Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1283, 1284, 1285, 1286, 1287, 1288, 1289 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 21:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

niet te lang brommen he, brombeer
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juuw dag he
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2023 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hou je taai daar binnen broeder! #1312
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2023 08:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Martin je kunt op me rekenen amigo, we waren het niet altijd eens maar onze liefde voor RAW verbroederdt, Succes daar en hopelijk tot snel in de shoutbox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2023 09:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tot snel amigo! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2023 09:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Free my niffo Martin
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2023 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sterkte Martin!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2023 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hou je taai daar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2023 11:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een gaar kut verhaal zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2023 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij zullen onze kracht focussen op het verdedigen van de raw zodat jij al je kracht kan richten op het verdedigen van je anus. Sterkte en doe de groetjes aan zotte Mo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2023 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Free me gabber Martin, gooi beetje liquor voor je op de grond, hou je taai ouwe
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2023 11:15 
 
Hardtraxxer

De teloorgang van hardstyle over de afgelopen jaren. Door corona lijkt er een gat geslagen te zijn tussen ervoor en erna voor mijn gevoel. Veel dj’s van de gevestigde orde die (half) met pensioen lijken te zijn of minder relevant zijn geworden (noisecontrollers, bass modulators, wildstylez, atmozfears, headhunterz). Kijkende naar de afgelopen qlimax editie, stond geen één van deze namen op de line up, samen met DBSTF. Dat is denk ik sinds 10 jaar niet meer voorgekomen.

De nieuwe namen die ervoor in ‘de plaats’ zijn gekomen, komen geen eens in de buurt van deze artiesten. Erg jammer wel. Hardstyle is voor mij momenteel een beetje stervende. Met PN en B-Front als de enigen die voor mij nog écht interessant zijn van de mainstream artiesten van nu

Laat het classics concept maar gauw veranderen naar 2013-2018 feestjes, inclusief euforisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2023 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al vaker gezegd maar als alles dat nieuw is kut is zou ik misschien maar een ander genre zoeken om op de voet te volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2023 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies, mooi voorbeeld: Sinds er geen goede comedy films meer uitkomen ben ik spontaan liefhebber geworden van het horror genre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2023 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Precies, mooi voorbeeld: Sinds er geen goede comedy films meer uitkomen ben ik spontaan liefhebber geworden van het horror genre.


hahahahaha, oke point taken :lol: :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2023 16:19 
 
Hardtraxxer

Janken dat hardstyle dood en slecht is horen we ook al 20 jaar he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2023 12:07 
 
Hardtraxxer

Riiss schreef:
Janken dat hardstyle dood en slecht is horen we ook al 20 jaar he.

Ja maar die zeurden al na zo’n beetje 3-5 jaar. Ik vind hardstyle van 2006-2020 meer dan prima, maar het laatste jaar is gewoon echt dramatisch. Denk bijna wel het slechtste hardstyle jaar ooit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2023 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meer dan genoeg geweldige muziek uitgekomen, valt allemaal wel mee wat je zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2023 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie dat juist als iets goeds dat de nieuwe garde podium krijgt. We kunnen toch niet eeuwig teren op wsz, hhz, NC etc. Overigens had Qlimax wel gewoon blademasterz, showtek, deepack en TNT. Ik zou Bfront ook gewoon toevoegen als oude garde. Dus dat valt ook enorm mee hoor :lol:

Er wordt zat goede hardstyle gemaakt naar mijn mening. PN/Bfront, dbstf, devin wild, Jay Reeve, Ecstatic, rooler/sickmode, eforce. Als je het meer raw opzoekt heb je Spoontech dat heel lekker bezig is, je hebt nog adjuzt/the purge, element, kruelty, Vasto, Mutilator, Cryex en meer.

Naar mijn idee is er echt zat. Vooral met de melodische hardstyle dat weer beetje tot leven komt is er voor iedereen wel wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2023 14:10 
 
Hardtraxxer

Nooit wat met TNT gehad, deepack ook niet zo. Voor mij prima om op de namen te teren die ik net genoemd had haha. Maar dat gaat niet eeuwig inderdaad. B-Front stond er niet tussen aangezien die wat minder euphoric is dan de rest. Ran-D hoorde er natuurlijk ook nog tussen (stond elk jaar wel op Qlimax, maar daar heb ik niet veel mee)

Phuture Noize en B-Front houden het niveau hoog inderdaad. Gek genoeg begint B-Front me wel weer meer te bekoren vergeleken met enkele jaren terug. Z’n muziek heeft natuurlijk altijd dezelfde formule, maar het begint wel weer ‘fris’ te klinken. Voor de rest denk ik dat we ook wel aardig verwend zijn geweest tussen 2016-2019. De opkomst van PN, DBSTF die een geweldige nieuwe stijl implementeerde. B-Front solo album en B-Freqz album (vind ik beide beter dan b-frontliner album). Die vernieuwing kan ook niet eeuwig blijven. Imo echt piekjaren voor hardstyle

Ik heb juist niet het idee dat melodische hardstyle weer tot leven komt maar misschien ben ik ook wel te druk met mijn dochtertje :lol:. Spoontech is lekker bezig idd maar toch mis ik ook Vazard en Delete heel erg. Zo’n vet album als chapters of the mind zie ik niet meer zo snel gebeuren

Geen platen van tegenwoordig kunnen verder ook tippen aan Noisecontrollers - All Around The World, SOH, Solar Bad Habits, BM - Oxygen, Imagine etc. Vooral Oxygen vind ik onovertroffen goed. Lost in Paradise, TBA2 niet te vergeten. Zulke goede platen zijn er gewoon niet meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2023 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Check het Ecstatic album eens. Om maar een voorbeeld te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2023 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voornamelijkste probleem wat ik heb recent is dat de scène zo saturated is als nooit van te voren en dat heel veel op elkaar lijkt. Vroeger had je een groep artiesten met ieder een eigen stijl en sound die je makkelijk ook kon onderscheiden van elkaar. Maar er was ook ruimte voor langere platen. Dat is nu vele male minder natuurlijk en het feit dat iedereen ook maar achter de hype aan gaat maakt het niet veel helaas. Zeker de nieuwe generatie wilt gewoon doorgaan en knallen. Continue verrast worden in zon kort mogelijke tijd. Dan kan je imo al heel gauw het hardstyle wat was afschrijven want je mist nu gewoon het gevoel, de kippevel en atmosfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2023 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou dat niet gewoon mee te maken hebben dat jij het minder luistert waardoor jij het moeilijker kan onderscheiden?

Van Adjuzt tot Warface tot Exproz, ik kan duidelijk hun eigen stijl horen. Natuurlijk heb je soms een hype waar artiesten aan meedoen (de typische adjuzt gated kicks of zaagkicks), maar dan nog hoor je duidelijk iemand zijn stijl erin terug.

Ik heb namelijk precies hetzelfde met euphoric. Klinkt voor mij allemaal 1 pot nat :P Maarja ik luister het ook gewoon niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2023 17:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb het met beiden, euforisch voor de laatste jaren echt grotendeels een pot nat geworden met steeds meer willekeurig klinkende melodieen. Het zelfde met raw, je hebt een paar stijlen en dat kopieert de rest gewoon. Beide gevallen zijn enorm voorspelbaar en niet heel boeiend meer, tenzij het je net toevallig aanspreekt.

In beide takken heb je natuurlijk namen met unieke stijlen, B-Front, Phuture Noize, MYST, D-Charged, Ecstatic, Jay Reeve, Rooler, The Purge, Chapter V, Devin Wild en zo nog wel wat.

Maar er zijn tegenwoordig zo veel artiesten dat 90% van het hele genre enorm eentonig klinkt, grote en kleine namen, ondanks de bovengenoemde namen. Dat zijn meer uitzonderingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2023 18:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

OV fiets gejat bij Pius plein in Tilburg. Wie de fuck jat er nou een OV-fiets die dubbel op slot staat tegenover een kroeg met ontzettend veel doorloop.
Vorige  1 ... 1283, 1284, 1285, 1286, 1287, 1288, 1289 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic