Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 20 jun 2011 13:48 

Skedoedelefloeps schreef:
GreenX schreef:
Alweer gezakt @ rij examen; gering honden @ cbr. Geen ingreep gehad , hoe kan hij nou zien waar ik kijk als ik mijn zonnebril op heb. #maandagochtend naaier. :evil:

je moet je hoofd ook draaien, dat zien ze graag xd

daarop trekken de examinatoren zich op af. zien hoe je t hoofd draait en dat je alles zo goed mogelikjk doet.
en als ze de nacht ervoor niet op t vrouwtje mochten, laten ze de volgende dag iedereen finaal zakken!
Bericht Geplaatst op 20 jun 2011 13:58 

Artiest

biscuit schreef:
GreenX schreef:
Alweer gezakt @ rij examen; gering honden @ cbr. Geen ingreep gehad , hoe kan hij nou zien waar ik kijk als ik mijn zonnebril op heb. #maandagochtend naaier. :evil:

je moet je hoofd ook draaien, dat zien ze graag xd

daarop trekken de examinatoren zich op af. zien hoe je t hoofd draait en dat je alles zo goed mogelikjk doet.
en als ze de nacht ervoor niet op t vrouwtje mochten, laten ze de volgende dag iedereen finaal zakken!

Ja naja ze zeggen niet voor niets.
"Een uil slaagt geheid voor zijn rijexamen."
Bericht Geplaatst op 20 jun 2011 14:04 

Hardtraxx Veteran

GreenX schreef:

@GreenX Dit is geen twitter he #verkeerdesite #foutjekangebeuren #kandebesteoverkomen :P
Bericht Geplaatst op 20 jun 2011 14:59 

Hardtraxx Veteran

Opzien tegen je rijexamen woensdag morgen :P
Bericht Geplaatst op 20 jun 2011 22:39 

Hardtraxx Veteran

morgen hertentamen sociale filosofie&wetenschapsfilosofie..
hopen op een makkelijk tentamen dus! >.<
Bericht Geplaatst op 20 jun 2011 22:48 

Hardtraxxer

Sluit je je speakers weer aan na een feestje, doet 1 van je tweeters het niet meer. :cry:
Bericht Geplaatst op 20 jun 2011 23:02 

Hardtraxx Veteran

Dat mn broertje weer eens wiet nodig heeft >.<
Bericht Geplaatst op 20 jun 2011 23:06 

Hardtraxx Veteran

Mensen die qlimax typen ipv Climax :') fak die smiley had er echt nog moeten zijn!
Bericht Geplaatst op 20 jun 2011 23:48 

Hardtraxxer

concentratie van nul komma nul. morgen tentamen. :mad:
Bericht Geplaatst op 20 jun 2011 23:59 

Hardtraxx Veteran

Nog meer mensen die downloaden via nieuwsgroepen dat de laatste tijd steeds meer downloads ineens stoppen in "Article not found" .. Ik gebruik eweka..

Mega irritant.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 08:03 

Hardtraxx Veteran

insidious willen kijken maar die t niet wil doen xd
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 08:25 

Artiest

Vroeg gaan slapen, maar toch wakker worden met ogen die voelen als de Vesuvius.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 08:33 

Donateur

Intervention schreef:

irritatiemomentje: mensen die zich dagelijks helemaal kapot blowen.
Heb een aantal vrienden in me wijk, die roken er 3/4 per dag. Je ziet ze gewoon kapot gaan,
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 08:50 

Artiest

Kevin-Raw schreef:
Intervention schreef:

irritatiemomentje: mensen die zich dagelijks helemaal kapot blowen.
Heb een aantal vrienden in me wijk, die roken er 3/4 per dag. Je ziet ze gewoon kapot gaan,

Ken het ja, hier ook, iemand van school getrapt, daarna iemand gestopt met school en een tijdje het huis uit gezet en hij weigert zelfs werk. Doet de hele dag niets.
En dit zijn 17/18 jarige in 5 havo, kijk ik weiger ook werk, maar ik ben in de positie eissen te stellen hij niet.
Je weet gewoon dat die mensen op die manier nooit goed terecht komen, apart aanzicht.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 09:19 

Hardtraxx Elite

kijk ik weiger ook werk, maar ik ben in de positie eissen te stellen hij niet.

Waarom als je gewoon een leuke bijbaan zoekt kun je er veel van leren en een leuke cent bij verdienen.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 09:39 

Artiest

Markos schreef:
kijk ik weiger ook werk, maar ik ben in de positie eissen te stellen hij niet.

Waarom als je gewoon een leuke bijbaan zoekt kun je er veel van leren en een leuke cent bij verdienen.

