Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 28 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 10 hours ago
Veel te weinig Early Hardstyle (op) evenementen. Hardclassics begint wel te kriebelen.
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Delt-A wrote:Veel te weinig Early Hardstyle (op) evenementen. Hardclassics begint wel te kriebelen.
Image
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 9 hours ago
Flitsmeister dat via Apple Carplay niet meer werkt zonder abonnement. >.<
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Camping van Oranje die 2 weken voor het EK begint nog ff de hele teringzooi annuleert.... Hebben als groep gelukkig nog een hostel gauw kunnen binnen tikken, maar wat een amateurisme
Ook de camping spullen die je speciaal had aangeschaft voor niks.

Man man, dat was het irritatiemomentje wel ff
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Parvuz wrote:Flitsmeister dat via Apple Carplay niet meer werkt zonder abonnement. >.<
Dat is met Android dus ook. Hij doet nog wel meldingen via je telefoon maar niet meer op het scherm, inderdaad. Misschien toch een abonnement overwegen.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 10 days ago
chas1n wrote:Camping van Oranje die 2 weken voor het EK begint nog ff de hele teringzooi annuleert.... Hebben als groep gelukkig nog een hostel gauw kunnen binnen tikken, maar wat een amateurisme

Pff, wat zuur. Waarom dan? Geen animo? Wij hebben gelukkig voor een aantal wedstrijden hotels geregeld / rijden op en neer. De camping leek me op voorhand al geen strak plan. Maar da's niet best.
Hardtraxxer
975 posts member since 2023
Remi wrote:
Parvuz wrote:Flitsmeister dat via Apple Carplay niet meer werkt zonder abonnement. >.<
Dat is met Android dus ook. Hij doet nog wel meldingen via je telefoon maar niet meer op het scherm, inderdaad. Misschien toch een abonnement overwegen.
Waze downloaden pa
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
UptempoSoldaat0411 wrote:
Remi wrote:
Waze downloaden pa
De navigatie van Waze is wel echt schijt en onduidelijk, hij stuurt je altijd langs onzinnige routes die vaak langer duren.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Remi wrote:
chas1n wrote:Camping van Oranje die 2 weken voor het EK begint nog ff de hele teringzooi annuleert.... Hebben als groep gelukkig nog een hostel gauw kunnen binnen tikken, maar wat een amateurisme

Pff, wat zuur. Waarom dan? Geen animo? Wij hebben gelukkig voor een aantal wedstrijden hotels geregeld / rijden op en neer. De camping leek me op voorhand al geen strak plan. Maar da's niet best.
Vanuit de organisatie gecommuniceerd dat ze met te veel externe factoren en onzekerheid te maken kregen waardoor een veilige camping niet gewaarborgd kon worden, maar het zal ongetwijfeld aan de belachelijke prijzen hebben gelegen. EUR 300 voor een campingticket en dat is dan letterlijk alleen de entree. We vonden de prijs zelf al belachelijk, maar onder het motto toch een keer meemaken... Enfin, gelukkig een hostel geregeld :P .
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 13 days ago
hoerenweer in dit kutland
Hardtraxx Veteran
4424 posts member since 2023
last seen 2 hours ago
THArdstyler wrote:hoerenweer in dit kutland
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
Ja wanneer gaan we emigreren amigo?
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
corneelwr wrote:
zit al op de rubberboot om je op te halen, momenteel op de noordzee. heb wat moeite omdat stefanhelmond probeert de boot lek te steken vanwege vermoedens van asielzoekers aan boord.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 10 hours ago
Stefan verloochent z'n eigen Congolese roots.
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
schijnt dat hij een persoonlijke strijd heeft met zimbabwaanse Shona
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 day ago
THArdstyler wrote:
corneelwr wrote:
zit al op de rubberboot om je op te halen, momenteel op de noordzee. heb wat moeite omdat stefanhelmond probeert de boot lek te steken vanwege vermoedens van asielzoekers aan boord.
:lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
THArdstyler wrote:
corneelwr wrote:
Aha ja ik zag al wat drijven. Zal de platenkoffer goed inpakken zodat hij niet nat wordt.
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Net terug van vakantie en gelijk alle andere spullen inpakken om te verhuizen.

En irritatie moment 2: Mijn vader die mijn tv meubel probeert in elkaar te zetten zonder boekje.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 10 hours ago
Lennard95 wrote:Net terug van vakantie en gelijk alle andere spullen inpakken om te verhuizen.

En irritatie moment 2: Mijn vader die mijn tv meubel probeert in elkaar te zetten zonder boekje.
Doe het dan zelf.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Lennard95 wrote:Net terug van vakantie en gelijk alle andere spullen inpakken om te verhuizen.

Verhuis je toch niet.
Z
Hardtraxxer
107 posts member since 2023
De warmte, ben er weer klaar mee
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 10 days ago
Zonnestraal wrote:De warmte, ben er weer klaar mee
Ironisch, met zo'n username
Hardtraxx Veteran
last seen 9 hours ago
Zo'n klusje in huis wat uitmondt in een halve verbouwing.

Een van de scharnieren van een keukenkastje bij ons knapte los. Ik denk door jaren het stoom van de vaatwasser er naast wat in het hout is getrokken. De gaten waar de schroeven in zitten zijn nu te groot. Noodoplossing: grotere schroeven er beetje schuin in. Uiteraard direct weer een puntje aan de voorkant van de deur er uit... maar goed, hij hangt weer. Maar je hoort het deurtje kraken. Nou kwam ik toevallig op een oplossing om het steviger te maken: https://www.bol.com/nl/nl/p/knaak-schar ... 172998595/
Ik dacht; top, zet ik die er tussen en klaar. Maar uiteraard werkt het in de praktijk niet zo. Blijkbaar zitten de gaten net op een andere plek... Handige jongen als ik ben denk ik; ag, ik boor even 2 extra gaatjes in dat plaatje en dan past het. Ik heb wel boortjes voor ijzer/metaal.

Denk je dat ik er door heen kom? Nee natuurlijk niet. Eerste gaatje is er half door en dan besluit het boortje zich in tweeën te splitsen. De ene helft bleef in de boormachine en de andere helft ging de wereld ontdekken.

Volgende stap, nieuw deurscharnierstuk halen. Waarbij de gaten overeenkomen met het plaatje wat ik heb gekocht ter versteviging... Al zal dat vast niet de laatste stap zijn en eindigen we gewoon met een compleet nieuwe keuken... tering.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 15 days ago
Dan heb je kut boortjes :lol:

Zeker 5 euro voor een set van 10? :P
Hardtraxx Veteran
last seen 9 hours ago
ULTIMO wrote:Dan heb je kut boortjes :lol:

Zeker 5 euro voor een set van 10? :P
Haha nou t zijn denk ik niet het beste wat er op de wereld te krijgen is maar ook geen setje boortjes van de Action ofzo.

Al met al is het goed gekomen gelukkig en hoeft de keuken niet vervangen te worden.