Idd dat fucking hippiegedoeSkedoedelefloeps wrote:Dharma & Greg...
welke blafklapper bij Comedy Central bedacht dat dit wel eens leuk zou zijn op tv?
Ik kan er echt niet over uit dat de nieuwe KFC reclame gewoon nóg slechter is dan de vorige :')
Idd dat fucking hippiegedoeSkedoedelefloeps wrote:Dharma & Greg...
welke blafklapper bij Comedy Central bedacht dat dit wel eens leuk zou zijn op tv?
Nee manPommer wrote: Ik kan er echt niet over uit dat de nieuwe KFC reclame gewoon nóg slechter is dan de vorige :')
Haha iddAlmighty wrote:Nee manPommer wrote: Ik kan er echt niet over uit dat de nieuwe KFC reclame gewoon nóg slechter is dan de vorige :')
Hij is gòòeed
elke keer als ik die kijk gaat er een stukje van mij doodPommer wrote:Haha iddAlmighty wrote:Nee manPommer wrote: Ik kan er echt niet over uit dat de nieuwe KFC reclame gewoon nóg slechter is dan de vorige :')
Hij is gòòeed
Skedoedelefloeps wrote:Die gladjanus doet me denken aan oud klasgenoot...
"Moet je nog lang werken?"
"Tot m'n 67ste."
News Flash Matras van KFC, je bent een allochtoon, prob haal je de 35 niet eens.
Alles wat je post kan en zal tegen je gebruikt worden:roberttt wrote:aan die kerel boven mij

Rawbin wrote:Alles wat je post kan en zal tegen je gebruikt worden:roberttt wrote:aan die kerel boven mij
Ga huilen
dreigmail heb geen nut.. je kan het beter gewoon netjes houdenUnleashed wrote:Om te horen van die klootzakken van het uitzendbureau te horen dat het geld dat ze begin deze week zouden overmaken pas volgende week op de rekening staat.. daar gaat mijn ruime budget voor Defqon.1 dus
Nja zit nu te denken om maar een dreigmailtje te gaan sturen, dat ze er maar voor moeten zorgen dat ik morgen dat geld heb.
heb je geen vrienden waarvan je ff geld kan lenen?Unleashed wrote:Om te horen van die klootzakken van het uitzendbureau te horen dat het geld dat ze begin deze week zouden overmaken pas volgende week op de rekening staat.. daar gaat mijn ruime budget voor Defqon.1 dus
Nja zit nu te denken om maar een dreigmailtje te gaan sturen, dat ze er maar voor moeten zorgen dat ik morgen dat geld heb.
Als je 'm opent in iTunes of Winamp wel (lijkt me).Jurheinen wrote:Je de Q-dance radio niet ff op pauze kan zetten?Of ben ik gewoon blind?
paard, ezel, tractor, helicopter, vliegtuig, per kameel?mrazura wrote:Geen vervoer kunnen regelen voor defqon :')
Doe ik nu ook, en krijg nog extra geld mee van mij ma dus komt toch nog helemaal goed.. geen dreigbrief meer nodig, maar ze kunnen het vergeten dat ik ooit nog voor hun ga werkenKSwoosh wrote:heb je geen vrienden waarvan je ff geld kan lenen?Unleashed wrote:Om te horen van die klootzakken van het uitzendbureau te horen dat het geld dat ze begin deze week zouden overmaken pas volgende week op de rekening staat.. daar gaat mijn ruime budget voor Defqon.1 dus
waar dan? bij ons stond nerges filemrazura wrote:Amsterdam - heeel veeel
In de nacht aan de weg werken na defqon :') Dus dikke file.