Veel te weinig Early Hardstyle (op) evenementen. Hardclassics begint wel te kriebelen.
Delt-A wrote:Veel te weinig Early Hardstyle (op) evenementen. Hardclassics begint wel te kriebelen.

Delt-A wrote:Veel te weinig Early Hardstyle (op) evenementen. Hardclassics begint wel te kriebelen.

Dat is met Android dus ook. Hij doet nog wel meldingen via je telefoon maar niet meer op het scherm, inderdaad. Misschien toch een abonnement overwegen.Parvuz wrote:Flitsmeister dat via Apple Carplay niet meer werkt zonder abonnement.
Pff, wat zuur. Waarom dan? Geen animo? Wij hebben gelukkig voor een aantal wedstrijden hotels geregeld / rijden op en neer. De camping leek me op voorhand al geen strak plan. Maar da's niet best.chas1n wrote:Camping van Oranje die 2 weken voor het EK begint nog ff de hele teringzooi annuleert.... Hebben als groep gelukkig nog een hostel gauw kunnen binnen tikken, maar wat een amateurisme
Ook de camping spullen die je speciaal had aangeschaft voor niks.
Man man, dat was het irritatiemomentje wel ff
Waze downloaden paRemi wrote:Dat is met Android dus ook. Hij doet nog wel meldingen via je telefoon maar niet meer op het scherm, inderdaad. Misschien toch een abonnement overwegen.Parvuz wrote:Flitsmeister dat via Apple Carplay niet meer werkt zonder abonnement.
De navigatie van Waze is wel echt schijt en onduidelijk, hij stuurt je altijd langs onzinnige routes die vaak langer duren.UptempoSoldaat0411 wrote:Waze downloaden paRemi wrote:Dat is met Android dus ook. Hij doet nog wel meldingen via je telefoon maar niet meer op het scherm, inderdaad. Misschien toch een abonnement overwegen.Parvuz wrote:Flitsmeister dat via Apple Carplay niet meer werkt zonder abonnement.
Vanuit de organisatie gecommuniceerd dat ze met te veel externe factoren en onzekerheid te maken kregen waardoor een veilige camping niet gewaarborgd kon worden, maar het zal ongetwijfeld aan de belachelijke prijzen hebben gelegen. EUR 300 voor een campingticket en dat is dan letterlijk alleen de entree. We vonden de prijs zelf al belachelijk, maar onder het motto toch een keer meemaken... Enfin, gelukkig een hostel geregeldRemi wrote:Pff, wat zuur. Waarom dan? Geen animo? Wij hebben gelukkig voor een aantal wedstrijden hotels geregeld / rijden op en neer. De camping leek me op voorhand al geen strak plan. Maar da's niet best.chas1n wrote:Camping van Oranje die 2 weken voor het EK begint nog ff de hele teringzooi annuleert.... Hebben als groep gelukkig nog een hostel gauw kunnen binnen tikken, maar wat een amateurisme
Ook de camping spullen die je speciaal had aangeschaft voor niks.
Man man, dat was het irritatiemomentje wel ff
THArdstyler wrote:hoerenweer in dit kutland
Ja wanneer gaan we emigreren amigo?THArdstyler wrote:hoerenweer in dit kutland
zit al op de rubberboot om je op te halen, momenteel op de noordzee. heb wat moeite omdat stefanhelmond probeert de boot lek te steken vanwege vermoedens van asielzoekers aan boord.corneelwr wrote:Ja wanneer gaan we emigreren amigo?THArdstyler wrote:hoerenweer in dit kutland
THArdstyler wrote:zit al op de rubberboot om je op te halen, momenteel op de noordzee. heb wat moeite omdat stefanhelmond probeert de boot lek te steken vanwege vermoedens van asielzoekers aan boord.corneelwr wrote:Ja wanneer gaan we emigreren amigo?THArdstyler wrote:hoerenweer in dit kutland
Aha ja ik zag al wat drijven. Zal de platenkoffer goed inpakken zodat hij niet nat wordt.THArdstyler wrote:zit al op de rubberboot om je op te halen, momenteel op de noordzee. heb wat moeite omdat stefanhelmond probeert de boot lek te steken vanwege vermoedens van asielzoekers aan boord.corneelwr wrote:Ja wanneer gaan we emigreren amigo?THArdstyler wrote:hoerenweer in dit kutland
Doe het dan zelf.Lennard95 wrote:Net terug van vakantie en gelijk alle andere spullen inpakken om te verhuizen.
En irritatie moment 2: Mijn vader die mijn tv meubel probeert in elkaar te zetten zonder boekje.
Verhuis je toch niet.Lennard95 wrote:Net terug van vakantie en gelijk alle andere spullen inpakken om te verhuizen.
En irritatie moment 2: Mijn vader die mijn tv meubel probeert in elkaar te zetten zonder boekje.
Ironisch, met zo'n usernameZonnestraal wrote:De warmte, ben er weer klaar mee
Haha nou t zijn denk ik niet het beste wat er op de wereld te krijgen is maar ook geen setje boortjes van de Action ofzo.ULTIMO wrote:Dan heb je kut boortjes![]()
Zeker 5 euro voor een set van 10?