Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1291, 1292, 1293, 1294, 1295, 1296  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2024 11:07 

Hardtraxx Veteran

Zat even op m'n dooie gemak wat nieuwe unreleased plaatjes van de laatste tijd te checken, maar dit gaat mij wel wat ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2024 16:28 

Hardtraxx Addict

van die linkse goedmensen die continu hun 'wereldverbeterende' visie blijven pushen tot het iedereen zn strot uitkomt. het continue bemoeien en vingertje wijzen. kijk mij goed en bewust zijn. ok opkankere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2024 18:47 

Hardtraxxer

idd ZUURlinks vuile DEUGnichten ik eet TWEE KEER zoveel VLEES voor ELKE VEGANIST luxemburgsevlag.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2024 19:35 

Hardtraxx Addict

UptempoSoldaat0411 schreef:
idd ZUURlinks vuile DEUGnichten ik eet TWEE KEER zoveel VLEES voor ELKE VEGANIST luxemburgsevlag.jpg

Ja dat zijn nare typetjes he. Maar als ik gewoon met mensen chill en het over alledaagse dingen gaat komt de eerste zure veroordeling over hoe ik en/of anderen hun leven 'moeten' leven komt in mijn geval tot nu toe altijd van links, dat er een domrechts kliekje is die zulk soort dingen post om te provoceren verandert niets aan wat ik zei.

doe gwn je eige kk ding, zonder je eige kk ding te pushe op alles en iedereen, geldt voor politieke mening, godsdienst of wat dan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2024 21:50 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:

doe gwn je eige kk ding, zonder je eige kk ding te pushe op alles en iedereen, geldt voor politieke mening, godsdienst of wat dan ook.

Maar jouw kk ding verneukt de wereld, en daar heb ik last van, dus beter pas je je gedrag aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2024 22:16 

Hardtraxx Addict

Mark With A Tarrel schreef:
Zaagkick schreef:

Maar jouw kk ding verneukt de wereld, en daar heb ik last van, dus beter pas je je gedrag aan.

ik wou dat ik zo'n probleemloos rustig leventje had dat ik me bezig kon houden wereldproblematiek en de problemen van ieder ander willekeurig persoon buiten m'n eigen persoonlijke kring, maar helaas is dat niet voor iedereen een gegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2024 22:19 

Hardtraxx Veteran

Je denkt dat je nu problemen hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2024 22:21 

Hardtraxx Addict

Je denkt dat je nu problemen hebt?

edit: verwijderd vanwege liever geen persoonlijke details online
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2024 22:25 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Zaagkick schreef:

ik wou dat ik zo'n probleemloos rustig leventje had dat ik me bezig kon houden wereldproblematiek en de problemen van ieder ander willekeurig persoon buiten m'n eigen persoonlijke kring, maar helaas is dat niet voor iedereen een gegeven.

Ik wil niet kut en irritant doen, maar ik heb alles behalve een rustig leventje gehad en ik maak mij veel zorgen om klimaat en milieu :P Daar hoef je echt niet een probleemloos leven voor te hebben.

Ik wil je verder niet judgen dat je geen zorgen om maakt trouwens. Al helemaal niet als je je geen zorgen maakt om oekraine of israel. We hebben ook niet de mentale capaciteit om alle wereld problemen zorgen te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2024 22:28 

Hardtraxx Addict

Citaat:
Ik wil niet kut en irritant doen, maar ik heb alles behalve een rustig leventje gehad en ik maak mij veel zorgen om klimaat en milieu :P Daar hoef je echt niet een probleemloos leven voor te hebben.

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2024 22:39 

Hardtraxx Crew

Discussie mag altijd, maar het kan ook gewoon zonder "kk dit, kk dat" gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2024 22:43 

Hardtraxxer

Zaagkick schreef:

heel mooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2024 22:46 

Hardtraxxer

Sterkte Zaagkick!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2024 22:48 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
en MWAK kk op met 'je denkt dat je problemen hebt'. want ik was oprecht liever in een oorlogsgebied geboren en vroeg gestorven dan de walgelijke hel van m'n eigen leven die ik geleefd heb opnieuw te leven. met je domlinkse oordeel gelijk. aan het klimaat moeten denken van linkse rakkers terwijl ik mezelf meer dan de helft van de dagen die ik op aarde ben in slaap heb gejankt. naaaaah.

Kerel, doe niet zo triggered je bent op Hardtraxx je moet het hier allemaal niet zo serieus nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2024 22:54 

Hardtraxx Addict

Zaagkick schreef:
en MWAK kk op met 'je denkt dat je problemen hebt'. want ik was oprecht liever in een oorlogsgebied geboren en vroeg gestorven dan de walgelijke hel van m'n eigen leven die ik geleefd heb opnieuw te leven. met je domlinkse oordeel gelijk. aan het klimaat moeten denken van linkse rakkers terwijl ik mezelf meer dan de helft van de dagen die ik op aarde ben in slaap heb gejankt. naaaaah.

Kerel, doe niet zo triggered je bent op Hardtraxx je moet het hier allemaal niet zo serieus nemen.

