Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1285, 1286, 1287, 1288, 1289, 1290, 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 20:32 
 
Hardtraxxer

corneelwr schreef:
Free Martin Waus!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 09:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Free Martin Waus!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2024 11:40 
 
Hardtraxx Veteran

Dit voelt echt alsof Robs een zak geld heeft betaalt voor een feature
Verschrikkelijke vocals en de track zelf is een mengelmoes van 8 verschillende Angerfist tracks snel in Fruity loops gepropt

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2024 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha wat een gedrocht xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2024 19:23 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Beschamend :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2024 02:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanwege hevige pijn op de borst naar de huisartsenpost gegaan. Heb blijkbaar een longontsteking te pakken. Vijfdaagse antibioticakuur gekregen dus met een beetje geluk zaterdag wel in staat om naar Jay Reeve z'n feest te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2024 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Vanwege hevige pijn op de borst naar de huisartsenpost gegaan. Heb blijkbaar een longontsteking te pakken. Vijfdaagse antibioticakuur gekregen dus met een beetje geluk zaterdag wel in staat om naar Jay Reeve z'n feest te gaan.

Jeetje wat kut, hopelijk ben je er bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bijna 10 jaar lang iets bewaren en ergens veilig wegzetten alleen maar om er achter te komen dat je dit tot een paar weken geleden hebt verwijderd en nu nodig blijkt te hebben.

Hoppa daar gaat 80GB aan Dark Menace Show sets
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 12:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maandag bij een nieuwe baas begonnen en werk laptopje gekregen.

Vandaag blijkt dat de laptop niet meer kan opladen en dat zowel de speakers als de microfoon niet gevonden worden door Windows.

Top dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 17:21 
 
Hardtraxx Veteran

Jeffreylp schreef:
Maandag bij een nieuwe baas begonnen en werk laptopje gekregen.

Vandaag blijkt dat de laptop niet meer kan opladen en dat zowel de speakers als de microfoon niet gevonden worden door Windows.

Top dit.


Mag hopen dat jullie een IT partner hebben hiervoor? Je mic/speaker is namelijk een driver issue die je kan oplossen met admin rechten op je laptop. Nieuwe batterij is vaak een paar tientjes en zelf te vervangen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 17:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Jeffreylp schreef:
Maandag bij een nieuwe baas begonnen en werk laptopje gekregen.

Vandaag blijkt dat de laptop niet meer kan opladen en dat zowel de speakers als de microfoon niet gevonden worden door Windows.

Top dit.


Mag hopen dat jullie een IT partner hebben hiervoor? Je mic/speaker is namelijk een driver issue die je kan oplossen met admin rechten op je laptop. Nieuwe batterij is vaak een paar tientjes en zelf te vervangen


ICT is volgens mij geheel binnen het bedrijf.

ja nou de hele hardware wordt niet gezien maar kan dat de driver het oplost. dat moet ict even doen.

ik denk niet dat het de batterij is maar de poort of het laadcircuit

gaan het morgen wel zien bij de ict pipo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 23:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jeffreylp schreef:
Maandag bij een nieuwe baas begonnen en werk laptopje gekregen.

Vandaag blijkt dat de laptop niet meer kan opladen en dat zowel de speakers als de microfoon niet gevonden worden door Windows.

Top dit.


4 weken terug gloednieuwe laptop gekregen van werkgever (provincie).

Maar uiteraard is alles geblokt van hier tot Tokio en mag je blij zijn dat Office en Chrome voorgeïnstalleerd zijn. Je kan nog niet eens een chrome extensie installeren.

Dus heel tactisch een externe SSD gekocht en Windows to Go op gezet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2024 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Jeffreylp schreef:
Maandag bij een nieuwe baas begonnen en werk laptopje gekregen.

Vandaag blijkt dat de laptop niet meer kan opladen en dat zowel de speakers als de microfoon niet gevonden worden door Windows.

Top dit.


4 weken terug gloednieuwe laptop gekregen van werkgever (provincie).

Maar uiteraard is alles geblokt van hier tot Tokio en mag je blij zijn dat Office en Chrome voorgeïnstalleerd zijn. Je kan nog niet eens een chrome extensie installeren.

Dus heel tactisch een externe SSD gekocht en Windows to Go op gezet :)


Daar heb ik ook aan gedacht maar zelfs de boot menu kan je niet in want die zit achter een bios PW.

dus het is lekker aanmodderen met het ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2024 20:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jeffreylp schreef:
Daar heb ik ook aan gedacht maar zelfs de boot menu kan je niet in want die zit achter een bios PW.


Das kakkie. Kan zelf niet in BIOS maar wel weer in boot menu, dus heb iets meer geluk.

Maar ga uiteindelijk denk ik toch een laptop voor werk aanschaffen want ze bewegen niet mee. Wordt dan alweer m'n 5e computer in huis :whistle:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2024 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Jeffreylp schreef:
Daar heb ik ook aan gedacht maar zelfs de boot menu kan je niet in want die zit achter een bios PW.


Das kakkie. Kan zelf niet in BIOS maar wel weer in boot menu, dus heb iets meer geluk.

Maar ga uiteindelijk denk ik toch een laptop voor werk aanschaffen want ze bewegen niet mee. Wordt dan alweer m'n 5e computer in huis :whistle:.

Dat probleem ken ik ja, ik heb er op het moment al 5.

misschien heb ik een klein probleempje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2024 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeffreylp schreef:

misschien heb ik een klein probleempje :P


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2024 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Vanwege hevige pijn op de borst naar de huisartsenpost gegaan. Heb blijkbaar een longontsteking te pakken. Vijfdaagse antibioticakuur gekregen dus met een beetje geluk zaterdag wel in staat om naar Jay Reeve z'n feest te gaan.


Nog steeds niet helemaal hersteld (werk wel al weer halve dagen) dus vandaag naar de dokter geweest. Hij hoorde weer wat in m'n longen dus nu mag ik morgen naar het ziekenhuis om een foto te laten maken en vrijdag bloed laten prikken. :) Echt top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2024 15:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

beterschap bro hmdl
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2024 09:38 
 
Hardtraxxer

Bemoeials op een stage adres. Ik loop onbetaald ergens stage, en moet mijn reiskosten ook nog eens zelf betalen. Ben deze week een keer om 16 uur naar huis gegaan en een keer om 17 uur (moet eigenlijk tot 1715 ongeveer). Ik loop voor op m’n taken. Wordt het beide keren binnen een mum van tijd doorgespeeld aan m’n begeleider :/. Het is een kantoorbaan waarbij de ruime meerderheid 2 dagen per week thuiswerkt terwijl ik verplicht aanwezig moet zijn op kantoor 5 dagen per week. Soms zit ik dan ook in een halfleeg kantoor, wat niet motiverend werkt. Vind t dan erg raar dat je erover gaat zeuren als ik een keertje iets eerder weg ga

Bemoei je met je eigen zaken ofzo. Gelukkig komende week de laatste week en dan ben ik van dit gezeur af
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2024 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was natuurlijk al weer een tijd geleden he
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2024 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huisapotheker schreef:
Vind t dan erg raar dat je erover gaat zeuren als ik een keertje iets eerder weg ga


Dat bepalen de collega's wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2024 11:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Huisapotheker schreef:
Bemoeials op een stage adres. Ik loop onbetaald ergens stage, en moet mijn reiskosten ook nog eens zelf betalen. Ben deze week een keer om 16 uur naar huis gegaan en een keer om 17 uur (moet eigenlijk tot 1715 ongeveer). Ik loop voor op m’n taken. Wordt het beide keren binnen een mum van tijd doorgespeeld aan m’n begeleider :/. Het is een kantoorbaan waarbij de ruime meerderheid 2 dagen per week thuiswerkt terwijl ik verplicht aanwezig moet zijn op kantoor 5 dagen per week. Soms zit ik dan ook in een halfleeg kantoor, wat niet motiverend werkt. Vind t dan erg raar dat je erover gaat zeuren als ik een keertje iets eerder weg ga

Bemoei je met je eigen zaken ofzo. Gelukkig komende week de laatste week en dan ben ik van dit gezeur af


Waarom meld je dan niet gewoon aan je begeleider dat je iets eerder weg gaat/moet, of vraag of je iets eerder weg kan.
Daar wordt meestal echt niet moeilijk over gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2024 12:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pak ze bro snitches get stitches laat zien wie de baas is
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2024 12:35 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Het was natuurlijk al weer een tijd geleden he


xd xd Dacht precies hetzelfde, nog geen positief verhaal gelezen over de stageplakken van onze HuisApo
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2024 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huisapotheker schreef:
Ik loop onbetaald ergens stage

Is gewoon zo

Huisapotheker schreef:
en moet mijn reiskosten ook nog eens zelf betalen

Is gewoon zo

Huisapotheker schreef:
moet eigenlijk tot 1715 ongeveer

Dan MOET je tot dat uur blijven. Als jij 'm vroeger peert zonder melding en een ongeval hebt op de weg naar huis ben je niet verzekerd.
Vorige  1 ... 1285, 1286, 1287, 1288, 1289, 1290, 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic