Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 23:59 

Donateur

Ah joh en anders kom maar ff bij mij langs admiraal, heb er nog 3 hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 00:16 

Kepro schreef:
Kepro schreef:
Jongens, kunnen jullie nog iets herinneren dat ik laatst gepost had over een ongelukje met een meisje :/ nou, ze heeft tegen me gelogen en is niet ongesteld geraakt, het is nu een maand geleden en morgen gaat ze een zwangerschapstest doen. :/

Even een update: Ik word geen vader. ^^ weer een schrik ervaring rijker.

Gefeliciteerd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 06:16 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
je vriendin die tegen je liegt.. allen dn is irritatie moment nog erg zacht uigedrukt ;)

Mijn iritatie moment is dat ik me weet aan irriteer -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 09:07 

Donateur

Kepro schreef:
Kepro schreef:
Jongens, kunnen jullie nog iets herinneren dat ik laatst gepost had over een ongelukje met een meisje :/ nou, ze heeft tegen me gelogen en is niet ongesteld geraakt, het is nu een maand geleden en morgen gaat ze een zwangerschapstest doen. :/

Even een update: Ik word vader. ^^ weer een schrik ervaring rijker.

Ow wat leuk voor je :D gefeliciteerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:56 

Kevin-Raw schreef:
Kepro schreef:
Kepro schreef:

Even een update: Ik word vader. ^^ weer een schrik ervaring rijker.

Ow wat leuk voor je :D gefeliciteerd

gefeliciteerd! weet wel waar je aan begint :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 13:02 

Artiest

verifieer je bronnen Symophonica in Rosso :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 14:22 

Donateur

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:45 

Hardtraxx Veteran

MSN in Hotmail. Is me gvd toch een partij strontirritant :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:24 

Hardtraxx Veteran

Dat vanmorgen 4:50 de wekker ging >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:35 

Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
Dat vanmorgen 4:50 de wekker ging >.<

Hij gaat bij mij heel de week al om 4:30 :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:54 

Hardtraxx Crew

Rawbin schreef:

Hekel aan inderdaad. Wat grodsgruwelijk poep is dat zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:56 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Rawbin schreef:

Hekel aan inderdaad. Wat grodsgruwelijk poep is dat zeg.

Uhu :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:58 

Kan je uitzetten als je even iets aanklikt rechtsbovenin bij hotmail. Kan je ook instellen dat ie je nooit meer automatisch op msn inlogt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 22:23 

drugsvoorlichting topic dicht :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 23:37 

Hardtraxx Addict

Fucking vriend van me die er nu pas mee aan komt zetten dat een fucking lekker wijf me in de 2de/3de leuk vond. Mij was t nooit opgevallen, maar hem wel blijkbaar.

Probleem was dat hij haar leuk vond, dus was ie te genaaid mij even in te lichten. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 23:47 

Hardtraxx Veteran

Het feit dat je niks snapt van Rayonering :mad:

Rayonering
Breng het aantal te bezoeken B2B verkooppunten in kaart en pas een voor jullie product relevante segmentatie toe. Bepaal welke vertegenwoordiger welke gesegmenteerde groep winkels gaat bezoeken en hoeveel bezoeken zij gaan afleggen in hun rayon. Vergelijk dit met jouw berekening van de bezoekscapaciteit een vertegenwoordiger kan doen per jaar.

In onderstaande tabel wordt uitgegaan van een mogelijke indeling: 3 vertegenwoordigers die zijn ingedeeld in 3 rayons: 1, 2, 3. Jullie moeten bepalen welke rayoneringscriteria hier van toepassing zijn en of je wel 3,2 of 4 vertegenwoordigers kan betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 00:34 

Hardtraxx Addict

Stage
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 01:10 

Kraak... Piep...

Out of smokes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 08:39 

Hardtraxx Veteran

Sta je vanmorgen 4:50 op wordt je zit je kwart over op fiets wordt ik half 6 gebeld dat er te weinig werk is en dat ik dan wel thuis kan,blijven en morgen weer kan komen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 08:45 

Donateur

Intervention schreef:
Sta je vanmorgen 4:50 op wordt je zit je kwart over op fiets wordt ik half 6 gebeld dat er te weinig werk is en dat ik dan wel thuis kan,blijven en morgen weer kan komen :/

Als je een contract heb, en je echt staat ingeroosterd. Is je werkgever je verplicht om minstens (?) zoveel uur af te bellen vantevoren. Of anders moet hij je voor minstens 3 uur uitbetalen. Ik zou ff de CAO voor je werk nakijken ;) Want dit is triest
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 09:50 

Kevin-Raw schreef:
Intervention schreef:

Als je een contract heb, en je echt staat ingeroosterd. Is je werkgever je verplicht om minstens (?) zoveel uur af te bellen vantevoren. Of anders moet hij je voor minstens 3 uur uitbetalen. Ik zou ff de CAO voor je werk nakijken ;) Want dit is triest

idd,, als ik jou was zou ik erachter aan bellen en zeggen dat die je gewoon moet uitbetalen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 10:42 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Intervention schreef:

heb er net ook achteraan gebeld en ik krijg ook van 6 tot 11 betaald gewoon, maar hij kon me niet eerder bellen wegens omstandigheden dus, mja ben daarna wel weer lekker mn bed ingekropen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 11:25 

Hardtraxx Veteran

Wanneer je bij zo'n downloadsite zo'n code krijgt die niet te lezen is... :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 11:32 

oostzaner schreef:
Wanneer je bij zo'n downloadsite zo'n code krijgt die niet te lezen is... :list:

Lord Inglip :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 16:55 

oostzaner schreef:

Haha echt hé, fucking bullshit dat...
Vorige  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic