Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 22:12 
 

Morgen 1,5 uur school, SLB (mentoruren) nog wel :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 22:17 
 
Hardtraxx Veteran

Vrijdag hebben 15.999.999 Nederlanders vrij of vrij genomen en ik moet naar school :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 22:21 
 

Een stel rebelse rotchineesjes dat spam vanaf mijn hotmail loopt te versturen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 22:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Een stel rebelse rotchineesjes dat spam vanaf mijn hotmail loopt te versturen..


Ik kreeg het ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 22:49 
 

Pommer schreef:
Banaanslak schreef:
Een stel rebelse rotchineesjes dat spam vanaf mijn hotmail loopt te versturen..


Ik kreeg het ook :P

Ik kreeg echt in 30 seconden een stuk of 30 mailtjes van: Delivery status failure notification blabla. En toen dacht ik zo van: 'Maar wtf? Ik heb heulemaal niks verstuurd?'
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 23:43 
 

Willen gaan lopen terwijl je been slaapt :lol:
Eigenlijk ook wel een genietmomentje omdat het zo debiel ging en raar voelt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 23:46 
 

KSwoosh schreef:
Willen gaan lopen terwijl je been slaapt :lol:
Eigenlijk ook wel een genietmomentje omdat het zo debiel ging en raar voelt xd

Voeg eraan toe:
Je wekker proberen uit te zetten met je slaap-arm :lol: Wat een geouwehoer is dat zeg hahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Willen gaan lopen terwijl je been slaapt :lol:
Eigenlijk ook wel een genietmomentje omdat het zo debiel ging en raar voelt xd

'The Stranger'? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over 4 uur mn nest uit moeten :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 08:31 
 
Artiest

Te snel op staan, duizelig worden als een gek, je benen voelen slap aan en elke stap die je zet denk je dat je te pletter stort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 09:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

een half uur lang op te plee zitten, volgas persen en er uiteindelijk maar 1 klein keuteltje uitkomt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 10:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
een half uur lang op te plee zitten, volgas persen en er uiteindelijk maar 1 klein keuteltje uitkomt >.<


Dat heb ik ook wel is, echt kut is dat, dan voel je je niet voldaan ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 11:03 
 

Kevin-Raw schreef:
een half uur lang op te plee zitten, volgas persen en er uiteindelijk maar 1 klein keuteltje uitkomt >.<

HHHHHHHHNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
een half uur lang op te plee zitten, volgas persen en er uiteindelijk maar 1 klein keuteltje uitkomt >.<

:lol: herkenbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 12:39 
 

Kevin-Raw schreef:
een half uur lang op te plee zitten, volgas persen en er uiteindelijk maar 1 klein keuteltje uitkomt >.<

naja, krantje erbij. krantje lezzen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er achter komen dat een cursus van 3,4cm dik vol met tekst dubbelzijdig gedrukt is :cry: En daar stellen ze op het examen dan 4 vragen uit :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 18:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als je op een feest uit je pan staat te gaan en er een waus dwars door je heenloopt en vervolgens 2 cm voor jouw gaat staan spacen.. ---> Emporium..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 19:25 
 

Nepvrienden
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 19:26 
 

Mike-O schreef:
Als je op een feest uit je pan staat te gaan en er een waus dwars door je heenloopt en vervolgens 2 cm voor jouw gaat staan spacen.. ---> Hardbass..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 00:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat je 't goed wil praten met je (ex) vriendin, ze is alleen thuis enz.(zegt ze) druk je op de bel, doen 3 jongens op die op dr geilen.
:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorann schreef:
Dat je 't goed wil praten met je (ex) vriendin, ze is alleen thuis enz.(zegt ze) druk je op de bel, doen 3 jongens op die op dr geilen.
:/

Dat is wel fucked up. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 11:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En nu vragen of ik boos ben en dat 't maar een flauw grapje was.
>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 15:20 
 
Hardtraxx Veteran

Jorann schreef:
En nu vragen of ik boos ben en dat 't maar een flauw grapje was.
>.<

Kut hoer, rapen die handel.

OT: de timetable van Intents. Ik kon niet gaan omdat er geen treinen meer rijden als het afgelopen was, maar aangezien vanaf 22:30 niks interessants (qua hardstyle) meer draait had ik gewoon kunnen gaan en was ik om 22:30 afgetaaid :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

erg verkouden zijn. godsamme ik word er helemaal gek van.
koppijn, verstopte neus, hoesten en proesten. behhhhhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 18:02 
 

Ravenwood schreef:
erg verkouden zijn. godsamme ik word er helemaal gek van.
koppijn, verstopte neus, hoesten en proesten. behhhhhh

ja het is weer lekker weer he :P dr is net zon golf verkoudheid geweeest :P
ik had em gelukkig overleefd, maar ik hoop dat ik na morgen (intents) niet verkouden wordt :P
Vorige  1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic