mrazura wrote:
Hahahaha dan woon je echt maximaal 5 min van mij vandaan
als jij het zegt
mrazura wrote:
Ik woon ook in meerzicht, dus denk het wel danThe Anim0l wrote:mrazura wrote:
als jij het zegt![]()
mrazura wrote:Ik woon ook in meerzicht, dus denk het wel danThe Anim0l wrote:mrazura wrote:
als jij het zegt![]()
ah ja das idd iets van 5/10 minuutjes:Pmrazura wrote:Mandela. P-stylez weet wel waar
Wel beter veel oudjes hier dus die horen mijn muziek toch niet of amper omdat ze zo doof zijn als watThe Anim0l wrote:ah ja das idd iets van 5/10 minuutjes:Pmrazura wrote:Mandela. P-stylez weet wel waar
mrazura wrote:Wel beter veel oudjes hier dus die horen mijn muziek toch niet of amper omdat ze zo doof zijn als watThe Anim0l wrote:ah ja das idd iets van 5/10 minuutjes:Pmrazura wrote:Mandela. P-stylez weet wel waar
Kan hem zo hard zetten als ik wilAlleen geen leuke buurmeisjes maar daar kom ik wel overheen denk ik..

Ik hoop voor hem niet dat dit een irritatiemomentje bij hem opwekt anders leef ik met hem meeRamirez wrote:Zoenende potten als in:
?
nee, als in 1 halve mannen met onzettende rotkoppen die elkaar faking ranzig lopen af te likken en huilen als de ene de trein in staptRamirez wrote:Zoenende potten als in:
?
Jij weet het altijd zo mooi te brengen, al die emotie er inKSwoosh wrote:nee, als in 1 halve mannen met onzettende rotkoppen die elkaar faking ranzig lopen af te likken en huilen als de ene de trein in staptRamirez wrote:Zoenende potten als in:
?
sterf ofzo, stomme trollen
wootum wrote:Jij weet het altijd zo mooi te brengen, al die emotie er inKSwoosh wrote:nee, als in 1 halve mannen met onzettende rotkoppen die elkaar faking ranzig lopen af te likken en huilen als de ene de trein in staptRamirez wrote:Zoenende potten als in:
?
sterf ofzo, stomme trollen
hidde wrote:Met qday op museumplein ook. Stonden er 2m voor ons twee dikke snollen van rond de 220 kilo elkaar continue af te lebberen.![]()
Iets serieuzer irritatiemoment: volges mij heb ik weer een stalker.
Dan nog. Ik ken dr een fucking dag en ik heb al meer sms'jes van haar dan ik van KPN krijg als ik op vakantie ga.Skedoedelefloeps wrote:Agh laat ze lekker, dat noemen ze liefde, of zover het erop lijkt.
zelfde verhaal hier, alleen dan van me scooterParvuz wrote:S'ochtends er achterkomen dat je band lek is,
Jezus christus, ik ergerde me dood, ik hoop niet dat dit het nieuwe hé hó ding wordt wat elk feest terug gaat komen. Net als dat stervensirritante waar is dat feestje, hier is dat feestje o.i.d.Kevin-Raw wrote:De 3 sitdowns op Intents festival :') NIET 1!!! MAAR 3 KEER!!!![]()
Klopt, ik had het zelf niet gehoord, dat HEEEHOOOO .. Kijk ik me filmpjes terug, en ja hoor in 2 filmpjes wordt gewoon geHHEEEE-HOOOOD :')Taxi wrote:Jezus christus, ik ergerde me dood, ik hoop niet dat dit het nieuwe hé hó ding wordt wat elk feest terug gaat komen. Net als dat stervensirritante waar is dat feestje, hier is dat feestje o.i.d.Kevin-Raw wrote:De 3 sitdowns op Intents festival :') NIET 1!!! MAAR 3 KEER!!!![]()