Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 23:49 

Hardtraxx Veteran

Ik zal je helpen:

'nee dat gaat niet'
Microsoft Sam
Telefoon
Klaar is mrazura
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 00:02 

Hardtraxx Veteran

Dock station voor IPod die 2meter naar beneden viel omdat hij van mijn kast was getrild :( Denk dat mijn bas te hard stond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 00:08 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Ik zal je helpen:

'nee dat gaat niet'
Microsoft Sam
Telefoon
Klaar is mrazura

Zo makkelijk is het dus niet want ze zegt dat ze het nu via iemand anders heeft geregeld. Dus nu komt er ook nog bij dat ik niet zeker weet of het een veilig product is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 00:10 

Kraak... Piep...

Uitgenodigt voor een feest waar alleen maar van die ventjes komen die houden van slopen en coma zuipen.

Ik vind in volle vaart wat drinken een keer wel geinig maar dan de hele tijd doen alsof je 50 bier op hebt vind ik echt sneu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 20:01 

Er achter komen dat al je sportbroeken weg zijn..
vragen aan je moeder waar ze zijn
dit antwoord krijgen: weg, want je sportte toch niet meer

*2-dagen-later*

moeder: Je wou toch sportbroeken, hier heb je er 2
en dan zitten ze niet fijn en dat zeggen
antwoord: Ja, had je ze amar moeten bewaren

JA, zo kan ik ook wel discussies uitlokken, godverdomme
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 22:37 

Project 141 schreef:
KSwoosh schreef:
"Ja ik hou normaal niet van die muziek, maar als ik wat op heb {drugs dus} dan vind ik het wel leuker"

En jij zit tegelijk met hem te praten en op HT?

tot hoeverre je met zo iemand een gesprek kan hebben, ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 20:16 

Hardtraxx Veteran

je vader die de user en wachtwoord van zijn nieuwsgroep account vergeten is zucht :/
nu moet het via die van online en duurt het 3 uur :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 21:15 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
je vader die de user en wachtwoord van zijn nieuwsgroep account vergeten is zucht :/

Koop de hardbaas dvd gewoon ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 21:57 

Hardtraxx Addict

Zowiezo dat je moeder je sportbroeken zomaar weggooit vind ik al raar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 22:07 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
mrazura schreef:

Nee man de laatste dvd die ik gekocht heb was feestfabriek en die heb ik dus 1 keer aangehad en zelfs niet afgekeken. Ik ga zulke dingen niet meer kopen want ik kijk ze toch vaak niet. En dan zullen er vast mensen zijn die zeggen met de aankoop support je b2s, maar ik denk dat b2s wel genoeg aan mij verdiend heeft :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 22:40 

Hardtraxx Addict

mrazura schreef:
Chukkels schreef:
mrazura schreef:

Nee man de laatste dvd die ik gekocht heb was feestfabriek en die heb ik dus 1 keer aangehad en zelfs niet afgekeken. Ik ga zulke dingen niet meer kopen want ik kijk ze toch vaak niet. En dan zullen er vast mensen zijn die zeggen met de aankoop support je b2s, maar ik denk dat b2s wel genoeg aan mij verdiend heeft :)

Kan je geen ongelijk geven. Bij mij hetzelfde geval alleen vind ik het vet om ze simpelweg als collecters item te hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 22:57 

Bierkoning

al die debielen bij het songfestival :') ben ff aant kijken of NL doorgaat (niet dat het me ene zak kan schelen), en er komen de grootste mongolen voorbij, vooral die oostbloklanden
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 23:07 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
al die debielen bij het songfestival :') ben ff aant kijken of NL doorgaat (niet dat het me ene zak kan schelen), en er komen de grootste mongolen voorbij, vooral die oostbloklanden

Ik vond het eerst wel grappig om naar te kijken maar nu is het niet leuk meer. Van die halve tammes gaan door, wat je ook in stuurt Nederland behoort er niet toe. Of je nou die malloten van een Toppers stuurt, die niet kunnen zingen. Of dat je 3JS stuurt die wel goed kunnen zingen. Het haalt niks uit, beter doet Nederland niet meer mee totdat die malloten verbannen worden uit het songfestival!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 22:32 

Hardtraxx Elite

Haha idd.. Klote rekjes, en het spiegelen ervan is ook vervelend aangezien bij ons heel streng wordt gecontroleerd op het spiegelwerk. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 22:39 

Hardtraxx Veteran

een gozer uit mn klas die ziet dat ik op hardtraxx zit, en vraagt of we hier ook nummers van scantraxx hebben. :aww:

Project 141 schreef:

En het schap waar ze in moeten is ook fucking kut, op de onderste plank waar ze heletijd achter de schotjes blijven haken >.<

vreselijk ja. zelfde bij ons :P
ik moet nu altijd chips/zoutjes en wijn, chips/zoutjes is altijd makkelijk, wijn is kut want dan moet je voorzichtig zijn :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 22:41 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Ravenwood schreef:
een gozer uit mn klas die ziet dat ik op hardtraxx zit, en vraagt of we hier ook nummers van scantraxx hebben. :aww:

Zit je nu nog in de klas? :P

nee vanochtend op school :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 23:09 

Artiest

Werken bij de supermarkt... ze zouden allemaal moeten staken daar, slavenhandelaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 23:34 

Hardtraxx Veteran

Maandag Fusion shirt besteld, die middag al verzendmailtje maar nog steeds niks binnen. Track&trace zegt dat ie alleen voorgemeld is
Zwaar irritatiemomentje :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 23:49 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Ravenwood schreef:
vreselijk ja. zelfde bij ons :P
ik moet nu altijd chips/zoutjes en wijn, chips/zoutjes is altijd makkelijk, wijn is kut want dan moet je voorzichtig zijn :/

Ah bij ons zijn dat 2 verschillende gangen, zoutjes staan bij de frisdrank. Viel gister een doos rode wijn van een container, 5 flessen kapot en verspreidt over de vloer >.<
Sta zelf op 'internationaal', dat is echt alles van macaroni,soep,knakworst,vis,rijst,conimex-shit,pasta,sauzen,etc.

heb ik ook een hele tijd gestaan :P fijn pad dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 23:53 

Bierkoning

Dat ik Freddy vs Jason aan het kijken ben (horrorfilm) en er al 2 x reclame is geweest in 25 minuten :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 00:00 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Maandag Fusion shirt besteld, die middag al verzendmailtje maar nog steeds niks binnen. Track&trace zegt dat ie alleen voorgemeld is
Zwaar irritatiemomentje :evil:

bij mij heeft het ook wel een poosje geduurd hoor, denk dat ie volgende week wel komt joh! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 00:25 

Hardtraxx Veteran

Ik tegen maat gisteren: ga je donderdag 2 juni mee naar 2 Dangerous in Ekskuus?

Hij: oke is goed.

Vandaag: mailtje in m'n mailbox: verjaardagsfeest donderdag 2 juni.

En 2 andere maten doen het 3 juni terwijl ze dondersgoed weten dat de helft van de groep de dag erna naar Intents gaat.

Dus hele zware irritatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 00:49 

Hardtraxx Veteran

Josh-T schreef:
Ik tegen maat gisteren: ga je donderdag 2 juni mee naar 2 Dangerous in Ekskuus?

Hij: oke is goed.

Vandaag: mailtje in m'n mailbox: verjaardagsfeest donderdag 2 juni.

En 2 andere maten doen het 3 juni terwijl ze dondersgoed weten dat de helft van de groep de dag erna naar Intents gaat.

Dus hele zware irritatie

dat wordt dus een lang weekend naar de klote gaan of niet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 00:58 

Hardtraxx Veteran

nou, die vrijdag doe ik zoiezo rustig aan zodat ik fit ben voor Intents, hoop dat iedereen die mee gaat ook zo verstandig is.

Die donderdag wss wel, alleen nogal jammer dat het tegelijk met die 2Dangerouz uitzending valt, en die kroeg waarin 2D gehost word ligt er ong. 500 meter vanaf :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 01:17 

haha, ik sms je wel om op te de hoogte te houden ;)
Vorige  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic