Morgen 1,5 uur school, SLB (mentoruren) nog wel :')
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Vrijdag hebben 15.999.999 Nederlanders vrij of vrij genomen en ik moet naar school :')
-
B
Een stel rebelse rotchineesjes dat spam vanaf mijn hotmail loopt te versturen..
Ik kreeg het ookBanaanslak wrote:Een stel rebelse rotchineesjes dat spam vanaf mijn hotmail loopt te versturen..
-
B
Ik kreeg echt in 30 seconden een stuk of 30 mailtjes van: Delivery status failure notification blabla. En toen dacht ik zo van: 'Maar wtf? Ik heb heulemaal niks verstuurd?'Pommer wrote:Ik kreeg het ookBanaanslak wrote:Een stel rebelse rotchineesjes dat spam vanaf mijn hotmail loopt te versturen..
-
G
Willen gaan lopen terwijl je been slaapt
Eigenlijk ook wel een genietmomentje omdat het zo debiel ging en raar voelt
-
A
Voeg eraan toe:KSwoosh wrote:Willen gaan lopen terwijl je been slaapt![]()
Je wekker proberen uit te zetten met je slaap-arm
'The Stranger'?KSwoosh wrote:Willen gaan lopen terwijl je been slaapt![]()
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Te snel op staan, duizelig worden als een gek, je benen voelen slap aan en elke stap die je zet denk je dat je te pletter stort.
een half uur lang op te plee zitten, volgas persen en er uiteindelijk maar 1 klein keuteltje uitkomt 
Dat heb ik ook wel is, echt kut is dat, dan voel je je niet voldaan ofzoKevin-Raw wrote:een half uur lang op te plee zitten, volgas persen en er uiteindelijk maar 1 klein keuteltje uitkomt
-
A
HHHHHHHHNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGKevin-Raw wrote:een half uur lang op te plee zitten, volgas persen en er uiteindelijk maar 1 klein keuteltje uitkomt
Kevin-Raw wrote:een half uur lang op te plee zitten, volgas persen en er uiteindelijk maar 1 klein keuteltje uitkomt
-
E
naja, krantje erbij. krantje lezzenKevin-Raw wrote:een half uur lang op te plee zitten, volgas persen en er uiteindelijk maar 1 klein keuteltje uitkomt
Er achter komen dat een cursus van 3,4cm dik vol met tekst dubbelzijdig gedrukt is
En daar stellen ze op het examen dan 4 vragen uit 
Als je op een feest uit je pan staat te gaan en er een waus dwars door je heenloopt en vervolgens 2 cm voor jouw gaat staan spacen.. ---> Emporium..
-
A
Nepvrienden
-
A
Mike-O wrote:Als je op een feest uit je pan staat te gaan en er een waus dwars door je heenloopt en vervolgens 2 cm voor jouw gaat staan spacen.. ---> Hardbass..
Dat je 't goed wil praten met je (ex) vriendin, ze is alleen thuis enz.(zegt ze) druk je op de bel, doen 3 jongens op die op dr geilen.

Dat is wel fucked up.Jorann wrote:Dat je 't goed wil praten met je (ex) vriendin, ze is alleen thuis enz.(zegt ze) druk je op de bel, doen 3 jongens op die op dr geilen.
En nu vragen of ik boos ben en dat 't maar een flauw grapje was.

-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Kut hoer, rapen die handel.Jorann wrote:En nu vragen of ik boos ben en dat 't maar een flauw grapje was.
OT: de timetable van Intents. Ik kon niet gaan omdat er geen treinen meer rijden als het afgelopen was, maar aangezien vanaf 22:30 niks interessants (qua hardstyle) meer draait had ik gewoon kunnen gaan en was ik om 22:30 afgetaaid
erg verkouden zijn. godsamme ik word er helemaal gek van.
koppijn, verstopte neus, hoesten en proesten. behhhhhh
-
G
ja het is weer lekker weer heRavenwood wrote:erg verkouden zijn. godsamme ik word er helemaal gek van.
ik had em gelukkig overleefd, maar ik hoop dat ik na morgen (intents) niet verkouden wordt