Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1289, 1290, 1291, 1292, 1293, 1294  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2024 18:41 

BEAT Music Fund die lekker ff geschiedenis voor zichzelf aan het herschrijven is. Een voorbeeld. Crypsis Statement 1 is als j itunes enzo bekijkt altijd een release op dat label geweest. Keep it Coming van D-Block & S-te-Fan ook.

Natuurlijk klopt dat niet, vind het best kansloos dat ff al die labels zo hop verwijderd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2024 08:09 

Hardtraxx Addict

Wil graag begrijpen wat je bedoelt jeffrey maar zoals je het nu beschrijft snap ik er geen pepernoot van
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2024 08:21 

Hardtraxx Elite

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2024 08:44 

Hardtraxx Veteran

Ja maar als je Keep It Commin' op Spotify bekijkt dan lijkt het alsof hij uitgekomen is op '40 Hardstyle Tunes vol. 2', en is die gemaakt door de rapper D-Block en ene Stefan, zonder streepjes.

Dingen worden heel vaak verkeerd gecatalogiseerd en getagged.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2024 09:53 

Paling schreef:
Wil graag begrijpen wat je bedoelt jeffrey maar zoals je het nu beschrijft snap ik er geen pepernoot van

Crypsis Statement 1 is volgens internet uitgekomen op BEAT Music Fund. Dat is de claim die gemaakt wordt.

Dat is niet waar natuurlijk. Minus is More is het daadwerkelijke label. Maar de geschiedenis van Minus is More wordt zo verwijderd. Dit is een van de vele voorbeelden. Hele labels die gewoon verwijderd worden omdat BEAT music fund zo nodig shitty corporate moet doen en alles voor zichzelf moet claimen.

Het kan niet dat een bedrijf dat in 2022 is opgericht al muziek uitbracht in 2009. of 1996 in sommige andere gevallen.

Headhunterz heeft eigenlijk hetzelfde gedaan. Al zijn oudere releases lijken op HardWithStyle Origins te zijn geweest. Dat Headhunterz jaren bij Scantraxx heeft gereleased wordt zo hop de prullenbak in gegooid.

Ik vind niet dat je muziekgeschiedenis zo moet herschrijven. dat je zomaar het bestaan van labels moet verwijderen. Dat actieve labels hun eigen geschiedenis wordt verwijderd. Alleen maar omdat een of andere skere investeringsmaatschappij met wat rechten aan de haal gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2024 10:04 

Hardtraxx Veteran

Jeffreylp schreef:
Crypsis Statement 1 is volgens internet uitgekomen op BEAT Music Fund. Dat is de claim die gemaakt wordt.

Dat is niet waar natuurlijk. Minus is More is het daadwerkelijke label.

Cloud 9 Dance, maar verder mee eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2024 10:17 

Hardtraxx Veteran

Je verward labels met publishers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2024 10:22 

Prima. Maar jaren heeft overal Minus is More gestaan. Wat is het nut dan om ineens BEAT Music Fund neer te zetten. En dit is een voorbeeld. Keep ot coming van DBSTF is compleet veranderd. zo veel artiesten en zo veel labels die ineens allemaal altijd gereleased waren als BEAT music find release in plaats van het originele label.

StraightOn Records, Next Chapter, Rotterdam Records, Minus is More, Roughstate, Armada. gewoon even een handjevol labels die ik even snel kon vinden. de hele geschiedenis verwijderd.

Daarbij vervangen ze de album art met hun eigen crappy art en zijn zij nog steeds de geschiedenis van labels en labels zelf aan het verwijderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2024 10:26 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Jeffreylp schreef:

Dat is niet waar natuurlijk. Minus is More is het daadwerkelijke label.

Cloud 9 Dance, maar verder mee eens

Het album was Cloud, de EP's I - II - III Minus is More inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2024 11:17 

Hardtraxx Beheerder

Voag
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2024 13:15 

Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
Voag

Bijna weekend, poar neem'n?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2024 13:57 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
The Venator schreef:
Voag

Bijna weekend, poar neem'n?

Mag in genietmomentjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2024 14:57 

Hardtraxxer

Totaal niet grappige opmerkingen bij TicketSwap-advertenties zoals "Moeder heeft m'n miauw gevonden".
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2024 15:53 

Hardtraxx Veteran

Emre die nog altijd niet het release topic heeft volgegooid met al het moois van Supremacy. Je stelt me teleur!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2024 17:22 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Emre die nog altijd niet het release topic heeft volgegooid met al het moois van Supremacy. Je stelt me teleur!

Ik ben pas net een paar uur nuchter :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2024 18:40 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Rickzel schreef:

Hup, aan het werk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2024 09:34 

Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
Rickzel schreef:

Gast wat doe jij op de zondag dan?
Zit je te poepsnoeven tot je sleutels versleten zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2024 13:17 

Hardtraxx Addict

billieb15 schreef:
Zaagkick schreef:
Rickzel schreef:

Gast wat doe jij op de zondag dan?
Zit je te poepsnoeven tot je sleutels versleten zijn?

Iets te lang geafterd >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2024 12:18 

Hardtraxx Veteran

Soundcloud die al mijn bestaande en nieuwe mashups/tools en kick edits verwijdert vanwege rechten :sleep: :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2024 15:37 

Hardtraxxer

Ruitje rechtsachter van m'n auto ingetikt. Gelukkig viel er niks anders te jatten dan promotiemateriaal van werk: een inimini tafelvoetbal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2024 12:58 

Hardtraxx Veteran

Denkeleda schreef:
Ruitje rechtsachter van m'n auto ingetikt. Gelukkig viel er niks anders te jatten dan promotiemateriaal van werk: een inimini tafelvoetbal.

Pff wat kut man
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2024 10:44 

Hardtraxx Veteran

Vocals van Nolz zijn in het Nederlands nog erger:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2024 10:59 

Hardtraxxer

hahahah godverdomme zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2024 11:51 

Hardtraxx Veteran

Haha niet best dit. Verder prima raw track. Kan eigenlijk gewoon onder de hardstyle releases gezet worden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2024 15:46 

Hardtraxx Veteran

Haha niet best inderdaad. Blijft wel fascinerend dat die techno gewoon (vaak matige) hardstyle is.
Vorige  1 ... 1289, 1290, 1291, 1292, 1293, 1294  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic