Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 40 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Sit downs :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 11 hours ago
Per ongeluk nieuwe Windows Live Messenger geïnstalleerd. :cry: Die versie is zo fucking irritant! Wil nu al terug naar de oude versie. :(
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Parvuz wrote:Per ongeluk nieuwe Windows Live Messenger geïnstalleerd. :cry: Die versie is zo fucking irritant! Wil nu al terug naar de oude versie. :(
Is ff wennen :P
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 11 hours ago
Skedoedelefloeps wrote:
Parvuz wrote:Per ongeluk nieuwe Windows Live Messenger geïnstalleerd. :cry: Die versie is zo fucking irritant! Wil nu al terug naar de oude versie. :(
Is ff wennen :P
Naar ding. Heb gelukkig al ontdekt hoe je die domme showbizznieuwtjes weg haalt haha. :P
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
een hele middag enorme drang om te schijten
maar niet kunnend omdat ze de wc's aan t maken waren :thumbdown:

dat is geen prettig gevoel kan k jullie vertellen >.<
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
elke dag een 17 dubbele hernia overhouden aan je werk
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
lyst
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
roberttt wrote:lyst
:lol:
G
regen
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
KSwoosh wrote:neger
welke?
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Tijdens de herinstallatie van Adobe After Effects de volgende melding krijgen:

"Please insert Adobe After Effects CS5 to continue installation'

Terwijl je hem gewoon legaal gedownload hebt :P Gelukkig na het opnieuw uitpakken lukte het wel!
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Kepro wrote:Jongens, kunnen jullie nog iets herinneren dat ik laatst gepost had over een ongelukje met een meisje :/ nou, ze heeft tegen me gelogen en is niet ongesteld geraakt, het is nu een maand geleden en morgen gaat ze een zwangerschapstest doen. :/
Even een update: Ik word geen vader. ^^ weer een schrik ervaring rijker.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
relatie gehad of had ze gevoelens voor je?

Heb het zelf gehad dat mn ex tegen mij heeft gezegd dat ze zwanger was, om zo toch bij mij te kunnen blijven. Totdat ik zei dat ik een test had gekocht en toen was ze plotseling de dag ervoor naar de dokter geweest en was ze niet zwanger -.-
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Kepro wrote:
Kepro wrote:Jongens, kunnen jullie nog iets herinneren dat ik laatst gepost had over een ongelukje met een meisje :/ nou, ze heeft tegen me gelogen en is niet ongesteld geraakt, het is nu een maand geleden en morgen gaat ze een zwangerschapstest doen. :/
Whahahaha, ik zou me echt kapot schrikken inderdaad. Zou er niet aan moeten denken dat een random-girl zwanger wordt van mij. Gelukkig is het goed afgelopen en kun je er achteraf over lachen (toch?) :P
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Rawbin wrote:relatie gehad of had ze gevoelens voor je?

Heb het zelf gehad dat mn ex tegen mij heeft gezegd dat ze zwanger was, om zo toch bij mij te kunnen blijven. Totdat ik zei dat ik een test had gekocht en toen was ze plotseling de dag ervoor naar de dokter geweest en was ze niet zwanger -.-

Nee, was een een scharrel van me en er was een ongelukje gebeurd ;). Achteraf loog ze dat ze ongesteld was en zo doende dit korte verhaaltje. (verhaal staat een paar pagina's terug)

Chukkels wrote:
Kepro wrote:
Whahahaha, ik zou me echt kapot schrikken inderdaad. Zou er niet aan moeten denken dat een random-girl zwanger wordt van mij. Gelukkig is het goed afgelopen en kun je er achteraf over lachen (toch?) :P
Naja, eigenlijk niet, ik voel me meer verlost.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Achso, nja beter dat je geen papa wordt in ieder geval, das toch het belangrijkste lijkt me!:)
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Rawbin wrote:Achso, nja beter dat je geen papa wordt in ieder geval, das toch het belangrijkste lijkt me!:)
Dat mag wel gezegd worden inderdaad :) kan weer rustig slapen.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Mensen die wel, niet, wel, zeker, helemaal niet, misschien toch niet, sowieso, even kijken meegaan naar Decibel. En morgen is het uitverkocht en hebben we geen kaarten god god god god godverdomme
D
je vriendin die tegen je liegt.. allen dn is irritatie moment nog erg zacht uigedrukt ;)
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Damn ben een paar dagen weg en iedereen heeft relatie problemen? xd

Nou mijn irri momentje is, koppijn die niet over gaat :/
D
RAW-vizion wrote:Damn ben een paar dagen weg en iedereen heeft relatie problemen? xd

Nou mijn irri momentje is, koppijn die niet over gaat :/
wie nog meer dan?
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
PierrePruuk wrote:Mensen die wel, niet, wel, zeker, helemaal niet, misschien toch niet, sowieso, even kijken meegaan naar Decibel. En morgen is het uitverkocht en hebben we geen kaarten god god god god godverdomme
Beter haal je gewoon kaarten, als t is uitverkocht gewoon voor absurd veel geld verkopen op marktplaats.
Waarom? Dat doe ik ook :D
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Kepro wrote:
Heerlijk gevoel he.. Ik ken ook iemand die in haar hele leven nog nooit zo blij is geweest om ongesteld te zijn haha.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
dawasiknie wrote:
PierrePruuk wrote:Mensen die wel, niet, wel, zeker, helemaal niet, misschien toch niet, sowieso, even kijken meegaan naar Decibel. En morgen is het uitverkocht en hebben we geen kaarten god god god god godverdomme
Beter haal je gewoon kaarten, als t is uitverkocht gewoon voor absurd veel geld verkopen op marktplaats.
Waarom? Dat doe ik ook :D
Ik ook ;) Ben ook nog niet 100 % zeker
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Ja misschien doe ik dat wel dan morgen... als ze er nog zijn dan (rond 3 uur).