Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 23:55 

Bierkoning

PierrePruuk schreef:
Serieus. Ik kan echt niet tegen volk dat 100 kilometer van amsterdam woont en nu opeens al jarenlang Ajax supporter is :')

Ik nomineer deze opmerking voor grootste failopmerking van het jaar

wtf heeft het er mee te maken met hoever iemand van een club afwoont? iedereen is toch ook fan van Barca of Arsenal of Real of weet ik het van wie, en daar wonen we toch ook honderden kilomers vandaan.
toen ik vroeger klein was en ik zag ajax spelen met spelers als Litmanen, vd Vaart, Zlatan, Machlas, noem maar op, vond ik dat altijd helemaal geweldig, waardoor ik ook supporter van ajax ben geworden, maar volgens jou mag ik geen supporter van ajax zijn omdat ik er te ver vanaf woon? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 00:07 

Donateur

Nou ja, ik vind het anders wel opvallend dat er vandaag ineens honderdduizenden mensen van buitenaf naar de hoofdstad trekken. Ik word echt kots en kotsmisselijk van dat nepvolk wat je nooit ziet, behalve als er wat te cheeren valt. Dan zijn ze opeens de grootste die-hards. Zum kotzen, echt waar.

Wat dat betreft gun ik t iemand als Chukkels wel, das tenminste een ekte ekte die z'n club door dik en dun is blijven steunen in het stadion, en er ook (of misschien juist vóóral) is als het niet loopt.

En verder is het gewoon een feit dat veel mensen alleen maar voor hunnie zijn omdat ze weet ik niet hoeveel titels hebben gewonnen en wel eens mooi hebben gevoetbald. Mja als je wint heb je vrienden. Zie AZ en Twente.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 00:12 

Bierkoning

Jah maar er wordt hier gedaan alsof dat alleen bij Ajax zo is, maar ik wil best weten hoeveel "supporters" twente er de laatste 2 jaar opeens bij heeft gekregen.

En daarnaast is het logisch dat er extra veel mensen zijn die op zo'n dag naar Amsterdam of Enschede afreizen, als jij voor die club bent en ze kunnen na 7 jaar weer eens kampioen worden begrijp ik best dat je dat mee wilt maken, en sommige mensen kunnen het zich niet veroorloven om elke week in het stadion te zitten, maar om dan gelijk voor "successupporter" uitgemaakt te worden vind ik ook te ver gaan, en natuurlijk zijn die er ook wel, en misschien wel vooral bij Ajax, maar je moet niet iedereen over één kam scheren die toevallig niet zo vaak in Amsterdam zijn

ps: ik vind het wel ontzettend jammer dat er dan weer figuren zijn die op elkaar gaan inslaan, echt heel triest volk
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 00:28 

Hardtraxx Veteran

mensen die over voetbal praten
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 00:50 

_dp_ schreef:

+118791759
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 00:59 

Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:

+100 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 01:12 

Banaanslak schreef:
_dp_ schreef:

+118791759

^9843572634572634
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 02:37 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:
Wat ik dan weer diep triest vind is dat de Ajacieden onderling dan maar gaan knokken op het museumplein. Serieus, je bent kampioen, vier feest. :')

Ben zelf voor Ajax, maar vind dat indd ook echt diep en diep triest! Slaat gewoon nergens op en die IQ-loze mensen verpesten het wederom voor de rest, want het word met het jaar strikter in de hoofdstad dood dit soort beelden op de tv. Gvd en uur omgelopen door de hekken die de politie plaatsten op alle plekken waar je noormaal gesproken zou lopen als je naar het station terug wou. Dit om de boel in de gaten te houden, omdat het in de voorgaande jaren een puinhoop was! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 08:22 

Hardtraxx Addict

wesskeej schreef:
hidde schreef:
Wat ik dan weer diep triest vind is dat de Ajacieden onderling dan maar gaan knokken op het museumplein. Serieus, je bent kampioen, vier feest. :')

Dat komt door de alcohol mijn vriend :)

Want mensen met alcohol op kunnen niet gezellig met elkaar feest vieren?

Volgens mij heeft Amsterdam wat dat betreft nog wel wat te leren van Enschede...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 08:26 

Artiest

Ja dat zeker, zonde, smet op een mooi feest (denk ik).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 09:43 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:
wesskeej schreef:
hidde schreef:

Dat komt door de alcohol mijn vriend :)

Want mensen met alcohol op kunnen niet gezellig met elkaar feest vieren?

Volgens mij heeft Amsterdam wat dat betreft nog wel wat te leren van Enschede...

46 aanhoudingen op ruim 150.000 man. Ik vind het wel meevallen. Maar het komt niet alleen maar door de alcohol. Heb ook genoeg 'sos-koppen' gezien daar.

En ja, Ajax heeft de grootste aanhang van Nederland, dus dan heb je relatief ook het meeste aantal mensen wat voor onrust 'kan' zorgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 09:52 

Artiest

Jullie ook opgevallen dat alle beelden van mensen die vochten op het journaal er minimaal 1 "getinte" jongeman bij stond :whistle:
Maar ja zulke dingen houd je altijd, het is zonde dat het gebeurd, zou toch juist niet moeten gebeuren, maar er zijn altijd een paar rotte appels die gewoon het IQ hebben van een bospaddestoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 11:10 

dat ik bij de jumbo boodschappen ga doen en dat ze faking veel dingen niet meer hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 12:42 

Project 141 schreef:
Ja is bij d Jumbo hier ook altijd, gelukkig werk ik er want dan loop ik gewoon het magazijn in om ff te zoeken

Heb je dan nog tips voor wanneer ze het meeste hebbrn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 12:45 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Jullie ook opgevallen dat alle beelden van mensen die vochten op het journaal er minimaal 1 "getinte" jongeman bij stond :whistle:
Maar ja zulke dingen houd je altijd, het is zonde dat het gebeurd, zou toch juist niet moeten gebeuren, maar er zijn altijd een paar rotte appels die gewoon het IQ hebben van een bospaddestoel.

Vond het ook wel dom dat ze er zo veel aandacht aan besteden op het nieuwds met die beelden erbij enzo, wat je nou uiteindelijk zag waren 5 mannen die aan het vechten waren en zo van het pat af waren dat ze bijna alles mis sloegen.. end an vertellen ze dat er 46 aanhoudingen zijn op de 150.000 man die der was... gaat toch helemaal nergens over dat ze daar uberhaubt aandacht aan besteden! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 12:55 

Artiest

Maximum schreef:

Vond het ook wel dom dat ze er zo veel aandacht aan besteden op het nieuwds met die beelden erbij enzo, wat je nou uiteindelijk zag waren 5 mannen die aan het vechten waren en zo van het pat af waren dat ze bijna alles mis sloegen.. end an vertellen ze dat er 46 aanhoudingen zijn op de 150.000 man die der was... gaat toch helemaal nergens over dat ze daar uberhaubt aandacht aan besteden! :lol:

Nou 46 man op de 150.000 is best logisch dat als het vlak voor je neus gebeurt en rond 46 man gewond raakt je er aandacht aan besteed.
Om nu te zeggen er waren 150.000 man dus dan stelt t niks voor...
Kun je net zo goed zeggen, Alphen werden 6 mensen beroofd van hun leven, agh op 16 miljoen inwoners stelt dat niks voor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 13:34 

Donateur

KSwoosh schreef:
Project 141 schreef:
Ja is bij d Jumbo hier ook altijd, gelukkig werk ik er want dan loop ik gewoon het magazijn in om ff te zoeken

Heb je dan nog tips voor wanneer ze het meeste hebbrn?

Ik heb wel een tip dat ze de 7 dagelijkse zekerheden hebben. Als ze een product niet hebben zijn ze verplicht voor de zelfde prijs (mocht het duurder zijn) een vervangend product aan je aan te bieden.
Het meeste is er altijd 's ochtends vroeg aangezien dan de vracht van de vorige dag helemaal is bijgevuld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 13:44 

Hardtraxx Elite

Op ieder feest is er wel ruzie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 13:48 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:

Nou 46 man op de 150.000 is best logisch dat als het vlak voor je neus gebeurt en rond 46 man gewond raakt je er aandacht aan besteed.
Om nu te zeggen er waren 150.000 man dus dan stelt t niks voor...
Kun je net zo goed zeggen, Alphen werden 6 mensen beroofd van hun leven, agh op 16 miljoen inwoners stelt dat niks voor :lol:

Ben ik het niet met je eens, is een vergelijking die je niet kan maken eigenlijk aangezien arrestaties iets anders is dan mensen die vermoord zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 13:51 

Artiest

We hebben het over gewonden en die vergelijking kun je wel maken.
Jij zegt cijfermatig doet het er niet toe dat 46 mensen misschien niet verder konden feesten, want er waren in totaal 150.000 mensen dus wat maken die 46 dan uit.
Ik zeg die 46 maken wel uit, of het er nu 46, 150 of 2 waren ik vind het achterlijke gang van zaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 14:19 

Hardtraxx Addict

We hebben het over gewonden en die vergelijking kun je wel maken.
Jij zegt cijfermatig doet het er niet toe dat 46 mensen misschien niet verder konden feesten, want er waren in totaal 150.000 mensen dus wat maken die 46 dan uit.
Ik zeg die 46 maken wel uit, of het er nu 46, 150 of 2 waren ik vind het achterlijke gang van zaken.

Er waren 80 000 man. En idd is t gewoon belachelijk dat vechten :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 14:43 

Hardtraxx Veteran

als je t niet vind kunnen ga dan maar lekker bij de mensenrechten werken ofzo

kan elk topic wat met voetbal te maken heeft niet gesloten worden tot volgend seizoen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 14:48 

Artiest

The Anim0l schreef:

kan elk topic wat met voetbal te maken heeft niet gesloten worden tot volgend seizoen :D

nee :P
En nutteloze reactie weer @ je eerste zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 18:40 

Hardtraxx Addict

The Anim0l schreef:

Wat een belachelijke onzin. Dat is net als zeggen ''Ga bij het wnf werken'' als jij zegt dat je geen kat mag slaan ofzo. Dan mag dus ongeveer niemand meer een mening hebben. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 19:31 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:
The Anim0l schreef:

Wat een belachelijke onzin. Dat is net als zeggen ''Ga bij het wnf werken'' als jij zegt dat je geen kat mag slaan ofzo. Dan mag dus ongeveer niemand meer een mening hebben. :')

ja maar alles word tegenwoordig zo verschrikkelijk opgeblazen, is het zelfde als er word gezegt dat als er 40 mensen worden opgepakt met drugs op een bv hardstyle feest van 30.000 man, dan is iedereen ook ineens drugsverslaafd en krijgen de normale mensen een stempel op hun voorhoofd gedrukt. en dan reageer ik ook maar zo
Vorige  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic