die linker hadden tetten jonguh! 
THE GOVERNMENT TOOK MAH BAAABYmrazura wrote:Middelste is crackhoer?
THE GOVERNMENT TOOK MAH BAAABYmrazura wrote:Middelste is crackhoer?
I don't knowOlijfboompje wrote:Kan toch hetzelfde zijn met die meiskes.Voel je niks van.mrazura wrote:Middelste is crackhoer?
Almighty wrote:THE GOVERNMENT TOOK MAH BAAABYmrazura wrote:Middelste is crackhoer?
Precies dit heb ik ook met een vriend ja. En dan moet je er zelf nog achteraan gaan...Nando wrote:Ja echt. Nu spreek ik hem net op msn: 'Ja sorry man, heb veel werk te doen'. Zeg het dan eerder.DarkestSymphony wrote:dat is zooo kut hé,, vriend vn me doet dat ook heel vaak..Nando wrote:Irritatiemomentje:
Als een vriend van je wilt chillen, maar 3 uur later nog niks van zich heeft laten horen.
Pommer wrote:Gaat lekker deze dagen, gister kutnieuws gehoord ivm examenuitslag, vanochtend verslapen, en net een diepe snee in me vinger gesnedenWaarschijnlijk word ik straks ook nog aangereden als ik naar school rijdt en daarna verkracht door 6 negers ofzo

Banaanslak wrote:Pommer wrote:Gaat lekker deze dagen, gister kutnieuws gehoord ivm examenuitslag, vanochtend verslapen, en net een diepe snee in me vinger gesnedenWaarschijnlijk word ik straks ook nog aangereden als ik naar school rijdt en daarna verkracht door 6 negers ofzo

Ik heb daar ooit een liedje over bedacht... alleen jammer dat ik hem ben vergetenmrazura wrote:Middelste is crackhoer?
The Anim0l wrote:en de rechter alcoholverslaald en de linker is gewoon walgelijk lelijkmrazura wrote:Middelste is crackhoer?
Moest stiekem bij beide wel ff lachen!Almighty wrote:THE GOVERNMENT TOOK MAH BAAABY
koemt nog een bloedneus bije in de kroeg en een boetre voor zonder litcht rijden :') / zit me neit ecjt meePommer wrote:Gaat lekker deze dagen, gister kutnieuws gehoord ivm examenuitslag, vanochtend verslapen, en net een diepe snee in me vinger gesnedenWaarschijnlijk word ik straks ook nog aangereden als ik naar school rijdt en daarna verkracht door 6 negers ofzo
ik vind die middelste juist het lekkerst van alledrie hahamrazura wrote:Middelste is crackhoer?
je moet je hoofd ook draaien, dat zien ze graagGreenX wrote:Alweer gezakt @ rij examen; gering honden @ cbr. Geen ingreep gehad , hoe kan hij nou zien waar ik kijk als ik mijn zonnebril op heb. #maandagochtend naaier.