Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 21 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Skedoedelefloeps wrote:Maar jouw echte baan later ziet liever dat jij 2 baantjet had bij noemenswaardige bedrijven, dan 6 waarvan 5 bij een lokale supermarkt 1 als krantenjongen :P
Heb je helemaal gelijk in maar mijn advies is dat je niet te hoge eisen moet gaan stellen. Als je dadelijk aan je HBO begint dan ben je met stages en bijbaantjes wel in de positie om dat meer te gaan doen. Ik heb in het verleden ook heel wat simpele baantjes gedaan om wat bij te verdienen op jonge leeftijd, maar op de een of andere manier heb ik daar ook weer veel van geleerd. Tijd weer om ontopic te gaan.

Irritatiemomentje: Leren voor hertentamens, omdat ik op 0,1 twee tentamens niet gehaald heb :x
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 23 days ago
Skedoedelefloeps wrote:
pecola-tje wrote:
Skedoedelefloeps wrote: Ik ga niet voor 4 euro per uur als 19 jarige met havo diploma op zak in een fabriek koekjes lopen te maken >.<
ja maar jij bent 18, geen 19 :P
Oh dan kan het :lol:
Ik word over maandje pas 19 idd, maar voor 18 geldt hetzelfde :P
Ik ben simpelweg te slim om mn tijd te verdoen met lopende band werk voor 4 euro, beetje eissen stellen mag wel.
En werken bij CITO staat een stuk beter op je CV dan werken bij Albert Heijn of Koekjesfabriek De Chocovriendjes BV
Dude wat verwacht je dan po je 18/19e zonder vervolgopleiding >.< Vind je het heel raar dat je nog niet bij een advocatenbureau kan werken?
Iedereen die k ken, of ze nou een VWO opleiding hebben, of een VMBO, heeft gewoon een bijbaantje rond de 6-7-8 euro per uur om toch dat extra zakcentje te hebben. Als jij hier niet tevreden mee bent ga je toch echt geen baan vinden op je 19e zonder vervolgopleiding
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Lezen is ook voor jou lastig :lol:
Ik ben toch miljonair, hoef niet te werken ^^
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Pommer wrote: Dude wat verwacht je dan po je 18/19e zonder vervolgopleiding >.< Vind je het heel raar dat je nog niet bij een advocatenbureau kan werken?
Iedereen die k ken, of ze nou een VWO opleiding hebben, of een VMBO, heeft gewoon een bijbaantje rond de 6-7-8 euro per uur om toch dat extra zakcentje te hebben. Als jij hier niet tevreden mee bent ga je toch echt geen baan vinden op je 19e zonder vervolgopleiding
Dat zegt ie ook niet.
Hij zegt dat het beter staat en dat hij weigert dat soort werk te doen.
Simple as that.

Ik weiger dat werk ook, daarom werk ik in de horeca als bijbaan :)
C
Te weinig geduld voor P-stylez Defqon Warm-up, die gewoon goed is!
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Leraar is een opdracht van me kwijt (huilsmiley)
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Olijfboompje wrote:
Pommer wrote: Dude wat verwacht je dan po je 18/19e zonder vervolgopleiding >.< Vind je het heel raar dat je nog niet bij een advocatenbureau kan werken?
Dat zegt ie ook niet.
Simple as that.

Ik ben tegenwoordig mentor bij een distributie centrum. Al die knaapjes van 16 moeten naar mij luisteren :lol:
Bierkoning
last seen 23 days ago
WHAAAAAAAAAAAAT
Er is een vervolg op die ene kfc reclame en hij is zowaar nog slechter :lol:
Bierkoning
last seen 23 days ago
Olijfboompje wrote:
Dat zegt ie ook niet.
Simple as that.

Jah maar je kan toch ook zwart werken?
En ik kan me niet voorstellen dat het "slecht" staat als je bij een supermarkt of bakkerij of weet ik het waar heb gewerkt, dan toon je iig aan dat je bereid bent om te werken, anders zullen ze alleen maar denken dat je nooit zin heb gehad om te werken toch? ;)
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Pommer wrote:
Olijfboompje wrote:
Dat zegt ie ook niet.
Simple as that.

En ik kan me niet voorstellen dat het "slecht" staat als je bij een supermarkt of bakkerij of weet ik het waar heb gewerkt, dan toon je iig aan dat je bereid bent om te werken, anders zullen ze alleen maar denken dat je nooit zin heb gehad om te werken toch? ;)
Wat hij probeert te zeggen is denk ik dat het slecht staat als je heel veel banen van korte termijn heb gehad. Hier ben ik het mee eens.
Bierkoning
last seen 23 days ago
Jah dat snap ik maar je hoeft toch ook niet voor korte tijd een baan te nemen? Tenzij het alleen vakantiewerk is maar dat is gewoon logisch, dat doet iedereen.
Maarja laat ook maar :P

nog 1tje: Iedereen haakt weer eens af voor The Qontinent terwijl ze eerst wel allemaal zeiden dat ze erheen wilden
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Pommer wrote:
Olijfboompje wrote:
Dat zegt ie ook niet.
Simple as that.

Zwart werken zal vast lekker op je CV staan :P
Daarnaast is het niet slecht.
Betere banen hebben de preferentie.
Wanneer ik een baan heb gehad als ''Team manager'' zal ik deze er alleen opzetten in plaats van 10 verschillende supermarkt wazige baantjes.

Je stemt je CV af op de baan waarop je solliciteert.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 20 hours ago
Rawbin wrote:Mensen die qlimax typen ipv Climax :') fak die smiley had er echt nog moeten zijn!
Haha eens. En ook Qlimax zeggen op zn Engels in plaats van climax op zn Nederlands. :/
G
mensen die zo doen:
Image
B
KSwoosh wrote:mensen die zo doen:
Image
Al die loserts die dat telkens voor de camera doen wat je dan op een aftermovie ziet vind ik zo kansleausssszzz
G
Banaanslak wrote:
KSwoosh wrote:mensen die zo doen:
Image
Al die loserts die dat telkens voor de camera doen wat je dan op een aftermovie ziet vind ik zo kansleausssszzz
idd, STERF!!!!!!!
A
Mee eens!
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Kevin-Raw wrote:
Intervention wrote:Dat mn broertje weer eens wiet nodig heeft >.<
irritatiemomentje: mensen die zich dagelijks helemaal kapot blowen.
Heb een aantal vrienden in me wijk, die roken er 3/4 per dag. Je ziet ze gewoon kapot gaan,
Hij doet het niet elke dag en ik ook niey meer gelukkig :P..maar is gewoon soms naar dat ik altijd wordt gevraagt om naar coffeshop te gaan.
Bierkoning
last seen 23 days ago
@ Olijf ik bedoel ook dat je dat dan niet op je CV hoeft te zetten, maar dan verdien je iig wel aardig wat ;)
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
G
de shirts van Foxbuster
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
KSwoosh wrote:de shirts van Foxbuster
En waar irriteer jij je mogelijk aan daarbij?
G
Olijfboompje wrote:
Aan de graflelijkheid van die shirts
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
KSwoosh wrote:
Olijfboompje wrote:
Aan de graflelijkheid van die shirts
Oke dan.
Die mening mag jij hebben.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 19 hours ago
Ik vind die raggen,beuken etc echt geniaal :P