Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 42 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
View on YouTube

Zat even op m'n dooie gemak wat nieuwe unreleased plaatjes van de laatste tijd te checken, maar dit gaat mij wel wat ver.
Hardtraxx Veteran
4424 posts member since 2023
last seen 27 minutes ago
van die linkse goedmensen die continu hun 'wereldverbeterende' visie blijven pushen tot het iedereen zn strot uitkomt. het continue bemoeien en vingertje wijzen. kijk mij goed en bewust zijn. ok opkankere.
Hardtraxxer
975 posts member since 2023
idd ZUURlinks vuile DEUGnichten ik eet TWEE KEER zoveel VLEES voor ELKE VEGANIST luxemburgsevlag.jpg
Hardtraxx Veteran
last seen 27 minutes ago
UptempoSoldaat0411 wrote:idd ZUURlinks vuile DEUGnichten ik eet TWEE KEER zoveel VLEES voor ELKE VEGANIST luxemburgsevlag.jpg
Ja dat zijn nare typetjes he. Maar als ik gewoon met mensen chill en het over alledaagse dingen gaat komt de eerste zure veroordeling over hoe ik en/of anderen hun leven 'moeten' leven komt in mijn geval tot nu toe altijd van links, dat er een domrechts kliekje is die zulk soort dingen post om te provoceren verandert niets aan wat ik zei.

doe gwn je eige kk ding, zonder je eige kk ding te pushe op alles en iedereen, geldt voor politieke mening, godsdienst of wat dan ook.
Last edited by Zaagkick on 10 Dec 2024 22:05, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 6 hours ago
Zaagkick wrote:
doe gwn je eige kk ding, zonder je eige kk ding te pushe op alles en iedereen, geldt voor politieke mening, godsdienst of wat dan ook.
Maar jouw kk ding verneukt de wereld, en daar heb ik last van, dus beter pas je je gedrag aan.
Hardtraxx Veteran
last seen 27 minutes ago
Mark With A Tarrel wrote:
Zaagkick wrote:
Maar jouw kk ding verneukt de wereld, en daar heb ik last van, dus beter pas je je gedrag aan.
ik wou dat ik zo'n probleemloos rustig leventje had dat ik me bezig kon houden wereldproblematiek en de problemen van ieder ander willekeurig persoon buiten m'n eigen persoonlijke kring, maar helaas is dat niet voor iedereen een gegeven.
Last edited by Zaagkick on 10 Dec 2024 21:19, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Je denkt dat je nu problemen hebt?
Hardtraxx Veteran
last seen 27 minutes ago
Mark With A Tarrel wrote:Je denkt dat je nu problemen hebt?
edit: verwijderd vanwege liever geen persoonlijke details online
Last edited by Zaagkick on 10 Dec 2024 23:44, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Zaagkick wrote:
Zaagkick wrote:
ik wou dat ik zo'n probleemloos rustig leventje had dat ik me bezig kon houden wereldproblematiek en de problemen van ieder ander willekeurig persoon buiten m'n eigen persoonlijke kring, maar helaas is dat niet voor iedereen een gegeven.
Ik wil niet kut en irritant doen, maar ik heb alles behalve een rustig leventje gehad en ik maak mij veel zorgen om klimaat en milieu :P Daar hoef je echt niet een probleemloos leven voor te hebben.

Ik wil je verder niet judgen dat je geen zorgen om maakt trouwens. Al helemaal niet als je je geen zorgen maakt om oekraine of israel. We hebben ook niet de mentale capaciteit om alle wereld problemen zorgen te maken.
Hardtraxx Veteran
last seen 27 minutes ago
Ik wil niet kut en irritant doen, maar ik heb alles behalve een rustig leventje gehad en ik maak mij veel zorgen om klimaat en milieu :P Daar hoef je echt niet een probleemloos leven voor te hebben.
Last edited by Zaagkick on 10 Dec 2024 23:44, edited 9 times in total.
M
Hardtraxx Veteran
14187 posts member since 2013
Discussie mag altijd, maar het kan ook gewoon zonder "kk dit, kk dat" gr.
Hardtraxxer
Zaagkick wrote:
heel mooi
Hardtraxxer
Sterkte Zaagkick!
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Zaagkick wrote:en MWAK kk op met 'je denkt dat je problemen hebt'. want ik was oprecht liever in een oorlogsgebied geboren en vroeg gestorven dan de walgelijke hel van m'n eigen leven die ik geleefd heb opnieuw te leven. met je domlinkse oordeel gelijk. aan het klimaat moeten denken van linkse rakkers terwijl ik mezelf meer dan de helft van de dagen die ik op aarde ben in slaap heb gejankt. naaaaah.
Kerel, doe niet zo triggered je bent op Hardtraxx je moet het hier allemaal niet zo serieus nemen.
Hardtraxx Veteran
last seen 27 minutes ago
Zaagkick wrote:en MWAK kk op met 'je denkt dat je problemen hebt'. want ik was oprecht liever in een oorlogsgebied geboren en vroeg gestorven dan de walgelijke hel van m'n eigen leven die ik geleefd heb opnieuw te leven. met je domlinkse oordeel gelijk. aan het klimaat moeten denken van linkse rakkers terwijl ik mezelf meer dan de helft van de dagen die ik op aarde ben in slaap heb gejankt. naaaaah.
Kerel, doe niet zo triggered je bent op Hardtraxx je moet het hier allemaal niet zo serieus nemen.
Last edited by Zaagkick on 10 Dec 2024 23:45, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Zaagkick wrote:domlinks
Het feit dat ik deze benaming nu voor het eerst lees en domrechts wel zegt een hoop
Zaagkick wrote:als ik met 1 knop de wereld een goede plek kon maken zou ik er meteen op rammen
Precies, en daarom moeten er soms offers worden gebracht, en wordt er soms van ons gevraagd een beetje in te leveren. Ik wil je eigen problemen niet bagatelliseren en ik geef je gelijk dat de toon en de manier waarop vaak ook anders kan. Het lijkt er alleen vaak op dat schreeuwen de enige taal is die rechts spreekt, al zijn die termen (rechts/links) superachterhaald en drijven ze alleen maar de polarisatie in de maatschappij.
Last edited by Jordi on 10 Dec 2024 22:27, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Iedereen hier begrijpt wel wat je probeert te zeggen. Ik was gewoon aan het trollen. Mijn inziens overduidelijk. Snap dat je er gezien je achtergrond wat heftig op reageert.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Jordi wrote:
Zaagkick wrote:domlinks
het feit dat deze term oprecht niet bestaat en gebruikt wordt en domrechts wel zegt genoeg
Ben je toevallig bekend met Twitter?
Last edited by Mark With A Tarrel on 10 Dec 2024 22:29, edited 2 times in total.
Hardtraxxer
@Zaagneef ik weet zeker dat het niemands bedoeling was om mentale gezondheid te bagatelliseren maar snap dat het gevoelig onderwerp is.

Over twitter gesproken. Gebruikt iemand al Bluesky? Ik hoorde is gaande
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
UptempoSoldaat0411 wrote: Over twitter gesproken. Gebruikt iemand al Bluesky? Ik hoorde is gaande
Ik heb al een tijdje een account maar ik ga uit gemak nog te snel naar Twitter. Het algoritme / de content daar is helaas naar de filistijnen gegaan. Vooral sinds crazy Musk kleur heeft bekend afgelopen zomer is het helemaal in elkaar gezakt. Moet eens wat aandacht besteden om eens helemaal te migreren naar Bluesky. Mijn linkse maatrakkers aka de Rutger Bregmannen van deze wereld zijn uiteraard al lang gemigreerd en ik kan niet achterblijven.
Hardtraxx Veteran
last seen 27 minutes ago
@boys vind tof dat jullie zo reageren op mijn reactie, het is idd een gevoelig onderwerp en zie ook in dat ik er fel in kwam maar het is fijn dat er zelfs na hoe lomp ik het breng er toch ook begrip is. sorry voor mijn wat felle reactie, hopelijk all good :$
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Geen zorgen bruur, all is good.
Over twitter gesproken. Gebruikt iemand al Bluesky? Ik hoorde is gaande
Gebruik het nu poosje maar wordt er niet super warm van tot nu toe. Ik probeer mn algoritme aan te leren om vooral interessante/informatieve posts te zien, van socio economische ontwikkelingen tot aan astronomie. Ipv daarvan krijg ik alleen linkse zeikers die elkaars mening aftrekken en super grappig proberen te doen over rechtste mensen. Wat dat betreft hetzelfde als twitter maar dan links. Ook echt vaak precies dezelfde mensen die ik 3 jaar geleden op twitter zag.

I guess dat het ook mijn schuld is dat ik de posts te lang lees.
H
Hardtraxxer
260 posts member since 2022
last seen 16 days ago
Meerdere keren in 2-3 maanden tijd aangestoken worden met buikgriep, RS-virus, griep door je kind. Ben nu al zo vaak ziek geweest van werk dat t beschamend wordt. Gisteren ook ziek naar huis gegaan met buikgriep + 4 uur slaap. Functioneerde totaal niet

Oh ja, en mensen die bij een file op uitvoegstrook op het allerlaatste moment invoegen, ongelooflijk asociaal. Dan heb ik t met name over de uitvoegstrook A2/A9 richting Amstelveen e.d.
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
online now
Huisapotheker wrote:Meerdere keren in 2-3 maanden tijd aangestoken worden met buikgriep, RS-virus, griep door je kind. Ben nu al zo vaak ziek geweest van werk dat t beschamend wordt. Gisteren ook ziek naar huis gegaan met buikgriep + 4 uur slaap. Functioneerde totaal niet
Hier kan ik over mee praten. Ik ben afgelopen anderhalve maand ook echt 3x goed ziek geweest. En nu sinds gisteren dus weer koortsig, keelpijn en veel hoesten :/ Nu helpt het niet echt dat ik mijzelf niet de rust gun dus dat gaan we nu maar eens mooi even doen.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 15 days ago
Huisapotheker wrote: Oh ja, en mensen die bij een file op uitvoegstrook op het allerlaatste moment invoegen, ongelooflijk asociaal. Dan heb ik t met name over de uitvoegstrook A2/A9 richting Amstelveen e.d.
Oh ja daar had ik 3 weken geleden bijna een klappertje. Voor me reed een auto met 70kmh en ik reed daar rustig achter (matrixborden ook op 70), ineens uit het niets ging ie vol in de ankers en knipperlicht aan omdat ie toch de afslag wilde hebben maar er was geen ruimte voor m, dus feitelijk ging ie gewoon stilstaan midden op de snelweg. Ik kwam aangekacheld met 70 en achter me reed nog een vrachtwagen, gelukkig zagen we het allebei op tijd maar je schrikt je de tyfus.

Voor de verzekeringsmaatschappij zit je nog fout ook als je er achterop rijdt vgm :x