wachten tot mijn laptop gemaakt is
is nu bijna al een week
is nu bijna al een week
niet zo klagen over dat nederlanders klagenroberttt wrote:berst wel erg 147 pagina's irritatiesNederlanders klagen echt altijd
Gewoon niet doen, het zijn maar tentamens.mrazura wrote:Dikke hoofdpijn en nog moeten leren voor 2 tentamens voor morgen, zucht
lekker tochroberttt wrote:berst wel erg 147 pagina's irritatiesNederlanders klagen echt altijd
Wat een moslim ideeRamirez wrote:Tijd voor een Hardtraxx klaagmuur?
Hahahahaha ik vind m grappig!Skedoedelefloeps wrote:Wat een moslim ideeRamirez wrote:Tijd voor een Hardtraxx klaagmuur?
Dat plaatje zie ik altijd bij zoek de verschillen, maar dan in zwart witoostzaner wrote:
oostzaner wrote:Daar zit robert in.
Hij durft niet uit de kast te komen.

Mijn vraag is eerder waarom mensen hun klachten willen vertellen aan een muur..Rawbin wrote:Wtf doet die kast daar dan
Ik vind het meer een tijdmachine, en ze zijn duidelijk terug in de tijd.Rawbin wrote:Wtf doet die kast daar dan
ik doe dat ook altijd, behalve als het druk is, dan schuif ik een plaatsje op en zet mn spullen op de grond tussen me benenDream Chaser wrote:mensen die denken dat het complete bankje in de trein hun eigendom is, en daar ook alle spullen die ze bij zich hebben op deponeren.