Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1286, 1287, 1288, 1289, 1290
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2024 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog wel jong ook eigenlijk. Wel jammer, zijn unieke stijl maakte een groot deel van mijn jeugd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2024 15:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Martin schreef:
RomanAnthony schreef:
Er net achter komen dat de voorwaarden van ViaPlay gewijzigd zijn en je dus op je account (met meerdere profielen) niet meer tegelijk naar eenzelfde live sportwedstrijd kunt kijken als je niet op hetzelfde IP-adres zit. Dus betaal je 15 ballen in de maand met zijn 2en en dan kun je dus niet eens meer allebei naar een F1 kijken, of een City - United. Wat een onzin. Na Netflix wordt dit dus de volgende aanbieder die ik ga boycotten :').


Dit is inderdaad de grootste onzin die er bestaat.

Maar ik werd er dit weekend op gewezen dat je je viaplay account kunt koppelen aan een F1 TV account. En dat je dan via F1 tv kunt kijken. Heb dit pas sinds gisteren ingesteld dus heb het zelf nog niet kunnen testen of het werkte. Maar een kameraad van mij had het wel zo gedaan en kon wel kijken.

Dus voor de F1 is het een oplossing voor het voetbal helaas niet.


Ik besef me net dat ik met mijn Viaplay account dus 200 euro per jaar betaal om enkel en alleen F1 te kijken.

Gvd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2024 17:07 
 
Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Ik besef me net dat ik met mijn Viaplay account dus 200 euro per jaar betaal om enkel en alleen F1 te kijken.

Gvd.


Tsja, Viaplay is nou niet bepaald een Utrechts streekproduct. Anders had ik je wel kunnen helpen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2024 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom niet gewoon F1TV dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2024 15:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Outlook. Een vreselijk achterhaald instrument om projectmatig te werken. Teams eveneens. De tering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2024 19:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mwa outlook is nog wel okay.

teams is inderdaad vreselijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2024 20:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Outlook. Een vreselijk achterhaald instrument om projectmatig te werken. Teams eveneens. De tering.


De hele Microsoft suite behalve Excel is zo vreselijk achterhaald en overupdated.

Het zelfde met Adobe trouwens, op After Effects na zijn er tegenwoordig zo veel betere alternatieven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2024 21:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

excel is ook op zichzelf aardig hoofdpijnopwekkend. ben vandaag de hele dag bezig geweest iets rond the krijgen in excel om dat het niet werkte zoals het zou moeten. Dus moet je alles met de hand erin krijgen.

nu werkt het prima. maar jezus wat een gekloot zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2024 22:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gewoon ChatGPT de oplossing in VBA laten schrijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2024 23:11 
 
Hardtraxxer

Mark With A Tarrel schreef:
Outlook. Een vreselijk achterhaald instrument om projectmatig te werken. Teams eveneens. De tering.

Wat zijn betere programma’s dan? En wat is er precies achterhaald aan Outlook?Heb zelf met Outlook nooit zoveel problemen. Teams niet serieus genoeg mee gewerkt om een oordeel over te vellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2024 00:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Gewoon ChatGPT de oplossing in VBA laten schrijven


Persoonlijk meer fan van R (en dan ChatGPT je scripts laten schrijven ofc). Maar het is maar net wat je er mee wilt doen. Een IDE waar het beste van R en Excel gecombineerd zouden worden zou echt godlike zijn.

Huisapotheker schreef:
Wat zijn betere programma’s dan?


Geen idee, you tell me? Zou er toch niet mee aan de gang kunnen, want ik werk voor de overheid en daar gebruiken ze Microsoft 365. Ik wil gewoon even flamen. Ik zou ook niets anders op mijn werklaptop kunnen installeren, die zit helemaal dicht getimmerd. Ook weer zoiets. Allerlei quality of life toepassingen staan ze niet toe om het mom van 'veiligheid'. Spotify, Miro of WhatsApp? We don't do that here. Ja, dat kan allemaal via de browser, maar dat werkt allemaal net wat minder lekker. AdBlocker? Extensies mogen niet dus iets als YouTube is een hel. Een andere browser zoals Brave met adblocker ingebouwd mag natuurlijk ook helemaal niet. Ook even terugzoeken op welke site je dat ene beetje informatie had gevonden kan niet, browser geschiedenis is uitgeschakeld. De grap is dat als je een eigen laptop meeneemt, het allemaal geen probleem is. Daar mag je mee doen wat je wilt, bijvoorbeeld ook je werk mail (Microsoft Exchange) op configureren. Moet je alleen om de dag even een 2FA doen. Dus ga ik binnenkort een eigen laptop kopen zodat ik eindelijk wat meer in een virtuele omgeving kan werken die aansluit bij mijn werkstijl. Het is eigenlijk te zot voor woorden. Maar goed, zo'n laptop heb ik voor andere dingen ook nodig. En verder heb ik niet veel te klagen.

Het was me overigens wel gelukt om vanaf een externe HD Windows to Go te draaien op mijn werklaptop, maar die installatie stopte er iedere keer na ~ 2 dagen mee (boot device not found blablabla).

Huisapotheker schreef:
En wat is er precies achterhaald aan Outlook?Heb zelf met Outlook nooit zoveel problemen. Teams niet serieus genoeg mee gewerkt om een oordeel over te vellen


Het is een klassiek postbak waar alles op één hoop binnenkomt en je zelf aan de slag mag gaan om alles te gaan ordenen. Er is praktisch geen mogelijkheid om iets in tijdsdimensie te organiseren (alleen follow ups, maar met ~ 20 mails per dag heb ik gemiddeld meer follow ups dan het aantal dagen dat de formatie duurt). Dat zou toch anders moeten kunnen? Bijvoorbeeld een optie voor de afzender om aan te geven dat het gaat om het inplanen van een afspraak ofzo, dat het dan in een andere virtuele ruimte oid beland. Het kunnen maken van opmerkingen in je mail zoals in een word document zou ook een game changer kunnen zijn. Nu moet ik aan- of opmerkingen bij een mail in een apart OneNote of Word document bijhouden. Die informatie wil je het liefst gebundeld op één plek hebben. Een logischere koppeling met je to-do list zou ook mooi zijn. Ook de zoekfunctie is ruk. Eigenlijk is het hele e-mail systeem wat achterhaald. Iets als Teams kan daar wat invullen, dus spoor ik ook collega's aan meer Teams te gebruiken, maar dat lukt nog niet helemaal gezien veel dat niet echt snappen. Ondertussen is de Delete knop mijn beste vriend geworden om mijn mailbox een beetje ordelijk te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

236 pagina's aan leipe tekst doornemen en kort samenvatten :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 09:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
236 pagina's aan leipe tekst doornemen en kort samenvatten :x

Broken Balance schreef:
Gewoon ChatGPT de oplossing
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
236 pagina's aan leipe tekst doornemen en kort samenvatten :x


Welk topic?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Nuracore schreef:
236 pagina's aan leipe tekst doornemen en kort samenvatten :x

Broken Balance schreef:
Gewoon ChatGPT de oplossing

Helaas is dat geen optie. Staat ook een fikse boete op als ik het wel doe.
Dat is het risico niet waard met dit soort bedragen :lol:

Delt-A schreef:
Nuracore schreef:
236 pagina's aan leipe tekst doornemen en kort samenvatten :x


Welk topic?


Laten we het houden op inhoudelijk IT Security
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohja er bestaan ook pagina's met leipe teksten buiten Hardtraxx om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 12:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Nuracore schreef:
236 pagina's aan leipe tekst doornemen en kort samenvatten :x


Welk topic?


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Laten we het houden op inhoudelijk IT Security


Hier ook een rapport van een TIBER opdracht aan het doornemen. Volgende week hele dag workshop er rond en moet binnenkort ook meewerken aan de volgende opdracht.

Ondanks dat het interessant is heb ik echt moeite met 100+ pagina's droge tekst :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:

Ondanks dat het interessant is heb ik echt moeite met 100+ pagina's droge tekst :surrender:

Nat maken voor gebruik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2024 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afscheid moeten nemen van mijn baard :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2024 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is hij overleden? Of moest je 'm van je vrouw laten inslapen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2024 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb hem zelf even met de schep moeten slaan. Helaas mag hij de komende weken niet meer komen en dus zat er niets anders op. Koop wel weer een nieuwe na 6 mei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2024 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sterkte met het verlies! Ik ben die van mij voor mijn geboorte al kwijt geraakt. Sindsdien geen nieuwe kunnen vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2024 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt, jij natuurlijk ook!

Mijn zoontje had mij nooit gezien zonder baard dus dat was wel even spannend voor hem. Maar gelukkig koste het daadwerkelijk maar 1 minuut een verwarde blik en wilde hij gelijk opgepakt worden om even zelf grondig te onderzoeken wat er nou eigenlijk veranderd is. Daarna was het gelijk weer dik aan, wat opzich natuurlijk een genietmoment is. Mooi ventje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2024 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha nice! Je ziet ook wel eens dat kids dan echt moeten janken xd
Vorige  1 ... 1286, 1287, 1288, 1289, 1290
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic