Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ah joh en anders kom maar ff bij mij langs admiraal, heb er nog 3 hier.
G
Kepro wrote:
Kepro wrote:Jongens, kunnen jullie nog iets herinneren dat ik laatst gepost had over een ongelukje met een meisje :/ nou, ze heeft tegen me gelogen en is niet ongesteld geraakt, het is nu een maand geleden en morgen gaat ze een zwangerschapstest doen. :/
Even een update: Ik word geen vader. ^^ weer een schrik ervaring rijker.
Gefeliciteerd ;)
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
DarkestSymphony wrote:je vriendin die tegen je liegt.. allen dn is irritatie moment nog erg zacht uigedrukt ;)
Mijn iritatie moment is dat ik me weet aan irriteer -.-
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Kepro wrote:
Kepro wrote:Jongens, kunnen jullie nog iets herinneren dat ik laatst gepost had over een ongelukje met een meisje :/ nou, ze heeft tegen me gelogen en is niet ongesteld geraakt, het is nu een maand geleden en morgen gaat ze een zwangerschapstest doen. :/
Even een update: Ik word vader. ^^ weer een schrik ervaring rijker.
Ow wat leuk voor je :D gefeliciteerd
D
Kevin-Raw wrote:
Kepro wrote:
Even een update: Ik word vader. ^^ weer een schrik ervaring rijker.
Ow wat leuk voor je :D gefeliciteerd
gefeliciteerd! weet wel waar je aan begint :lol:
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
verifieer je bronnen Symophonica in Rosso :P
Donateur
last seen Oct 2023
:lol:
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
MSN in Hotmail. Is me gvd toch een partij strontirritant :list:
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
Dat vanmorgen 4:50 de wekker ging >.<
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Intervention wrote:Dat vanmorgen 4:50 de wekker ging >.<
Hij gaat bij mij heel de week al om 4:30 :')
Hardtraxx Crew
30630 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
Rawbin wrote:MSN in Hotmail. Is me gvd toch een partij strontirritant :list:
Hekel aan inderdaad. Wat grodsgruwelijk poep is dat zeg.
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
wootum wrote:
Rawbin wrote:MSN in Hotmail. Is me gvd toch een partij strontirritant :list:
Hekel aan inderdaad. Wat grodsgruwelijk poep is dat zeg.
Uhu :/
B
Kan je uitzetten als je even iets aanklikt rechtsbovenin bij hotmail. Kan je ook instellen dat ie je nooit meer automatisch op msn inlogt.
D
drugsvoorlichting topic dicht :mad:
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
Fucking vriend van me die er nu pas mee aan komt zetten dat een fucking lekker wijf me in de 2de/3de leuk vond. Mij was t nooit opgevallen, maar hem wel blijkbaar.

Probleem was dat hij haar leuk vond, dus was ie te genaaid mij even in te lichten. :')
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Het feit dat je niks snapt van Rayonering :mad:

Rayonering
Breng het aantal te bezoeken B2B verkooppunten in kaart en pas een voor jullie product relevante segmentatie toe. Bepaal welke vertegenwoordiger welke gesegmenteerde groep winkels gaat bezoeken en hoeveel bezoeken zij gaan afleggen in hun rayon. Vergelijk dit met jouw berekening van de bezoekscapaciteit een vertegenwoordiger kan doen per jaar.

In onderstaande tabel wordt uitgegaan van een mogelijke indeling: 3 vertegenwoordigers die zijn ingedeeld in 3 rayons: 1, 2, 3. Jullie moeten bepalen welke rayoneringscriteria hier van toepassing zijn en of je wel 3,2 of 4 vertegenwoordigers kan betalen.
Hardtraxx Addict
1154 posts member since 2009
last seen Jun 2013
Stage
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Out of smokes.
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
Sta je vanmorgen 4:50 op wordt je zit je kwart over op fiets wordt ik half 6 gebeld dat er te weinig werk is en dat ik dan wel thuis kan,blijven en morgen weer kan komen :/
Donateur
last seen Oct 2023
Intervention wrote:Sta je vanmorgen 4:50 op wordt je zit je kwart over op fiets wordt ik half 6 gebeld dat er te weinig werk is en dat ik dan wel thuis kan,blijven en morgen weer kan komen :/
Als je een contract heb, en je echt staat ingeroosterd. Is je werkgever je verplicht om minstens (?) zoveel uur af te bellen vantevoren. Of anders moet hij je voor minstens 3 uur uitbetalen. Ik zou ff de CAO voor je werk nakijken ;) Want dit is triest
D
Kevin-Raw wrote:
Intervention wrote:Sta je vanmorgen 4:50 op wordt je zit je kwart over op fiets wordt ik half 6 gebeld dat er te weinig werk is en dat ik dan wel thuis kan,blijven en morgen weer kan komen :/
Als je een contract heb, en je echt staat ingeroosterd. Is je werkgever je verplicht om minstens (?) zoveel uur af te bellen vantevoren. Of anders moet hij je voor minstens 3 uur uitbetalen. Ik zou ff de CAO voor je werk nakijken ;) Want dit is triest
idd,, als ik jou was zou ik erachter aan bellen en zeggen dat die je gewoon moet uitbetalen!
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
Kevin-Raw wrote:
heb er net ook achteraan gebeld en ik krijg ook van 6 tot 11 betaald gewoon, maar hij kon me niet eerder bellen wegens omstandigheden dus, mja ben daarna wel weer lekker mn bed ingekropen :P
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Wanneer je bij zo'n downloadsite zo'n code krijgt die niet te lezen is... :list:
A
oostzaner wrote:Wanneer je bij zo'n downloadsite zo'n code krijgt die niet te lezen is... :list:
Lord Inglip :worship:
M
oostzaner wrote:Wanneer je bij zo'n downloadsite zo'n code krijgt die niet te lezen is... :list:
Haha echt hé, fucking bullshit dat...