Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
4424 posts member since 2023
last seen 5 hours ago
corneelwr wrote:Free Martin Waus!!!!!
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 24 days ago
corneelwr wrote:Free Martin Waus!!!!!
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Dit voelt echt alsof Robs een zak geld heeft betaalt voor een feature
Verschrikkelijke vocals en de track zelf is een mengelmoes van 8 verschillende Angerfist tracks snel in Fruity loops gepropt

View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
3816 posts member since 2010
last seen 9 hours ago
Haha wat een gedrocht xd
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2023
Beschamend :D
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Vanwege hevige pijn op de borst naar de huisartsenpost gegaan. Heb blijkbaar een longontsteking te pakken. Vijfdaagse antibioticakuur gekregen dus met een beetje geluk zaterdag wel in staat om naar Jay Reeve z'n feest te gaan.
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Joey wrote:Vanwege hevige pijn op de borst naar de huisartsenpost gegaan. Heb blijkbaar een longontsteking te pakken. Vijfdaagse antibioticakuur gekregen dus met een beetje geluk zaterdag wel in staat om naar Jay Reeve z'n feest te gaan.
Jeetje wat kut, hopelijk ben je er bij!
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
bijna 10 jaar lang iets bewaren en ergens veilig wegzetten alleen maar om er achter te komen dat je dit tot een paar weken geleden hebt verwijderd en nu nodig blijkt te hebben.

Hoppa daar gaat 80GB aan Dark Menace Show sets
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 6 hours ago
Maandag bij een nieuwe baas begonnen en werk laptopje gekregen.

Vandaag blijkt dat de laptop niet meer kan opladen en dat zowel de speakers als de microfoon niet gevonden worden door Windows.

Top dit.
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
Jeffreylp wrote:Maandag bij een nieuwe baas begonnen en werk laptopje gekregen.

Vandaag blijkt dat de laptop niet meer kan opladen en dat zowel de speakers als de microfoon niet gevonden worden door Windows.

Top dit.
Mag hopen dat jullie een IT partner hebben hiervoor? Je mic/speaker is namelijk een driver issue die je kan oplossen met admin rechten op je laptop. Nieuwe batterij is vaak een paar tientjes en zelf te vervangen
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
ErikZ wrote:

Top dit.
Mag hopen dat jullie een IT partner hebben hiervoor? Je mic/speaker is namelijk een driver issue die je kan oplossen met admin rechten op je laptop. Nieuwe batterij is vaak een paar tientjes en zelf te vervangen
ICT is volgens mij geheel binnen het bedrijf.

ja nou de hele hardware wordt niet gezien maar kan dat de driver het oplost. dat moet ict even doen.

ik denk niet dat het de batterij is maar de poort of het laadcircuit

gaan het morgen wel zien bij de ict pipo.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 11 hours ago

Top dit.
4 weken terug gloednieuwe laptop gekregen van werkgever (provincie).

Maar uiteraard is alles geblokt van hier tot Tokio en mag je blij zijn dat Office en Chrome voorgeïnstalleerd zijn. Je kan nog niet eens een chrome extensie installeren.

Dus heel tactisch een externe SSD gekocht en Windows to Go op gezet :)
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Mark With A Tarrel wrote:

Top dit.
4 weken terug gloednieuwe laptop gekregen van werkgever (provincie).

Maar uiteraard is alles geblokt van hier tot Tokio en mag je blij zijn dat Office en Chrome voorgeïnstalleerd zijn. Je kan nog niet eens een chrome extensie installeren.

Dus heel tactisch een externe SSD gekocht en Windows to Go op gezet :)
Daar heb ik ook aan gedacht maar zelfs de boot menu kan je niet in want die zit achter een bios PW.

dus het is lekker aanmodderen met het ding.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 11 hours ago
Jeffreylp wrote: Daar heb ik ook aan gedacht maar zelfs de boot menu kan je niet in want die zit achter een bios PW.
Das kakkie. Kan zelf niet in BIOS maar wel weer in boot menu, dus heb iets meer geluk.

Maar ga uiteindelijk denk ik toch een laptop voor werk aanschaffen want ze bewegen niet mee. Wordt dan alweer m'n 5e computer in huis :whistle:.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Mark With A Tarrel wrote:
Jeffreylp wrote: Daar heb ik ook aan gedacht maar zelfs de boot menu kan je niet in want die zit achter een bios PW.
Das kakkie. Kan zelf niet in BIOS maar wel weer in boot menu, dus heb iets meer geluk.

Maar ga uiteindelijk denk ik toch een laptop voor werk aanschaffen want ze bewegen niet mee. Wordt dan alweer m'n 5e computer in huis :whistle:.
Dat probleem ken ik ja, ik heb er op het moment al 5.

misschien heb ik een klein probleempje :P
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Jeffreylp wrote:
misschien heb ik een klein probleempje :P
Image
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Joey wrote:Vanwege hevige pijn op de borst naar de huisartsenpost gegaan. Heb blijkbaar een longontsteking te pakken. Vijfdaagse antibioticakuur gekregen dus met een beetje geluk zaterdag wel in staat om naar Jay Reeve z'n feest te gaan.
Nog steeds niet helemaal hersteld (werk wel al weer halve dagen) dus vandaag naar de dokter geweest. Hij hoorde weer wat in m'n longen dus nu mag ik morgen naar het ziekenhuis om een foto te laten maken en vrijdag bloed laten prikken. :) Echt top.
Hardtraxxer
975 posts member since 2023
beterschap bro hmdl
H
Hardtraxxer
260 posts member since 2022
last seen 16 days ago
Bemoeials op een stage adres. Ik loop onbetaald ergens stage, en moet mijn reiskosten ook nog eens zelf betalen. Ben deze week een keer om 16 uur naar huis gegaan en een keer om 17 uur (moet eigenlijk tot 1715 ongeveer). Ik loop voor op m’n taken. Wordt het beide keren binnen een mum van tijd doorgespeeld aan m’n begeleider :/. Het is een kantoorbaan waarbij de ruime meerderheid 2 dagen per week thuiswerkt terwijl ik verplicht aanwezig moet zijn op kantoor 5 dagen per week. Soms zit ik dan ook in een halfleeg kantoor, wat niet motiverend werkt. Vind t dan erg raar dat je erover gaat zeuren als ik een keertje iets eerder weg ga

Bemoei je met je eigen zaken ofzo. Gelukkig komende week de laatste week en dan ben ik van dit gezeur af
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 13 days ago
Het was natuurlijk al weer een tijd geleden he
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Huisapotheker wrote:Vind t dan erg raar dat je erover gaat zeuren als ik een keertje iets eerder weg ga
Dat bepalen de collega's wel
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Huisapotheker wrote:Bemoeials op een stage adres. Ik loop onbetaald ergens stage, en moet mijn reiskosten ook nog eens zelf betalen. Ben deze week een keer om 16 uur naar huis gegaan en een keer om 17 uur (moet eigenlijk tot 1715 ongeveer). Ik loop voor op m’n taken. Wordt het beide keren binnen een mum van tijd doorgespeeld aan m’n begeleider :/. Het is een kantoorbaan waarbij de ruime meerderheid 2 dagen per week thuiswerkt terwijl ik verplicht aanwezig moet zijn op kantoor 5 dagen per week. Soms zit ik dan ook in een halfleeg kantoor, wat niet motiverend werkt. Vind t dan erg raar dat je erover gaat zeuren als ik een keertje iets eerder weg ga

Bemoei je met je eigen zaken ofzo. Gelukkig komende week de laatste week en dan ben ik van dit gezeur af
Waarom meld je dan niet gewoon aan je begeleider dat je iets eerder weg gaat/moet, of vraag of je iets eerder weg kan.
Daar wordt meestal echt niet moeilijk over gedaan.
Hardtraxxer
975 posts member since 2023
pak ze bro snitches get stitches laat zien wie de baas is
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
THArdstyler wrote:Het was natuurlijk al weer een tijd geleden he
xd xd Dacht precies hetzelfde, nog geen positief verhaal gelezen over de stageplakken van onze HuisApo
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Huisapotheker wrote:Ik loop onbetaald ergens stage
Is gewoon zo
Huisapotheker wrote:en moet mijn reiskosten ook nog eens zelf betalen
Is gewoon zo
Huisapotheker wrote:moet eigenlijk tot 1715 ongeveer
Dan MOET je tot dat uur blijven. Als jij 'm vroeger peert zonder melding en een ongeval hebt op de weg naar huis ben je niet verzekerd.
Last edited by Helicaze on 01 Mar 2024 11:51, edited 1 time in total.