Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1292, 1293, 1294, 1295, 1296  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2025 13:08 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Voor de verzekeringsmaatschappij zit je nog fout ook als je er achterop rijdt vgm :x

Daar heb je dashcams voor. Als de voorganger echt ineens plotseling heel hard remt, dan kan dat als roekeloos rijgedrag worden aangemerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2025 18:50 

Hardtraxxer

Ik sta dagelijks in de file daar dus ik zie het elke dag gebeuren. Levensgevaarlijk inderdaad. Je gaat niet zomaar stilstaan op de snelweg terwijl er geen file is op die baan. Had zelf een keer dat een tering vrachtwagen achteruit ging rijden op een uitvoegstrook. Ik keihard toeteren en m in z’n achteruit gooien wat ook levensgevaarlijk is, maar ik kon niet anders want zou anders met de auto onder die vrachtwagen zitten. Je zou hopen dat er net politie is die dat ziet, want dan kan je je rijbewijs wel inleveren volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2025 08:19 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
ULTIMO schreef:
Voor de verzekeringsmaatschappij zit je nog fout ook als je er achterop rijdt vgm :x

Daar heb je dashcams voor. Als de voorganger echt ineens plotseling heel hard remt, dan kan dat als roekeloos rijgedrag worden aangemerkt.

Ja in mn eigen autos heb ik dashcams hangen, bijvoorbeeld voor zulke gevallen

Maar de meeste kilometers maak ik met een pool auto van het werk en daar hangt natuurlijk geen dashcam in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2025 13:02 

Hardtraxx Veteran

Huisapotheker schreef:
Meerdere keren in 2-3 maanden tijd aangestoken worden met buikgriep, RS-virus, griep door je kind. Ben nu al zo vaak ziek geweest van werk dat t beschamend wordt. Gisteren ook ziek naar huis gegaan met buikgriep + 4 uur slaap. Functioneerde totaal niet

Haha herkenbaar, al die teringzooi van de opvang meegenomen, kan je wel 1 troost geven: je weerstand wordt zo goed na die eerste periode, ben zelf al 2 jaar niet meer ziek geweest hahaha.

Oudste gaat nu naar de basisschool, benieuwd of daar nog wat goorlapperij van mee naar huis komt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2025 13:25 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
goorlapperij

Ik hou van dit woord
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2025 16:15 

Hardtraxx Veteran

Vlammenwerper geluidseffecten in Hardstyle video's
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2025 16:40 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Vlammenwerper geluidseffecten in Hardstyle video's

Qlimax fluitje: Hold my beer!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2025 20:12 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Huisapotheker schreef:
Meerdere keren in 2-3 maanden tijd aangestoken worden met buikgriep, RS-virus, griep door je kind. Ben nu al zo vaak ziek geweest van werk dat t beschamend wordt. Gisteren ook ziek naar huis gegaan met buikgriep + 4 uur slaap. Functioneerde totaal niet

Haha herkenbaar, al die teringzooi van de opvang meegenomen, kan je wel 1 troost geven: je weerstand wordt zo goed na die eerste periode, ben zelf al 2 jaar niet meer ziek geweest hahaha.

Oudste gaat nu naar de basisschool, benieuwd of daar nog wat goorlapperij van mee naar huis komt :lol:

Laat me raden, je slaapt inmiddels ook wel beter. Want weinig slapen wordt extreem onderschat hoe slecht het is voor je imuumsysteem. Als ik mij goed herinner had je met 6 uur slaap tov 7 uur slaap al 50% meer kans om een verkoudheid te krijgen als je in een kamer zit met iemand die verkouden is.

Ouders zijn niet alleen vaak ziek omdat hun baby vaak ziek is. Maar ook omdat kers verse ouders echt heel weinig slapen meestal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2025 20:29 

Hardtraxx Veteran

Was het maar zo'n feest, heb nog een kleine van 2,5 die elke nacht tussen 02:00 en 04:00 oorlog maakt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2025 20:52 

Hardtraxx Veteran

Pfff jezus en ik klagen omdat mijn 11 maand baby 1x per nacht moeilijk doet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2025 22:18 

Hardtraxx Addict

bedankt nu kijk ik er nog meer tegenop volgens mij is het beter voor de wereld dat ik geen kinderen krijg mja yolo
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2025 22:19 

Hardtraxx Veteran

Mijn zoon slaapt sinds dag 1 de hele nacht door zonder gezeik. Nu hij 2 en 3 maanden en kan je vertellen dat ik juist nu vaker ziek ben als daarvoor :P ik eet goed/gezond, drink voldoende en slaap oke. Dus geen idee waarom het nu steeds toeslaat elke keer
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2025 23:06 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Mijn zoon slaapt sinds dag 1 de hele nacht door zonder gezeik. Nu hij 2 en 3 maanden en kan je vertellen dat ik juist nu vaker ziek ben als daarvoor :P ik eet goed/gezond, drink voldoende en slaap oke. Dus geen idee waarom het nu steeds toeslaat elke keer

Die van ons sliep als een engel tot haar 8ste maand. 7 tot 7 zonder problemen. Daarna vrij bergafwaarts. Soms uren achter elkaar wakker snachts.

En tja immuunsysteem is gewoon ontzettend complex uiteindelijk. Soms ook gewoon pech.

Zaagkick schreef:
bedankt nu kijk ik er nog meer tegenop volgens mij is het beter voor de wereld dat ik geen kinderen krijg mja yolo

Kan ook zoveel voldoening geven en een reden geven om te leven. Dit klinkt heel gek, maar ik hoop dat je het zo mag ervaren als het zo ver is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2025 23:25 

Hardtraxxer

Ik wil niet opscheppen, maar die van ons slaapt uit tot half 11 ‘s ochtends :lol:. Laatste periode gaat t wat lastiger met in slaap vallen ‘‘s avonds, maar daarvoor nooit problemen gehad. Periodes van 10-12 uur wakker op een rij en dan tot 23 uur ‘‘s avonds wakker zijn heb ik tot nu toe nog niet meegemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2025 07:24 

Hardtraxx Newbie

Hier noemen ze dat een lui varken
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2025 07:48 

Hardtraxx Veteran

Huisapotheker schreef:
Ik wil niet opscheppen, maar die van ons slaapt uit tot half 11 ‘s ochtends :lol:. Laatste periode gaat t wat lastiger met in slaap vallen ‘‘s avonds, maar daarvoor nooit problemen gehad. Periodes van 10-12 uur wakker op een rij en dan tot 23 uur ‘‘s avonds wakker zijn heb ik tot nu toe nog niet meegemaakt

Weet niet hoe oud die van jou is maar een baby (?) zo lang uit laten slapen is ook niet echt goed :P

Die van ons is nu 6,5 maand, de eerste 3 maanden altijd slapen zonder gezeik en de laatste 3 maanden constant gezeik met inslapen en als ie dan eindelijk slaapt wordt ie 3 of 4 keer per nacht jankend wakker terwijl er niks aan de hand is. T is zwaar... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2025 13:52 

Hardtraxxer

Ondertussen 2 jaar. In baby tijd werd ze wel eerder wakker. Sinds dat ze 1 is houdt ze heel erg van uitslapen. T is niet alsof we erdoorheen slapen want ik zie op de camera gewoon dat ze slaapt

T zijn idd soms pittige periodes waar je als ouder doorheen moet
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2025 14:16 

Hardtraxx Veteran

Fases idd. Het klinkt allemaal erg negatief maar denk dat iedereen het er wel mee eens is dat dit niet opweegt tegen over wat je terug krijgt met zon kleine :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2025 14:30 

Hardtraxx Veteran

Tijd voor een hardtraxx topic voor jonge vaders. :lol:
Heerlijk, we klagen allemaal over nieuwe hardstyle, vroeger was alles beter, feesten moeten overdag en onze kinderen maken ons moe en ziek.

Wij hebben er 2, oudste is 3 en jongste 1. Ik ben aardig gewend aan af en toe er snachts uit moeten. Al valt het echt reuze mee bij ons. Vooral de 2e zijn de moeilijke nachten op 1 hand te tellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2025 15:00 

Hardtraxx Veteran

Ja mijn oudste was ook een perfect kind, die sliep al vanaf het begin door. Maar mijn jongste lijkt wat meer op mij en is gewoon een chaotische mafklapper. Die kleine smeagol raakt in een halve psychose als ze d'r speen kwijt is 's nachts. Maar nu ook beetje leeftijd dat de fantasie op hol slaat, dat in combinatie met laatst al dat vuurwerk, helpt ook niet mee dat ze snachts soms bang is.

Geweldig kind wel, maar totaal niet goed wijs :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2025 15:42 

Hardtraxx Veteran

Hoe kinderen soms je kunnen verrassen ook met wat ze al weten of kunnen.
Onze oudste had laatst een pistool gemaakt van duplo... toen dacht ik, shit hoe kent hij dat nou weer.
Toen zei hij pang en ging hij rondjes rennen in de kamer. Bleek dat hij dat even daarvoor gezien had op tv. Schaatsen was er op.... Het was een startschot. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2025 16:12 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:

Let's go! Hier de eerste op komst aankomende zomer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2025 16:19 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Hoe kinderen soms je kunnen verrassen ook met wat ze al weten of kunnen.
Onze oudste had laatst een pistool gemaakt van duplo... toen dacht ik, shit hoe kent hij dat nou weer.
Toen zei hij pang en ging hij rondjes rennen in de kamer. Bleek dat hij dat even daarvoor gezien had op tv. Schaatsen was er op.... Het was een startschot. :lol:

Kinderen pakken echt belachelijk snel dingen op. Blijf mij dat ook verbazen en vooral dat qx zien vaak al voldoende is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2025 16:55 

Hardtraxx Veteran

Vgm heb ik zo'n beetje de oudste kinderen van iedereen hier gok ik, dus stuur maar DM als je oppas nodig hebt, doe ik m'n oudste een OV chipkaart in de hand en stuur ik d'r het land in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2025 17:00 

Hardtraxx Veteran

Denkeleda schreef:
Parvuz schreef:

Let's go! Hier de eerste op komst aankomende zomer.

Done!
Vorige  1 ... 1292, 1293, 1294, 1295, 1296  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic