Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
3815 posts member since 2010
online now
Delt-A wrote:Ik kan Showtek - The Colour of the Harder Styles niet meer luisteren zonder aan dat Defqon.1 Uganda filmpje te denken
Delt-A wrote:
corneelwr wrote:Ik kan Showtek - FTS niet meer luisteren zonder dat er een techno dj op het podium staat en 20.000 mensen staan te filmen.
Je kunt geen feest meer bezoeken zonder FTS te horen tegenwoordig :P
Showtek - The Colour of the Harder Styles vorige week op een techno stage gehoord haha
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 18 days ago
corneelwr wrote:Ik kan Showtek - FTS niet meer luisteren zonder dat er een techno dj op het podium staat en 20.000 mensen staan te filmen.
En shirtloos.
Hardtraxxer
434 posts member since 2024
last seen 10 days ago
Zelfs op op Lowlands was Showtek te horen. Ik heb de laatste 10 min mee gepakt van de Job Jobse en Kiki set en dat begon met een nummer van TNT als ik het goed heb(weet zo niet meer welke) daarna Showtek FTS met andere tekst. (bleek later willem van de Opposites te zijn die de tekst song) en natuurlijk afgesloten met Jones and Stephenson the first rebirth.
Het standaard rijtje was dus weer compleet xd

Edit:
Hier het stukje van FTS met Willem
https://www.tiktok.com/@paulomalonga/vi ... 6181844256
Hardtraxx Veteran
4418 posts member since 2023
last seen 2 days ago
Geen momentje maar vraagje. Maar wel relevant denk ik.

Zijn er hier mensen die het voor elkaar gekregen hebben om op de een of andere manier zoveel mogelijk het nieuws te ontwijken online, (eigenlijk wil ik gewoon 100% helemaal niks meer meekrijgen) maar wel de mogelijkheid nog hebben om op de hoogte te blijven van mijn favo artiesten. Zo ja. Hoe?
Hardtraxxer
561 posts member since 2020
last seen 5 hours ago
Je kan op instagram politieke posts verbergen en suggested content in je feed muten voor 30 dagen, dan zie je alleen posts van accounts die je volgt. Wellicht is dat een optie
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Sven-O wrote:Je kan op instagram politieke posts verbergen en suggested content in je feed muten voor 30 dagen, dan zie je alleen posts van accounts die je volgt. Wellicht is dat een optie
Ik weet niet of dit hetzelfde is als jij zegt, maar in instellingen kun je politiek op 'laag' zetten. Ik krijg echt bijna 0 nieuws/politiek op mn insta feed en reels. Ik volg het nieuws op mn eigen term, maar insta is echt puur entertainment en memes. Kan het zwaar aanbevelen.

En er is ook een NSFW filter. Eindelijk is mn feed niet vol met billen.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Thanks guys, wist niet dat die functie bestond op insta. :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
online now
makrooy wrote:Eindelijk is mn feed niet vol met billen.
??
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
MelvinFR wrote:
makrooy wrote:Eindelijk is mn feed niet vol met billen.
??
Image

Oja ot:
Palestina demonstranten tijdens de Vuelta pfff
Hardtraxx Elite
2974 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Het was gvd weer niet te geloven idd. Sneu ook voor de gappies die niet bij israel rijden en geen normale huldiging krijgen.

Er kan geen protest voorbij zonder gezeik.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 31 minutes ago
Prima kunnen inslapen, maar na 2/3 uur wakker worden met barstende energie en geen mogelijkheid om voor de daaropvolgende ~3 uur weer in slaap te vallen.

De dag er na moe, cognitief mehh, en de nacht er na begint het weer opnieuw.

Fuck deze nieuwe ADHD perk die ik sinds enkele weken heb unlocked. Help.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 18 days ago
Mark With A Tarrel wrote:Prima kunnen inslapen, maar na 2/3 uur wakker worden met barstende energie en geen mogelijkheid om voor de daaropvolgende ~3 uur weer in slaap te vallen.

Misschien een gekke vraag maar heb je toevallig Pfizer gehad?????
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
Alm1ghty wrote: Misschien een gekke vraag maar heb je toevallig Pfizer gehad?????
:lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 31 minutes ago
Alm1ghty wrote:
Mark With A Tarrel wrote:Prima kunnen inslapen, maar na 2/3 uur wakker worden met barstende energie en geen mogelijkheid om voor de daaropvolgende ~3 uur weer in slaap te vallen.

Misschien een gekke vraag maar heb je toevallig Pfizer gehad?????
Weet ik niet ik was daar niet bij.
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
Zeer herkenbaar, sinds een maand of 4 last van. Slaap gemiddeld niet meer dan 5/6 uur
Hardtraxx Veteran
last seen 31 minutes ago
Matig maat, maar bij mij is het alweer weggetrokken. Het geheim; trauma release excercises. Bizar hoe dat mijn ADHD hoofd tot rust heeft gebracht de laatste tijd. Wsl te veel trauma's opgelopen op dit forum.

Maar goed, de entry van vandaag; lane assist

Leuk voor op de snelweg, maar op zo'n landweggetje heeft dat wat onbedoelde bijwerkingen. Ik ging mooi wat aan de kant voor een tegemoetkomende bus, beide met een vaartje die je verwacht van een 60 weg, net een paar meter ervoor gaat die lane assist full on 'I'm the captain now' en gooit me kamikazaal naar het midden van de weg. Kon een enkeltje kleiner wonen nog net verijdelen. Werkt ook echt top als er lange scheuren in de rijinrichting geasfalteerd zijn. Heeft ie totaal geen moeite mee.
Hardtraxxer
975 posts member since 2023
je wielrenwedstrijd is ook belangrijker dan een genocide kanker zeg kanker pvvers
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
UptempoSoldaat0411 wrote:je wielrenwedstrijd is ook belangrijker dan een genocide kanker zeg kanker pvvers
Psychose te pakken?
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
UptempoSoldaat0411 wrote:je wielrenwedstrijd is ook belangrijker dan een genocide kanker zeg kanker pvvers
kalm :lol:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Waus :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
hiervoor open ik het forum
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Preach
Bierkoning
114 posts member since 2023
last seen Jul 2026
Als je bob bent op een feest en er geen alcoholvrij bier is (en je lust geen frisdrank) ga geen 6 euro zitten te betalen voor een fleske water.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Mark With A Tarrel wrote: Het geheim; trauma release excercises.
Interessant. Heb je dit onder begeleiding gedaan of aan de hand van Youtube/het internet?
Hardtraxx Veteran
last seen 31 minutes ago
RomanAnthony wrote:
Mark With A Tarrel wrote: Het geheim; trauma release excercises.
Interessant. Heb je dit onder begeleiding gedaan of aan de hand van Youtube/het internet?
Zelf gecowboyed