Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1296, 1297, 1298, 1299, 1300, 1301  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2025 23:50 

Hardtraxxer

Mark With A Tarrel schreef:
makrooy schreef:
Gwn lekker dorpsleven in gaan dan toch? Ik woon zelf in een dorp en toen pas leerde ik over mijzelf dat ik snel overprikkel raak maar was het zo gewend in de stad dat het mijn standaard mood was :P

Neem NMDA blokkers als je snel overprikkelt raakt in je kopje (nee niet MDMA). Magnesium of L-Theanine kan je oa bij de Holland & Barett kopen. Anders ket halen bij je dealer maar zou in dat geval even wachten met naar de sportschool gaan.

Volgende keer wel eerst sms'en.

l-theanine is echt top
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2025 20:01 

Hardtraxx Veteran

Ik heb zo'n electrisch kacheltje voor op de zolder. Die stond laatst vol te blazen maar helaas voor een oplaad kabel.
Toen ik dat door had dacht ik hé, laat ik de kabel maar voor de zekerheid weghalen.

Het gevolg, mijn hele hand onder het gesmolte plastic/omhulsel van de kabel, klauwen verbrand en kortsluiting veroorzaakt op de USB hub waar hij op aangesloten stond.

Helaas was dit ook gelijk een semi-unieke oplaad kabel voor mijn headset want god verbieden dat er een standaard gebruikt word.

tldr: klauwen verbrand aan een gesmolten kabel en nu op zoek naar of een vervangende kabel of een nieuwe headset.
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2025 20:50 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Ik heb zo'n electrisch kacheltje voor op de zolder. Die stond laatst vol te blazen maar helaas voor een oplaad kabel.
Toen ik dat door had dacht ik hé, laat ik de kabel maar voor de zekerheid weghalen.

Het gevolg, mijn hele hand onder het gesmolte plastic/omhulsel van de kabel, klauwen verbrand en kortsluiting veroorzaakt op de USB hub waar hij op aangesloten stond.

Helaas was dit ook gelijk een semi-unieke oplaad kabel voor mijn headset want god verbieden dat er een standaard gebruikt word.

tldr: klauwen verbrand aan een gesmolten kabel en nu op zoek naar of een vervangende kabel of een nieuwe headset.

Sterkte !
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2025 16:19 

Hardtraxx Elite

word echt te oud voor druks katers
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2025 16:23 

Hardtraxx Veteran

Ik ook voor alcohol katers xd
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2025 16:44 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
word echt te oud voor druks katers

xdxd
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2025 17:03 

Hardtraxx Elite

Justinhafc schreef:

alcohol = druks gr
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2025 21:34 

Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:

Gvd maar echt, afgelopen Zaterdag weer de halve dag in feutus houding gelegen op bed na een avondje Utrecht stad. Een paar keer cola richting het einde helpt zo veel, maar ik vergeet het iedere keer weer :P.
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2025 09:35 

Hardtraxx Veteran

Een échte alcoholkater heb ik nooit zo heel veel meer. Het is wel vaak de combinatie van alcohol met drugs die me slecht maken en dan voornamelijk door het weinig slapen.
Gek genoeg lijken mijn alcohol+drugs katers minder te zijn dan katers van uitsluitend alcohol. Inderdaad vroeger vroeger kon ik soms een halve dag he-le-maal niks van het uitsluitend zuipen.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2025 09:58 

Hardtraxx Veteran

Maandag naar de tandarts geweest voor een vulling die er gisterenochtend uitviel tijdens het ontbijt. Gisteren weer een nieuwe erin laten zetten en nu is deze er net wéér uitgevallen, deze keer compleet uit het niets.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2025 11:34 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Een échte alcoholkater heb ik nooit zo heel veel meer. Het is wel vaak de combinatie van alcohol met drugs die me slecht maken en dan voornamelijk door het weinig slapen.
Gek genoeg lijken mijn alcohol+drugs katers minder te zijn dan katers van uitsluitend alcohol. Inderdaad vroeger vroeger kon ik soms een halve dag he-le-maal niks van het uitsluitend zuipen.

Dit ervaar ik ook, vaak is een paar puntjes sos, voorheen 3mmc of zelfs een dipje mdma een "prima" oplossing gebleken tegen een echte kater. Met echte alcoholkaters kan ik prima een dag niet functioneren, vrij onhandig met een kleine.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2025 11:42 

Hardtraxx Addict

Ik prefereer de drugskater wel boven de alcoholkater tbh
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2025 11:48 

Hardtraxx Veteran

Denkeleda schreef:
Ik prefereer de drugskater wel boven de alcoholkater tbh

Alcoholkaters zijn echt niet te doen joh. Lig ik de hele dag compleet naar de tyfus in bed. Drugskaters voel je niets van. Is meer mentaal.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2025 15:13 

Hardtraxx Veteran

"smooth scrolling" op websites. Ik heb een goed functionerend(e) muiswiel/magic mouse/rechterduim, dankjewel.
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2025 14:43 

Hardtraxxer

DJ contests en alle bijbehorende oneindige commotie.
Bericht Geplaatst op 09 apr 2025 16:32 

Hardtraxx Elite

Boomers die hun irrelevante kenker mening wbt bepaalde muziekstijlen altijd als een feit opschrijven en de reddit vervuilen met dagelijkste ‘this style is shit’ met een hele kk essay vol met feitelijke onwaarheiden waarmee altijd anderen hun muzieksmaak gedegradeerd moet worden. Ze snappen ook echt niet dat door al dat gezever uptempo alleen maar groter wordt omdat men zich alleen maar meer gaat afzetten tegen dat gejank :aww:
Bericht Geplaatst op 09 apr 2025 16:50 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Boomers die hun irrelevante kenker mening wbt bepaalde muziekstijlen altijd als een feit opschrijven en de reddit vervuilen met dagelijkste ‘this style is shit’ met een hele kk essay vol met feitelijke onwaarheiden waarmee altijd anderen hun muzieksmaak gedegradeerd moet worden. Dacht dat men in groep 8 het verschil tussen feit en mening al wel geleerd had haha, overschat ik opnieuw weer eens het gemiddelde mensenbrein. Tijd om m’n reddit account te verwijderen want elke dag die braindead onzin moeten lezen van altijd dezelfde og raw / classics mensen is nou wel een keer klaar. Het is ook altijd eenrichtingsverkeer, wat willen ze nou precies bereiken.

Bericht Geplaatst op 09 apr 2025 16:51 

Hardtraxx Addict

Zaagkick schreef:
Boomers die hun irrelevante kenker mening wbt bepaalde muziekstijlen altijd als een feit opschrijven en de reddit vervuilen met dagelijkste ‘this style is shit’ met een hele kk essay vol met feitelijke onwaarheiden waarmee altijd anderen hun muzieksmaak gedegradeerd moet worden. Dacht dat men in groep 8 het verschil tussen feit en mening al wel geleerd had haha, overschat ik opnieuw weer eens het gemiddelde mensenbrein. Tijd om m’n reddit account te verwijderen want elke dag die braindead onzin moeten lezen van altijd dezelfde og raw / classics mensen is nou wel een keer klaar. Het is ook altijd eenrichtingsverkeer, wat willen ze nou precies bereiken.

Hoe heet je op reddit?
Bericht Geplaatst op 09 apr 2025 16:52 

Hardtraxx Elite

^ BoomerDestroyer69, succes

@rickfaced is dit gvd het irritatiemomentjes toppa of niet??
Bericht Geplaatst op 09 apr 2025 17:20 

Hardtraxx Addict

Zaagkick schreef:
Boomers die hun irrelevante kenker mening wbt bepaalde muziekstijlen altijd als een feit opschrijven en de reddit vervuilen met dagelijkste ‘this style is shit’ met een hele kk essay vol met feitelijke onwaarheiden waarmee altijd anderen hun muzieksmaak gedegradeerd moet worden. Ze snappen ook echt niet dat door al dat gezever uptempo alleen maar groter wordt omdat men zich alleen maar meer gaat afzetten tegen dat gejank :aww:

Niet m'n bedoeling om belerend met het vingertje te gaan wijzen hoor, maar ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom je je er zo door laat opnaaien. Ja, de comment in kwestie was natuurlijk vrij kansloos gezien de oorspronkelijke vraag, maar als je er vervolgens met twee gestrekte benen invliegt laat het zich natuurlijk raden dat die ander een lekker potje met je gaat bekvechten. Resultaat is altijd dat je beiden gefrustreerd achter je computer zit en het gesprek steeds giftiger wordt. Je zit al lang genoeg op Reddit en verschillende fora, dus ik zou denken dat je dit zelf stiekem ook wel weet. Zeker op Reddit verdwijnen dit soort dingen na een paar downvotes snel genoeg naar beneden, don't feed the trolls.
Bericht Geplaatst op 09 apr 2025 17:32 

Hardtraxx Elite

edit: sry dubbelpost
Bericht Geplaatst op 09 apr 2025 17:35 

Hardtraxx Elite

Je hebt gelijk, daarom ook tijd om reddit te verwijderen. Mijn toxic traits zijn dat ik verwacht dat mensen na een bepaalde leeftijd het verschil tussen mening en feit kunnen begrijpen, en dat ik niet zo goed ben in stupiditeit negeren, vooral als mijn smaak aangevallen wordt, wat wil je ook na 5000x dezelfde stront te lezen elke keer. Schijnt toch een ding te blijven in deze scene dat ‘mijn smaak objectief beter dan jouw smaak’ gelul. Dat is ook precies hoe je de scene uit elkaar drijft.
Bericht Geplaatst op 09 apr 2025 21:22 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Je hebt gelijk, daarom ook tijd om reddit te verwijderen.

hoho ik zit nog graag op reddit mattie pls don't sleep reddit naar de recycle bin.

Zaagkick schreef:
Mijn toxic traits zijn dat ik verwacht dat mensen na een bepaalde leeftijd het verschil tussen mening en feit kunnen begrijpen, en dat ik niet zo goed ben in stupiditeit negeren, vooral als mijn smaak aangevallen wordt, wat wil je ook na 5000x dezelfde stront te lezen elke keer.

Welkom in het post-truth era. Have fun.

P.s. feiten zijn niet meer dan de optelsom van meningen waarover een consensus bestaat.

Zaagkick schreef:
Schijnt toch een ding te blijven in deze scene dat ‘mijn smaak objectief beter dan jouw smaak’ gelul. Dat is ook precies hoe je de scene uit elkaar drijft.

Het heeft vooral met identiteit te maken.
Bericht Geplaatst op 10 apr 2025 09:28 

Hardtraxxer

Van die bezorgdiensten die aangeven dat je pakketje er is ergens tussen 10:00 en 18:00
Bericht Geplaatst op 10 apr 2025 09:36 

Hardtraxx Addict

alles met woke en onlyfans
Vorige  1 ... 1296, 1297, 1298, 1299, 1300, 1301  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic