DarkestSymphony wrote:kranten bezorgen om 5 uur in de ontiegelijk harde graf regen
Active topics in Off-Topic
Moderators

Deze wijven die vrijdag helemaal deden alsof ze dronken waren...
Kan begrijpen dat je daar niet blij van wordt ja 
-
D
ken er nog een paar maar dan met een joint:p hahahamikeee wrote:Kan begrijpen dat je daar niet blij van wordt ja
zo'n gozer bietste altijd wiet bij ons,, voor dat hij toen kwam chille hadden we een joint emt gras gedraaid.. wel redelijk dik.. ging die dat ding oproken deed die alsof die kneiters stoned was. haha wij hebben echt dubbel gelegen
wat voor debiel ben je dan
-
A
Zowieso met hele flessen drank op de foto...
oostzaner wrote:
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Haha typische foto's: rotsmoelen en flessen drank kussen
Sak Noel - Loca People.
Schijt irritant nummer.
"Johnny, la gente esta muy loca, What the f*ck!?" piepiep piepiepiep piepieppiep.
Schijt irritant nummer.
"Johnny, la gente esta muy loca, What the f*ck!?" piepiep piepiepiep piepieppiep.
Klopt! schijnt in chersonissos/lloret/albufeira helemaal kapot gedraaid te worden :')Parvuz wrote:Sak Noel - Loca People.![]()
Schijt irritant nummer.
Ik hoorde m gister paar keer op de radio.Kevin-Raw wrote:Klopt! schijnt in chersonissos/lloret/albufeira helemaal kapot gedraaid te worden :')Parvuz wrote:Sak Noel - Loca People.![]()
Schijt irritant nummer.
En elke keer dacht ik zo vannuh.. WTF!
:') Bliepjeshouse, schijt hekel aan..Parvuz wrote:Ik hoorde m gister paar keer op de radio.Kevin-Raw wrote:Klopt! schijnt in chersonissos/lloret/albufeira helemaal kapot gedraaid te worden :')Parvuz wrote:Sak Noel - Loca People.![]()
Schijt irritant nummer.
"Johnny, la gente esta muy loca, What the f*ck!?" piepiep piepiepiep piepieppiep.![]()
En elke keer dacht ik zo vannuh.. WTF!
Irritatiemoment: die ene keer in een week dat je naar school moet, regent het
Als enigste nog op school zitten van je klas omdat je gesprek hebt met mentor na school (We mochten laatste 2 uur naar huis als je geen presentatie moest doen)
5 uur lang zitten wachten op je examenuitslag en dan horen dat m'n mentor om half 5 begint met bellen :') :') :') :')
Normaal horen ze toch van te voren tijd door te geven vanaf wanneer ze beginnen te bellen?Pommer wrote:5 uur lang zitten wachten op je examenuitslag en dan horen dat m'n mentor om half 5 begint met bellen :') :') :') :')
Jah ik was er dan zeker weer eens een keertje niet ofzomikeee wrote:Normaal horen ze toch van te voren tijd door te geven vanaf wanneer ze beginnen te bellen?Pommer wrote:5 uur lang zitten wachten op je examenuitslag en dan horen dat m'n mentor om half 5 begint met bellen :') :') :') :')
Bloed irritant idd.The Anim0l wrote:internet dat het fokt
Had ik ook :p net een nieuwe router gekocht.. hopelijk is het nu beter
-
E
die zijn hardstikke 15 jaar oudoostzaner wrote:
Altijd jammer als mensen assumpties maken.
Als ik een glas baco drink ben ik al redelijk aangeschoten.
Kan toch hetzelfde zijn met die meiskes.
Als ik een glas baco drink ben ik al redelijk aangeschoten.
Kan toch hetzelfde zijn met die meiskes.
Voel je niks van.mrazura wrote:Middelste is crackhoer?
18-19-17biscuit wrote:die zijn hardstikke 15 jaar oudoostzaner wrote:
en de rechter alcoholverslaald en de linker is gewoon walgelijk lelijkmrazura wrote:Middelste is crackhoer?