Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 jun 2011 16:44 

Hardtraxx Veteran

geen geld hebben voor een kaartje voor Defqon nu er weer een aantal in de verkoop zijn :mad:
Bericht Geplaatst op 09 jun 2011 16:46 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
geen geld hebben voor een kaartje voor Defqon nu er weer een aantal in de verkoop zijn :mad:

2 kopen. Waar je er 1 van op marktplaats zet tegen het hoogste bod verkopen. Dat kan echt hoog worden. :P Uiteindelijk gratis ticket voor jou.
Bericht Geplaatst op 09 jun 2011 16:52 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
True that, trek dan ook altijd gelijk mn mond open :)

Nog een zware irritatie. Mensen die muziek zonder oordopjes op hebben staan in het OV.
Vorige keer ook een paar van die kleine kutnegertjes. En iedereen zit te kijken maar zegt er niks van. Dus ik zo: als je geld hebt voor een blackberry heb je ook geld voor oordopjes toch?
Reactie (nogal cliché natuurlijk): hou je bek kk kaas en moet ik je slopen enz enz.
Ik: is goed, stappen we bij de volgende halte uit:)
Reactie: ja ja ik krijg je nog wel, volgende keer steek ik je dood dit dat zus zo. En dan de metro uitstappen en nog even je middelvinger opsteken :') echt triest

De metro is een jungle vol met beesten waar de gevaarlijkste overleeft. Wel uit kijken voor mesjes he je weet maar nooit.

Parvuz schreef:
pecola-tje schreef:

2 kopen. Waar je er 1 van op marktplaats zet tegen het hoogste bod verkopen. Dat kan echt hoog worden. :P Uiteindelijk gratis ticket voor jou.

Ik heb hier serieus een keer aan zitten twijfelen om te doen, maar ik haat die mensen echt dus zou beetje kansloos zijn als ik het zelf ook zou doen is echt tegen mn principes.
Bericht Geplaatst op 09 jun 2011 16:55 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Parvuz schreef:
pecola-tje schreef:

Ik heb hier serieus een keer aan zitten twijfelen om te doen, maar ik haat die mensen echt dus zou beetje kansloos zijn als ik het zelf ook zou doen is echt tegen mn principes.

Moet je ook niet doen. Ik heb mijn 4 tickets ook gewoon verkocht voor de prijs die ik er voor kwijt was. ;)
Bericht Geplaatst op 09 jun 2011 16:58 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:

dit dus. maar het is het waard om 1x een feestje over te slaan zal ik maar denken ;)
Bericht Geplaatst op 09 jun 2011 16:59 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Rawbin schreef:
True that, trek dan ook altijd gelijk mn mond open :)

Nog een zware irritatie. Mensen die muziek zonder oordopjes op hebben staan in het OV.
Vorige keer ook een paar van die kleine kutnegertjes. En iedereen zit te kijken maar zegt er niks van. Dus ik zo: als je geld hebt voor een blackberry heb je ook geld voor oordopjes toch?
Reactie (nogal cliché natuurlijk): hou je bek kk kaas en moet ik je slopen enz enz.
Ik: is goed, stappen we bij de volgende halte uit:)
Reactie: ja ja ik krijg je nog wel, volgende keer steek ik je dood dit dat zus zo. En dan de metro uitstappen en nog even je middelvinger opsteken :') echt triest

De metro is een jungle vol met beesten waar de gevaarlijkste overleeft. Wel uit kijken voor mesjes he je weet maar nooit.

Ach er staan toch camera's, dus zie ze dat niet zo snel doen. En dan steken ze toch lekker. Ik laat me tegenwoordig niet meer bang maken door dat soort dingen. Moet ik alles dan maar gaan pikken omdat ze misschien wel een mes bij zich hebben? :) Not gonna happen
Bericht Geplaatst op 09 jun 2011 18:20 

Hardtraxx Crew

Belachelijk veel voor school moeten doen en niet aan leren toe komen.
Bericht Geplaatst op 09 jun 2011 22:33 

Hardtraxx Veteran

Ik morgen een werk dag heb van 11 uur >.<
Bericht Geplaatst op 09 jun 2011 22:50 

Bierkoning

Intervention schreef:
Ik morgen een werk dag heb van 11 uur >.<

Ik heb al de hele week 12 uur per dag :P Morgen gelukkig maar van 6 tot half 11 :yay:
Bericht Geplaatst op 10 jun 2011 04:23 

Kraak... Piep...

Mn msn is iets mee dus dacht hotmail dat ze hem maar even op slot zetten.

IK KAN TOCH MN WACHTWOORD WIJZIGEN. nu kan dat niet meer.
F*cking idiots, ik moet weten waar ik die kaartjes van defqon kan ophalen
Bericht Geplaatst op 10 jun 2011 07:59 

Hardtraxx Veteran

dat je ben wezen paintballen en dat je amper meer kan lopen door de spierpijn :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 10 jun 2011 10:04 

D-Nemacyst schreef:
Mn msn is iets mee dus dacht hotmail dat ze hem maar even op slot zetten.

IK KAN TOCH MN WACHTWOORD WIJZIGEN. nu kan dat niet meer.
F*cking idiots, ik moet weten waar ik die kaartjes van defqon kan ophalen

zal wel komen doordat de hoeveelheid spam de laatste tijd enorm is toegenomen
en dan wss ook vanaf jouw accunt
Bericht Geplaatst op 10 jun 2011 10:47 

Hardtraxx Addict

The Anim0l schreef:
dat je ben wezen paintballen en dat je amper meer kan lopen door de spierpijn :thumbdown:

Paintball. :worship:

Je kan nog steeds de wonden op m'n arm en rug zien van de 1 meter backreap spray die ik te verduren kreeg vorig jaar juni. :lol:
Bericht Geplaatst op 10 jun 2011 11:26 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:

huilebalkjes axe ook al. ik fiets 2 dagen achter elkaar bijna 200 km en heb nergens last van, jullie zijn hafluurtje aan het paintballe nen gelijk auau. :P
Bericht Geplaatst op 10 jun 2011 19:19 

Hardtraxx Veteran

Eindbalansen die niet kloppen :') aids
Bericht Geplaatst op 10 jun 2011 19:53 

Hardtraxxer

PierrePruuk schreef:

Jonge, da hoort nie!
Bericht Geplaatst op 10 jun 2011 21:14 

Hardtraxx Addict

PierrePruuk schreef:

Boekhouden (geboekstaafd) xd .
Dat is wel echt het saaiste vak wat ik heb moeten leren afgelopen halfjaar.
Tijdens het leren gewoon letterlijk 3x in slaap gevallen, wat een drama!
Tentamen ben ik na een half uur dus ook gewoon weg gegaan, wist echt compleet niks :') .
Bericht Geplaatst op 10 jun 2011 22:58 

Hardtraxxer

Wanneer 1 of andere kneus je telefoon steelt! :mad:
Bericht Geplaatst op 11 jun 2011 00:08 

Hardtraxx Veteran

Mensen die de functie van een forum niet willen of kunnen begrijpen. *kuch* Jay *kuch*
Bericht Geplaatst op 11 jun 2011 09:56 

Hardtraxx Veteran

De kippen en haan bij olijfboompje waardoor ik om 6 uur wakker werrd
Bericht Geplaatst op 11 jun 2011 10:52 

Mensen die Tron Legacy niet begrijpen
Bericht Geplaatst op 11 jun 2011 11:17 

Hardtraxx Veteran

Oorontsteking hebben terwijl ik dit weekend van plan om voor het eerst truffels te doen. :mad:
Bericht Geplaatst op 11 jun 2011 12:34 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
The Anim0l schreef:

huilebalkjes axe ook al. ik fiets 2 dagen achter elkaar bijna 200 km en heb nergens last van, jullie zijn hafluurtje aan het paintballe nen gelijk auau. :P

huilebalkies.....het is nogal een verschil als ik niks aan sport doe of uberhaubt al beweeg en dat jij elke dag stoer wil doen dat je zoveel kilometer fiets en nergens last van hebt...grote jongen

grootste huilebalk ben jij als je niet mag draaie bij axe, wat volgens mij de enige reden is dat jij daar komt en ook gelijk niet meer komt als je soms niet mag draaien ;)
Bericht Geplaatst op 11 jun 2011 12:39 

Bierkoning

Ik voel een lichte spanning hier :P
Bericht Geplaatst op 11 jun 2011 12:40 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
p-stylez schreef:
The Anim0l schreef:

huilebalkies.....het is nogal een verschil als ik niks aan sport doe of uberhaubt al beweeg en dat jij elke dag stoer wil doen dat je zoveel kilometer fiets en nergens last van hebt...grote jongen

grootste huilebalk ben jij als je niet mag draaie bij axe, wat volgens mij de enige reden is dat jij daar komt en ook gelijk niet meer komt als je soms niet mag draaien ;)

Ook gewoon pure haar hier! :P
Vorige  1 ... 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic