Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1292, 1293, 1294, 1295, 1296
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2025 22:57 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Vlammenwerper geluidseffecten in Hardstyle video's

Sjonge jonge weer zo'n voorbeeld.

Gr. ff naar Genietnomentjes topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2025 12:36 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Vgm heb ik zo'n beetje de oudste kinderen van iedereen hier gok ik, dus stuur maar DM als je oppas nodig hebt, doe ik m'n oudste een OV chipkaart in de hand en stuur ik d'r het land in.

Heeft mijn zoon dan straks ook een afkeer van Da Tweekaz en een vreemde haat jegens MYST?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2025 20:05 

Hardtraxx Veteran

Je bent slecht op de hoogte! Ben juist groot liefhebber van MYST. Heb afgelopen zomer nog een potje gejankt op een plaat van hem op Decibel #nohomo
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2025 09:09 

Hardtraxx Veteran

Emre die uptempo rotzooi deelt in het Genietmomentjes topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2025 10:58 

Hardtraxx Veteran

Autoruiten die aan de binnenkant bevriezen. Heb dit bij de oude auto nog nooit gehad. Deze komt uit 2019 dus je zou zeggen dat er niet zoveel kieren en gaten zijn waardoor het vocht binnenkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2025 15:42 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Autoruiten die aan de binnenkant bevriezen. Heb dit bij de oude auto nog nooit gehad. Deze komt uit 2019 dus je zou zeggen dat er niet zoveel kieren en gaten zijn waardoor het vocht binnenkomt.

Dat de binnenkant bevriest nog niet gehad maar wel dat er veel vocht in de auto is. Mijn model komt uit 2024 notabene en heb ik pas 3m.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2025 16:32 

Hardtraxx Addict

corneelwr schreef:
Emre die uptempo rotzooi deelt in het Genietmomentjes topic.

Het is een beatboxer :lol: ik vind het best knap, maar boehoe uptempo kut boehoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2025 21:03 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:

Zoiets had ik ook vorig jaar. 'Kutauto!1!! Tyfusding!@!@'
Had m'n vrouw een natte handdoek onder de stoel liggen (why?)
Ja dan beslaat de zooi ook van binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2025 10:05 

Hardtraxx Veteran

Vaak verkijk je je ook wel op hoeveel water je mee naar binnen loopt bij regen/sneeuw en dat soort momenten
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2025 11:31 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Kan je wel 1 troost geven: je weerstand wordt zo goed na die eerste periode, ben zelf al 2 jaar niet meer ziek geweest hahaha.

Gejinxt, zit nu thuis met buikbriep, RIP :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2025 12:46 

Hardtraxxer

De gevolgend van de cyberaanval op de TU Eindhoven :mad: Er is sinds vandaag weer een tijdelijk wifinetwerk op de campus maar dat werkt nog maar half & hetzelfde geldt voor OneDrive, Outlook, Teams etc. Ik ben nu bezig met mijn afstudeeronderzoek en kan ook niet meer in de software die ik gebruik voor mijn simulaties...

"Vandaag is op de TU/e-campus weer een wifi-netwerk beschikbaar. Het zal naar verwachting nog weken duren voordat alle functionaliteit volledig is hersteld." :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2025 13:32 

Hardtraxx Veteran

Sven-O schreef:
De gevolgend van de cyberaanval op de TU Eindhoven :mad: Er is sinds vandaag weer een tijdelijk wifinetwerk op de campus maar dat werkt nog maar half & hetzelfde geldt voor OneDrive, Outlook, Teams etc. Ik ben nu bezig met mijn afstudeeronderzoek en kan ook niet meer in de software die ik gebruik voor mijn simulaties...

"Vandaag is op de TU/e-campus weer een wifi-netwerk beschikbaar. Het zal naar verwachting nog weken duren voordat alle functionaliteit volledig is hersteld." :slow:

Vooral bizar omdat het in 2022 ook al raak was. Kan je niet inloggen in de M36 tenant omdat de AD servers offline zijn vanuit de IT afdeling dat je weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2025 14:50 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Sven-O schreef:

Vooral bizar omdat het in 2022 ook al raak was. Kan je niet inloggen in de M36 tenant omdat de AD servers offline zijn vanuit de IT afdeling dat je weet?

Het enige wat ik weet is dat alle interne servers zijn offline gehaald, dus niks werkt. Alle barren / cafetaria's / horeca dingen zijn dicht omdat ze niet kunnen betalen & in de werkplaats van de bouwkunde faculteit kun je om diezelfde reden ook geen materialen kopen om modellen te maken. In het sportcentrum kunnen ze geen reserveringen meer inzien en lag maandag blijkbaar ook de verwarming er uit. Mensen kunnen niet in de online omgeving met stof die ze moeten leren voor hun tentamens van volgende week & de toetssoftware van sommige digitale tentamens werkt ook (nog) niet. Impact is best groot voor veel mensen, mede doordat de hele academische planning nu een week is opgeschoven.

Ik heb nu een trial licentie voor m'n software kunnen fixen en zit met 4 vrienden op iemand hotspot met onbeperkt data dus kan weer door, maar ideaal is anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2025 17:45 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Sven-O schreef:

Beetje ironisch ook aangezien dat ze in deze regio de eerste gecertificeerde cyber secure regio willen worden van Europa. Benadrukt tegelijkertijd ook het belang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2025 19:30 

Hardtraxx Addict

schaam me dood mja. om het van me af te typen dan maar. het is meer dan gewoon een 'irritatiemomentje' maar weet niet echt waar dit anders te plaatsen. dus. vriendloos en daardoor flink social awkward geworden zijn op een leeftijd waarin het bijna onmogelijk is om nieuwe vrienden (met gezamenlijke interesses) te maken omdat +- 70% al een huisje boompje beestje bestaan leeft. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2025 19:52 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
schaam me dood mja. om het van me af te typen dan maar. het is meer dan gewoon een 'irritatiemomentje' maar weet niet echt waar dit anders te plaatsen. dus. vriendloos en daardoor flink social awkward geworden zijn op een leeftijd waarin het bijna onmogelijk is om nieuwe vrienden (met gezamenlijke interesses) te maken omdat +- 70% al een huisje boompje beestje bestaan leeft. :(

Hey joh. Uitschietertjes mogen. We zijn allemaal mensen.

Waar woon je?

Op Reddit zie ik regelmatig van dit soort posts voorbij komen wil je je hart even op een betere plek luchten; https://www.reddit.com/r/Netherlands/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2025 20:31 

Hardtraxx Crew

Zaagkick schreef:

Vind t niks om je voor te schamen hoor, zit in de exact zelfde boot. Denk dat t ook wel vaker voorkomt dan je zou denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2025 22:42 

Hardtraxx Addict

:loving:, ik zal jullie een dm sturen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2025 00:54 

Hardtraxxer

Zaagkick schreef:

Ben ook vriendloos! Daarentegen gelukkig wel een gezin waarmee ik druk bezig ben, dat scheelt wel heel wat. Maar vrienden, nee. Heb momenteel ook de energie niet meer om nieuwe vrienden te maken ofzo. Ben er redelijk onverschillig in geworden. Heb hier en daar nog wel wat contact maar écht vrienden, nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2025 15:30 

Hardtraxx Elite

Probeer eens nieuwe hobby's/sporten? Het moet je natuurlijk liggen, maar ik heb ik denk in de afgelopen 2 jaar al een stuk of 15 mensen ontmoet, waar ik nu nog mee padel. (ook via padel ontmoet).

Om op je andere punt terug te komen, ik merk zelf ook dat sinds ik samen ben, ik een stuk minder tijd heb voor m'n vrienden. Waarik vroeger elke vrijdag en zaterdag met vrienden op stap was en a la minute dingen konden doen moeten we het nu echt 2 maanden van te voren plannen ongeveer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2025 21:43 

Hardtraxxer

Zaagkick je bent mn broeder man niet stressen. Is minder zeldzaam dan je denkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2025 22:29 

Hardtraxx Addict

Ik had niet zoveel begrip verwacht. Thanks boys (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2025 20:14 

Hardtraxx Veteran

Ik ken dat gevoel wel Emre en je hoeft je er echt niet voor te schamen. Ik ben vanwege BPD symptomen (zoals veel isoleren wanneer het niet goed gaat, moeilijk mensen kunnen vertrouwen en emotionele instabiliteit, heb de diagnose sinds begin 2021) altijd behoorlijk slecht geweest in het onderhouden (en eigenlijk ook aangaan) van vriendschappen waardoor ik (op feestjes af en toe na, veel minder dan vroeger) sinds 2017 oid vrijwel geen sociaal leven meer heb. Ik heb wel een paar heel waardevolle online vriendschappen maar dat is toch heel anders en geeft een ander soort voldoening. Zou ook wel graag meer irl vriendschappen willen, maar inderdaad als je eenmaal in dat isolement zit en je social skills voor je gevoel achteruit zijn gegaan dan is het heel lastig om daar uit te komen.
Vorige  1 ... 1292, 1293, 1294, 1295, 1296
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic