Net in de verkeerde trein gestapt 
Toch niet naar polen?Sven-O wrote:Net in de verkeerde trein gestapt
Toch niet naar polen?Sven-O wrote:Net in de verkeerde trein gestapt
Martin Waus wrote:Toch niet naar polen?Sven-O wrote:Net in de verkeerde trein gestapt

Of niet naar de basicfit gaanZaagkick wrote:Voor de zoveelste keer weer overprikkeld de gym uit moeten vluchten thanks overbevolking
Ik ben allang overgestapt, de basic krijg ik meteen een hartaanval als ik daar nu naar binnen stap denk. Dit is in 1 van de 8 gyms in een 40k stadje ver, ver weg van de randstad. Vorig jaar was deze gym nog relatief rustig, tegenwoordig kan je niet om je as draaien zonder iemand aan te raken. Thanks overbevolking, want het is niet alleen in de basic. Gewoon veel te vol hier, er horen gwn geen bijna 20 miljoen mensen op 40k km2.STBM wrote:Of niet naar de basicfit gaanZaagkick wrote:Voor de zoveelste keer weer overprikkeld de gym uit moeten vluchten thanks overbevolking
Ja kan jij mijn baas niet ff bellen, dan bel ik jouwe. Gaan we gewoon ff paar potjes bier kantelen.pim__ wrote:Je hebt ook gelijk, dit is het klaagtoppa. Mijn klaagstuk is dat het lekker weer is en ik niet op het terras zit.
Deal. Fiets ik alvast naar t terras. Tozzo!corneelwr wrote:Ja kan jij mijn baas niet ff bellen, dan bel ik jouwe. Gaan we gewoon ff paar potjes bier kantelen.pim__ wrote:Je hebt ook gelijk, dit is het klaagtoppa. Mijn klaagstuk is dat het lekker weer is en ik niet op het terras zit.
Zaagkick wrote:Gewoon veel te vol hier, er horen gwn geen bijna 20 miljoen mensen op 40k km2.
Sick.Mark With A Tarrel wrote:Zaagkick wrote:Gewoon veel te vol hier, er horen gwn geen bijna 20 miljoen mensen op 40k km2.
Wist je dat in een cirkel van 300km rond Roermond (dat is iets meer dan de afstand van zuid Limburg naar noord goningen) 72 miljoen mensen wonen? Zo ongeveer het meest dichtbevolkte gebied van Europa, 1/10e van de populatie.
Zojuist verzonden dus ik wacht op de volgende facts.Rickzel wrote:SMS MWAT-AAN naar 0906 voor meer leuke edoch zorgwekkende feitjes.!
Direct naast Roermond ligt Noordrijn-Westfalen wat 18 miljoen inwoners kent op ietsje minder grond dan Nederland.Remi wrote:Zojuist verzonden dus ik wacht op de volgende facts.Rickzel wrote:SMS MWAT-AAN naar 0906 voor meer leuke edoch zorgwekkende feitjes.!
Gwn lekker dorpsleven in gaan dan toch? Ik woon zelf in een dorp en toen pas leerde ik over mijzelf dat ik snel overprikkel raak maar was het zo gewend in de stad dat het mijn standaard mood wasZaagkick wrote:Ik ben allang overgestapt, de basic krijg ik meteen een hartaanval als ik daar nu naar binnen stap denk. Dit is in 1 van de 8 gyms in een 40k stadje ver, ver weg van de randstad. Vorig jaar was deze gym nog relatief rustig, tegenwoordig kan je niet om je as draaien zonder iemand aan te raken. Thanks overbevolking, want het is niet alleen in de basic. Gewoon veel te vol hier, er horen gwn geen bijna 20 miljoen mensen op 40k km2.STBM wrote:Of niet naar de basicfit gaanZaagkick wrote:Voor de zoveelste keer weer overprikkeld de gym uit moeten vluchten thanks overbevolking
Neem NMDA blokkers als je snel overprikkelt raakt in je kopje (nee niet MDMA). Magnesium of L-Theanine kan je oa bij de Holland & Barett kopen. Anders ket halen bij je dealer maar zou in dat geval even wachten met naar de sportschool gaan.makrooy wrote: Gwn lekker dorpsleven in gaan dan toch? Ik woon zelf in een dorp en toen pas leerde ik over mijzelf dat ik snel overprikkel raak maar was het zo gewend in de stad dat het mijn standaard mood was
Oh maar zo heftig is het bij mij niet hoor, kan prima in een drukke sportschool rond lopen. Ik heb vooral last van geluid van bijvoorbeeld auto's en scootersMark With A Tarrel wrote:Neem NMDA blokkers als je snel overprikkelt raakt in je kopje (nee niet MDMA). Magnesium of L-Theanine kan je oa bij de Holland & Barett kopen. Anders ket halen bij je dealer maar zou in dat geval even wachten met naar de sportschool gaan.makrooy wrote: Gwn lekker dorpsleven in gaan dan toch? Ik woon zelf in een dorp en toen pas leerde ik over mijzelf dat ik snel overprikkel raak maar was het zo gewend in de stad dat het mijn standaard mood was
Volgende keer wel eerst sms'en.