mensen die in topics een vraag stellen die 1 pagina eerder al gesteld en beantwoord is 
Paylogic
2x 9 seconden in de wachtrij hebben en naar 10 minuten klappen
afschieten die hap..hopen dat b2s hier ook iets aan doet, net zoals Q-dance had gedaan met die handelaars van Defqon kaartjes op marktplaatsrobkuh1990 wrote:links
DIT!
Project 141 wrote:Ja dat sloeg idd fucking nergens opPommer wrote:Dat ik Freddy vs Jason aan het kijken ben (horrorfilm) en er al 2 x reclame is geweest in 25 minuten :')ergerde me er ook kapot aan
Geen milfs dus?Oxbow wrote:vrouwen van 40 die denken dat ze een 20 jarige kunnen regelen.
dan had ik toch niet geklaagdKSwoosh wrote:Geen milfs dus?Oxbow wrote:vrouwen van 40 die denken dat ze een 20 jarige kunnen regelen.
_0-Oxbow wrote:dan had ik toch niet geklaagdKSwoosh wrote:Geen milfs dus?Oxbow wrote:vrouwen van 40 die denken dat ze een 20 jarige kunnen regelen.
dawasiknie wrote:Nepvolk dat een stijve plassert krijgt van ajax terwijl ze de club alleen van teletekst kennen.
PierrePruuk wrote:dawasiknie wrote:Nepvolk dat een stijve plassert krijgt van ajax terwijl ze de club alleen van teletekst kennen.![]()
![]()
HELD!
Er is maar 1 (EEN) club, dat is MVV MAASTRICHT
dawasiknie wrote:Nepvolk dat een stijve plassert krijgt van ajax terwijl ze de club alleen van teletekst kennen.
Tja, maar dat vind ik ook met Twente, je wil niet weten hoeveel ''fans'' ze erbij hebben sinds 2/3 jaar. Succes supporters, maar ja, daar hoor je niemand over.PierrePruuk wrote:Serieus. Ik kan echt niet tegen volk dat 100 kilometer van amsterdam woont en nu opeens al jarenlang Ajax supporter is :')
PierrePruuk wrote:Serieus. Ik kan echt niet tegen volk dat nu opeens al jarenlangsupporter is :')
Dat komt door de alcohol mijn vriendhidde wrote:Wat ik dan weer diep triest vind is dat de Ajacieden onderling dan maar gaan knokken op het museumplein. Serieus, je bent kampioen, vier feest. :')
Ik dacht dat ajacieden fulltime sossers zijn.wesskeej wrote:Dat komt door de alcohol mijn vriendhidde wrote:Wat ik dan weer diep triest vind is dat de Ajacieden onderling dan maar gaan knokken op het museumplein. Serieus, je bent kampioen, vier feest. :')