- UPC RECLAMES DIE ALTIJD AUTOMATISCH HET VOLUME 30% HARDER ZET
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Die KUT hond van die KUT buren die 24/7 blaft. Als het zo doorgaat ga ik om en trek ik z'n kop met mijn blote handen eraf godgloeiendegodhoeretyfus
+1Almighty wrote:- UPC RECLAMES DIE ALTIJD AUTOMATISCH HET VOLUME 30% HARDER ZET
nu nog voor school bezig ziijn omdat je alweer te laat begonnen bent
-
G
+1jeone wrote:nu nog voor school bezig ziijn omdat je alweer te laat begonnen bent
maar bij mij is het een fucking stage verslag over een schijt stage waar ik niets geleerd hebKSwoosh wrote:+1jeone wrote:nu nog voor school bezig ziijn omdat je alweer te laat begonnen bent
Nog 2 dagen moeten wachten tot de eindexamen uitslagen 
Ziek zijn terwijl je na 2 weken geen school eindelijk weer naar school mag. Bah!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Met een dikke loopneus op je werk zitten en geen zakdoekjes meer hebben...
Altijd weer een dag voor de tentamens beginnen met leren 
-
D
op school zitten
-
G
dingen uitleggen in het engels terwijl je totaal niet uit je woorden kan komen 
dat is op elke zender en dat maakt niet uit of je kabel of digitaal hebtAlmighty wrote:- UPC RECLAMES DIE ALTIJD AUTOMATISCH HET VOLUME 30% HARDER ZET
paar weken terug op het nieuws geweest dat ze dat vanaf september niet meer mogen
-
D
gezelligProject 141 wrote:Dat ik dalijk moet werken bij de Jumbo en de nieuwe vulploegleider een verrekte perfectionist is
-
GHardtraxxer
- 166 posts member since 2011
- last seen Jun 2013
haha zo een hebben wij er ook, opzich wel n goeie gast maar wel gruwlijk irritant om hem als leider te hebben.Project 141 wrote:Ben ondertussen al weer terug, kort werkdagje zoDarkestSymphony wrote:gezelligProject 141 wrote:Dat ik dalijk moet werken bij de Jumbo en de nieuwe vulploegleider een verrekte perfectionist is![]()
Die vent geilt op spiegelen
Ik ben degene die altijd de vulploeg leidt als er niemand meer van de chefs van de KW is.
Als het werk maar klaar is om 20.00, vind ik het altijd prima
1 chef weet de druk er ook altijd wel op te leggen, dat je niet mag samenwerken (
) en dat je een bepaald aantal colli in een uur moet vullen en zo.
Dat demotiveert mij alleen maar.
Laatst zaten we met zijn 8en of zo naast elkaar te spiegelen in hetzelfde pad, en dan de hele winkel dat volhouden.
Lekker ouwehoeren, maar toch kei-snel de hele winkel gespiegeld
Als het werk maar klaar is om 20.00, vind ik het altijd prima
1 chef weet de druk er ook altijd wel op te leggen, dat je niet mag samenwerken (
Dat demotiveert mij alleen maar.
Laatst zaten we met zijn 8en of zo naast elkaar te spiegelen in hetzelfde pad, en dan de hele winkel dat volhouden.
Lekker ouwehoeren, maar toch kei-snel de hele winkel gespiegeld
Ik ben vulploegleider
maar irriteer me wel aan die nieuwere vulploegers die echt niets kunnen/willen.
Wat ik er over denk:
Gewoon lekker samen laten spiegelen, ouwehoeren mag ook, als het werk maar netjes/ af is.
Gewoon lekker samen laten spiegelen, ouwehoeren mag ook, als het werk maar netjes/ af is.
dat en ik denk dat spiegelen alleen zin heeft als je alles naar voren haalt. maar laat meestal 2 of 3 producten doenDaveytl wrote:Wat ik er over denk:
en over ouwehoeren vind ik ook wel best als klanten er maar geen last van hebben en het werk goed en snel genoeg gebeurt naar mijn mening. Hou zelf ook van ouwehoeren dus
Of je zet de muziek keihard aan expresPierrePruuk wrote:Die KUT hond van die KUT buren die 24/7 blaft. Als het zo doorgaat ga ik om en trek ik z'n kop met mijn blote handen eraf godgloeiendegodhoeretyfus
-
G
wimpers in mn ogen 
Ik werkte samen met het neefje van arjan terpstra (killer clown) in de jumbo haha.
dan hoor je nog is verhalen.
Irritatie : Vulploegleiders die je onmogelijke taken opleggen 4 containers met conserven in 1,5 uur GTFO
dan hoor je nog is verhalen.
Irritatie : Vulploegleiders die je onmogelijke taken opleggen 4 containers met conserven in 1,5 uur GTFO
een of andere newbie, die steeds reclame topics zit te maken! :')
SLOTJE MODS!!! + BANNNNN!!!!
SLOTJE MODS!!! + BANNNNN!!!!
hele dag werken en vanavond naar school