werken als 3/4 van NL vrij heeft 
The Anim0l wrote:werken als 3/4 van NL vrij heeft
The Anim0l wrote:werken als 3/4 van NL vrij heeft
Of leren voor tentamensThe Anim0l wrote:werken als 3/4 van NL vrij heeft
Inderdaad, afkappen die zooi.tommetjeuh wrote:mn zusje die fucking keizer had opstaanze is 13 dus dat gaat mooi niet door, pc uit gedrukt
kan nog erger: bij ons in t popppodium optreden en een beetje alles slopen van de geluidssettommetjeuh wrote:mn zusje die fucking keizer had opstaanze is 13 dus dat gaat mooi niet door, pc uit gedrukt
en dan vind ik nog wel het ergste dat keizer zichzelf.. Keiz Baby noemt :')biscuit wrote:kan nog erger: bij ons in t popppodium optreden en een beetje alles slopen van de geluidssettommetjeuh wrote:mn zusje die fucking keizer had opstaanze is 13 dus dat gaat mooi niet door, pc uit gedrukt
![]()
al die rapper zijn trieste figuren :')
die is ZO VERSCHRIKKELIJK IRRITANTProject 141 wrote:sommige reclames;
1. KFC reclame: tot wanneer moet je nog werken? tot mijn 65! HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAA![]()
Damn... over abortie gehad?Kepro wrote:Jongens, kunnen jullie nog iets herinneren dat ik laatst gepost had over een ongelukje met een meisjenou, ze heeft tegen me gelogen en is niet ongesteld geraakt, het is nu een maand geleden en morgen gaat ze een zwangerschapstest doen.
Jazeker, ze belde gister... en zei het meteen, gelukkig stemde ze daar ook mee in anders had ik mezelf voor de trein gegooid.KSwoosh wrote:Damn... over abortie gehad?Kepro wrote:Jongens, kunnen jullie nog iets herinneren dat ik laatst gepost had over een ongelukje met een meisjenou, ze heeft tegen me gelogen en is niet ongesteld geraakt, het is nu een maand geleden en morgen gaat ze een zwangerschapstest doen.
daarom hebben we Hardtraxxhidde wrote:Dat er serieus alleen maar Brooke Knows best marathonnen, Homeshopping programma's en saaie autorallys op tv zijn.
sterkte!Kepro wrote:Dat wel maar ik voel me nog steeds rot zeg maar. Hopelijk geeft het testje morgen negatief aan al zal dat wel niet het geval zijn.
Kwestie van eigen schuld dikke bult of heb je wel voorbehoedsmiddelen gebruikt?Kepro wrote:Dat wel maar ik voel me nog steeds rot zeg maar. Hopelijk geeft het testje morgen negatief aan al zal dat wel niet het geval zijn.
Heb condoom gebruikt (verhaal staat paar pagina's terug) maar toen ze op me ging zitten ging het er 'wild aan toe' en toen ging mn condoom af en toen kwam ik.Piaaa wrote:Kwestie van eigen schuld dikke bult of heb je wel voorbehoedsmiddelen gebruikt?Kepro wrote:Dat wel maar ik voel me nog steeds rot zeg maar. Hopelijk geeft het testje morgen negatief aan al zal dat wel niet het geval zijn.
Heb condoom gebruikt (verhaal staat paar pagina's terug) maar toen ze op me ging zitten ging het er 'wild aan toe' en toen ging mn condoom af en toen kwam ik.
Haha waar woon je? Toch geen palestijn ofzo he?The Anim0l wrote:mensen die gaan lopen klagen dat me muziek te hard staat
terwijl hun eigen moskee herrie overal bovenuit komt
mrazura wrote:Haha waar woon je? Toch geen palestijn ofzo he?The Anim0l wrote:mensen die gaan lopen klagen dat me muziek te hard staat
terwijl hun eigen moskee herrie overal bovenuit komtOf het nieuwe Oosterheem zit ook veel van dat volk.
Hahahaha dan woon je echt maximaal 5 min van mij vandaanThe Anim0l wrote:mrazura wrote:Haha waar woon je? Toch geen palestijn ofzo he?The Anim0l wrote:mensen die gaan lopen klagen dat me muziek te hard staat
terwijl hun eigen moskee herrie overal bovenuit komtOf het nieuwe Oosterheem zit ook veel van dat volk.
nee in meerzicht:P
en hier woont jammer genoeg ook veel van dat uitschot