Ik ga niet voor 4 euro per uur als 19 jarige met havo diploma op zak in een fabriek koekjes lopen te maken >.<
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 09:42 

Hardtraxx Veteran

Ik ga niet voor 4 euro per uur als 19 jarige met havo diploma op zak in een fabriek koekjes lopen te maken >.<

ja maar jij bent 18, geen 19 :P
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 09:44 

Donateur

The Anim0l schreef:
insidious willen kijken maar die t niet wil doen xd

Ik heb hem in full hd (a) zal hem vanmiddag ff kijken
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 09:45 

Artiest

pecola-tje schreef:

ja maar jij bent 18, geen 19 :P

Oh dan kan het :lol:
Ik word over maandje pas 19 idd, maar voor 18 geldt hetzelfde :P
Ik ben simpelweg te slim om mn tijd te verdoen met lopende band werk voor 4 euro, beetje eissen stellen mag wel.
En werken bij CITO staat een stuk beter op je CV dan werken bij Albert Heijn of Koekjesfabriek De Chocovriendjes BV
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 09:49 

Hardtraxx Elite

Ik ga niet voor 4 euro per uur als 19 jarige met havo diploma op zak in een fabriek koekjes lopen te maken

En werken bij CITO staat een stuk beter op je CV dan werken bij Albert Heijn of Koekjesfabriek De Chocovriendjes BV

Maar je werkt dus wel en dat argument van HAVO diploma slaat natuurlijk nergens op want daar kun je helemaal niks mee op dat gebied.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 09:50 

Artiest

Markos schreef:
Ik ga niet voor 4 euro per uur als 19 jarige met havo diploma op zak in een fabriek koekjes lopen te maken

Maar je werkt dus wel en dat argument van HAVO diploma slaat natuurlijk nergens op want daar kun je helemaal niks mee op dat gebied.

Omg lezen is lastig, ik zei ook niet dat ik niet werk, ik zei dat ik in de positie ben baantjes af te wijzen :P
Plus dat havo diploma was puur als ondersteuning dat er baantjes zijn waar ik me te slim voor voel en me tijd niet aan ga verdoen. Werken aan de lopende band is daar 1 van, of het moet briljant verdienen, maar dat is vaak ook niet het geval.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 09:56 

Hardtraxx Elite

Omg lezen is lastig, ik zei ook niet dat ik niet werk, ik zei dat ik in de positie ben baantjes af te wijzen :P
Plus dat havo diploma was puur als ondersteuning dat er baantjes zijn waar ik me te slim voor voel en me tijd niet aan ga verdoen. Werken aan de lopende band is daar 1 van, of het moet briljant verdienen, maar dat is vaak ook niet het geval.

Lezen is niet lastig, als jij zegt werken bij de CITO staat beter dan kan ik aannemen dat je daar misschien werkt en persoonlijk denk ik dat je op die leeftijd nog niet in staat bent om eisen te gaan stellen aan je bijbaantjes. Begin gewoon ergens om vast wat bij te verdienen en wanneer er iets beters op je pad komt dan ga je daar toch werken. Anders ben je dadelijk klaar met je studie en heb je nog 0,0 werkervaring laat staan of je dan nog rond kunt komen.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 10:01 

Artiest

Markos schreef:

Lezen is niet lastig, als jij zegt werken bij de CITO staat beter dan kan ik aannemen dat je daar misschien werkt en persoonlijk denk ik dat je op die leeftijd nog niet in staat bent om eisen te gaan stellen aan je bijbaantjes. Begin gewoon ergens om vast wat bij te verdienen en wanneer er iets beters op je pad komt dan ga je daar toch werken. Anders ben je dadelijk klaar met je studie en heb je nog 0,0 werkervaring laat staan of je dan nog rond kunt komen.

Je bent altijd in staat om eissen te stellen en dat doe ik ook, ik werk om te leven, ik leef niet om te werken. Oftewel baantjes die mij niet aanspreken wijs ik af. Want een bedrijf zit te wachten op jouw werkervaring bij 5 verschillende supermarkten als vakkenvuller? Nee... dat baantje heeft iedereen gehad, zal hun een rotzorg wezen.
Ik ben zeker in een positie dat ik eissen kan stellen, ik ga niet lukraak overal ja tegen zeggen en overal solliciteren :P
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 10:05 

Hardtraxx Elite

Je bent altijd in staat om eissen te stellen en dat doe ik ook, ik werk om te leven, ik leef niet om te werken. Oftewel baantjes die mij niet aanspreken wijs ik af. Want een bedrijf zit te wachten op jouw werkervaring bij 5 verschillende supermarkten als vakkenvuller? Nee... dat baantje heeft iedereen gehad, zal hun een rotzorg wezen.
Ik ben zeker in een positie dat ik eissen kan stellen, ik ga niet lukraak overal ja tegen zeggen en overal solliciteren :P

Je bent altijd in staat om eisen te stellen, maar de vraag is tot hoe ver je kan gaan als je kijkt naar je leeftijd en diploma. Je zult met alleen een HAVO diploma op bijbaan gebied niet veel meer kunnen als een VMBO diploma. Mijn mening is dat als je 'echt' gaat solliciteren voor je toekomstige baan dat dan alle werkervaring hebt mee genomen is. Zoals je zegt als je wel gericht gaat zoeken naar een baan dan kan ik dat begrijpen wat ik soms niet begrijp is dat er mensen zijn die als ze 24 worden nog nooit gewerkt hebben en soms is dat omdat ze te veel eisen stellen waar ze eigenlijk geen redenen voor hebben.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 10:09 

Artiest

Maar jouw echte baan later ziet liever dat jij 2 baantjet had bij noemenswaardige bedrijven, dan 6 waarvan 5 bij een lokale supermarkt 1 als krantenjongen :P
Vorige  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic