Mensen die hun advertentie op marktplaats laten staan terwijl het allang verkocht is
Maximum wrote: Ook gewoon pure haar hier!
geen haat maar irritatie
Maximum wrote: Ook gewoon pure haar hier!
Haha is wel lachen vind ik. Heb wel een boek nu, via bol.com voor 40 euro :')Dream Chaser wrote:Boekhouden (geboekstaafd)PierrePruuk wrote:Eindbalansen die niet kloppen :') aids.
Dat is wel echt het saaiste vak wat ik heb moeten leren afgelopen halfjaar.
Tijdens het leren gewoon letterlijk 3x in slaap gevallen, wat een drama!
Tentamen ben ik na een half uur dus ook gewoon weg gegaan, wist echt compleet niks :') .
Heb dat zelf ook gehad, lang zoeken en was uiteindelijk een doorgebrande Diode in de zekeringskast.livinforthemusic wrote:Achter Ruitenwisser die steeds kortsluiting maakt en dus de zekering kapot maakt.
Dus zit er een probleem in de bekabeling.
Genietmomentjeskakbout wrote:ja gvd, me moeder zit te stofzuige, roep ik: ey maak ff die deur dicht.
hoort ze nie, nu kan ik defqon anthem nie horen
Had ik vorige week ook. Jij zeker van ground zero?roberttt wrote:kan bijna niet meer lopen :')
volges mij komt het meer bij robbie omdat zn knieen al helemaal naar de tyfus waren voor ground zeroRAW-vizion wrote:Had ik vorige week ook. Jij zeker van ground zero?roberttt wrote:kan bijna niet meer lopen :')
Zo'n last van je anus?roberttt wrote:kan bijna niet meer lopen :')
Ahaahahah Davey Baas!Daveytl wrote:Genietmomentjeskakbout wrote:ja gvd, me moeder zit te stofzuige, roep ik: ey maak ff die deur dicht.
hoort ze nie, nu kan ik defqon anthem nie horen
nou nouThe Anim0l wrote:Maximum wrote: Ook gewoon pure haar hier!
geen haat maar irritatie
Je muzieksmaak verbreden?Project 141 wrote:Ouders en zussen die me mee proberen te slepen naar Jazz in Duketown. Wtf heb ik daar te zoeken :')
van alpha2 tot zatox. breed zat toch?Project 141 wrote:Vind hem al breed genoegnielstil wrote:Je muzieksmaak verbreden?Project 141 wrote:Ouders en zussen die me mee proberen te slepen naar Jazz in Duketown. Wtf heb ik daar te zoeken :')
biscuit wrote:van alpha2 tot zatox. breed zat toch?
Rawbin wrote:Net een poepje gelaten in mn kamer en die grafgeur blijft gewoon een half uur hangen!
Dat eerste was best grappig en vermakelijkmrazura wrote:- De trein missen door oudjes die de ticketautomaat van de ns niet snappen. Het mooie was dit vooraf voor de grap was gezegd![]()
- Helft moeten missen van een feest door misselijkheid.
- Mensen die dit voorgenoemde vermakelijk vinden, zucht :')
Ja was te merken dat je het grappig vondSquirrie wrote:Dat eerste was best grappig en vermakelijkmrazura wrote:- De trein missen door oudjes die de ticketautomaat van de ns niet snappen. Het mooie was dit vooraf voor de grap was gezegd![]()
- Helft moeten missen van een feest door misselijkheid.
- Mensen die dit voorgenoemde vermakelijk vinden, zucht :')![]()
Onvoorstelbaar, hoe kon het gebeuren dat er net 2 zulke oudjes voor de automaat stonden die er totaal geen ruk van snapten