Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 10:12 

Hardtraxx Elite

Skedoedelefloeps schreef:
Maar jouw echte baan later ziet liever dat jij 2 baantjet had bij noemenswaardige bedrijven, dan 6 waarvan 5 bij een lokale supermarkt 1 als krantenjongen :P

Heb je helemaal gelijk in maar mijn advies is dat je niet te hoge eisen moet gaan stellen. Als je dadelijk aan je HBO begint dan ben je met stages en bijbaantjes wel in de positie om dat meer te gaan doen. Ik heb in het verleden ook heel wat simpele baantjes gedaan om wat bij te verdienen op jonge leeftijd, maar op de een of andere manier heb ik daar ook weer veel van geleerd. Tijd weer om ontopic te gaan.

Irritatiemomentje: Leren voor hertentamens, omdat ik op 0,1 twee tentamens niet gehaald heb :x
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 12:31 

Bierkoning

pecola-tje schreef:
Ik ga niet voor 4 euro per uur als 19 jarige met havo diploma op zak in een fabriek koekjes lopen te maken >.<

ja maar jij bent 18, geen 19 :P

Oh dan kan het :lol:
Ik word over maandje pas 19 idd, maar voor 18 geldt hetzelfde :P
Ik ben simpelweg te slim om mn tijd te verdoen met lopende band werk voor 4 euro, beetje eissen stellen mag wel.
En werken bij CITO staat een stuk beter op je CV dan werken bij Albert Heijn of Koekjesfabriek De Chocovriendjes BV

Dude wat verwacht je dan po je 18/19e zonder vervolgopleiding >.< Vind je het heel raar dat je nog niet bij een advocatenbureau kan werken?
Iedereen die k ken, of ze nou een VWO opleiding hebben, of een VMBO, heeft gewoon een bijbaantje rond de 6-7-8 euro per uur om toch dat extra zakcentje te hebben. Als jij hier niet tevreden mee bent ga je toch echt geen baan vinden op je 19e zonder vervolgopleiding
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 12:34 

Artiest

Lezen is ook voor jou lastig :lol:
Ik ben toch miljonair, hoef niet te werken ^^
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 12:34 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Dude wat verwacht je dan po je 18/19e zonder vervolgopleiding >.< Vind je het heel raar dat je nog niet bij een advocatenbureau kan werken?
Iedereen die k ken, of ze nou een VWO opleiding hebben, of een VMBO, heeft gewoon een bijbaantje rond de 6-7-8 euro per uur om toch dat extra zakcentje te hebben. Als jij hier niet tevreden mee bent ga je toch echt geen baan vinden op je 19e zonder vervolgopleiding

Dat zegt ie ook niet.
Hij zegt dat het beter staat en dat hij weigert dat soort werk te doen.
Simple as that.

Ik weiger dat werk ook, daarom werk ik in de horeca als bijbaan :)
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 12:38 

Te weinig geduld voor P-stylez Defqon Warm-up, die gewoon goed is!
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 12:42 

Hardtraxx Veteran

Leraar is een opdracht van me kwijt (huilsmiley)
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 17:30 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Pommer schreef:

Dat zegt ie ook niet.
Simple as that.

Ik ben tegenwoordig mentor bij een distributie centrum. Al die knaapjes van 16 moeten naar mij luisteren :lol:
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 18:36 

Bierkoning

WHAAAAAAAAAAAAT
Er is een vervolg op die ene kfc reclame en hij is zowaar nog slechter :lol:
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 18:38 

Bierkoning

Olijfboompje schreef:
Pommer schreef:

Dat zegt ie ook niet.
Simple as that.

Jah maar je kan toch ook zwart werken?
En ik kan me niet voorstellen dat het "slecht" staat als je bij een supermarkt of bakkerij of weet ik het waar heb gewerkt, dan toon je iig aan dat je bereid bent om te werken, anders zullen ze alleen maar denken dat je nooit zin heb gehad om te werken toch? ;)
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 18:54 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Olijfboompje schreef:
Pommer schreef:

Dat zegt ie ook niet.
Simple as that.

En ik kan me niet voorstellen dat het "slecht" staat als je bij een supermarkt of bakkerij of weet ik het waar heb gewerkt, dan toon je iig aan dat je bereid bent om te werken, anders zullen ze alleen maar denken dat je nooit zin heb gehad om te werken toch? ;)

Wat hij probeert te zeggen is denk ik dat het slecht staat als je heel veel banen van korte termijn heb gehad. Hier ben ik het mee eens.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 19:02 

Bierkoning

Jah dat snap ik maar je hoeft toch ook niet voor korte tijd een baan te nemen? Tenzij het alleen vakantiewerk is maar dat is gewoon logisch, dat doet iedereen.
Maarja laat ook maar :P

nog 1tje: Iedereen haakt weer eens af voor The Qontinent terwijl ze eerst wel allemaal zeiden dat ze erheen wilden
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 21:49 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Olijfboompje schreef:
Pommer schreef:

Dat zegt ie ook niet.
Simple as that.

Zwart werken zal vast lekker op je CV staan :P
Daarnaast is het niet slecht.
Betere banen hebben de preferentie.
Wanneer ik een baan heb gehad als ''Team manager'' zal ik deze er alleen opzetten in plaats van 10 verschillende supermarkt wazige baantjes.

Je stemt je CV af op de baan waarop je solliciteert.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 21:51 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Mensen die qlimax typen ipv Climax :') fak die smiley had er echt nog moeten zijn!

Haha eens. En ook Qlimax zeggen op zn Engels in plaats van climax op zn Nederlands. :/
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 22:00 

mensen die zo doen:
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 22:02 

KSwoosh schreef:
mensen die zo doen:
Afbeelding

Al die loserts die dat telkens voor de camera doen wat je dan op een aftermovie ziet vind ik zo kansleausssszzz
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 22:02 

Banaanslak schreef:
KSwoosh schreef:
mensen die zo doen:
Afbeelding

Al die loserts die dat telkens voor de camera doen wat je dan op een aftermovie ziet vind ik zo kansleausssszzz

idd, STERF!!!!!!!
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 22:06 

Mee eens!
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 22:18 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Intervention schreef:
Dat mn broertje weer eens wiet nodig heeft >.<

irritatiemomentje: mensen die zich dagelijks helemaal kapot blowen.
Heb een aantal vrienden in me wijk, die roken er 3/4 per dag. Je ziet ze gewoon kapot gaan,

Hij doet het niet elke dag en ik ook niey meer gelukkig :P..maar is gewoon soms naar dat ik altijd wordt gevraagt om naar coffeshop te gaan.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 23:20 

Bierkoning

@ Olijf ik bedoel ook dat je dat dan niet op je CV hoeft te zetten, maar dan verdien je iig wel aardig wat ;)
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 08:50 

Artiest

nieuwe-tracks-hs/pete-kingwell-scream-catatonic-overload-remix-t17037.html#p587807

ze topic above
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:26 

de shirts van Foxbuster
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:29 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
de shirts van Foxbuster

En waar irriteer jij je mogelijk aan daarbij?
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:36 

Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:
de shirts van Foxbuster

Aan de graflelijkheid van die shirts
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:43 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:
de shirts van Foxbuster

Aan de graflelijkheid van die shirts

Oke dan.
Die mening mag jij hebben.
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:43 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
de shirts van Foxbuster

Ik vind die raggen,beuken etc echt geniaal :P
Vorige  1 ... 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic