Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1296, 1297, 1298, 1299, 1300
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2025 09:50 

Hardtraxx Veteran

Sven-O schreef:
Van die bezorgdiensten die aangeven dat je pakketje er is ergens tussen 10:00 en 18:00

En dan een halve seconde na aanbellen al weer terug naar hun busje aan het lopen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2025 11:28 

Hardtraxx Elite

Sven-O schreef:
Van die bezorgdiensten die aangeven dat je pakketje er is ergens tussen 10:00 en 18:00

‘Tussen 10 en 18’ betekent standaard ‘op z’n vroegst 18:15’ ook gvd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 10:57 

Kraak... Piep...

Zaagkick schreef:
Je hebt gelijk, daarom ook tijd om reddit te verwijderen. Mijn toxic traits zijn dat ik verwacht dat mensen na een bepaalde leeftijd het verschil tussen mening en feit kunnen begrijpen, en dat ik niet zo goed ben in stupiditeit negeren, vooral als mijn smaak aangevallen wordt, wat wil je ook na 5000x dezelfde stront te lezen elke keer. Schijnt toch een ding te blijven in deze scene dat ‘mijn smaak objectief beter dan jouw smaak’ gelul. Dat is ook precies hoe je de scene uit elkaar drijft.

Laat ik het nog makkelijker voor je maken, waarom boeit zijn/haar mening jou, waarom boeit het hoe anderen zijn? Waarom hecht je waarde aan zijn/haar mening of hoe diegene is? Hecht je er echt waarde aan of kick je gewoon op de discussie aangaan en jezelf frustreren, waarom doe je het dan telkens weer, waarom steek je er tijd in?

En andersom, waarom denk je dat mensen een oordeel of mening van jou interessant vinden of er waarde aan hechten? Waarom zou je hun na moeten doen door het gedrag te kopiëren, wat bereik je er mee? Een punt maken werkt toch nooit, want daar draait het nooit om, zeker niet bij een online meningsverschil.

Zij kunnen roepen wat ze willen, en jij ook, maar aan het einde van de dag interesseert het niemand, en vergeet iedereen het na 5 minuten. Alleen mensen die zich te veel van anderen aantrekken doen er wat mee.

Wanneer je doorhebt dat wat anderen roepen of vinden eigenlijk geen reet uit maakt voor wat je zelf leuk of interessant vindt, en je zelf ook meer aandacht gaat besteden aan wat dat is met mensen die dat vinden ipv aan de tegenovergestelde kant, dan wordt je leven een stuk makkelijker. Oh ja en niet chronisch online zijn helpt ook.

Sven-O schreef:

Hier waren ze altijd vroeger en rotten ze op na een keer, of soms helemaal niet, aanbellen. Maar ik laat eerlijk gezegd ook altijd het bezorgen bij een afhaalpunt, of ik bestel het ergens anders. Scheelt veel gedoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 11:31 

Hardtraxx Veteran

Amen oude polemiek makker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 15:23 

Hardtraxx Elite

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 16:32 

Hardtraxx Elite

Zaagkick schreef:
@BB ja fair, maar je hebt zelf jarenlang ook niets anders gedaan dan met essays op alles te reageren waar je het mee oneens was. Ben ook echt zo chronisch online dat ik 550kg gecombineerd heb op bench/squat/deadlift en een lekker wief thuis

Emre niet doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 16:40 

Hardtraxx Elite

:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 17:24 

Hardtraxx Elite

RomanAnthony schreef:
Zaagkick schreef:
@BB ja fair, maar je hebt zelf jarenlang ook niets anders gedaan dan met essays op alles te reageren waar je het mee oneens was. Ben ook echt zo chronisch online dat ik 550kg gecombineerd heb op bench/squat/deadlift en een lekker wief thuis

Emre niet doen

Haha nee deze was niet nodig. pic or ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 18:11 

Hardtraxx Elite

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 18:48 

Kraak... Piep...

Zaagkick schreef:
@BB ja fair, maar je hebt zelf jarenlang ook niets anders gedaan dan met essays op alles te reageren waar je het mee oneens was.

Deste meer reden om aan te nemen wat ik zeg. Wie beter dan iemand die dat was en nu niet meer.

Citaat:
Ben ook echt zo chronisch online dat ik 550kg gecombineerd heb op bench/squat/deadlift en een lekker wief thuis, ben geen boos nerdje die 24/7 achter m’n scherm zit - welgeteld 2 uur schermtijd per dag gemiddeld. Voor elke 200 onzinreactie’s op reddit reageer ik er op 199 niet, maar soms stroomt er zoveel stupiditeit vanaf, dan kan je het gewoon niet laten.

Wie je bent of wat je doet in je persoonlijk leven hebt bomt me niet, dat maakt op mij geen indruk. Je kan de beste welvaart in de wereld hebben maar het verandert niet wat je doet. Wat je wel duidelijk ziet is hoe je hier klaagt en post.

Dus neemt het van iemand aan die ook

Zaagkick schreef:
jarenlang ook niets anders gedaan dan met essays op alles te reageren waar je het mee oneens was.

En kap er gewoon compleet mee, en zoek geen excuses. Dat neemt je redenen om te klagen en op dingen te reageren ook weg. Want je klaagt gewoon over een zelf gecreëerd probleem dat je ook zelf in stand houdt uiteindelijk door te blijven reageren en het je aan te trekken.

Als je legitiem wilt zijn over je mental health, dan zijn dit gewoon relatief makkelijke stappen. Zie het niet als verwijt of aanval, maar gewoon de rechtstreekse (deel)oplossing voor het probleem wat je zelf aankaart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 18:59 

Hardtraxx Elite

Fair. Ik snap wat je zegt. Wilde trouwens alleen aangeven dat ik die dingen echt niet had gehad als echt ik chronisch online was. Ik kom oprecht net aan de 2u schermtijd per dag. Maar ik trek me idd teveel aan van meningen. Heb de hardstyle sub iig verlaten, wellicht zal t mij goed doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 20:24 

Hardtraxx Elite

Muggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2025 11:38 

Hardtraxx Elite

Zaagkick schreef:
pim__ schreef:

Haha nee deze was niet nodig. pic or ...

Sure, zie DM. Kunnen we daarna weer verder en dit gedoe laten voor wat t is? (L)

Oké, respect dat je t nog stuurt ook. Fijn weekend schatties
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2025 21:25 

Hardtraxx Addict

Mensen die er hun levenswerk van hebben gemaakt om The Last of Us deel 2 af te kraken, om nu vervolgens de eerste aflevering van het nieuwe seizoen te bashen omdat het niet genoeg overeenkomt met de game. Het internet is soms een stomme plek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2025 11:29 

Hardtraxx Elite

Denkeleda schreef:
Mensen die er hun levenswerk van hebben gemaakt om The Last of Us deel 2 af te kraken, om nu vervolgens de eerste aflevering van het nieuwe seizoen te bashen omdat het niet genoeg overeenkomt met de game. Het internet is vaak een stomme plek.

Behalve op ht
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2025 10:42 

Hardtraxx Veteran

Dat we alles qua muziek zo graag in hokjes willen trappen. Nu ook weer dat OG RAW geneuzel, waar zelfs een label voor is opgetuigd. Wat luister jij? Ja OG RAW man. Oh je bedoelt Raw Hardstyle? Nee man, Raw Hardstyle is echt kut. Ik ben meer van de OG RAW.

Inb4, OG Euphoric
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2025 10:47 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad fuck hokjes, zo heb ik laatst alle sauzen uit de koelkast bij elkaar gegooid in een grote pot, waar nu gewoon 'saus' op staat. Ik ga vanmiddag hetzelfde met m'n kruidenrek doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2025 10:49 

Bierkoning

Delt-A schreef:
Inderdaad fuck hokjes, zo heb ik laatst alle sauzen uit de koelkast bij elkaar gegooid in een grote pot, waar nu gewoon 'saus' op staat. Ik ga vanmiddag hetzelfde met m'n kruidenrek doen.

xd xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2025 13:38 

Hardtraxxer

laatst ook keer op after gedaan was geen succes
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2025 13:48 

Hardtraxx Elite

:lol:
Vorige  1 ... 1296, 1297, 1298, 1299, 1300
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic