Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1298, 1299, 1300, 1301, 1302, 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2025 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vlierbes
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2025 17:45 
 
Hardtraxxer

Wel gewoon lelijk hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2025 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

snuiven is stoer
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2025 18:38 
 
Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
Da zal, maar het ziet er wel een beetje dom uit als mensen flamen op andermans uiterlijk en dan een profielfoto naast hun comment hebben staan waar het bloed van uit je ogen druipt. En altijd komen de uiterlijk-comments van ditzelfde soort mensen.


Lekker hypocriet wel dit, en was jij niet diegene die op /r/amihot postte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2025 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

free al me broeders
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2025 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Is het voor jou van groot belang dat deze release datum precies klopt met de werkelijkheid?


Laten we op Hardtraxx inclusief zijn voor neurodivergente mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2025 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wllh 80% hier is akoestisch bro
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2025 21:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het haar van yamal een irritatiemomentje. Hou je ff elkker bezig met voetbal ipv ja haar wtf je bent toch lelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2025 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het haar van Malen een irritatiemomentje. Hou je ff lekker bezig met voetbal ipv je haar eraf scheren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2025 13:53 
 
Hardtraxxer

de kinderen van de buren die sinterklaasliedjes aan het zingen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2025 10:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wil verder werken aan m'n thesis maar overleaf ligt er uit, dus kan niet bij mn document :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2025 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Soundcloud denkt dat ik een robot ben op m'n werklaptop. Mag niet inloggen... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2025 20:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spoorwerkzaamheden, reistijd +1h05...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2025 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
UptempoSoldaat0411 schreef:
laatst ook keer op after gedaan was geen succes

@Martin Waus


Was nu beste after na intents :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 17:42 
 
Hardtraxxer

Poeh wat kan Villain irritant zijn in die Timeless-podcast, twee afleveringen op rij dat verhaal over "de jeugd heeft twee jaar gemist tijdens corona en daarom hebben we geen liefhebbers meer" en dat dat de reden is dat de scené in tweeen is verdeeld. Accepteer gewoon dat je met de tijd mee moet gaan, men heeft geen attentiespanne meer dat ze naar een break van een minuut gaan luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Poeh wat kan Villain irritant zijn in die Timeless-podcast, twee afleveringen op rij dat verhaal over "de jeugd heeft twee jaar gemist tijdens corona en daarom hebben we geen liefhebbers meer" en dat dat de reden is dat de scené in tweeen is verdeeld. Accepteer gewoon dat je met de tijd mee moet gaan, men heeft geen attentiespanne meer dat ze naar een break van een minuut gaan luisteren.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat hij het zelfde voelt als velen hier. De hardstyle van toen wordt niet meer gemaakt. En als ze het wel proberen mist het toch iets wat je niet kan produceren: nostalgie.
Probleem is dat Villain zn brood er mee verdient en veel liefhebbers van toen wel door kunnen met hun leven. Sterker nog aan ‘ons’ hebben ze slechte klanten. Kun je geen bedrijfstak op draaien. Velen krijgen kinderen etc. Dan ga je gewoon niet zo heel vaak meer naar feesten/festivals. Daarnaast kopen we nooit meer muziek.

En de “oude generatie” hardstyle artiesten moeten het natuurlijk ook voor een groot deel verdienen in Nederland. Ik weet niet of er in Australië een “In The Past Everything Was Better” feest is.

We moeten als oude generatie maar accepteren dat dingen nu anders zijn en niet meer helemaal voor ons. Uitzonderingen daar gelaten. Het is gewoon zuur voor Villain dat het z’n brood is. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 20:06 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Denk dat hij het zelfde voelt als velen hier. De hardstyle van toen wordt niet meer gemaakt. En als ze het wel proberen mist het toch iets wat je niet kan produceren: nostalgie.
Probleem is dat Villain zn brood er mee verdient en veel liefhebbers van toen wel door kunnen met hun leven. Sterker nog aan ‘ons’ hebben ze slechte klanten. Kun je geen bedrijfstak op draaien. Velen krijgen kinderen etc. Dan ga je gewoon niet zo heel vaak meer naar feesten/festivals. Daarnaast kopen we nooit meer muziek.

En de “oude generatie” hardstyle artiesten moeten het natuurlijk ook voor een groot deel verdienen in Nederland. Ik weet niet of er in Australië een “In The Past Everything Was Better” feest is.

We moeten als oude generatie maar accepteren dat dingen nu anders zijn en niet meer helemaal voor ons. Uitzonderingen daar gelaten. Het is gewoon zuur voor Villain dat het z’n brood is. xd


Ik kan mij ook zeker vinden in z'n punt, maar die boodschap was wel duidelijk in de aflevering met Brennan Heart. Ook dat afgeven op de (hard)techno-scené dat daar te weinig waardering voor andere genres zou zijn, komt allemaal zo rancuneus en calimero over.

Heb je met B-Front een gast die al zo lang meeloopt en zoveel vette dingen te vertellen heeft, waarom dan zoveel focus op het negatieve.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2025 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kunt veel zeggen, maar ik denk dat Villain wel een punt heeft qua muziekstromingen. Als je kijkt naar genres in 2019 en 2022 zie ik eigenlijk bijna zonder uitzondering dat ze harder of sneller zijn geworden. Daar zal een lockdown zeker aan hebben bijgedragen. En ergens snap ik zijn kritiek op (hard)techno ook wel, dat is momenteel zo populair dat het alle hokjes onder de noemer techno verkoopt, eigenlijk een soort containerbegrip geworden voor electronische muziek. Het geeft aan de ene kant heel veel ruimte voor creativiteit, maar het drukt mogelijk ook marketing en ruimte voor andere genres weg.
En over dat mensen geen breaks meer willen van een minuut: een flink smaldeel wel, maar als je naar bijvoorbeeld een Above & Beyond kijkt, die gaan daar nog steeds vrolijk mee door. Je hoeft niet altijd naar de massa of trend te cateren om het "beste" product te verkopen. In de hard dance kun je daar een prima voorbeeld aan een Angerfist of Mad Dog kijken, die eigenzinnig door zijn gegaan door de jaren heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2025 09:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Je kunt veel zeggen, maar ik denk dat Villain wel een punt heeft qua muziekstromingen. Als je kijkt naar genres in 2019 en 2022 zie ik eigenlijk bijna zonder uitzondering dat ze harder of sneller zijn geworden. Daar zal een lockdown zeker aan hebben bijgedragen. En ergens snap ik zijn kritiek op (hard)techno ook wel, dat is momenteel zo populair dat het alle hokjes onder de noemer techno verkoopt, eigenlijk een soort containerbegrip geworden voor electronische muziek. Het geeft aan de ene kant heel veel ruimte voor creativiteit, maar het drukt mogelijk ook marketing en ruimte voor andere genres weg.
En over dat mensen geen breaks meer willen van een minuut: een flink smaldeel wel, maar als je naar bijvoorbeeld een Above & Beyond kijkt, die gaan daar nog steeds vrolijk mee door. Je hoeft niet altijd naar de massa of trend te cateren om het "beste" product te verkopen. In de hard dance kun je daar een prima voorbeeld aan een Angerfist of Mad Dog kijken, die eigenzinnig door zijn gegaan door de jaren heen.


Artiesten zoals Angerfist en Mad dog kunnen ook (zeker Angerfist) ieder subgenre in hardcore produceren, terwijl bijna niemand dat doet. Voor wat betreft de stroming volgt dat ook een beetje de markt. Nu wil men harder/sneller, wie weet komt er weer een nieuwe stroming die het aantal BPM's terugschroeft en dat weer de hype wordt. Muziek blijft toch evolueren. Ik denk dat ze in de thunderdome tijd, de daarna gekomen millenium hardcore niks vinden. Dezelfde millenium vind de nieuwere uptempo niks, etc. Beetje neverending story xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2025 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We worden gewoon tering oud
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2025 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De stroming volgt zeker de markt, uiteindelijk is het ook een markt en moet er voor DJ's/producers ook brood op de plank komen. Als je in de hardstyle kijkt naar Bass Modulators bijvoorbeeld zie je dat die sound bijna totaal uit de markt is verdwenen. Die zal ook wat moeten. Daar is denk ik de balans zo moeilijk tussen meegaan in de stroming en je eigen niche kunnen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2025 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan Showtek - The Colour of the Harder Styles niet meer luisteren zonder aan dat Defqon.1 Uganda filmpje te denken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2025 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan Showtek - FTS niet meer luisteren zonder dat er een techno dj op het podium staat en 20.000 mensen staan te filmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2025 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Ik kan Showtek - FTS niet meer luisteren zonder dat er een techno dj op het podium staat en 20.000 mensen staan te filmen.


Je kunt geen feest meer bezoeken zonder FTS te horen tegenwoordig :P
Vorige  1 ... 1298, 1299, 1300, 1301, 1302, 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic