Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1295, 1296, 1297, 1298, 1299, 1300  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2025 23:13 

Hardtraxxer

Net in de verkeerde trein gestapt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2025 01:44 

Hardtraxx Veteran

Sven-O schreef:

Toch niet naar polen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2025 09:06 

Hardtraxx Veteran

Martin Waus schreef:
Sven-O schreef:

Toch niet naar polen?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2025 13:11 

Hardtraxx Elite

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2025 23:02 

Hardtraxx Veteran

Weer gebeld door een of ander onbekend nummer net om 22u, jeukt natuurlijk meteen.

Nr staat te boek als spoofing, maar nr blijkt ook gewoon 1 op 1 van de rabobank te zijn (hun sustainability afdeling).

Dafuq, doet me hier aan denken:

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2025 20:49 

Hardtraxx Elite

Voor de zoveelste keer weer overprikkeld de gym uit moeten vluchten thanks overbevolking
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2025 14:34 

Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
Voor de zoveelste keer weer overprikkeld de gym uit moeten vluchten thanks overbevolking

Of niet naar de basicfit gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2025 14:50 

Hardtraxx Elite

STBM schreef:
Zaagkick schreef:

Ik ben allang overgestapt, de basic krijg ik meteen een hartaanval als ik daar nu naar binnen stap denk. Dit is in 1 van de 8 gyms in een 40k stadje ver, ver weg van de randstad. Vorig jaar was deze gym nog relatief rustig, tegenwoordig kan je niet om je as draaien zonder iemand aan te raken. Thanks overbevolking, want het is niet alleen in de basic. Gewoon veel te vol hier, er horen gwn geen bijna 20 miljoen mensen op 40k km2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2025 14:53 

Hardtraxx Elite

Je zit weer lekker op de klaagstoel he pikketanus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2025 14:54 

Hardtraxx Elite

Veel dingen in het leven die voor jou normaal zijn zijn een dagelijkste struggle bij neurodivergente mensen. Deze maatschappij is ook helemaal niet voor mij gemaakt, vertel mij wat. Sowieso leven wij als mens in een systeem, zoals wij in essentie totaal niet horen te leven, en niet iedereen kan evengoed omgaan met dat systeem en de maatschappij zoals die voor ons gecreƫerd is helaasch. Een absolute overkill aan mensen is voor veel mensen ook een struggle. Maar dit is het irritatiemomentjes toppa toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2025 15:01 

Hardtraxx Elite

Je hebt ook gelijk, dit is het klaagtoppa. Mijn klaagstuk is dat het lekker weer is en ik niet op het terras zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2025 15:23 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
Je hebt ook gelijk, dit is het klaagtoppa. Mijn klaagstuk is dat het lekker weer is en ik niet op het terras zit.

Ja kan jij mijn baas niet ff bellen, dan bel ik jouwe. Gaan we gewoon ff paar potjes bier kantelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2025 15:53 

Hardtraxx Veteran

Ik kan even geen bier meer zien :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2025 15:56 

Hardtraxx Elite

boomers met helmen op de fiets :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2025 16:32 

Hardtraxx Elite

corneelwr schreef:
pim__ schreef:

Ja kan jij mijn baas niet ff bellen, dan bel ik jouwe. Gaan we gewoon ff paar potjes bier kantelen.

Deal. Fiets ik alvast naar t terras. Tozzo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2025 00:03 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Gewoon veel te vol hier, er horen gwn geen bijna 20 miljoen mensen op 40k km2.

Wist je dat in een cirkel van 300km rond Roermond (dat is iets meer dan de afstand van zuid Limburg naar noord goningen) 72 miljoen mensen wonen? Zo ongeveer het meest dichtbevolkte gebied van Europa, 1/10e van de populatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2025 01:58 

Hardtraxx Elite

Mark With A Tarrel schreef:
Zaagkick schreef:
Gewoon veel te vol hier, er horen gwn geen bijna 20 miljoen mensen op 40k km2.

Wist je dat in een cirkel van 300km rond Roermond (dat is iets meer dan de afstand van zuid Limburg naar noord goningen) 72 miljoen mensen wonen? Zo ongeveer het meest dichtbevolkte gebied van Europa, 1/10e van de populatie.

Sick. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2025 10:30 

Hardtraxx Veteran

SMS MWAT-AAN naar 0906 voor meer leuke edoch zorgwekkende feitjes.!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2025 10:33 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

Zojuist verzonden dus ik wacht op de volgende facts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2025 12:36 

Hardtraxx Veteran

Op deze site kun je zelf zo'n cirkel trekken op de kaart:

https://www.maps.ie/population/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2025 19:01 

Hardtraxxer

Gedaan, 300 km (dat is iets minder dan van Groningen naar Zuid-Limburg) vanuit Luxemburg. Daar wonen maar liefst 85 miljoen mensen, meer dan 1/10 van heel Europa.

Of mag ik alle mensen in de Roermondcirkel niet meerekenen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2025 20:24 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Rickzel schreef:

Zojuist verzonden dus ik wacht op de volgende facts.

Direct naast Roermond ligt Noordrijn-Westfalen wat 18 miljoen inwoners kent op ietsje minder grond dan Nederland.

Iig; had dat eens opgezocht voor een werkgerelateerde presentatie voor een uitwisseling met onze Duitsland broeders mbt autonomie in voedselvoorziening. 240 miljoen maaltijden per dag die binnen die cirkel verzorgd dienen te worden.

@Riis datasets zullen verschillen, ik had het toen via population explorer opgezocht (2016 data). Gaat om het idee / orde grote weergeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2025 20:30 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
STBM schreef:
Zaagkick schreef:

Ik ben allang overgestapt, de basic krijg ik meteen een hartaanval als ik daar nu naar binnen stap denk. Dit is in 1 van de 8 gyms in een 40k stadje ver, ver weg van de randstad. Vorig jaar was deze gym nog relatief rustig, tegenwoordig kan je niet om je as draaien zonder iemand aan te raken. Thanks overbevolking, want het is niet alleen in de basic. Gewoon veel te vol hier, er horen gwn geen bijna 20 miljoen mensen op 40k km2.

Gwn lekker dorpsleven in gaan dan toch? Ik woon zelf in een dorp en toen pas leerde ik over mijzelf dat ik snel overprikkel raak maar was het zo gewend in de stad dat het mijn standaard mood was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2025 20:35 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Gwn lekker dorpsleven in gaan dan toch? Ik woon zelf in een dorp en toen pas leerde ik over mijzelf dat ik snel overprikkel raak maar was het zo gewend in de stad dat het mijn standaard mood was :P

Neem NMDA blokkers als je snel overprikkelt raakt in je kopje (nee niet MDMA). Magnesium of L-Theanine kan je oa bij de Holland & Barett kopen. Anders ket halen bij je dealer maar zou in dat geval even wachten met naar de sportschool gaan.

Volgende keer wel eerst sms'en.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2025 20:44 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
makrooy schreef:

Neem NMDA blokkers als je snel overprikkelt raakt in je kopje (nee niet MDMA). Magnesium of L-Theanine kan je oa bij de Holland & Barett kopen. Anders ket halen bij je dealer maar zou in dat geval even wachten met naar de sportschool gaan.

Volgende keer wel eerst sms'en.

Oh maar zo heftig is het bij mij niet hoor, kan prima in een drukke sportschool rond lopen. Ik heb vooral last van geluid van bijvoorbeeld auto's en scooters :D Erg sensitief met gehoor en geur.

Mensen kan ik prima hebben, meestal.
Vorige  1 ... 1295, 1296, 1297, 1298, 1299, 1300  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic