Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 36 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
geen geld hebben voor een kaartje voor Defqon nu er weer een aantal in de verkoop zijn :mad:
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 14 hours ago
pecola-tje wrote:geen geld hebben voor een kaartje voor Defqon nu er weer een aantal in de verkoop zijn :mad:
2 kopen. Waar je er 1 van op marktplaats zet tegen het hoogste bod verkopen. Dat kan echt hoog worden. :P Uiteindelijk gratis ticket voor jou.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Rawbin wrote:True that, trek dan ook altijd gelijk mn mond open :)

Nog een zware irritatie. Mensen die muziek zonder oordopjes op hebben staan in het OV.
Vorige keer ook een paar van die kleine kutnegertjes. En iedereen zit te kijken maar zegt er niks van. Dus ik zo: als je geld hebt voor een blackberry heb je ook geld voor oordopjes toch?
Reactie (nogal cliché natuurlijk): hou je bek kk kaas en moet ik je slopen enz enz.
Ik: is goed, stappen we bij de volgende halte uit:)
Reactie: ja ja ik krijg je nog wel, volgende keer steek ik je dood dit dat zus zo. En dan de metro uitstappen en nog even je middelvinger opsteken :') echt triest
De metro is een jungle vol met beesten waar de gevaarlijkste overleeft. Wel uit kijken voor mesjes he je weet maar nooit.
Parvuz wrote:
pecola-tje wrote:geen geld hebben voor een kaartje voor Defqon nu er weer een aantal in de verkoop zijn :mad:
2 kopen. Waar je er 1 van op marktplaats zet tegen het hoogste bod verkopen. Dat kan echt hoog worden. :P Uiteindelijk gratis ticket voor jou.
Ik heb hier serieus een keer aan zitten twijfelen om te doen, maar ik haat die mensen echt dus zou beetje kansloos zijn als ik het zelf ook zou doen is echt tegen mn principes.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 14 hours ago
mrazura wrote:
Parvuz wrote:
Ik heb hier serieus een keer aan zitten twijfelen om te doen, maar ik haat die mensen echt dus zou beetje kansloos zijn als ik het zelf ook zou doen is echt tegen mn principes.
Moet je ook niet doen. Ik heb mijn 4 tickets ook gewoon verkocht voor de prijs die ik er voor kwijt was. ;)
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
mrazura wrote: Ik heb hier serieus een keer aan zitten twijfelen om te doen, maar ik haat die mensen echt dus zou beetje kansloos zijn als ik het zelf ook zou doen is echt tegen mn principes.
dit dus. maar het is het waard om 1x een feestje over te slaan zal ik maar denken ;)
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
mrazura wrote:
Rawbin wrote:True that, trek dan ook altijd gelijk mn mond open :)

Nog een zware irritatie. Mensen die muziek zonder oordopjes op hebben staan in het OV.
Vorige keer ook een paar van die kleine kutnegertjes. En iedereen zit te kijken maar zegt er niks van. Dus ik zo: als je geld hebt voor een blackberry heb je ook geld voor oordopjes toch?
Reactie (nogal cliché natuurlijk): hou je bek kk kaas en moet ik je slopen enz enz.
Ik: is goed, stappen we bij de volgende halte uit:)
Reactie: ja ja ik krijg je nog wel, volgende keer steek ik je dood dit dat zus zo. En dan de metro uitstappen en nog even je middelvinger opsteken :') echt triest
De metro is een jungle vol met beesten waar de gevaarlijkste overleeft. Wel uit kijken voor mesjes he je weet maar nooit.

Ach er staan toch camera's, dus zie ze dat niet zo snel doen. En dan steken ze toch lekker. Ik laat me tegenwoordig niet meer bang maken door dat soort dingen. Moet ik alles dan maar gaan pikken omdat ze misschien wel een mes bij zich hebben? :) Not gonna happen
Hardtraxx Crew
30630 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
Belachelijk veel voor school moeten doen en niet aan leren toe komen.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Ik morgen een werk dag heb van 11 uur >.<
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Intervention wrote:Ik morgen een werk dag heb van 11 uur >.<
Ik heb al de hele week 12 uur per dag :P Morgen gelukkig maar van 6 tot half 11 :yay:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Mn msn is iets mee dus dacht hotmail dat ze hem maar even op slot zetten.

IK KAN TOCH MN WACHTWOORD WIJZIGEN. nu kan dat niet meer.
F*cking idiots, ik moet weten waar ik die kaartjes van defqon kan ophalen
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
dat je ben wezen paintballen en dat je amper meer kan lopen door de spierpijn :thumbdown:
G
D-Nemacyst wrote:Mn msn is iets mee dus dacht hotmail dat ze hem maar even op slot zetten.

IK KAN TOCH MN WACHTWOORD WIJZIGEN. nu kan dat niet meer.
F*cking idiots, ik moet weten waar ik die kaartjes van defqon kan ophalen
zal wel komen doordat de hoeveelheid spam de laatste tijd enorm is toegenomen
en dan wss ook vanaf jouw accunt
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
The Anim0l wrote:dat je ben wezen paintballen en dat je amper meer kan lopen door de spierpijn :thumbdown:
Paintball. :worship:

Je kan nog steeds de wonden op m'n arm en rug zien van de 1 meter backreap spray die ik te verduren kreeg vorig jaar juni. :lol:
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
The Anim0l wrote:dat je ben wezen paintballen en dat je amper meer kan lopen door de spierpijn :thumbdown:
huilebalkjes axe ook al. ik fiets 2 dagen achter elkaar bijna 200 km en heb nergens last van, jullie zijn hafluurtje aan het paintballe nen gelijk auau. :P
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Eindbalansen die niet kloppen :') aids
Hardtraxxer
791 posts member since 2009
last seen Jun 2023
PierrePruuk wrote:Eindbalansen die niet kloppen :') aids
Jonge, da hoort nie!
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
PierrePruuk wrote:Eindbalansen die niet kloppen :') aids
Boekhouden (geboekstaafd) xd .
Dat is wel echt het saaiste vak wat ik heb moeten leren afgelopen halfjaar.
Tijdens het leren gewoon letterlijk 3x in slaap gevallen, wat een drama!
Tentamen ben ik na een half uur dus ook gewoon weg gegaan, wist echt compleet niks :') .
Hardtraxxer
521 posts member since 2009
last seen Mar 2014
Wanneer 1 of andere kneus je telefoon steelt! :mad:
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Mensen die de functie van een forum niet willen of kunnen begrijpen. *kuch* Jay *kuch*
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
De kippen en haan bij olijfboompje waardoor ik om 6 uur wakker werrd
G
Mensen die Tron Legacy niet begrijpen
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Oorontsteking hebben terwijl ik dit weekend van plan om voor het eerst truffels te doen. :mad:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
p-stylez wrote:
huilebalkjes axe ook al. ik fiets 2 dagen achter elkaar bijna 200 km en heb nergens last van, jullie zijn hafluurtje aan het paintballe nen gelijk auau. :P

huilebalkies.....het is nogal een verschil als ik niks aan sport doe of uberhaubt al beweeg en dat jij elke dag stoer wil doen dat je zoveel kilometer fiets en nergens last van hebt...grote jongen

grootste huilebalk ben jij als je niet mag draaie bij axe, wat volgens mij de enige reden is dat jij daar komt en ook gelijk niet meer komt als je soms niet mag draaien ;)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Ik voel een lichte spanning hier :P
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
The Anim0l wrote:
p-stylez wrote:

huilebalkies.....het is nogal een verschil als ik niks aan sport doe of uberhaubt al beweeg en dat jij elke dag stoer wil doen dat je zoveel kilometer fiets en nergens last van hebt...grote jongen

grootste huilebalk ben jij als je niet mag draaie bij axe, wat volgens mij de enige reden is dat jij daar komt en ook gelijk niet meer komt als je soms niet mag draaien ;)
Ook gewoon pure haar hier! :P