Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 18:23 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Meiden die met je gaan zoenen en je handen opeens op rare plekken gaan stoppen en die een vriend hebben ( waar je later achterkomt )

Boeiend? Of je moet met 'rare plekken' de binnenkand van haar anus bedoelen... dan zou ik redelijk gaan huilen denk ik! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 18:38 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
D-Nemacyst schreef:
Meiden die met je gaan zoenen en je handen opeens op rare plekken gaan stoppen en die een vriend hebben ( waar je later achterkomt )

Boeiend? Of je moet met 'rare plekken' de binnenkand van haar anus bedoelen... dan zou ik redelijk gaan huilen denk ik! :lol:

HAHAHAHAHA :lol:

Maximum schreef:
D-Nemacyst schreef:

:lol: :lol: :worship:

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Maximum schreef:
D-Nemacyst schreef:

HAHAHAHAHA :lol:

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 18:41 

robkuh1990 schreef:
gewoon, niet kunnen werken en wel kunnen stappen

Ik ben ook altijd in een keer beter :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 18:56 

(vooral in boeren dorpen) mensen die je 1x hebben gezien met een joint en dan gelijk door het hele dorp junky genoemd worden en zuipen heel normaal is terwijl dat harddrugs is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 19:21 

Dat laatste kan wel zo zijn, maar alcohol is nou eenmaal ingeburgerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 19:26 

Artiest

Mensen die drugs gebruiken die niet geaccepteerd zijn in de maatschappij en dan wijzen naar mensen die drinken.
Still love you hoor :P
Maar wordt een beetje moe van dat gedoe altijd van "drugs gebruikers".
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 13:05 

iemand die hier naast me zit en beweerd dat ie geen dagjesmens is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 13:06 

Koppijn krijgen en je stem helemaal kwijt zijn en dan ook niet meer kunnen brommen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 13:13 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

oeh dat ken ik kan ik er slecht tegen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 13:22 

Intervention schreef:
KSwoosh schreef:

oeh dat ken ik kan ik er slecht tegen :P

"Ja ik hou normaal niet van die muziek, maar als ik wat op heb {drugs dus} dan vind ik het wel leuker"

-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 19:13 

heb ik gister met mn toekomstige vriendin afgesproken op donderdag middag. komt mn pa aanzetten ja we hebben donderdag en vrij hele dag werken. :( fuckfuckfuck.
naja genietmomentje: gelijk voor zaterdagavond en zondag afgesproken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 19:17 

biscuit schreef:
heb ik gister met mn toekomstige vriendin afgesproken op donderdag middag. komt mn pa aanzetten ja we hebben donderdag en vrij hele dag werken. :( fuckfuckfuck.

dan ben je hard genaaid.. maarja wel geld in de pocket voor het weekend.. tip: koop een roos of bosje blomen daar vallen meiden op :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 19:17 

DarkestSymphony schreef:
biscuit schreef:

dan ben je hard genaaid.. maarja wel geld in de pocket voor het weekend.. tip: koop een roos of bosje blomen daar vallen meiden op :D

oke, die tip gaat mee;) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 19:20 

biscuit schreef:
DarkestSymphony schreef:
biscuit schreef:

oke, die tip gaat mee;) :thumbsup:

bij mij lukte het wel maar rode rozen zijn het best ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 22:31 

Hardtraxx Veteran

Klein cadeautje voor het meisje + een bloemetje voor de moeder wérkt nog beter :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 22:34 

Hardtraxx Veteran

Een meisje vraagt of je pillen voor een vriend van haar kan regelen. Walgelijk dit voelt gewoon alsof ik een dealer ofzo ben :sick: Ik weet serieus echt niet hoe ik hier op moet reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 22:52 

Hardtraxx Veteran

Mix maken van een uur en dan bij de laatste 3 nummers een onnodige fout maken! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 22:55 

Hardtraxxer

perongeluk je midi controller omstoten waardoor een aantal schuifjes en knopjes bewegen,die allemaal gelinkt zijn aan een fx waardoor nu mn kick verneukt is
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 22:58 

Donateur

mrazura schreef:
Een meisje vraagt of je pillen voor een vriend van haar kan regelen. Walgelijk dit voelt gewoon alsof ik een dealer ofzo ben :sick: Ik weet serieus echt niet hoe ik hier op moet reageren.

Man ik krijg dat soort vragen bijna elke week :P Zit heus niks slechts achter ofzo. Als je niet wil gewoon zeggen dat m dat niet gaat worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 23:01 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
mrazura schreef:

Man ik krijg dat soort vragen bijna elke week :P Zit heus niks slechts achter ofzo. Als je niet wil gewoon zeggen dat m dat niet gaat worden...

Krijg je die vragen ook van mensen die je goed kent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 23:27 

Donateur

Tuurlijk, ik doe het juist ook alleen maar met mensen die ik goed ken. Juist omdat ik geen dealer ben, maar ik wil best wat extra moeite doen voor een vriendendienst ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 23:34 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Tuurlijk, ik doe het juist ook alleen maar met mensen die ik goed ken. Juist omdat ik geen dealer ben, maar ik wil best wat extra moeite doen voor een vriendendienst ;)

Ja ik wil die dienst dus niet doen omdat ik niet wil dat zij er aan begint. Zij denkt volgens mij alleen maar dat het ''cool is''. De gedachte alleen al dat ze door mij eraan begint zou ik aan kappot gaan. Zeker nu ze zegt dat het niet voor haar is maar ik geloof daar dus echt niks van. Ze is ernstig ziek geweest de laatste maand en is verre van fysiek in staat om nu te gebruiken naar mijn mening. Dus ik zit er behoorlijk mee dat snap je hoop ik wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 23:40 

Donateur

Dat is helemaal aan jezelf natuurlijk. Ik snap het wel. Als jij het niet wil, moet je dat ook niet doen. Het gaat ook niet om speelgoed ;)
Vorige  1 ... 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic