Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 23:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Dharma & Greg...
welke blafklapper bij Comedy Central bedacht dat dit wel eens leuk zou zijn op tv?


Idd dat fucking hippiegedoe :sick:

Ik kan er echt niet over uit dat de nieuwe KFC reclame gewoon nóg slechter is dan de vorige :')
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 23:31 
 

Pommer schreef:
Ik kan er echt niet over uit dat de nieuwe KFC reclame gewoon nóg slechter is dan de vorige :')

Nee man


Hij is gòòeed :lol:
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 23:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Pommer schreef:
Ik kan er echt niet over uit dat de nieuwe KFC reclame gewoon nóg slechter is dan de vorige :')

Nee man


Hij is gòòeed :lol:


Haha idd :lol:
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 23:37 
 

Pommer schreef:
Almighty schreef:
Pommer schreef:
Ik kan er echt niet over uit dat de nieuwe KFC reclame gewoon nóg slechter is dan de vorige :')

Nee man


Hij is gòòeed :lol:


Haha idd :lol:

elke keer als ik die kijk gaat er een stukje van mij dood -.- schijtreclames... welke mogool heeft die bedacht echt...
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 23:39 
 
Artiest

Die gladjanus doet me denken aan oud klasgenoot...
"Moet je nog lang werken?"
"Tot m'n 67ste."
News Flash Matras van KFC, je bent een allochtoon, prob haal je de 35 niet eens.
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Die gladjanus doet me denken aan oud klasgenoot...
"Moet je nog lang werken?"
"Tot m'n 67ste."
News Flash Matras van KFC, je bent een allochtoon, prob haal je de 35 niet eens.


:lol:

maar idd echt een vreselijke reclame!
Bericht Geplaatst op 22 jun 2011 23:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

aan die kerel boven mij :cry:
Bericht Geplaatst op 23 jun 2011 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
aan die kerel boven mij :cry:


Alles wat je post kan en zal tegen je gebruikt worden:

Afbeelding

Ga huilen :innocent:
Bericht Geplaatst op 23 jun 2011 01:25 
 

Rawbin schreef:
roberttt schreef:
aan die kerel boven mij :cry:


Alles wat je post kan en zal tegen je gebruikt worden:

Afbeelding

Ga huilen :innocent:

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 23 jun 2011 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In een studiehok zitten waar je niet stil hoeft te zijn, dus gewoon lekker op je gemak beetje studeren in je eentje..
komen er 2 Japanners in dat hok erbij zitten en gaan lekker lopen ouwehoeren in het Japans, weg concentratie :/
Bericht Geplaatst op 23 jun 2011 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziek zijn op dag van herkansing nu heb ik hem niet kunnen maken :(
Bericht Geplaatst op 23 jun 2011 17:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Om te horen van die klootzakken van het uitzendbureau te horen dat het geld dat ze begin deze week zouden overmaken pas volgende week op de rekening staat.. daar gaat mijn ruime budget voor Defqon.1 dus :/

Nja zit nu te denken om maar een dreigmailtje te gaan sturen, dat ze er maar voor moeten zorgen dat ik morgen dat geld heb.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2011 17:59 
 
Hardtraxx Veteran

Unleashed schreef:
Om te horen van die klootzakken van het uitzendbureau te horen dat het geld dat ze begin deze week zouden overmaken pas volgende week op de rekening staat.. daar gaat mijn ruime budget voor Defqon.1 dus :/

Nja zit nu te denken om maar een dreigmailtje te gaan sturen, dat ze er maar voor moeten zorgen dat ik morgen dat geld heb.

dreigmail heb geen nut.. je kan het beter gewoon netjes houden :P
Bericht Geplaatst op 23 jun 2011 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd, dan nemen ze je helemaal niet serieus.
Maar heb wel een beetje hetzelfde. Zou dinsdag iets van 70 euro krijgen, maar niet gehad. Achja, dan moet mn ma maar even wat langer wachter op de zorgtoeslag :P
Bericht Geplaatst op 23 jun 2011 19:38 
 

Unleashed schreef:
Om te horen van die klootzakken van het uitzendbureau te horen dat het geld dat ze begin deze week zouden overmaken pas volgende week op de rekening staat.. daar gaat mijn ruime budget voor Defqon.1 dus :/

Nja zit nu te denken om maar een dreigmailtje te gaan sturen, dat ze er maar voor moeten zorgen dat ik morgen dat geld heb.

heb je geen vrienden waarvan je ff geld kan lenen? :/
Bericht Geplaatst op 23 jun 2011 20:47 
 
Hardtraxx Veteran

Je de Q-dance radio niet ff op pauze kan zetten? :/ Of ben ik gewoon blind?
Bericht Geplaatst op 23 jun 2011 22:57 
 

Jurheinen schreef:
Je de Q-dance radio niet ff op pauze kan zetten? :/ Of ben ik gewoon blind?

Als je 'm opent in iTunes of Winamp wel (lijkt me).
Bericht Geplaatst op 23 jun 2011 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen vervoer kunnen regelen voor defqon :')
Bericht Geplaatst op 23 jun 2011 23:59 
 

mrazura schreef:
Geen vervoer kunnen regelen voor defqon :')

paard, ezel, tractor, helicopter, vliegtuig, per kameel?
Bericht Geplaatst op 24 jun 2011 00:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Of eventtravel -.-
Bericht Geplaatst op 24 jun 2011 01:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Unleashed schreef:
Om te horen van die klootzakken van het uitzendbureau te horen dat het geld dat ze begin deze week zouden overmaken pas volgende week op de rekening staat.. daar gaat mijn ruime budget voor Defqon.1 dus :/

Nja zit nu te denken om maar een dreigmailtje te gaan sturen, dat ze er maar voor moeten zorgen dat ik morgen dat geld heb.

heb je geen vrienden waarvan je ff geld kan lenen? :/

Doe ik nu ook, en krijg nog extra geld mee van mij ma dus komt toch nog helemaal goed.. geen dreigbrief meer nodig, maar ze kunnen het vergeten dat ik ooit nog voor hun ga werken :D
Bericht Geplaatst op 24 jun 2011 12:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

De hele dag in totaal een half uurtje kunnen luisteren van TMS top 500 door kutwerk :(
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Amsterdam - heeel veeel
In de nacht aan de weg werken na defqon :') Dus dikke file.
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 16:17 
 

mrazura schreef:
Amsterdam - heeel veeel
In de nacht aan de weg werken na defqon :') Dus dikke file.

waar dan? bij ons stond nerges file
alleen kut dat we niet door Elburg mochten en daardoor een halfuur om moesten rijden -.-
wij reden:
Uden - Oss - Nijmegen - Arnhem - Zwolle - Apeldoorn - Epe - Elburg - Biddinghuizen
Defqon
Biddinghuizen - Kampen - Epe - Apeldoorn - Zwolle - Arnhem - Nijmegen - St Hubert - Zeeland - Uden
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 16:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dus eerst zit je fijn de halve dag met die chick te praten en komt ze over alsof ze je wel leuk vindt, vervolgens zegt ze dat ze met je maat naar de bios gaat en dat ze zo veel jongens wel leuk vindt. Fok dat. :/
Vorige  1 ... 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic