Ik zal je helpen:
'nee dat gaat niet'
Microsoft Sam
Telefoon
Klaar is mrazura
'nee dat gaat niet'
Microsoft Sam
Telefoon
Klaar is mrazura
Zo makkelijk is het dus niet want ze zegt dat ze het nu via iemand anders heeft geregeld. Dus nu komt er ook nog bij dat ik niet zeker weet of het een veilig product is.PierrePruuk wrote:Ik zal je helpen:
'nee dat gaat niet'
Microsoft Sam
Telefoon
Klaar is mrazura
tot hoeverre je met zo iemand een gesprek kan hebben, jaProject 141 wrote:En jij zit tegelijk met hem te praten en op HT?KSwoosh wrote:"Ja ik hou normaal niet van die muziek, maar als ik wat op heb {drugs dus} dan vind ik het wel leuker"
Koop de hardbaas dvd gewoonmrazura wrote:je vader die de user en wachtwoord van zijn nieuwsgroep account vergeten is zucht
nu moet het via die van online en duurt het 3 uur
Nee man de laatste dvd die ik gekocht heb was feestfabriek en die heb ik dus 1 keer aangehad en zelfs niet afgekeken. Ik ga zulke dingen niet meer kopen want ik kijk ze toch vaak niet. En dan zullen er vast mensen zijn die zeggen met de aankoop support je b2s, maar ik denk dat b2s wel genoeg aan mij verdiend heeftChukkels wrote:Koop de hardbaas dvd gewoonmrazura wrote:je vader die de user en wachtwoord van zijn nieuwsgroep account vergeten is zucht
Kan je geen ongelijk geven. Bij mij hetzelfde geval alleen vind ik het vet om ze simpelweg als collecters item te hebbenmrazura wrote:Nee man de laatste dvd die ik gekocht heb was feestfabriek en die heb ik dus 1 keer aangehad en zelfs niet afgekeken. Ik ga zulke dingen niet meer kopen want ik kijk ze toch vaak niet. En dan zullen er vast mensen zijn die zeggen met de aankoop support je b2s, maar ik denk dat b2s wel genoeg aan mij verdiend heeftChukkels wrote:Koop de hardbaas dvd gewoonmrazura wrote:je vader die de user en wachtwoord van zijn nieuwsgroep account vergeten is zucht
Ik vond het eerst wel grappig om naar te kijken maar nu is het niet leuk meer. Van die halve tammes gaan door, wat je ook in stuurt Nederland behoort er niet toe. Of je nou die malloten van een Toppers stuurt, die niet kunnen zingen. Of dat je 3JS stuurt die wel goed kunnen zingen. Het haalt niks uit, beter doet Nederland niet meer mee totdat die malloten verbannen worden uit het songfestival!Pommer wrote:al die debielen bij het songfestival :') ben ff aant kijken of NL doorgaat (niet dat het me ene zak kan schelen), en er komen de grootste mongolen voorbij, vooral die oostbloklanden
vreselijk ja. zelfde bij onsProject 141 wrote:
En het schap waar ze in moeten is ook fucking kut, op de onderste plank waar ze heletijd achter de schotjes blijven haken
nee vanochtend op schoolProject 141 wrote:Zit je nu nog in de klas?Ravenwood wrote:een gozer uit mn klas die ziet dat ik op hardtraxx zit, en vraagt of we hier ook nummers van scantraxx hebben.
heb ik ook een hele tijd gestaanProject 141 wrote:Ah bij ons zijn dat 2 verschillende gangen, zoutjes staan bij de frisdrank. Viel gister een doos rode wijn van een container, 5 flessen kapot en verspreidt over de vloerRavenwood wrote:vreselijk ja. zelfde bij ons![]()
ik moet nu altijd chips/zoutjes en wijn, chips/zoutjes is altijd makkelijk, wijn is kut want dan moet je voorzichtig zijn![]()
Sta zelf op 'internationaal', dat is echt alles van macaroni,soep,knakworst,vis,rijst,conimex-shit,pasta,sauzen,etc.
bij mij heeft het ook wel een poosje geduurd hoor, denk dat ie volgende week wel komt joh!Hoofdcoach wrote:Maandag Fusion shirt besteld, die middag al verzendmailtje maar nog steeds niks binnen. Track&trace zegt dat ie alleen voorgemeld is
Zwaar irritatiemomentje
dat wordt dus een lang weekend naar de klote gaan of niet?Josh-T wrote:Ik tegen maat gisteren: ga je donderdag 2 juni mee naar 2 Dangerous in Ekskuus?
Hij: oke is goed.
Vandaag: mailtje in m'n mailbox: verjaardagsfeest donderdag 2 juni.
En 2 andere maten doen het 3 juni terwijl ze dondersgoed weten dat de helft van de groep de dag erna naar Intents gaat.
Dus hele zware irritatie