Intervention wrote:Kevin-Raw wrote:een of andere newbie, die steeds reclame topics zit te maken! :')
SLOTJE MODS!!! + BANNNNN!!!!
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Gister eigenlijk de hele dag voornemen om flink aan het werk te gaan met producties... en thuis komen en in feite geen fuck uitvreten 
-
D
al 2maand zonder cd's zitten om muziek op te branden voor het draaien want er is zoveeeel goed spul uit!
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
koop cd's...DarkestSymphony wrote:al 2maand zonder cd's zitten om muziek op te branden voor het draaien want er is zoveeeel goed spul uit!
Lang leve het internet, voor 4 uur besteld. Volgende dag in huisDarkestSymphony wrote:al 2maand zonder cd's zitten om muziek op te branden voor het draaien want er is zoveeeel goed spul uit!
-
D
ik koop nooit iets via internet..Kevin-Raw wrote:Lang leve het internet, voor 4 uur besteld. Volgende dag in huisDarkestSymphony wrote:al 2maand zonder cd's zitten om muziek op te branden voor het draaien want er is zoveeeel goed spul uit!
geen geld.. misschien morgenSkedoedelefloeps wrote:koop cd's...DarkestSymphony wrote:al 2maand zonder cd's zitten om muziek op te branden voor het draaien want er is zoveeeel goed spul uit!
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Wel elke dag zo'n beetje naar de shop
maar geen geld hebben voor cd's... 
Skedoedelefloeps wrote:Wel elke dag zo'n beetje naar de shopmaar geen geld hebben voor cd's...
Online heb je 100 cd's voor 15 euro ofso
-
G
http://www.salland.eu/category/357/cd-r-w.html?rst=1Kevin-Raw wrote:Skedoedelefloeps wrote:Wel elke dag zo'n beetje naar de shopmaar geen geld hebben voor cd's...
Online heb je 100 cd's voor 15 euro ofso, dus ipv van 2gr white widow deze week, 100 lege cd's
nee liever Haze 2 gr...kzal deze week wel ff cd halen of bestellenKevin-Raw wrote:Skedoedelefloeps wrote:Wel elke dag zo'n beetje naar de shopmaar geen geld hebben voor cd's...
Online heb je 100 cd's voor 15 euro ofso, dus ipv van 2gr white widow deze week, 100 lege cd's
2 windows servers 2008 installeren.. duurt lang 
Wat?!oostzaner wrote:De climax van Hunter of the dark.
Irritatiemomentje:
Als een vriend van je wilt chillen, maar 3 uur later nog niks van zich heeft laten horen.
Last edited by Nando on 15 Jun 2011 19:33, edited 1 time in total.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
tja.. windhoos hehroberttt wrote:2 windows servers 2008 installeren.. duurt lang
-
D
dat is zooo kut hé,, vriend vn me doet dat ook heel vaak..Nando wrote:Irritatiemomentje:
Als een vriend van je wilt chillen, maar 3 uur later nog niks van zich heeft laten horen.
Ja echt. Nu spreek ik hem net op msn: 'Ja sorry man, heb veel werk te doen'. Zeg het dan eerder.DarkestSymphony wrote:dat is zooo kut hé,, vriend vn me doet dat ook heel vaak..Nando wrote:Irritatiemomentje:
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Herkenbaar as hellProject 141 wrote:3 dagen geleden: Ja wij willen allemaal ook wel naar schoolfeest woensdag!!!![]()
![]()
![]()
Vandaag: Oh we zijn nog maar met zijn 2en over
Alleen gaat het hier niet over een schoolfeest maar over fucking Decibel :')
ga gewoonPierrePruuk wrote:Herkenbaar as hellProject 141 wrote:3 dagen geleden: Ja wij willen allemaal ook wel naar schoolfeest woensdag!!!![]()
![]()
![]()
Vandaag: Oh we zijn nog maar met zijn 2en over
Alleen gaat het hier niet over een schoolfeest maar over fucking Decibel :')
eerst 5 lui
toen 4
daarna 2
daarna ik alleen
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Alleen naar een feest gaan lijkt me echt gruwelijk chill. Alleen doe ik dat niet omdat je dan als een sociale outcast gezien wordt hier in het dorp :')
Lekker belangrijk.PierrePruuk wrote:Alleen naar een feest gaan lijkt me echt gruwelijk chill. Alleen doe ik dat niet omdat je dan als een sociale outcast gezien wordt hier in het dorp :')
Zeg dat je met Henk gaat
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Iets op marktplaats verkopen en dan iemand dan zegt dat ie komt kijken en vervolgens niet komt opdagen... lekker 2 uur voor niks gewacht.
En dat is vandaag dus opnieuw gebeurd :') weer 2 uur voor niks gewacht. ben er klaar mee breng het wel naar de sloop, mensen zijn soms niet te vertrouwen
En dat is vandaag dus opnieuw gebeurd :') weer 2 uur voor niks gewacht. ben er klaar mee breng het wel naar de sloop, mensen zijn soms niet te vertrouwen
-
G
Hoofdcoach wrote:marktplaats
-
D
ontiegelijk harde regen