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2024 23:21 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
domlinks

Het feit dat ik deze benaming nu voor het eerst lees en domrechts wel zegt een hoop

Zaagkick schreef:
als ik met 1 knop de wereld een goede plek kon maken zou ik er meteen op rammen

Precies, en daarom moeten er soms offers worden gebracht, en wordt er soms van ons gevraagd een beetje in te leveren. Ik wil je eigen problemen niet bagatelliseren en ik geef je gelijk dat de toon en de manier waarop vaak ook anders kan. Het lijkt er alleen vaak op dat schreeuwen de enige taal is die rechts spreekt, al zijn die termen (rechts/links) superachterhaald en drijven ze alleen maar de polarisatie in de maatschappij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2024 23:25 

Hardtraxx Veteran

Iedereen hier begrijpt wel wat je probeert te zeggen. Ik was gewoon aan het trollen. Mijn inziens overduidelijk. Snap dat je er gezien je achtergrond wat heftig op reageert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2024 23:26 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
Zaagkick schreef:
domlinks

het feit dat deze term oprecht niet bestaat en gebruikt wordt en domrechts wel zegt genoeg

Ben je toevallig bekend met Twitter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2024 23:29 

Hardtraxxer

@Zaagneef ik weet zeker dat het niemands bedoeling was om mentale gezondheid te bagatelliseren maar snap dat het gevoelig onderwerp is.

Over twitter gesproken. Gebruikt iemand al Bluesky? Ik hoorde is gaande
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2024 23:41 

Hardtraxx Veteran

UptempoSoldaat0411 schreef:

Ik heb al een tijdje een account maar ik ga uit gemak nog te snel naar Twitter. Het algoritme / de content daar is helaas naar de filistijnen gegaan. Vooral sinds crazy Musk kleur heeft bekend afgelopen zomer is het helemaal in elkaar gezakt. Moet eens wat aandacht besteden om eens helemaal te migreren naar Bluesky. Mijn linkse maatrakkers aka de Rutger Bregmannen van deze wereld zijn uiteraard al lang gemigreerd en ik kan niet achterblijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2024 00:22 

Hardtraxx Addict

@boys vind tof dat jullie zo reageren op mijn reactie, het is idd een gevoelig onderwerp en zie ook in dat ik er fel in kwam maar het is fijn dat er zelfs na hoe lomp ik het breng er toch ook begrip is. sorry voor mijn wat felle reactie, hopelijk all good :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2024 10:39 

Hardtraxx Veteran

Geen zorgen bruur, all is good.

Citaat:

Gebruik het nu poosje maar wordt er niet super warm van tot nu toe. Ik probeer mn algoritme aan te leren om vooral interessante/informatieve posts te zien, van socio economische ontwikkelingen tot aan astronomie. Ipv daarvan krijg ik alleen linkse zeikers die elkaars mening aftrekken en super grappig proberen te doen over rechtste mensen. Wat dat betreft hetzelfde als twitter maar dan links. Ook echt vaak precies dezelfde mensen die ik 3 jaar geleden op twitter zag.

I guess dat het ook mijn schuld is dat ik de posts te lang lees.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2025 10:29 

Hardtraxxer

Meerdere keren in 2-3 maanden tijd aangestoken worden met buikgriep, RS-virus, griep door je kind. Ben nu al zo vaak ziek geweest van werk dat t beschamend wordt. Gisteren ook ziek naar huis gegaan met buikgriep + 4 uur slaap. Functioneerde totaal niet

Oh ja, en mensen die bij een file op uitvoegstrook op het allerlaatste moment invoegen, ongelooflijk asociaal. Dan heb ik t met name over de uitvoegstrook A2/A9 richting Amstelveen e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2025 11:02 

Hardtraxx Veteran

Huisapotheker schreef:
Meerdere keren in 2-3 maanden tijd aangestoken worden met buikgriep, RS-virus, griep door je kind. Ben nu al zo vaak ziek geweest van werk dat t beschamend wordt. Gisteren ook ziek naar huis gegaan met buikgriep + 4 uur slaap. Functioneerde totaal niet

Hier kan ik over mee praten. Ik ben afgelopen anderhalve maand ook echt 3x goed ziek geweest. En nu sinds gisteren dus weer koortsig, keelpijn en veel hoesten :/ Nu helpt het niet echt dat ik mijzelf niet de rust gun dus dat gaan we nu maar eens mooi even doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2025 12:32 

Hardtraxx Veteran

Huisapotheker schreef:
Oh ja, en mensen die bij een file op uitvoegstrook op het allerlaatste moment invoegen, ongelooflijk asociaal. Dan heb ik t met name over de uitvoegstrook A2/A9 richting Amstelveen e.d.

Oh ja daar had ik 3 weken geleden bijna een klappertje. Voor me reed een auto met 70kmh en ik reed daar rustig achter (matrixborden ook op 70), ineens uit het niets ging ie vol in de ankers en knipperlicht aan omdat ie toch de afslag wilde hebben maar er was geen ruimte voor m, dus feitelijk ging ie gewoon stilstaan midden op de snelweg. Ik kwam aangekacheld met 70 en achter me reed nog een vrachtwagen, gelukkig zagen we het allebei op tijd maar je schrikt je de tyfus.

Voor de verzekeringsmaatschappij zit je nog fout ook als je er achterop rijdt vgm :x
Vorige  1 ... 1291, 1292, 1293, 1294, 1295, 1296  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic