Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1299, 1300, 1301, 1302, 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2025 08:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik kan Showtek - The Colour of the Harder Styles niet meer luisteren zonder aan dat Defqon.1 Uganda filmpje te denken


Delt-A schreef:
corneelwr schreef:
Ik kan Showtek - FTS niet meer luisteren zonder dat er een techno dj op het podium staat en 20.000 mensen staan te filmen.


Je kunt geen feest meer bezoeken zonder FTS te horen tegenwoordig :P


Showtek - The Colour of the Harder Styles vorige week op een techno stage gehoord haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2025 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Ik kan Showtek - FTS niet meer luisteren zonder dat er een techno dj op het podium staat en 20.000 mensen staan te filmen.

En shirtloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2025 10:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zelfs op op Lowlands was Showtek te horen. Ik heb de laatste 10 min mee gepakt van de Job Jobse en Kiki set en dat begon met een nummer van TNT als ik het goed heb(weet zo niet meer welke) daarna Showtek FTS met andere tekst. (bleek later willem van de Opposites te zijn die de tekst song) en natuurlijk afgesloten met Jones and Stephenson the first rebirth.
Het standaard rijtje was dus weer compleet xd


Edit:
Hier het stukje van FTS met Willem
https://www.tiktok.com/@paulomalonga/video/7538951106181844256
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2025 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen momentje maar vraagje. Maar wel relevant denk ik.

Zijn er hier mensen die het voor elkaar gekregen hebben om op de een of andere manier zoveel mogelijk het nieuws te ontwijken online, (eigenlijk wil ik gewoon 100% helemaal niks meer meekrijgen) maar wel de mogelijkheid nog hebben om op de hoogte te blijven van mijn favo artiesten. Zo ja. Hoe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2025 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je kan op instagram politieke posts verbergen en suggested content in je feed muten voor 30 dagen, dan zie je alleen posts van accounts die je volgt. Wellicht is dat een optie
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2025 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sven-O schreef:
Je kan op instagram politieke posts verbergen en suggested content in je feed muten voor 30 dagen, dan zie je alleen posts van accounts die je volgt. Wellicht is dat een optie


Ik weet niet of dit hetzelfde is als jij zegt, maar in instellingen kun je politiek op 'laag' zetten. Ik krijg echt bijna 0 nieuws/politiek op mn insta feed en reels. Ik volg het nieuws op mn eigen term, maar insta is echt puur entertainment en memes. Kan het zwaar aanbevelen.

En er is ook een NSFW filter. Eindelijk is mn feed niet vol met billen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2025 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks guys, wist niet dat die functie bestond op insta. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2025 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Eindelijk is mn feed niet vol met billen.


??
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2025 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
makrooy schreef:
Eindelijk is mn feed niet vol met billen.


??

Afbeelding


Oja ot:
Palestina demonstranten tijdens de Vuelta pfff
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2025 14:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het was gvd weer niet te geloven idd. Sneu ook voor de gappies die niet bij israel rijden en geen normale huldiging krijgen.

Er kan geen protest voorbij zonder gezeik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2025 05:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima kunnen inslapen, maar na 2/3 uur wakker worden met barstende energie en geen mogelijkheid om voor de daaropvolgende ~3 uur weer in slaap te vallen.

De dag er na moe, cognitief mehh, en de nacht er na begint het weer opnieuw.

Fuck deze nieuwe ADHD perk die ik sinds enkele weken heb unlocked. Help.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2025 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Prima kunnen inslapen, maar na 2/3 uur wakker worden met barstende energie en geen mogelijkheid om voor de daaropvolgende ~3 uur weer in slaap te vallen.

De dag er na moe, cognitief mehh, en de nacht er na begint het weer opnieuw.

Fuck deze nieuwe ADHD perk die ik sinds enkele weken heb unlocked. Help.

Misschien een gekke vraag maar heb je toevallig Pfizer gehad?????
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2025 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Misschien een gekke vraag maar heb je toevallig Pfizer gehad?????


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2025 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Prima kunnen inslapen, maar na 2/3 uur wakker worden met barstende energie en geen mogelijkheid om voor de daaropvolgende ~3 uur weer in slaap te vallen.

De dag er na moe, cognitief mehh, en de nacht er na begint het weer opnieuw.

Fuck deze nieuwe ADHD perk die ik sinds enkele weken heb unlocked. Help.

Misschien een gekke vraag maar heb je toevallig Pfizer gehad?????


Weet ik niet ik was daar niet bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2025 12:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeer herkenbaar, sinds een maand of 4 last van. Slaap gemiddeld niet meer dan 5/6 uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2025 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Matig maat, maar bij mij is het alweer weggetrokken. Het geheim; trauma release excercises. Bizar hoe dat mijn ADHD hoofd tot rust heeft gebracht de laatste tijd. Wsl te veel trauma's opgelopen op dit forum.

Maar goed, de entry van vandaag; lane assist

Leuk voor op de snelweg, maar op zo'n landweggetje heeft dat wat onbedoelde bijwerkingen. Ik ging mooi wat aan de kant voor een tegemoetkomende bus, beide met een vaartje die je verwacht van een 60 weg, net een paar meter ervoor gaat die lane assist full on 'I'm the captain now' en gooit me kamikazaal naar het midden van de weg. Kon een enkeltje kleiner wonen nog net verijdelen. Werkt ook echt top als er lange scheuren in de rijinrichting geasfalteerd zijn. Heeft ie totaal geen moeite mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2025 21:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

je wielrenwedstrijd is ook belangrijker dan een genocide kanker zeg kanker pvvers
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2025 12:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
je wielrenwedstrijd is ook belangrijker dan een genocide kanker zeg kanker pvvers


Psychose te pakken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2025 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
je wielrenwedstrijd is ook belangrijker dan een genocide kanker zeg kanker pvvers


kalm :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2025 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
je wielrenwedstrijd is ook belangrijker dan een genocide kanker zeg kanker pvvers


Waus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2025 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
je wielrenwedstrijd is ook belangrijker dan een genocide kanker zeg kanker pvvers


hiervoor open ik het forum
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2025 07:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
je wielrenwedstrijd is ook belangrijker dan een genocide kanker zeg kanker pvvers

Preach
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2025 15:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Als je bob bent op een feest en er geen alcoholvrij bier is (en je lust geen frisdrank) ga geen 6 euro zitten te betalen voor een fleske water.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2025 19:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Het geheim; trauma release excercises.


Interessant. Heb je dit onder begeleiding gedaan of aan de hand van Youtube/het internet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2025 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Het geheim; trauma release excercises.


Interessant. Heb je dit onder begeleiding gedaan of aan de hand van Youtube/het internet?


Zelf gecowboyed
Vorige  1 ... 1299, 1300, 1301, 1302, 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic