Haha, want op een feest moet je er wel helemaal fresh uitzien, stel dat je op de foto komt met zo'n shirt.KSwoosh wrote:Aan de graflelijkheid van die shirtsOlijfboompje wrote:En waar irriteer jij je mogelijk aan daarbij?KSwoosh wrote:de shirts van Foxbuster
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
die kan er idd wel mee door, maar de restJurheinen wrote:Ik vind die raggen,beuken etc echt geniaalKSwoosh wrote:de shirts van Foxbuster
preciesOlijfboompje wrote:Die mening mag jij hebben.
-
A
Jealous much?KSwoosh wrote:de shirts van Foxbuster
Laat hem toch zijn shirts maken, vind het een beetje zielig dat je je eraan kan irriteren...
+1Almighty wrote:Jealous much?KSwoosh wrote:de shirts van Foxbuster
Laat hem toch zijn shirts maken, vind het een beetje zielig dat je je eraan kan irriteren...
-
G
Hoezo? waarom zou ik zijn shirts niet graflelijk mogen vinden?Almighty wrote:Jealous much?KSwoosh wrote:de shirts van Foxbuster
-
A
Waarom hou je dat niet voor jezelf, als je dat al irriteert dan wil ik je niet op een koude, kille, natte herfstdag meemaken ofzo
-
G
Omdat dit het irritatie topic is?Almighty wrote:Waarom hou je dat niet voor jezelf, als je dat al irriteert dan wil ik je niet op een koude, kille, natte herfstdag meemaken ofzo
Jij snapt er ook echt niks van
-
A
Waarom irriteer je je aan zulke dingen dan?
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Het irritatiemomente van een persoon hier wekt irritatiemomentjes op bij andere hardtraxxers? 
-
G
Omdat ze lelijk zijnAlmighty wrote:Waarom irriteer je je aan zulke dingen dan?
waarom snap jij dat niet
Naja, ik vind ook dat hij het onnodig zegt, maar dat andere mensen hier zo fel op reageren zegt wat over hun vermogen tot het laten van meningen.Skedoedelefloeps wrote:Het irritatiemomente van een persoon hier wekt irritatiemomentjes op bij andere hardtraxxers?
PVV stemmerts overduidelijk.Olijfboompje wrote:Naja, ik vind ook dat hij het onnodig zegt, maar dat andere mensen hier zo fel op reageren zegt wat over hun vermogen tot het laten van meningen.Skedoedelefloeps wrote:Het irritatiemomente van een persoon hier wekt irritatiemomentjes op bij andere hardtraxxers?
-
G
Dat is toch het hele principe van dit topicOlijfboompje wrote:Naja, ik vind ook dat hij het onnodig zegt, maar dat andere mensen hier zo fel op reageren zegt wat over hun vermogen tot het laten van meningen.Skedoedelefloeps wrote:Het irritatiemomente van een persoon hier wekt irritatiemomentjes op bij andere hardtraxxers?
of snap ik het nou niet?
Ja, ik ben het met je eens hoor betreffende dat dat hier hoort.KSwoosh wrote: Dat is toch het hele principe van dit topicje ergernissen posten
of snap ik het nou niet?
Alleen ik vind dat je het nogal cru uit.
Ik stem ook op de PVV.mrazura wrote:[
PVV stemmerts overduidelijk.
Generaliseren much Robin?
-
G
Klopt, ik ben niet zo goed in het subtiel brengen van mijn meningOlijfboompje wrote:Alleen ik vind dat je het nogal cru uit.
KSwoosh wrote:Klopt, ik ben niet zo goed in het subtiel brengen van mijn meningOlijfboompje wrote:Alleen ik vind dat je het nogal cru uit.
Ik had bijvoorbeeld gezegd; ''Ik vind hem niet zo mooi''
But hey, that's me!
To each person, his own way.
Almighty wrote:Waarom hou je dat niet voor jezelf, als je dat al irriteert dan wil ik je niet op een koude, kille, natte herfstdag meemaken ofzo
Deze opmerking :p faalt behoorlijk
Roberttt, je mag geen smileys gebruiken bij het uiten van je mening.roberttt wrote:Almighty wrote:Waarom hou je dat niet voor jezelf, als je dat al irriteert dan wil ik je niet op een koude, kille, natte herfstdag meemaken ofzo
Ik zou niet durvenOlijfboompje wrote:Generaliseren much Robin?
are u mad broRawbin wrote:Roberttt, je mag geen smileys gebruiken bij het uiten van je mening.roberttt wrote:Almighty wrote:Waarom hou je dat niet voor jezelf, als je dat al irriteert dan wil ik je niet op een koude, kille, natte herfstdag meemaken ofzo
-
G
-dat het concept voor mijn versie van het CO2 logo finaal mislukt is
KSwoosh wrote:-dat het concept voor mijn versie van het CO2 logo finaal mislukt is
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Dharma & Greg...
welke blafklapper bij Comedy Central bedacht dat dit wel eens leuk zou zijn op tv?
welke blafklapper bij Comedy Central bedacht dat dit wel eens leuk zou zijn op tv?
-
A
MEER southpark,Family guy,American dad, Simpsons. En hoe heet die tekenserie van heel vroeger, met Larry ofzo ook alweer?Skedoedelefloeps wrote:Dharma & Greg...