorige jaren de hoop compleet verloren.. En dat terwijl ik zo goed de punten kan gebruiken. :cry:

Maar ja vanmiddag vakantie :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 01 jul 2011 15:35 

Hardtraxx Veteran

15/16 jarige chickies die er uit zien als 18/19 en nog lekker ook :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 01 jul 2011 15:37 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Gister had ik examenfeestje van 2 meisjes uit mijn klas. Die hadden van tevoren nog bij de buren een briefje door de brievenbus gedaan dat er mss een beetje overlast kon zijn, allemaal netjes geregeld. Komt om half 1 ofzo opeens de politie aan de deur dat ze een melding hadden gehad van geluidsoverlast :') Die muziek stond fucking zacht, we zaten binnen, volgens mij kon je ons alleen horen als je tegen het raam aan stond ofzo. Echt ook van die mierenneukers, komen nog geeneens eerst zelf vragen of t zachter kan maar bellen meteen politie :')

Het is dan ook wel doordeweeks he sommige moeten werken :')
Bericht Geplaatst op 01 jul 2011 15:53 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
mrazura schreef:
Project 141 schreef:
Gister had ik examenfeestje van 2 meisjes uit mijn klas. Die hadden van tevoren nog bij de buren een briefje door de brievenbus gedaan dat er mss een beetje overlast kon zijn, allemaal netjes geregeld. Komt om half 1 ofzo opeens de politie aan de deur dat ze een melding hadden gehad van geluidsoverlast :') Die muziek stond fucking zacht, we zaten binnen, volgens mij kon je ons alleen horen als je tegen het raam aan stond ofzo. Echt ook van die mierenneukers, komen nog geeneens eerst zelf vragen of t zachter kan maar bellen meteen politie :')

Het is dan ook wel doordeweeks he sommige moeten werken :')

Ja maar je belt toch niet meteen de politie? :huh:

Eens, maar wat je moet snappen is dat wanneer het een groep jongeren van middelbare leeftijd betreft het soms beter is om dit niet te doen. Ze zijn misschien wel dronken en worden agressief of iets dergelijks of gaat er een steen door de ruit. Je weet natuurlijk haar relatie met haar buren niet :) Misschien zijn het wel ouderen?
Bericht Geplaatst op 01 jul 2011 16:18 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
mrazura schreef:

Eens, maar wat je moet snappen is dat wanneer het een groep jongeren van middelbare leeftijd betreft het soms beter is om dit niet te doen. Ze zijn misschien wel dronken en worden agressief of iets dergelijks of gaat er een steen door de ruit. Je weet natuurlijk haar relatie met haar buren niet :) Misschien zijn het wel ouderen?

We zagen der buren nog toen we aankwamen, relaxte mensen, nog beetje grapjes maken enzo. De buren aan de andere kant niet gezien, maar dat meisje die het georganiseerd had was er heel zeker van dat zij dat niet gedaan hadden omdat ze die goed kende. En zeg je nou dat het beter is om niet de politie te bellen of niet zelf te gaan?

In sommige gevallen wel ja. Ik heb liever niet dat mijn moeder een groep jongeren aanspreekt. Voor je het weet krijgt ze klapjes. Ik weet niet in wat voor omgeving jij woont, maar in sommige buurten is dit nou eenmaal niet meer mogelijk helaas.
Bericht Geplaatst op 01 jul 2011 16:27 

Hardtraxx Veteran

heb je jouw kop al s bekeken..? vind je t gek dat die buren bang werden :lol:
neeeeeee grapje,dat meen ik natuurlijk niet he, youknow!
Bericht Geplaatst op 01 jul 2011 16:37 

Hardtraxx Veteran

nja,op die foto van intents van jou :P
Bericht Geplaatst op 01 jul 2011 16:40 

Hardtraxx Veteran

niet daar :P staat nog wel in het foto topic paar pagina's terug volgens mij
Bericht Geplaatst op 01 jul 2011 17:11 

Hardtraxx Veteran

3 posts daaronder ofzo :thumbup:
Bericht Geplaatst op 01 jul 2011 17:14 

Hardtraxx Veteran

niet weten wat je wilt eten
Bericht Geplaatst op 01 jul 2011 17:15 

Hardtraxx Veteran

dus je vind mijn foto een irritatiemomentje? bedankt.

waar twijfel je tussen van eten? of weet je nog helemaal niks :P
Bericht Geplaatst op 01 jul 2011 17:20 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
dus je vind mijn foto een irritatiemomentje? bedankt.

waar twijfel je tussen van eten? of weet je nog helemaal niks :P

gloof dat er niet eens wat te ete is in huis :D
en k no way zin heb om boodschappen te doen xd
dus dat word laat eten of toch maar naar de winkels :D
Bericht Geplaatst op 01 jul 2011 17:57 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:

Ja, ik heb me muziek hardstikke zacht, subwoofer staat bijna uit, het raam dicht en nog zitten ze te zeiken :/ ik kan gewoon bijna geen muziek meer luisteren. Tijd om een goeie koptelefoon te kopen dus :(
Bericht Geplaatst op 01 jul 2011 18:15 

Hardtraxx Veteran

Vrijstaand woonhuis :worship:
Bericht Geplaatst op 01 jul 2011 18:53 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Vrijstaand woonhuis :worship:

idd ik kan blazen wat ik wil. eerste buren wonen 50 meter verderop ofzo :worship:
Vorige  1 ... 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic